” Άνθρωπος που Θυσιαζειτην Ελευθερια του για να τουπαρεχουν ασφάλεια, δεν είναιάξιος ούτε της Ελευθεριας, αλλά ούτε της ασφαλειας “ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
Γράφει η Καλλιόπη Σουφλή
Αν και το έχω γράψει πολλές φορές, θα το επαναλάβω…
ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΡΝΗ Η ΖΩΗ… μοιάζει με ρόδα που γυρίζει, κι εκεί που ήσουν ψηλά, στην γύρα της, σε κατεβάζει στον πάτο…
Είναι κι εκείνη η λαϊκή ρήση: “Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις…”
Κι εκεί που εξαπολύεις μύδρους κι αφήνεις “βρώμικες υπόνοιες” για πρόσωπα που έχουν αποδείξει την ΗΘΙΚΗ, την ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ, και τον ΑΓΩΝΑ τους υπονομεύοντάς τα, τα φέρνει αυτή η πόρνη η ζωή, τούμπα και … ΑΥΤΟΠΑΓΙΔΕΥΕΣΑΙ στις ίδιες σου τις λέξεις.
Λένε, πως ο ΑΙΓΟΚΕΡΟΣ, είναι από τα ζώδια που δεν αντέχει την αδικία… την ψευτιά… την αχαριστία, τον μεγαλοϊδεατισμό… και πολλά πολλά άλλα που δεν είναι του παρόντος… κι εγώ, είμαι Αιγοκερίνα… (αν και δεν ασχολούμαι με ζώδια…)
Δεν θα ασχολιόμουν επίσης, ούτε στο ελάχιστο με τον … δημοσιογράφο Ιωσήφ Παπαδόπουλο, τον οποίον γνωρίζω εδώ και δέκα χρόνια και προσωπικά, ούτε θα πρόβαλα την “αισχίστη” εκπομπή του κατά του ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ (για μένα και για πολλούς άλλους, παραμένει ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, έστω κι αν παραιτήθηκε αηδιασμένος από την μπόχα του πανεπιστημίου), αλλά κάποιος σχολιαστής μου έκανε μια γερή πάσα με σχόλιό του σε ανάρτησή μου και είπα στον εαυτό μου: “Καλλιόπη … “κρέμασέ τον στα μανταλάκια”… όχι γιατί έκανε το μπόλι, δικαίωμά του να κάνει ότι θέλει στο σώμα του, αλλά γιατί πέταξε πολλή χολή σ’ έναν ΕΝΤΙΜΟ, ΗΘΙΚΟ και ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ, και γιατί χρησιμοποίησε μια φράση που τον ΑΥΤΟΠΑΓΙΔΕΥΣΕ”…
Το ποιά φράση, θα τη διαβάσετε στο τέλος του … χορταστικού αυτού ρεπορτάζ.
Πάμε να δούμε τα πράγματα με τη σειρά… και ας ξεκινήσω από την παρακάτω ανάρτηση του δημοσιογράφου Ιωσήφ Παπαδόπουλου και των σχολίων που παραθέτει μέσα απ’ αυτή…
Όλη την “βρωμοδουλειά”, την έκανε κάποιος που είναι και δικός μου αναγνώστης και “φίλος” στη σελίδα μου στο f.b., ο οποίος “κάρφωσε” στον Παπαδόπουλο, μια προσωπική διαδικτυακή συζήτηση με τον κ. Κωνσταντίνο Βαθιώτη.
Θα τα διαβάσετε όλα και θα καταλάβετε πόση μπόχα κρύβεται πίσω από κάποια πρόσωπα που χρησιμοποιώντας ψευδώνυμα, προσπαθούν να ακυρώσουν και να κτυπήσουν ύπουλα κάτω από τη μέση, ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ που Η ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ.
Γράφει στην ανάρτησή του ο δημοσιογράφος Ιωσήφ Παπαδόπουλος:
Ο ίδιος έχει γράψει στο facebook απαντώντας στον κ. Ignatios Lapomeris : “Στα μ.μ.ε. πήγα μόνο εκεί όπου με κάλεσαν. Θα προτιμούσατε να μην είχα βγει καθόλου;”.
Και λίγο πιο κάτω : “Αν κρίνω ότι πρέπει να ενεργοποιηθώ και πολιτικά, θα το πράξω, χωρίς φυσικά να ζητήσω τη γνώμη κανενός και πολύ περισσότερο τη δική σας. Προφανώς είστε από εκείνους που τρέμουν την ώρα και τη στιγμή που θα αποφασίσω να ενεργοποιηθώ ακόμη περισσότερο“.
Πόσο, αναρωτιέμαι, απέχει η ηρωϊκή έξοδος του κ. Βαθιώτη απ’ την πανεπιστημιακή του έδρα από αυτά που λέει και γράφει σήμερα, επιλέγοντας δημοσιογράφους και μ.μ.ε. για να δώσει συνέντευξη, αφήνοντας συγχρόνως να εννοηθεί ότι θα κατέβει στον πολιτικό στίβο με δικό του κόμμα ή συνεργαζόμενος με άλλο;
Ήμαρτον! Κι’ άλλο κόμμα; Κι’ άλλος αρχηγός;
Αδύνατον να διανοηθώ ότι είχε αυτό στο μυαλό του ο. κ. Βαθιώτης όταν εγκατέλειψε την έδρα του στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο της Θράκης.
Δεν θέλουμε να μας σώσει άλλος!
Αυτό που θέλουμε είναι να ενωθούν οι λαϊκές δυνάμεις της ανατροπής και να εκλεγει ο ιδανικότερος ηγέτης μέσω Εθνοσυνέλευσης.
Φυσικά, στην ανωτέρω ανάρτηση ο δημοσιογράφος, περιλαμβάνει και το παρακάτω βίντεο, το οποίο επέλεξα να αναρτήσω ξεχωριστά, και θα καταλάβετε τον λόγο…
Ήθελα να περιλαμβάνει και τα σχόλια που έχουν γίνει κάτω απ’ αυτό… και τα σκανάρισα για να τα διαβάσετε…
Πριν παραθέσω βίντεο και σχόλια, θα πρέπει να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα και να τα καταστήσω σαφή:
1. Ο Κύριος Κωνσταντίνος Βαθιώτης, δικηγορεί, αλλά επιλεκτικά και περιορισμένα.
2. Έχει δικαίωμα να επιλέγει σε ποιόν θα δώσει συνέντευξη και σε ποιόν όχι…
3. Επειδή ως άτομο ο Κύριος Βαθιώτης, είναι πολύ διαισθητικό, σκέφθηκε άραγε ο εν λόγω προκλητικά φερόμενος δημοσιογράφος, πως “κάτι, δεν του άρεσε σ’ αυτόν”;;;
4. Το ερωτηματολόγιο που παρέθεσε ο δημοσιογράφος, θα ήταν παιχνιδάκι μπροστά στις γνώσεις του κυρίου Καθηγητή… και ας μην φαντασιώνεται ο Παπαδόπουλος, πως ο Κύριος Βαθιώτης, φοβήθηκε τις ερωτήσεις του.
Απλά κατά την προσωπική μου άποψη, και όσοι με γνωρίζουν από κοντά, γνωρίζουν πως μπορώ να έχω άποψη για το θέμα, δεν γούσταρε τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο, όπως δεν γουστάρει κι άλλους, οι οποίοι του έχουν ζητήσει συνέντευξη και έχει αρνηθεί.
Και έχει αρνηθεί σε πολύ γνωστούς πρωτοκλασάτους δημοσιογράφους…
Ίσως “κάτι να μην του κολλάει πάνω τους”…
Ίσως “να βλέπει άλλες πτυχές του χαρακτήρα τους, που οι ίδιοι προσπαθούν να κρύψουν”…
Μήπως για τους παραπάνω λόγους που έθεσα;;;
Το ότι ενώ στην αρχή ήταν δεκτικός σε μια συνέντευξη στον Ιωσήφ Παπαδόπουλο, στην συνέχεια ο Κύριος Βαθώτης, αρνήθηκε…έχει τους λόγους του και δεν χρειάζεται να τους εκθέσει σε κανέναν Παπαδόπουλο ή σε οποιονδήποτε άλλο του ζητά τον λόγο.
Ας δούμε το επίμαχο βίντεο και στην συνέχεια θα παραθέσω τα σχόλια, και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Εγώ, το μόνο που θα επισημάνω είναι, πως Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ, είναι ένα ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΗΘΟΥΣ, ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΒΑΘΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ.
Φαίνεται όμως, πως δεν του αρκούσε “η χολή” που έριξε κατάτου ΚΥΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ, με το δικό του βίντεο ο δημοσιογράφος Ιωσήφ Παπαδόπουλος και επέλεξε να το συνεχίσει με το βίντεοαπό συνέντευξη του ΚΥΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ.
Διαβάστε τι γράφει στο προσωπικό του ιστολόγιο ο εν λόγω δημοσιογράφος, και μετά συζητάμε και το βίντεο στο οποίο η χολή του για τον ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΒΑΘΙΩΤΗ, περίσσεψε.
Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 18 Οκτώβριος 2021 05:05 | Γράφτηκε από τον/την Super User
Η μακαρίτισσα η γιαγιά μου, όταν την πείραζα, μου έλεγε : «Άσε με βρε, μη με πειράζεις! Κοίτα που θέλω να αγιάσω και ο διάολος δεν με αφήνει!».
Έτσι κι’ εγώ σήμερα. Θέλω να αγιάσω αλλά ο κ. Βαθιώτης δεν με αφήνει! Και ενώ είχα αποφασίσει να μην ασχοληθώ ξανά με τον πρώην καθηγητή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, ασχολήθηκε ο κ. Βαθιώτης μαζί μου, με εντελώς άκομψο μάλιστα θα έλεγα τρόπο, στη δίωρη σχεδόν συζήτησή του με τον ψυχίατρο κ. Αυγουστάτο στο κανάλι του ΕΠΑΜ στις 13 Οκτωβρίου 2021. Ακούστε τι είπε μετά το 15ο λεπτό αυτού του βίντεο :
Πιστεύει έστω και ένας από του 76.000 συνδρομητές μου, έχοντας δει αυτό το απόσπασμα, ότι ο κ. Βαθιώτης δεν αναφερόταν σε εμένα; Ουδείς φαντάζομαι. Το ερώτημα ως εκ τούτου είναι, γιατί απέφυγε να αναφέρει το όνομά μου;
Πρέπει κατ’ αρχάς να πω ότι ουδέποτε αμφισβήτησα τις ακαδημαϊκές γνώσεις του κ. Βαθιώτη επάνω στο αντικείμενο των σπουδών του, ούτε τον αμφισβήτησα σαν καθηγητή του Ποινικού Δικαίου. Μου έχει δώσει όμως κάθε δικαίωμα να αμφιβάλλω για τη συνεπή τήρηση των θεωριών του στην πράξη.
Ένα ακόμη ερώτημα είναι, γιατί ο κ. Βαθιώτης αναφέρθηκε, με απαξιωτικό μάλιστα τρόπο, στην ιδιότητά μου ως δημοσιογράφου; Πιστεύει άραγε ότι μόνο οι παπαγάλοι και οι showmen της τηλεόρασης είναι δημοσιογράφοι; Νομίζει ότι υποτιμώντας εμένα σαν δημοσιογράφο αποκτά αυτομάτως το άλλοθι της άρνησής του να μου δώσει τη συνέντευξη που μου είχε υποσχεθεί; Και γιατί άραγε ο ψυχίατρος κ. Αυγουστάτος, ο οποίος έπαιξε τον ρόλο του δημοσιογράφου στην προκειμένη περίπτωση, δεν τόλμησε να ρωτήσει τον κ. Βαθιώτη γιατί αρνήθηκε να δώσει συνέντευξη στον δημοσιογράφο με το μικρό κάπα και αρκέστηκε σε ένα απαξιωτικό «εκβιασμός».
Ποιος εκβίασε τον κ. Βαθιώτη κ. Αυγουστάτε; Με γνωρίζετε; Όχι. Γνωρίζετε τα επί μέρους θέματα που υπήρξαν στις συζητήσεις μου με τον κ. Βαθιώτη; Όχι. Γνωρίζετε ότι ο κ. Βαθιώτης είχε δεχθεί να μου δώσει συνέντευξη; Όχι. Γνωρίζετε τον λόγο για τον οποίο στη συνέχεια υπαναχώρησε και αθέτησε την υπόσχεσή του; Όχι. Δεδομένου λοιπόν ότι δεν τα γνωρίζατε αυτά, γιατί τουλάχιστον δεν σιωπήσατε, αφού δεν είχατε το σθένος, που θα είχα εγώ ας πούμε σαν δημοσιογράφος, να τον ρωτήσετε γιατί αρνήθηκε να μου δώσει συνέντευξη; Γιατί δεν συμβουλεύσατε τον κ. Βαθιώτη να μην αναφέρεται απαξιωτικά εις βάρος ενός δημοσιογράφου ο οποίος δεν είναι παρών και ως εκ τούτου δεν μπορεί να υπερασπίσει τον εαυτό του;
Ο κ. Βαθιώτης, με το μεγάλο κάπα, είδε το βίντεο που ανέβασα στο κανάλι μου και στο οποίο κατήγγειλα την απαράδεκτη στάση του απέναντί μου, αλλά, παρ’ όλο που το βήμα ήταν ελεύθερο, δεν θέλησε, δεν βρήκε το κουράγιο ή απαξίωσε να υπερασπίσει τον εαυτό του. Το έκανε όμως εκ του ασφαλούς σε κομματικό διαδικτυακό κανάλι, σε μια συνέντευξη μάλιστα 2 σχεδόν ωρών, την οποία δεν έδωσε σε έναν ελεύθερο δημοσιογράφο αλλά σε έναν ψυχίατρο! Το έκανε φωτογραφίζοντας τον δημοσιογράφο που τον κατήγγειλε χωρίς όμως να αναφέρει το όνομά του. Θα περίμενε κανείς περισσότερη τόλμη από έναν πανεπιστημιακό καθηγητή ο οποίος παραιτήθηκε απ’ την έδρα του στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο επειδή δεχόταν πιέσεις από την κυβέρνηση η οποία δεν τον άφηνε να ασκήσει το λειτούργημά του όπως αυτός έκρινε σωστό!
Δεν θα πω περισσότερα γιατί θα γίνω πολύ κακός. Αρκετά ως εδώ.
Θέλω επίσης να πω σε όσους θέλουν να σχολιάσουν να μην το κάνουν γιατί δεν θα εγκρίνω σχόλια, είτε εκατέρωθεν επαινετικά είτε εκατέρωθεν επικριτικά ή απαξιωτικά. Το βήμα θα είναι ελεύθερο μόνο για τον κ. Βαθιώτη. Εφ’ όσον βρει το κουράγιο να αντιπαρατεθεί μαζί μου και σταματήσει να μου ρίχνει πέτρες κρυμμένος πίσω από σχόλια ντυμένα με φερετζέ σε άλλα μέσα ενημέρωσης.
Δεν θ’ ασχοληθώ περισσότερο με το εν λόγω επιεικώς απαράδεκτο βίντεο.
Δείτε όμως πόση χολή έβγαλε και στο επόμενο βίντεο(εδώ), μέσα από τα σχόλιά του εναντίον του ΚΥΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ.
Ευτυχώς που βρέθηκαν κάποιοι και τον έβαλαν στην θέση του.
Διαβάστε τι του έγραψαν, σε αντίθεση με τα δεκάδες επαινετικά σχόλια προς τον ΚΥΡΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΒΑΘΙΩΤΗ, και πόσα likes πήραν όσοι αποστόμωσαν τον δημοσιογράφο, ενώ ο ίδιος μετά βίας μάζεψε 3 likes σύνολο:
Και πάμε τώρα στο τελευταίο βίντεο και στο κλείσιμο αυτού του ρεπορτάζ…
Και η απαραίτητη σέλφι, για ανάμνηση… ποιανού άραγε, όταν υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες αναρτήσεις για θανάτους και παρενέργειες, αλλά και αποδείξεις κορυφαίων επιστημόνων και νομπελιστών, του τι περιέχουν μέσα τους τα εμβόλια του θανάτου;;;… από έμβρυικά κύτταρα, μέχρι γραφένιο και … ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ…
Αυτό όμως, είναι δικό του θέμα… δεν μας ενδιαφέρει…
Ενδιαφέρον όμως έχουν αυτά που γράφει… και η φράση που ΑΥΤΟΠΑΓΙΔΕΥΕΙ τον ίδιο, και τον καθιστά ανακόλουθο, καθώς στον εαυτό του, αναγνωρίζει το δικαίωμα να αλλάζει θέσεις και απόψεις, στον ΚΥΡΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΒΑΘΙΩΤΗ όμως, δεν του επιτρέπει να αλλάξει άποψη και να μην του δώσει την συνέντευξη που του είχε … ας πούμε, υποσχεθεί…
Αυτή ήταν η φράση, που μ΄ανάγκασε να ασχοληθώ με τον εν λόγω … δημοσιογράφο και την “εμπάθειά του” με τον ΚΥΡΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΒΑΘΙΩΤΗ.
” Είναι δικαίωμα των ανθρώπων να αλλάζουν ρότα όταν κρίνουν πως κάτι δεν πάει καλά και δεν έχουν κανένα δικαίωμα να πιέζουν τους άλλους να ενστερνιστούν τα πιστεύω τους. Ούτε να τους κρεμούν το ταμπελάκι του ψεκασμένου ή του τσιπαρισμένου οδηγώντας έτσι την κοινωνία σε ένα νέο εμφύλιο.”
Όταν στον εαυτό σου δικαιολογείς το δικαίωμα ν’ αλλάξεις άποψη Ιωσήφ Παπαδόπουλε, για τους δικούς σου λόγους… αν κρίνεις πως κάτι δεν πάει καλά, πως αρνείσαι το δικαίωμα να αλλάξει άποψη ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ και ξερνάς χολή πάνω σ’ αυτή του την αλλαγή άποψής;;;
ΑΥΤΟΠΑΓΙΔΕΥΘΗΚΕΣ ΙΩΣΗΦ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ.
Και επαναλαμβάνω για να μην υπάρξουν παρερμηνείες.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ, ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ…
ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Σ’ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΕΜΠΑΘΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΠΩΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΕΟΤΑΞΙΤΙΚΟ ΜΠΟΛΙ ΕΙΝΑΙ… POLITICALLY CORRECT…
Αντί οποιασδήποτε άλλης κριτικής, θα υπενθυμίσω στον αυτοχαρακτηριζόμενο ελεύθερο και ανεξάρτητο δημοσιογράφο, το ρηθέν υπό του Αριστοτέλη.
” Άνθρωπος που Θυσιαζειτην Ελευθερια του για να τουπαρεχουν ασφάλεια, δεν είναιάξιος ούτε της Ελευθεριας, αλλά ούτε της ασφαλειας “ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
Και θα του αφιερώσω και το παρακάτω σχόλιο, από την παραπάνω συνέντευξη του ΚΥΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ, στον ΚΥΡΙΟ ΑΥΓΟΥΣΤΑΤΟ:
Καλό ταξείδι στον κοσμο των ΝΕΟΤΑΞΗΤΙΚΩΝ POLITICALLY CORRECT κορονοεμβολίων, Ιωσήφ Παπαδόπουλε…
Καλλιόπη Σουφλή
Υ.Γ. Ignatios Lapomeris, τα μπογαλάκια σου και στα τσακίδια από … “φίλος” στην σελίδα μου στο f.b.
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολογίου, δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, να έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές ή χυδαιολογίες.>
Μην δημοσιεύετε άσχετα με το θέμα σχόλια.
Ο κάθε σχολιαστής, οφείλει να διατηρεί ένα μόνον όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση, διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων, χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
Επιπλέον σας τονίζουμε, ότι το ιστολόγιο, λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου, τα σχόλια θα αναρτώνται μόλις αυτό καταστεί δυνατόν.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. ΡΥΘΜΙΣΕΙΣΑΠΟΔΟΧΗ
Πολιτική Απορρήτου
Επισκόπηση απορρήτου
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie για να βελτιώσει την εμπειρία σας ενώ περιηγείστε στον ιστότοπο. Από αυτά τα cookie, τα cookie που κατηγοριοποιούνται ως απαραίτητα αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας, καθώς είναι απαραίτητα για τη λειτουργία βασικών λειτουργιών του ιστότοπου. Χρησιμοποιούμε επίσης cookie τρίτων που μας βοηθούν να αναλύσουμε και να κατανοήσουμε πώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο. Αυτά τα cookies θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα περιήγησής σας μόνο με τη συγκατάθεσή σας. Έχετε επίσης την επιλογή να εξαιρεθείτε από αυτά τα cookie. Ωστόσο, η εξαίρεση από ορισμένα από αυτά τα cookie μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία περιήγησής σας.
Τα απαραίτητα cookie είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
Τυχόν cookies που ενδέχεται να μην είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου και χρησιμοποιούνται ειδικά για τη συλλογή προσωπικών δεδομένων χρήστη μέσω αναλυτικών στοιχείων, διαφημίσεων, άλλων ενσωματωμένων περιεχομένων χαρακτηρίζονται ως μη απαραίτητα cookie. Είναι υποχρεωτικό να εξασφαλιστεί η συναίνεση των χρηστών πριν από την εκτέλεση αυτών των cookies στον ιστότοπό μας.
Μετά από τόσο καιρό είπα να γράψω και εγώ κάτι!
Πρώτα από όλα διαφωνώ με τα πάντα που συνέβησαν διαδικτυακά!
Δεν θα έγραφα διοτι ΕΙΧΑ σε κάποια εκτίμηση τον κύριο Παπαδόπουλο μέχρι που,πρόσφατα,μου διέγραψε σχόλιο που ενώ ήμουν αρκετά ευγενικός, ουσιαστικά του έλεγα μπράβο για ένα βίντεο του αλλά από την άλλη εξέφρασα την απογοήτευση μου που οι νέοι προτιμούν να παρακολουθούν χαζομάρες αντί ποιότητα ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕ!
Δεν αντιλέγω,διάλεξε έναν πολύ δύσκολο δρόμο ενώ θα μπορούσε να είχε προσκυνησει ελεεινά συμφέροντα και σήμερα να ήταν φραγκατος με κότερο.
Τώρα όμως, με τη στάση του,μου δίνει κάθε δικαίωμα να τον κατακρίνω που στο τέλος,παρόλο που είχε καταλάβει,εντούτοις υπέκυψε και έκανε εμβόλιο για κοκογιοκο κάτι που ΔΕΝ θα έκανα ,δηλαδη να τον κατακρινω,αν από την αρχή δήλωνε συνειδητά οτι θεωρεί το εμβόλιο λύση!ΜΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΤΟΥΤΗ ΕΡΙΨΕ ΚΑΤΑΓΗΣ ΤΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΥΠΟΤΑΓΗ,ΥΠΈΚΥΨΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ!
Τελευταία, για εμένα προσωπικά, άρχισε να γίνεται τοξικος ο λογαριασμός του στο youtube με ανούσιες διαφωνίες και το κερασάκι στην τούρτα ήταν το σβήσιμο ευγενικά διατυπωμένου σχολίου μου!
Να ναι καλά,να το χαίρεται το 5 μέτρων σκάφος του , που αγόρασε πρόσφατα, αλλά αποφάσισα να απεγραφω από το κανάλι του και να κόψω κάθε διαδικτυακή επαφή μαζί του. ΜΗΝ ΚΡΑΤΑΤΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΊΔΟΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ,ΤΟΞΙΚΟΙ!ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ!
Κύριε Μπάκα, πριν χρόνια, τουλάχιστον έξι με επτά, δεν ανάρτησα κάποιο κείμενό του και οι ύβρεις προς το πρόσωπό μου, ξεπερνούσαν κάθε όριο..
Δυστυχώς τον γνώρισα πριν πολλά χρόνια, αν θυμάμαι καλά το 2012 στην πρώτη ΥΠΕΡΒΑΣΗ του Γιώργου Σαρρή… αποδείχθηκε αηδιαστικος και τοξικός…
ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΠΑΛΙ Ο ΙΩΣΗΦ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ !!! ΕΝ ΜΕΣΩ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΩΣ “ΜΑΝΤΖΟΥΝΙΑ” ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ….ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΤΩΣ ΜΑΤΖΟΥΝΙΑ ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΚΗΣ ΕΒΡΑΙΚΗΣ ΕΡΜΗΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ+ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΤΑΛΜΟΥΔ ΚΑΝΕΙ ΜΟΥΓΚΑ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΠΑΘΟΜΕΤ ΚΑΙ ΑΛΙΣΤΕΡ ΚΡΟΟΥΛΥ ΚΑΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ… ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ “ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ”….
PAVLOS KALFAGIAN
πριν από 17 ώρες (τροποποιήθηκε)
Ιωσήφ σε εκτιμώ αφάνταστα για τα θέματα θαλάσσης και ειλικρινά στενοχωριέμαι όταν ακυρώνεις ένα τέτοιο επιστήμονα σαν τον Βαθιώτη. Με αυτό τον τρόπο στηρίζεις το αφήγημα μιάς εγκληματικής κυβέρνησης που εκβιάζει κατά αποτρόπαιο τρόπο ένα ολόκληρο λαό. Σκέψου τον εκβιασμό που υπέστεις όταν αναγκάστηκες να κάνεις το εμβόλιο για να προσπεράσεις τα προβλήματα που θα συναντούσες στο ταξίδι που θα κάνεις τον Μάιο. Ο Βαθιώτης είναι ένας βαθύτατα θεοσεβούμενος χριστιανός που τα αποδεικνύει σε κάθε του ομιλία συνέντευξη.
Μην τον απαξιώνεις επειδή αναφέρθηκε στο γεγονός της εξάλειψης τότε της χολέρας. Ποτέ δεν αμφισβήτησε το εμβόλιο κατα της χολέρας. Έκανε την αναφορά μέσα στα πλαίσια της βαθιάς πίστης που έχει και που θα έπρεπε όλοι οι Έλληνες να έχουμε.
Δεν ξέρω πόσοι σχολίασαν γιατί δεν βλέπω σχόλια. Αν ήταν υβριστικά καλώς τα εσβησες.
Το ότι πολύ δημοκρατικά δηλώνεις ουδένα σχόλιο αποδέχεσαι πάλι δεν είναι σωστό. Το κανάλι σου πρέπει κατα την γνώμη μου να δέχεται όλες τις απόψεις ασχέτως αν είναι σύμφωνες με σένα η οχι.
Αν νομίζεις ότι σχολίασα άκαιρα μπορείς να το σβήσεις.
Εξέφρασα άποψη του 95% των Ελλήνων που πιστεύουν στον Χριστό μας.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
πριν από 7 ώρες (τροποποιήθηκε)
Καλημέρα. Ενέκρινα κατ’ εξαίρεσιν το δικό σου σχόλιο, μολονότι είναι επικριτικό, για δύο κυρίως λόγους. Πρώτον γιατί έχει γίνει με κόσμιο τρόπο, και δεύτερον γιατί δίνει κίνητρο για ανάλογα κόσμια απάντηση και διευκρίνιση των όποιων παρερμηνειών.
Δεν ακυρώνω εγώ τον Κωνσταντίνο Βαθιώτη σαν επιστήμονα. Ο ίδιος ακυρώνει τον εαυτό του με αυτά που λέει για τις λιτανείες σαν μέσο απαλλαγής μας απ’ τον κορωναϊό. Πολύ περισσότερο βεβαίως δεν στηρίζω το αφήγημα της εγκληματικής κυβέρνησης που ρυθμίζει τις τύχες της χώρας. Το έχω αποδείξει αυτό πολλάκις, τόσο με άρθρα που έχω δημοσιεύσει στο διαδικτυακό περιοδικό μου, όσο και στο κανάλι μου στο YouTube. Όποιος συγχέει λοιπόν τα πράγματα θα μπορούσα κι’ εγώ να τον κατηγορήσω ότι αγνοώντας ή προσποιούμενος ότι αγνοεί τις θέσεις μου, προσπαθεί να δημιουργήσει δυσμενείς εντυπώσεις εις βάρος μου.
Όσο για τον εκβιασμό που υπέστην προσωπικώς, προκειμένου να τρυπηθώ, συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Έχω εξηγήσει όμως, επαρκώς πιστεύω, τους λόγους για τους οποίους υπέκυψα σ’ αυτόν τον εκβιασμό, τόσο με άρθρο μου στο διαδικτυακό περιοδικό μου, όσο και με βίντεο που ανάρτησα στο κανάλι μου. Θα τους εξηγήσω όμως και πάλι ώστε να το εμπεδώσεις εσύ και όποιοι άλλοι έχουν την ίδια απορία.
Είμαι λοιπόν 70 ετών και σύμφωνα με τον προσδόκιμο χρόνο ζωής έχω λίγα σχετικώς έτη ενεργούς δράσης μπροστά μου. Αν βεβαίως δεν φύγω νωρίτερα από κάποια ασθένεια ή κάποιο ατύχημα. Δεν έχω λοιπόν τα χρονικά περιθώρια να κλειστώ στο γραφείο μου κάνοντας την επανάσταση του καναπέ όπως κάνουν οι περισσότεροι από αυτούς οι οποίοι με κατηγορούν.
Καλώς ή κακώς μου αρέσει να ταξιδεύω και να καταγράφω τα υγιή στοιχεία του πληθυσμού και να αναδεικνύω τις ομορφιές και τα προβλήματα της παραμελημένης ελληνικής περιφέρειας. Δεν θα μπορούσε να με σταματήσει ένα εμβόλιο από το να συνεχίσω να το κάνω. Και αν κάποιοι νομίζουν ότι αντιστέκονται με πιο αποτελεσματικό τρόπο, αρνούμενοι να εμβολιαστούν και καθήμενοι στην πολυθρόνα τους καρφωμένοι μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο, είναι βαθιά νυχτωμένοι.
Επιπλέον σκοπεύω να κάνω ένα ταξίδι ζωής το καλοκαίρι του 2022 το οποίο δεν θέλω να χάσω με τίποτε. Εφ’ όσον βεβαίως δεν έχω δει μέχρι τότε τα ραδίκια ανάποδα. Ουδείς άλλωστε γνωρίζει πότε και με ποιο τρόπο θα φύγει για το ταξίδι χωρίς επιστροφή.
Και αφού το ξεκαθαρίσαμε κι’ αυτό, ας πάμε στα υπόλοιπα. Το γεγονός ότι ο Βαθιώτης δηλώνει πως είναι θεοσεβούμενος Χριστιανός δεν τον κάνει πιο αξιόπιστο από εμένα. Αν ήταν έτσι, αξιόπιστοι θα ήταν μόνο οι Χριστιανοί και κανένας άλλος πιστός οιουδήποτε άλλου θρησκευτικού δόγματος! Θα έλεγα μάλιστα, μια και μου έδωσες την ευκαιρία, ότι αυτοί οι οποίοι εποφθαλμιούν την προτίμηση ή και την ψήφο ακόμη των θεοσεβούμενων Χριστιανών, επικαλούνται κατά κανόνα αυτού του είδους τα θρησκευτικά «μαντζούνια» προκειμένου να γίνουν αρεστοί στο ευρύ κοινό που πιστεύει ότι με λιτανείες και προσκυνήματα σε λείψανα ή εικόνες που κλαίνε ή ματώνουν θα φύγει το «κακό» και θα θεραπευτούν απ’ τις ασθένειες!
Δεν είναι δυνατόν ένας καθηγητής πανεπιστημίου να πιστεύει τέτοια πράγματα! Εκτός εάν, όπως προείπα, δεν τα πιστεύει αλλά στοχεύει στη δημιουργία «στρατού» πιστών οπαδών σαν αυτούς οι οποίοι μου ρίχνουν το ανάθεμα επειδή άσκησα κριτική στον καθηγητή-Θεό τους!
Όσο για τα σχόλια; Και βέβαια έγιναν πολλά σχόλια. Πολλά υβριστικά και απαξιωτικά για τον κ. Βαθιώτη και, αντιστοίχως, αρκετά υβριστικά και απαξιωτικά για το άτομό μου. Αποφάσισα να τα διαγράψω όλα για να μην θεωρηθεί ότι ευλογώ τα γένια μου, τα οποία, ειρήσθω εν παρόδω, έχουν μεγαλώσει αρκετά 🙂
Νομίζω τέλος ότι έχεις κάνει κάποια λάθος εκτίμηση για το ποσοστό των Ελλήνων που είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Από πού άντλησες αυτό το 95%; Έχει γίνει τέτοια δημοσκόπηση και την αγνοώ; Μην ξεχνάς άλλωστε ότι οι περισσότεροι από αυτούς οι οποίοι δεν είναι Χριστιανοί, δεν έχουν το θάρρος να το δηλώσουν και να πέσουν στη δυσμένεια των φανατικών οι οποίοι δεν σέβονται ότι η ανεξιθρησκεία έχει κατοχυρωθεί ακόμη και συνταγματικώς.
Στείλτε μου το λινκ
ΕΙΝΑΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΙΩΣΗΦ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ, ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ PAVLOS KALFAGIAN (ΜΑΛΛΟΝ ΑΡΜΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ):
Ο κ. Κ. ΒΑΘΙΩΤΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΑΪΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ…..
https://www.youtube.com/watch?v=5BLhoZVCjRw
Ένα κρέμασμα στα μανταλάκια, το θέλει ο άθεος… (ή μήπως ο “οβριός” ;;;), αλλά μέρα που είναι δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ μαζί του…
ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Ο ΙΩΣΗΦ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΕΝΟΣ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΒΑΘΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΙΤΑΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΩΣ ΑΘΕΟΣ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΚΟΣΜΟΥ ΤΩΝ HELL ANGELS 666 (ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΟΛΑΣΕΩΣ = ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ):
Ο κ. Κ. ΒΑΘΙΩΤΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΑΪΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ…..
https://www.youtube.com/watch?v=5BLhoZVCjRw
Ιωσήφ Παπαδόπουλος
84,3 χιλ. εγγεγραμμένοι
Σήμερα αποφάσισα να αναρτήσω αυτό το 58 δευτερολέπτων βιντεάκι χρησιμοποιώντας έναν ημιτελή τίτλο επειδή απλώς υπερέβαινε το όριο των 100 γραμμάτων που επιτρέπει το YouTube.
Πολλοί θα πουν ότι πρόκειται για τίτλο click bait. Δεν είναι έτσι όμως. Ένα βίντεο που ανεβαίνει με click bait τίτλο (τα αποσιωπητικά εξυπηρετούν συνήθως αυτόν τον στόχο) είναι κατά κανόνα κενό περιεχομένου. Απλώς προσελκύει το ενδιαφέρον του κοινού που σπεύδει να το κλικάρει για να δει τι κρύβεται πίσω από τα αποσιωπητικά. Και βεβαίως ανακαλύπτει πως ο υποτιθέμενος θησαυρός ήταν άνθρακες.
Αυτό όμως το 58 δευτερολέπτων απόσπασμα από μια συνέντευξη 1 ώρας και 49 λεπτών, την οποία παραχώρησε σήμερα (23/12/2021) ο κ. Κωνσταντίνος Βαθιώτης στον ψυχίατρο κ. Ιωάννη Αυγουστάτο, λέει πολλά. Λέει πόσο μπορεί κανείς να δώσει βάση σε έναν τέως καθηγητή πανεπιστημίου ο οποίος ισχυρίζεται ότι οι… λιτανείες μπορούν να μας σώσουν απ’ τον κορωναϊό και ο οποίος επικρίνει την κυβέρνηση επειδή τις απαγορεύει!
Έτσι εξηγείται η προτίμηση του κ. Βαθιώτη να δίνει συνεντεύξεις στον ψυχίατρο κ. Ιωάννη Αυγουστάτο, ενώ την ίδια στιγμή αποφεύγει τους ελεύθερους και γι’ αυτό απρόβλεπτους δημοσιογράφους οι οποίοι θέλουν να τον μάθουν να κολυμπάει σε βαθειά νερά με τις ερωτήσεις τους…
Ένας ΑΘΕΟΣ, απέκοψε ένα κομμάτι για να κάνει κριτική στον ΕΘΝΘΕΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΒΑΘΙΩΤΗ.
ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ… ΤΕΤΟΙΟ ΜΙΣΟΣ, ΜΟΝΟΝ Η ΜΑΣΣΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΟΡΘΟΞΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.
ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΠΥΡΚΑΓΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΗΚΕ, ΕΝΩ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ ΟΛΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΕΙ, Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΠΟΥ ΚΑΗΚΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ, ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ….ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΩΣ ΔΗΘΕΝ “ΤΡΕΛΟΥΣ” ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ, ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΘΕΟΥΣ Ή ΜΑΣΩΝΟΥΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΜΙΣΘΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΤΕ…ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ “ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ”¨….
https://www.ribandsea.gr/articles/2179-zoi-konstantopoylou-poios-fovatai-tin-alitheia.html
Ο Τζοζεφ το εχει κανει πατεντα. Τα ιδια λεει και για αλλους που δεν δεχονται να δωσουν συνεντευξη σε αυτον. Τα ιδια λεει σε ολους. Παιζει να εχει καποιο κομπλεξ. Αμα του πεις οχι, δεν το παιρνει καλα. Μεσα του δεν υπαρχει περιπτωση να μην τον θελουν. Μεσα του το εχει σιγουρο οτι φταινε ολοι οι αλλοι, που δεν μπορουν να αντεξουν τις ερωτησεις του. Αυτος δεν ειναι δημοσιογραφος, ειναι εμμονικος ψυχοπαθης. Εχει εμμονη με τους ψυχιατρους. Κατ ΄αυτον θα επρεπε να αλλαξει ο ορισμος των τρελων. Κατι περιεργο συμβαινει με τον Τζοζεφ. Ισως οταν ηταν νεοτερος περασε απο καποιο ψυχιατρειο και του εμεινε ψυχικο τραυμα. Συνδεει τα παντα με τους ψυχιατρικους ορισμους και ζηταει την αναθεωρηση τους. Ακατανοητα πραματα. Επισης στο βιντεο “Με λενε Ποπη” (https://www.youtube.com/watch?v=zU_zq2qAA4c) σφαζει με το γαντι. Τοξικος ανθρωπος.
Σχολια του ιδιου:
“Και τι να κάνω; Να πάω στο καφενείο να παίξω τάβλι; Άσε με να παίξω λιγάκι! Συνταξιούχος είμαι 🙂 ”
“Μπα, είμαι γρήγορος στο γράψιμο. Σε τρεις ωρίτσες ήταν έτοιμο.”
“Ούτε θα καταλάβεις ποτέ τι ρόλο παίζει η σουφλη. Από μοναξιά πάσχει και από τον φόβο του θανάτου.”
“Γιατί υπάρχει κάποιος, ένας έστω, που γνωρίζει τι περιέχουν αυτά τα σκευάσματα; Εκτός από τους συνωμοσιολόγους φυσικά που τα ξέρουν όλα 🙂 ”
“Κόπρανα. Για να μην πω την άλλη λέξη και με κόψει ο Ιωσήφ. 🙂 ”
“Πώς βγάζετε έτσι εύκολα συμπεράσματα μερικοί! Να γίνετε ψυχίατροι”
“Εγώ πάντως αγαπητέ δεν ασκώ ευκαιριακή δημοσιογραφία του καναπέ και της τηλεόρασης. Ούτε περιορίζομαι σε ανέξοδη κριτική όσων λένε επίορκοι πολιτικοί στα κανάλια της αποχαύνωσης. Ασκώ πρωτογενή δημοσιογραφία.”
“Ο Σπυρος Χατζαρας που το παιζει συγχρονος Τσε Γκεβαρα να τους θυμησω οτι ηταν ενα φανατισμενο πρασινο κομματοσκυλο της ΕΡΤ επι Ανδρεα”
” Εγώ το ξέρω ότι θα πεθάνω κάποια μέρα. Εσύ που δεν εμβολιάστηκες δεν θα πεθάνεις ε; Καλά λένε πως οι βλάκες είναι αήττητοι. ”
“Όχι φίλε μου, δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Το ζητούμενο είναι πώς να μείνει κάποιος αθάνατος”
“Ευλογημένος να είσαι τέκνον μου 🙂 ”
Σχολια αλλων:
“Την ευλογία σου πάτερ”
“Αγαπητέ Ιωσήφ, να σχολιάσω με φράσεις του αείμνηστου Αλέφαντου … “¨κιεσ κε σε Σουφλή ;;; qu’est ce que c’est Βαθιώτης …” Ευκαιριακοί που προσπαθούν να κεφαλαιοποιήσουν την συγκυρία του COVID όπως και τόσοι άλλοι (προσωπική μου γνώμη).”
“Πριν από χρόνια είχα επικοινωνήσει με την κ. Σουφλη καθώς έβρισκα απαράδεκτη την δημοσιογραφία που εξασκουσε. Διαφωνούσαμε με τον ορισμό της λέξης. Θα διαβάσω την σελίδα της ξανά μετά από καιρό, για να σχηματίσω άποψη για τα όσα αναφέρεις”
” Συγχαρητήρια κ. Ιωσήφ. Καθήσατε ώρες, μη πω μέρες να γράφετε για να απαντήσετε στη κυρία. ”
“μα τι απαντας στον καθε και στην καθε ακυρη!”
Και ενα δωρακι, για σας κ. Κ. Σουφλη. Θυμαστε που σας ειπα πριν 1-2 χρονια οτι καποια σας μιμειται στο Youtube και γραφει αρνητικα πραγματα με το ονομα σας. Ιδου ποια ειναι: https://www.youtube.com/channel/UCl-DOj3RTO0XFvg26ujB48Q
Δεν θ’ ασχοληθώ περισσότερο, με ένα προβληματικό άτομο, που η ψυχή και το μυαλό του παραπέμπει στη μπόχα του … ΤΑΛΜΟΥΔ.
Ειδα ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ το βιντεακι του που ΜΠΟΛΙΑΣΤΗΚΕ
Τελικα την ΠΑΤΗΣΕ απο ΒΟΛΕΨΙΑ για να παει ΤΑΞΕΙΔΑΚΙΑ
ΚΡΙΜΑ, νομιζει οτι ΤΟΝ ΜΑΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ, αλλα ΔΕΝ θα ζει
Ασε που μεχρι τοτε, θα του εχουν ζητησει να ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΠΟΛΙΑ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.. ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ
@Μιχάλη Σκορπιέ, καλή σας μέρα… με φέρνετε σε πολύ δύσκολη θέση, γιατί το σχόλιό σας είναι μηνύσιμο… και δεν θέλω παρτίδες με τον Τζόζεφ… ευελπιστώ στην κατανόησή σας που δεν θα το αναρτήσω.
Καταλαβαινω αγαπητη Κα σουφλη περισσοτερο ηταν για τα δικα σας ματια και παλι σας ευχομαι καλη δυναμη και καλες γιορτες
Σας ευχαριστώ για την κατανόηση και για τις ευχές. Καλή Δύναμη και σ’ εσάς.
Ιωσηφ Παπαδοπουλος μια μεγαλη εβρονεοταξικη πουτ@ν@ ισως και μεγαλυτερη απο τον βριζη Καλημερα αγαπητη Κα σουφλη καλη δυναμη
Ιωσήφ Παπαδόπουλος-Λαμπιρίκος για την εξαπάτηση των χορηγών του απο τον ίδιο:
“Λίγες ημέρες αργότερα έγραψα το καλύτερο ίσως… μυθιστόρημα της ζωής μου στο περιοδικό “Θάλασσα και Γιώτιγκ”, νοιώθοντας πως έπρεπε να ξεπληρώσω την “ηθική υποχρέωση” που είχα απέναντι στους χορηγούς μου, αλλά και να δικαιώσω την ικανότητα που έχουν οι ψεύτες να καλύπτουν με πειστικό τρόπο τα ψέματά τους! Στη συνέχεια κλείστηκα στον εαυτό μου. Όλα μου έφταιγαν. Μέχρι που στις 10 του Γενάρη του 1990, συνηγορούντων και κάποιων άλλων δυσάρεστων περιστατικών (τα οποία ήδη περιέγραψα στα άρθρα μου με τίτλο “τα χαμένα αρχεία του Ο.Φ.Σ.Ε.”), υπέβαλα την παραίτησή μου απ’ το δ.σ. του Ο.Φ.Σ.Ε. για προσωπικούς λόγους. Μπορεί να είχα χάσει προσωρινώς την αξιοπρέπειά μου (τότε το γνώριζα μόνο εγώ), μου είχαν μείνει όμως σαν παρακαταθήκη λίγα ψίχουλα ευθιξίας…”
https://www.ribandsea.com/memo/275–1989-.html
Την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, είτε την χάνεις, είτε δεν την χάνεις… τα ψίχουλα ευθιξίας, είναι για αυτοπαρηγοριά… γενικώς μιλώ…
Κυνηγέ, ελπίζω με την ίδια επιτυχία, να κυνηγάς και κανένα τετράποδο θήραμα… γιατί προβλέπω μεγάλη πείνα…θα μσς κόψει λορδα…
Μόνο δίποδα σε διαδυκτιακό κυνήγι.
Αυτό είναι το χόμπι μου.
Καλή σας μέρα.
Κατάλαβα… νηστικοί θα μείνουμε…
Καλή σας μέρα
ΚΑΛΛΙΟΠΗ – ΙΩΣΗΦ
2 – 1
Ποιος αλήθεια είναι ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος;
Εξαπατώντας τους χορηγούς.
https://www.ribandsea.com/memo/274-1989.html
Παστίλιες για τον πόνο του ντεπόζιτου
(ή της τσέπης σας).
Διαφημιστής ,Ιωσήφ Παπαδόπουλος
https://dnwyafj4.wixsite.com/true-or-scam
Πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες
( Πως αλλιως να καλοπερνάς;)
@Κυνηγέ, μην του βάζετε δύσκολα του … “παιντιού”… λυπηθείτε τον… τον φίλο του θέλει να υπερασπιστεί, κι εσείς βγάζετε “τα λερωμένα τ’ άπλυτα”, στη φόρα… Χρονιάρες μέρες έρχονται… δείξτε λίγο έλεος…
ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΙΩΣΗΦ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ:
https://www.youtube.com/watch?v=zU_zq2qAA4c
Μια συμβουλή προς τον Ιωσήφ Παπαδόπουλο: ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ. Τα σχόλια που έρχονται με παραπομπές στις διάφορες δράσεις του, είναι η καλλίτερη απάντηση που θα μπορούσα να του δώσω.
Όσο για το “δήθεν δημοσιογράφος”, δέκα χρόνια ως εκδότρια και ιδιοκτήτρια εφημερίδας, τα άρθρα και οι έρευνες της οποίας έγιναν πρωτοσέλιδα στις μεγαλύτερες εφημερίδες, και στα μεγαλύτερα τηλεοπτικά κανάλια, καθώς και άλλα τρία πριν σε άλλες εφημερίδες που δημοσιογραφούσα, μάλλον έχει χάσει επεισόδια.
Η προσπάθειά του να “δολοφονήσει” τον ΕΝΤΙΜΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ και τον δικό μου, πέφτει στο κενό.
Η σοφή λαϊκή ρήση λέει: “Όποιος ανοίγει τον τάφο του άλλου, πέφτει ο ίδιος μέσα”.
Κι απ’ ότι διαπιστώνω, υπάρχουν πολλοί που θα ρίξουν ευχαρίστως και το χώμα στον τάφο που άνοιξε στον ΚΥΡΙΟ ΒΑΘΙΩΤΗ και σ’ εμένα.
Ας του γίνει μάθημα, γιατί ούτε Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ, ούτε η Καλλιόπη Σουφλή, έχουν κρυμμένους σκελετούς στην ντουλάπα τους…
Κι απ’ ότι πληροφορύμαι από τα σχόλια, μάλλον έχει ο ίδιος…
Υ.Γ.1. Όταν ο ίδιος στα βίντεό του δέχεται ανώνυμα σχόλια, κάτι το οποίο γίνεται σε όλα τα ιστολόγια, δεν είναι δυνατόν να αναφέρεται στα σχόλια των ανώνυμων στο δικό μου ιστολόγιο.
Υ.Γ.2.”Ελλαδέμπορος” Ιωσήφ Παπαδόπουλε, δεν μπορεί να γίνει ποτέ μια γνήσια ΕΛΛΗΝΙΔΑ, με αποδεδειγμένη ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ και DNA.
“Ελλαδέμπορους” μπορείτε να βρείτε κατά χιλιάδες, σε μασσονικές στοές, και σε άλλες γονιδιακές καταγωγές… ως “ελεύθερος και ανεξάρτητος δημοσιογράφος” που δηλώνετε… κάτι θα έχετε υπ’ όψιν σας…
Να σας θυμίσω πως στην πρώτη “ΥΠΕΡΒΑΣΗ” που γνωριστήκαμε το 2013, κάποιοι ΜΑΣΣΟΝΟΙ την διέλυσαν… σας λέει κάτι αυτό;;;
Υ.Γ.3. Γνωρίζετε μήπως, αν στις περιπτώσεις που έχω καταδικαστεί, οι έδρες ήταν “στημένες”;;; Και μην μου πείτε πως δεν γνωρίζετε τίποτα για τα… ΠΑΡΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ…
Οι τρεις φορές που καταδικάστηκα, είναι παράσιμα για μένα.
Υ.Γ.4. Και τέλος, πες στον “Τάσο Σταματίου” με το ψεύτικο όνομα όπως κι άλλοι που σε υπερασπίζονται, και το ψεύτικο mail, όπως και στον “Νίκο Κοτρόζο”, επίσης με το ψεύτικο όνομα και το ψεύτικο mail, πως αν αποφασίσω να τους ψάξω μέσω εισαγγελέα, θα… “καλοπεράσουν”, με τις αγωγές που θα τους κάνω και όχι μόνον εγώ, αλλά και τα πρόσωπα που εμπλέκουν μαζί μου…
Περιμενα τον αντιλογο, πριν σχολιασω, κρινοντας με επιχειρηματα επι οσων ακουσα.
Εχασα 40 λεπτα απο τη ζωη μου, τα οποια δεν θα ξαναπαρω ποτε πισω, παρακολουθωντας την αναγνωση του κειμενου, σε ενα αυτοκινητο, που ειχε γραψει, νωριτερα. Κι ομως, το παρακολουθησα, προσεχτικα. Ιδιως, τα ερωτηματα που διατυπωθηκαν. Ακουσα τα ερωτηματα, προσεχτικα, και ενω δεν βρηκα τιποτα το επιληψιμο, σε καποια εκρινα οτι δεν προκειται περι ερωτηματων, αλλα περι εκθεσεων ιδεων. Λυπαμαι, αλλα αυτες δεν ηταν ερωτησεις, ηταν σχολικη εκθεση ιδεων. Αν ο κ. Ι. Παπαδοπουλος εδινε εξετασεις λυκειακου επιπεδου, τοτε σιγουρα τις περασε, επιτυχως, σε αυτο το μαθημα. Και να ηθελε καποιος να απαντησει σε αυτες, θα επρεπε να συγγραψει ολοκληρο βιβλιο, φιλοσοφωντας επι των συνεπειων του ανθρωπινου, κοινωνικου θεσμικου πλαισιου. Στο θεμα αυτο, το οποιο ο κ. Ι. Παπαδοπουλος συζητα, μονολογωντας, δυο διαφορετικες κοσμοαντιληψεις συγκρουονται. Θαρρω οτι ο κ. Ι. Παπαδοπουλος δεν μπορει να αποδεχτει το ενδεχομενο ενος «αορατου μαριονετιστα» και εισαγει την εννοια της Ιστορικοτητας ως βιοπολιτικης δυναμης, αποδομωντας τον κ. Βαθιωτη (εκτος κι αν προσδοκουσε να τον αποδομησει, εξ αρχης). Αν εννοει τα οσα λεει, τοτε μιλαμε για εντελως διαφορετικη κοσμοθεαση. Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος αμφισβητει, ριζικα, την κοσμοθεαση του κ. Βαθιωτη και επιθυμει να συγκρουστει. Συνεπως, απο αυτην την σκοπια, δεν νοειται επωφελης διαλογος, παρα μονο για αυτον που αμφισβητει και υπονομευει την αλλη κοσμοαντιληψη.
Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος αναρωτιεται πως ειναι δυνατον ο κ. Βαθιωτης να αντιμετωπιζει την «υγειονομικη χουντα» με υγειονομικους ορους; Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος δεν αναρωτιεται πως ο ιδιος αντιμετωπιζει την «υγειονομικη χουντα» με ορους ανθρωπινων δικαιωματων, εφοσον ο ιδιος δεν ειναι κοινωνιολογος/ανθρωπολογος; Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος δεν αναρωτιεται πως αντιμετωπιζει το καθε θεμα, χωρις να το εχει σπουδασει; Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος δεν αναρωτιεται πως ψηφιζει, χωρις να ειναι πολιτικος επιστημονας; Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος δεν αναρωτιεται πως καθαριζει το σπιτι του, χωρις να εχει τελειωσει σεμιναρια καθαριοτητας ή εστω να εχει μαθητευσει διπλα σε μια/ενας καθαριστη/τρια;
Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος επιδεικνυει ακατανοητη εμμονικη ψυχωση με τους ψυχικα πασχοντες, κατακρινοντας οποιον τολμησει να αναφερθει σε αυτους ή να συγκρινει καποιον με αυτους. Αν δεχτουμε οτι ο σημερινος πρωθυπουργος ειναι ψυχικα πασχων (κατ’ εμε ειναι περιορισμενων, διανοητικων δυνατοτητων και οχι κατι αλλο), τοτε ο κ. Ι. Παπαδοπουλος δεν αναρωτιεται πως ενας ψυχικα πασχων μπορει να πρωθυπουργευει; Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος μπερδευει την ψυχιατρικοτητα ως οπλο με την βιολογικοτητα ως οπλο, εξισωνοντας τα. Αραγε, δεν το καταλαβαινει ή παριστανει οτι δεν το καταλαβαινει, οταν ρητορευει εντος του αυτοκινητου περι αυτεξουσιου της δικαιωματικης; Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος δεν διαθετει το αλαθητο, ουτε τα μετρα και τα σταθμα, ωστε να υπαγορευει σε κανεναν τι πρεπει να πραξει ο οποιοσδηποτε αλλος, ωστε να δικαιουται να εκφερει γνωμη. Ειμαστε ελευθεροι, ωστε να εκφραστουμε, ασχετως, εαν ξερουμε ή οχι τις απαντησεις στα διλημματικα αδιεξοδα του κ. Ι. Παπαδοπουλου περι δικαιωματισμου και ψυχιατρικοτητας.
Απο μια αλλη οπτικη γωνια, επι 40 λεπτα, ενας γηραιος ανδρας, υποτιθεται ωριμος, καθεται και «μυξοκλαει» δημοσιως, επειδη δεν συνεντευξιαστηκε μαζι του ενας καθηγητης. Αυτο ηταν ειδηση; Οχι. Κριμα, πολυ κατινια. Που ακριβως συμπεριλαμβανεται στην δεοντολογια αυτη η κατινια; Αφου αυτος ειναι ανωτερος ανθρωπος, τοτε γιατι απανταει στην κατινια; Στην τελικη, ποιος ειναι περισσοτερο κατινα; Η κατινα ή αυτος που ασχολειται μαζι της;
Υποθετει, οτι ο κ. Βαθιωτης τον απερριψε, επειδη δεν μπορει να απαντησει στις ερωτησεις του. Ωστοσο, η αληθεια ειναι οτι τον απερριψε, αφενος, επειδη εμβολιαστηκε και, αφετερου, επειδη η ατζεντα του κ. Ι. Παπαδοπουλου ειναι εμμονικη, συγκρουσιακη και αποδομητικη. Συν τοις αλλοις, κυκλοφορουνε κακες φημες για την ποιοτητα του κ. Ι. Παπαδοπουλου. Οι εχθροι του κ. Ι. Παπαδοπουλου του εχουν κανει ζημια, χωρις να το γνωριζει ο ιδιος. Φαινεται οτι ο κ. Ι. Παπαδοπουλος δεν μπορει να ανεχτει την απορριψη. Και στην τελικη, πως ειναι δυνατον ενας καθηγητης που «δεν εχει τιποτα να πει», να εχει συγγραψει ολοκληρο βιβλιο; Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος το εχει διαβασει, αραγε;
Τωρα, επι της ουσιας, φρονω οτι ο κ. Ι. Παπαδοπουλος ειναι αρκετα ευφυης, ωστε να καταλαβει την διαφορα μεταξυ της χρονιας καταπατησης των δικαιωματων χιλιαδων ανθρωπων με ειδικες αναγκες σε συγκριση με την καταπατηση καθε ανθρωπινου δικαιωματος εξ οσων διαδραματιστηκαν, την τελευται διετια, και οδηγησαν στην παραιτηση του κ. Βαθιωτη. Επισης, δεν κατανοω, ως απλος πολιτης, γιατι ο κ. Παπαδοπουλος αμφισβητει τα κινητρα της παραιτησης του καθηγητη; Γενοκτονειται η ανθρωποτητα, αλλα το μονο ενδιαφερον του κ. Παπαδοπουλου ειναι αυτο; Ηθικολογει; Δεν ξερει σε τι κοσμο ζουμε; Ομολογω οτι δεν τον καταλαβαινω. Οπως δεν καταλαβαινω και την εμμονη του με τους ψυχικα πασχοντες. Σε ποια νομοτελεια αναφερεται, οταν οι αποφασεις της τελευταιας διετιας υπαγορευθηκαν, ανωθεν, μετ’ αποδειξεων; Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος δεν καταλαβε τιποτα απο τα χιλιαδες αρθρα της κ. Κ. Σουφλη; Δεν ακουσα τον λαλιστατο κ. Ι. Παπαδοπουλο να αρθρωνει ουτε εναν αντιλογο στα δεκαδες στοιχειοθετημενα επιχειρηματα, οσων εναντιωνονται στην υποχρεωτικοτητα του εμβολιου. Ο κ. Ι Παπαδοπουλος αναρωτιεται, εαν το προβλημα ειναι το θεσμικο πλαισιο αναφορας των ανθρωπινων δικαιωματων ή η πανδημια. Αν μετα απο δυο ετη αναρωτιεται, ακομη, ειτε δεν καταλαβαινει ειτε παριστανει οτι δεν καταλαβαινει.
Εντωμεταξυ, μονος του παραδεχεται οτι ειχε πολλους εχθρους, οι οποιοι τον «εκραζαν» στα σχολια και αναγκαστηκε να τους διωξει. Αυτο και μονο αρκει, ωστε να καταλαβει ο καθενας, οτι κυκλοφορουσαν και στο δικο του «μαντρι» (δικη του η εκφραση) λυκοι. Συν τοις αλλοις, το αισχρο κολαζ εικονων και λεξεων απο το Αγιο Ορος δεν φαινεται να πειραξε την αισθητικη του κ. Ι. Παπαδοπουλου, μολονοτι εκει οι κολαζ-μενες εικονες ητο περισσοτερες.
Κατα την γνωμη μου, υποθετω οτι η αιτια της παρεξηγησης, ισως, ειναι βαθυτερη, μεταξυ των δυο δημοσιογραφων. Ομως η αφορμη ειναι το προσωπο του κ. Βαθιωτη. Και ο καθηγητης, και στα δικα μου ματια, ειναι αξιος. Ειναι κριμα, να σπιλωνεται ενας αξιος, ακομα και απο παρεξηγηση. Εν τελει, προτιμω, να θυμαμαι τον κ. Ι. Παπαδοπουλο για την αναδειξη του Επιστημονα Καλογερακη και οχι για τα οσα δημοσιολογει περι ενος αξιου καθηγητη.
Γενικως, διαπιστωνω, οτι εχει πεσει πολυ το επιπεδο της δημοσιογραφιας. Αλληλοσπαραγμος και εμπαθεια με, εκατερωθεν, απειλες για μηνυσεις. Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος, στην αρχη, ισχυριζεται οτι ο δημοσιογραφος γεννιεται, δεν γινεται, αλλα δεν αναρωτιεται περι της ρατσιστικοτητας αυτης της δηλωσεως, ουτε παραθετει καποιο δημοσιογραφομετρο, ωστε να αποδειχθει η δημοσιογραφικη ιδιοτητα, την οποια αξιωνει. Εν τελει, ο κ. Ι. Παπαδοπουλος προτεινει ως λυση την μοναχικη γραφη, τον εγκλεισμο, το καπνισμα και τα ταξειδια, αποδεικνυοντας ποσο λιγος ειναι. Κριμα, πολυ λυπηρη ακροτελευτια προταση. Ωστοσο, το ολο φαινομενο δεν ειναι μεμονωμενο. Τα ιδια παρατηρω, παντου. Στα χερια του κ. Ι. Παπαδοπουλου δεν κολλαει λασπη, ισως, επειδη ο ιδιος την μεταχειριζεται, επιδεξια. Επιπλεον, τα επιχειρηματα του αντικρουονται. Επισης, ο κ. Ι. Παπαδοπουλος δεν αναρωτιεται, ουτε πως γραφανε, ανωνυμως, στα σχολια των βιντεοπαρουσιασεων του, ουτε πως ψηφιζουμε ανωνυμα; Οσο για την απορια του κ. Ι. Παπαδοπουλου, περι της αληθοτητας των αντεμβολιασμενων, αυτη θα αποδειχθει, λιαν συντομως, καθως οι συνεπειες του ενεσιμου δηλητηριου ειναι αμετακλητες. Καλως επραξε και δημοσιοποιησε το βιντεο του δηλητηριασμου του, ωστε να υπαρχει στην αιωνιοτητα, ως αποδεικτικο στοιχειο. Ο κ. Ι. Παπαδοπουλος θα επρεπε να καταλαβαινει οτι στα ματια των πιστων της Χριστιανορθοδοξιας ειναι ηδη αγκαλια με τον διαολο, συνεπως, η εικονοποιηση της προηγουμενης προτασεως δεν θα επρεπε να τον ενοχλει. Τελος, αν ο κ. Ι. Παπαδοπουλος επεδιωκε να πτοηθουν οσοι τον ακουνε και διαφωνουν με τα λεγομενα του, τοτε απετυχε. Ημερες παρακμης, πριν πεσει φωτια να μας καψει ολους.
Δεν θεωρω την κ. Σουφλη ως υποδειγμα ανθρωπου, ουτε συμφωνω με ολες τις αποψεις της. Μπορω να τις καταλογισω πολλα. Εντουτοις, την κρινω ως Ελληνιδα και ως αγωνιστρια. Και σε αυτην την δοκιμασια αριστευει, διαρκως. Αγωνιστης δεν γινεσαι, γεννιεσαι. Σε εμας, οι οποιοι πιστευουμε οτι η φυση προηγειται της κοινωνιας και των δικαιωματων, αυτο ειναι αξιωμα. Και η κ. Σουφλη ειναι μεταξυ των 100 ανθρωπων, οι οποιοι κρατουν την σημαια της δημοσιας αντιστασης στο θεατρο του παραλογου που βιωνουμε.
Κυρια Σουφλη, σας παρακαλω, μην ξανασχοληθειτε με αυτον τον αυτοσαρκαζομενο, αντιψυχιατριζοντα, δικαιωματεμπορα καπετανιο. Καποιος πρεπει να δειξει, εμπρακτως, ανωτεροτητα. Γενοκτονειται η ανθρωποτητα μπροστα στα ματια μας και ο κ. Ιωσηφ Παπαδοπουλος «μυξοκλαει», δημοσιως, για μια συνεντευξη. Αμα το συνεχισετε, τοτε δεν διαφερετε σε τιποτα απο αυτον.
Ενας διαδικτυακα ανωνυμος (καθως ειναι ελευθερια μου και δικαιωμα μου να εκφραζομαι, ετσι, απο την στιγμη που ο κ. Ι. Παπαδοπουλος, η κ. Κ. Σουφλη και δισεκατομμυρια αλλες ηλεκτρονικες σελιδες μου το επιτρεπουν, νομιμως.)
Σε ότι αφορά στον Ιωσήφ Παπαδόπουλο, η κριτική σας, είναι σαφέστατη και τεκμηριωμένη.
Σε ότι με αφορά, ουδέποτε θεώρησα τον εαυτό μου “άσφαλτο”, που είχε πει και η Άντζελα… (η Δημητρίου, ντε)… και πολλάκις έχω γράψει πως είμαι “στριμμένο άντερο”… όμως προσπαθώ να είμαι τουλάχιστον δόκιμος άνθρωπος, αλλά κι αυτό δεν το καταφέρνω πάντα… κάνω κι εγώ τα λάθη μου…
Στις απειλές εκ μέρους μου για μυνήσεις, πιστέψτε με υπάρχουν σχόλια από υπερασπιστές του Ι. Παπαδόπουλου, τα οποία δεν έχω αναρτήσει και τα οποία είναι χυδαία, ψευδέστατα και άκρως μυνήσιμα…
Δεν νομίζετε πως θα πρέπει κι εγώ να υπερασπιστώ την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ μου, με κάθε τρόπο;
Ειλικρινά, θα προσπαθήσω να μην ξανασχοληθώ με έναν άνθρωπο που ενώ έχει πολλούς κρυμμένους σκελετούς στην ντουλάπα του, όπως αυτούς που μου στέλνουν σχολιαστές, προσπαθεί να “δολοφονήσει” χαρακτήρες ανθρώπων που δεν του έχουν κάνει τίποτα… απλά έχουν την ατυχία να αγωνίζονται για την ΠΙΣΤΗ (την οποία ο ίδιος δεν έχει ως δηλωμένος άθεος, την ΠΑΤΡΙΔΑ, (αλήθεια, η γονιδιακή καταγωγή του ποιά είναι;;;… απλά ρωτάω…) και για την πραγματική ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, της ψυχής, που δεν είναι τα ακτοπλοϊκά ταξείδια, αλλά η ύψωση της ψυχής προς τον μοναδικό αληθινό ΘΕΟ…
Όλη αυτή η προσπάθεια “δολοφονιών”, με παραπέμπει σε τακτικές που εφαρμόζει η μασσονία… Δεν υπαινίσσομαι τίποτα, απλά λέω σε τι παραπέμπουν τέτοιες τακτικές.
Υ.Γ. Έχω “κρεμάσει στα μανταλάκια”, κάποιους … ανθρώπους…
Σε κανέναν όμως δεν επεδίωξα την “δολοφονία του χαρακτήρα του”… το έχουν πράξει μόνοι τους… εγώ επεσήμανα κάποια στοιχεία… (Δούρου, Μπιτάκου, Δεμερτζής κλπ).
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ “ΑΟΡΑΤΟΣ ΜΑΡΙΟΝΕΤΙΣΤΑΣ”, ΛΕΓΕΤΑΙ ΙΑΚΩΒΟΣ ΡΟΤΣΙΛΝΤ, ΕΧΕΙ 40 ΠΑΛΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΒΙΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΕ 30.000 ΦΙΛΟΥΣ.
Παρακαλώ, μην χαλάτε το αφήγημα του Ιωσήφ… είναι δυνατόν ποτέ να εκφέρει το όνομα του ΑΡΧΙΣΑΤΑΝΑ ΕΒΡΑΙΟΧΑΖΑΡΟΥ;;;
Μήπως έχει τους λόγους του που δεν το αναφέρει;;;
ΕΥΛΟΓΟ ΤΟ ΡΗΤΟΡΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΑΣ, ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΩΣΣΙΚΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΩΝ “HELLS ANGELS” (ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΟΛΑΣΕΩΣ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ WIKIPEDIA) Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΘΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΧΑΡΛΕΫ ΜΕ ΤΟ 666 ΧΑΡΑΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ “FILTHY FEW FOR EVER” (ΒΡΩΜΙΚΗ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΕΛΙΤ-ΑΛΗΤ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ !!!)
Δεν τον παρακολουθώ ώστε να γνωρίζω τι βγάζει. Αν θέλετε, στείλτε μου το λινκ απ’ αυτό που αναφέρετε στο σχόλιό σας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΩΣΣΙΚΟΠΟΥΛΟΣ. ΜΗ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΝΗΛΙΚΟΣ, ΣΕΜΝΟΤΥΦΟΣ Ή ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ!
https://www.youtube.com/watch?v=7tLbByPLeY4
CHIEF ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΩΣΣΙΚΟΠΟΥΛΟΣ. FILTHY FEW FOR EVER! (=ΒΡΩΜΙΚΗ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΕΛΙΤ-ΑΛΗΤ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ !!!)
(ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΙ ΤΟ 666 ΧΑΡΑΓΜΕΝΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΧΑΡΛΕΫ)
https://www.youtube.com/watch?v=ViC5VtFQ2_0&t=325s
TI EINAI OI HELLS ANGELS (ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ WIKIPEDIA)
Πολυάριθμες αστυνομικές και διεθνείς υπηρεσίες πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένου του Υπουργείου Δικαιοσύνης των Ηνωμένων Πολιτειών και της Ευρωπόλ, θεωρούν την λέσχη ότι ανήκει στο οργανωμένο έγκλημα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ WIKI ΕΔΩ:
https://tinyurl.com/ytnswuhd
OI ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ (ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΖΕΙ !!!):
Ο Γιάννης Ρωσσικόπουλος αποτελεί απαγορευμένο καρπό για την συντριπτική πλειοψηφία των δημοσιογράφων. Ο έντονα αιρετικός και αθυρόστομος αρχηγός των Hells Angels στην Ελλάδα, που δεν φοβάται να χαρακτηρίσει αρχ@δι ακόμη και τον Αρχιεπίσκοπο, μπορεί να προβληματίσει και να σοκάρει και τον πλέον απαλλαγμένο από ταμπού και προκαταλήψεις ακροατή του. Σε καμία ωστόσο περίπτωση δεν μπορεί κανείς να τον κατηγορήσει ότι υποτιμά τη νοημοσύνη μας, ότι μασάει τα λόγια του ή ότι κρύβεται πίσω απ’ το δάκτυλό του.
Αν δεν αντέχετε να δείτε πώς είναι όταν μπαίνει η γλώσσα στο κόκκαλο, αν δεν μπορείτε να δεχθείτε τις ωμές, αλλά ειλικρινείς, εκφράσεις του Γιάννη Ρωσσικόπουλου, αν δεν είστε διατεθιμένοι να αποδεχθείτε την παραβατική, ανατρεπτική, πλην όμως μπεσαλίδικη, ζωή του, μη δείτε αυτό το βίντεο. Αν πάλι αποφασίσετε να το δείτε, απολαύστε το όπως απολαμβάνετε μια ταινία του αμερικανικού κινηματογράφου στην οποία ο πρωταγωνιστής είναι παράνομος, αθυρόστομος, αντισυμβατικός, ανατρεπτικός, οργισμένος με το σύστημα που τον περιβάλλει αλλά παρ’ όλα αυτά καλός οικογενειάρχης, μάγκας και προβλέψιμος σαν άνθρωπος.
Αν πάντως, μετά από όλα αυτά, με ρωτήσετε αν θα άλλαζα αυτή τη συνέντευξη με μια συνέντευξη του Τσίπρα, του Μητσοτάκη, του Βαρουφάκη ή της Φώφης Γεννηματά, θα σας έλεγα, ευχαριστώ δεν θα πάρω! Περισσότερα ΣΤΟ SITE ΤΟΥ.
Εάν έχει τέτοια πρότυπα θαυμασμού ο Τζόζεφ, δεν μου κάνει πλέον τίποτα εντύπωση… δηλαδή, περνάει με τρόπο ανάμεσα στα ταξείδια του, τα πρότυπά του;;;
Απ’ ότι μου λένε, τέτοιες τακτικές τις ακολουθεί η … μασσονία…
Να τον χαίρονται οι …οπαδοί του…
Με πιάνει αηδία και σιχασιά…
Υ.Γ. Κι έρχεται ο εν λόγω Τζόζεφ, να κρίνει την δική μου δημοσιογραφία, που αν κάποιος διαβάσει τα χιλάδες ρεπορτάζ στην εφημερίδα μου που έκανα, θα διαπιστώσει πως άλλο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ, κι άλλο … αυτό που κάνει ο ίδιος.
Γι αυτό και το μόνο που είχε να με κατηγορήσει για την Δημοσιογραφία μου είναι, πως χρωματίζω αυτά που θέλω να επισημάνω στα άρθρα που αναρτώ… αλλά για τις αναρτήσεις μου κατά του “αόρατου μαριονετίστα”, που ο ίδιος δεν αποδέχεται, κουβέντα…
Μα την αλήθεια ξερνάω με αυτά που μου στέλνουν αναγνώστες – σχολιαστές για τον εν λόγω… και το “ΚΟΙΤΑ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ;;;” βρίσκει το νόημά του στο πρόσωπό του…
ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ “HELL ANGELS 666” ΚΑΙ Η ΜΑΣΩΝΙΑ, ΑΦΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΜΕ ΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΕΒΓΑΛΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΓ.ΟΡΟΣ ΟΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΠΙΚΡΑ ΕΙΡΩΝΙΑ ΚΑΙ ΧΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΚΕΙ, ΕΒΓΑΛΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΠΡΩΗΝ ΚΑΛΟΓΕΡΟ ΤΟΥ ΑΓ.ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΣΥΡΕΙ ΤΟ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΓ.ΟΡΟΥΣ ΩΣ ΔΗΘΕΝ “ΤΟΠΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΩΝ ΟΡΓΙΩΝ ΣΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΩΝ”, ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΤΕ ΣΕ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΧΤΙΣΤΗΚΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΝΑΟΥΣ (ΚΛΑΣΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΩΝ ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΩΝ “ΕΨΙΛΟΝ-666”), ΕΙΧΕ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΕΝΑΝ ΙΚΤΙΝΟ ΤΩΝ ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΗ ΔΗΘΕΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΑΝΕ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΗΘΕΤΕ ΣΦΟΔΡΑ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ…ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΠΑΓΟΒΟΥΝΟΥ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΟ ΤΟΥ ΑΘΕΙΣΜΟ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ….ΜΑΣΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΚΟΛΠΑ…Ο ΓΑΛΛΟΕΒΡΑΙΟΣ ΕΝΕΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΟΥΡΑΚΗΣ (ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΦΟΥΡΙΕ ΕΝΕΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ) ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ ΤΩΝ ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΩΝ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΩΝ “ΕΨΙΛΟΝ-666” ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΞΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ “ΑΠΑΤΕΩΝΑ” ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧ.ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ, ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΜΑΣΩΝΟΙ+ΕΒΡΑΙΟΙ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΠΡΩΘΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΣΕΧΤΕΣ (Ο.Ε.Α., ΣΑΪΕΝΤΟΛΟΓΙΑ, ΚΛΠ) ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ (Η ΟΠΟΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ, ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΙ “ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ” ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΦΘΟΡΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ).
Τα είπατε όλα…
Τάσο Σταματίου, ένα αίτημα στον εισαγγελέα και στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, και μετά θα δούμε πόσο θα γελάς για τις μαλακίες που γράφεις και φυσικά δεν ισχύουν… και μετά, μια αγωγή και σου πήρα και τα σώβρακα… ή μάλλον όχι… τι να τα κάνω τα χεσμένα σου σώβρακα;;;
Πάντα επωνύμως,
Καλλιόπη Σουφλή
Εγω βλεπω καηκαμε στο χυλο φυσαμε και το γιουρτι αυτο που πετυχαν ειναι να χασουμε την εμπιστοσυνη μας γενικως με ολους μηπως αυτος ηταν τελικα ο σκοπος τους ?
Για να παμε στην παγκοσμια κυβερνηση θα πρεπει να εχουμε απογοητευτει πληρως απο τους πολιτικους και να μην εχουμε επιλογες Τωρα διυλιζουμε τον κωνωπα και καταπινουμε την καμηλα Φανταστειτε πως θα ειμασταν αν το καναμε αυτο συνεχεια απο παλια πιθανον θα γλιτωναμε πολλα ασχημα πραγματα για την πατριδα μας
Μοιράζεις πόνο!
Τα ίδια είχαν γίνει και με τους φίλους του Δεμερτζή, παλιότερα. Απολαυστικό θέαμα.
Δεν θέλω να μοιράσω πόνο… απλά δεν αντέχω την αδικία απ’ όπου κι αν προέρχεται.
Η περίπτωση Δεμερτζή, είναι άλλου τύπου… η παραπληροφόρησή του, και το ιστορικό του, ήταν προς ενημέρωση των προβάτων που τον ακολουθούν… αλλά απ’ ότι είδα, τα πρόβατα είναι απτόητα… ΠΑΡΑΝΟΙΑ…
“αλλά απ’ ότι είδα, τα πρόβατα είναι απτόητα”
ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΤΟΥ ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΠΟΤΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΗΣ “ΑΛΕΞΑΣ”, ΕΝΩ ΤΩΝ “ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ” ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ. ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΠΟΣΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ; ΚΑΝΕΝΑ!
Ευχαριστώ για την ενημέρωση… πλασματικά νούμερα δεν θέλω να έχω… κι ας με διαβάζουν ελάχιστοι… κι ας με θάβει η μανδάμ “ΑΛΕΞΑ” απ’ότι μου είπαν…
Κυρία Καλλιόπη μου! Δεν γνωρίζω ούτε τον κύριο Βαθιώτη, ούτε τον κύριο Παπαδόπουλο, ούτε εσάς, τυχαία βρέθηκα εδώ. Κάνοντας μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο, βρήκα τα εξής:. Ο κύριος Βαθιώτης είναι ένας μάλλον καθηγητής που παραιτήθηκε για κάποιο λόγο γιατί κάτι φοβήθηκε και από τότε κρύβεται. Για εσάς βλέπω ότι υπερασπίζεστε τον κύριο Βαθιώτη υπερβολικά για κάποιο λόγο, πιθανόν οικονομικό. Κατηγορείτε έναν άνθρωπο ο από την άλλη τον κύριο Παπαδόπουλο. Στην αναζήτησή μου για εσάς ,με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα άπειρες σελίδες στο διαδίκτυο στις οποίες σας κοροιδεύουν: με φωτογραφίες στις οποίες φαίνεστε μια ετοιμοθάνατη γυναίκα. Κάποιες σελίδες αναφέρουν οτι 1) έχετε καταδικαστεί πρωτόδικα με 8μηνη φυλάκιση για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον του κου Σπύρου Ζαγάρη (προφανώς κάτι αντίστοιχο βλέπω να γίνεται τώρα και από τον κύριο Παπαδόπουλο) 2) Συνελήφθη Γεροντοblogger που συκοφαντούσε πατριώτες κτλ.. Με λίγα λόγια σας παρουσιάζουν ως μια τρελή,, θρησκόληπτη και πορωμένη γριά. Και τέλος για τον κύριο Παπαδόπουλο βρήκα στο διαδίκτυο τα εξής: 1250 βίντεο και άρθρα από όλη την Ελλάδα και τα Ελληνικά νησιά που τιμούν και όλους τους Έλληνες και εδώ και στο εξωτερικό. ΄Ένας ενδιαφέρον άνθρωπος με έντονη αίσθηση του χιούμορ, μορφωμένος, και με μεγάλη προσφορά.
“κύριε Κοτρόζο” με το ψεύτικο mail μια και δεν παραλάβατε το mail που σας έστειλα και φυσικά δεν παραλάβατε γιατί και δεν έχετε το θάρρος να γράψετε το πραγματικό σας mai. Στοιχηματίζω πως και η ip σας είναι ψεύτικη… όπως και το όνομά σας.
Διαβάστε τι έγραψα στο mail το οποίο φυσικά δεν παραλάβατε:
Είστε καταπληκτικός ανιχνευτής.
Μπράβο σας… τα βρήκατε όλα… σας αξίζουν συγχαρητήρια.
Όσο για την προσπάθεια μείωσης του ΚΥΡΙΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ και τον εκφοβισμό ότι έπεται μήνυση σε βάρος μου δεν με πτοεί… στις δικαστικές αίθουσες λοιπόν, κι εκεί θα σας απαντήσω περί όσων κακοπροαίρετα μου καταλογίζετε.
Κι εκεί θα πάθετε την πλάκα σας…
Και μια συμβουλή: Σ’ αυτούς που υπηρετούν το δίκαιο, μην απαντάτε με το άδικο… γιατί όταν το άδικο εκπέσει, θα σας πάρει ο διάολος και θα σας σηκώσει…
Τη Σάσα μπάστα την ξερς ? την Ιωάννα τούνη ?? ή τις γκουγκλάρς κι αυτές ?? κι εγώ τυχαία μπήκα εδώ..είδα φως και μπήκα……χαχαχαχαχαχαχα
“Κυρία Καλλιόπη μου!”
κερι και λιβανι
“Δεν γνωρίζω ούτε τον κύριο Βαθιώτη, ούτε τον κύριο Παπαδόπουλο, ούτε εσάς, τυχαία βρέθηκα εδώ.”
στανταρ!!! και εγω τυχαια μπηκα και σε λιγο φευγω
“Κάνοντας μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο, βρήκα τα εξής:”
κανε και μια αργη, μιας και μπηκες στον κοπο
“Ο κύριος Βαθιώτης είναι ένας μάλλον καθηγητής που παραιτήθηκε για κάποιο λόγο γιατί κάτι φοβήθηκε και από τότε κρύβεται.”
τοσο φοβο που εβγαλε και βιβλιο απο την κρυψωνα του!!!
“Για εσάς βλέπω ότι υπερασπίζεστε τον κύριο Βαθιώτη υπερβολικά για κάποιο λόγο, πιθανόν οικονομικό.”
ενα μυριο $$$ τσεπωσε η ατιμη, μεχρι και απο την πρεσβεια (μια ειναι η πρεσβεια), αλλα να φανταστεις οτι δεν μου εχει δωσει ουτε δεκαρα τσακιστη!!! τετοια αχαριστια, την ωρα που εγω εχω κουραστει να πουλαω εκδουλευση για χαρη της και να διαδιδω παντου τα αρθρα της.. αστα λεμε, με εχει απληρωτο εδω και 2 χρονια!!!
“Κατηγορείτε έναν άνθρωπο από την άλλη τον κύριο Παπαδόπουλο.”
οχι μονο τον κατηγορει αδικα, αλλα τον καταδικαζει κιολας!!! αισχος λεμε!!! φημες λενε οτι στηνει και γκιλοτινα
“Στην αναζήτησή μου για εσάς ,με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα άπειρες σελίδες στο διαδίκτυο στις οποίες σας κοροιδεύουν:”
αστα να πανε λεμε.. αφου τα εχει βαψει μαυρα, ολη μερα κλαιει.. ακομα και η γατα (που δεν εχει). για μια υποληψη ζουμε σε αυτην την κενωνια. ξερεις τι ειναι να σε κοροιδευουν οι εχθροι σου; αντι να σου στελνουν ντρονς και αλλα καλουδια για τα ταξειδακια σου;
“με φωτογραφίες στις οποίες φαίνεστε μια ετοιμοθάνατη γυναίκα.”
ασε λεμε, με το ενα ποδι στο ταφο ειναι.. εδω που τα λεμε, εγω απορω πως γινεται μια που μοιαζει με 98χρονη να βαζει κατω τα παιδαρελια και τους βολευταδες; τι διατανο ρε γμτ, τι παιρνει και δεν μας δινει; πως διατηρειται τοσο ακμαια; υπερδυναμεις εχει; μυστηρια πραγματα!!!
“Κάποιες σελίδες αναφέρουν οτι 1) έχετε καταδικαστεί πρωτόδικα με 8μηνη φυλάκιση για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον του κου Σπύρου Ζαγάρη”
μεγαλο ζαγαρι… και να φανταστεις οτι αυτο ειναι μονο η κορυφη του παγοβουνου.. καθε μηνα εχει δικαστηρια και καθε μηνα χανει τις δικες και πλερωνει.. εχει δωσει μισιο μυριο σε αποζημιωσεις.. ουτε μια δικη δεν κερδισε!!! πρεπει να εχει γερες πλατες για να της εχουν δωσει αδεια να γραφει στο ιντερνετ, με τοσα περιοριστικα μετρα εναντιον της.
“(προφανώς κάτι αντίστοιχο βλέπω να γίνεται τώρα και από τον κύριο Παπαδόπουλο)”
λογικα, ναι!!! αμα ξαναπερασεις ΤΥΧΑΙΑ τον αλλο μηνα απο δω, να εισαι σιγουρος οτι θα εχει κλεισει το μπλογκ και θα εχει μπει φυλακη… λογικα παντα
“Συνελήφθη Γεροντοblogger που συκοφαντούσε πατριώτες κτλ..”
και που να δεις τι στομα εχει.. την βλεπουν οι Μπατριωτες και στριβουν!!! ασε λεμε, για 98χρονη με τονα ποδαρι στο ταφο, ειναι αξιο αποριας πως την σκιαζονται ετσι ολοι οι Μπατριωτες και ολες οι Μπατριωτισσες (ιδιως εκεινες με τα τατουαζ);
“Με λίγα λόγια σας παρουσιάζουν ως μια τρελή, θρησκόληπτη και πορωμένη γριά.”
να αγιασει το στομα σου!!! και λιγα λες!!! εγω την κατατασσω ως την χειροτερη που υπαρχει αυτη την στιγμη στην Ελλαδα. Στην δικη μου κλιμακα, η καλυτερη (μπαη φαρ) ειναι η Ντορα (να την εχει ο διαολος καλα). Και σε περιπτωση που απορεις γιατι ειμαι εδω, σου απαντω οτι με εχει βαλει η Ντορα να την δυσφημισω.
“Και τέλος για τον κύριο Παπαδόπουλο βρήκα στο διαδίκτυο τα εξής:”
και ολα αυτα μετα απο μια ΤΥΧΑΙΑ συναντηση ε;;; ουαου!!! πως λεμε ειδες φως και μπηκες;;;
“1250 βίντεο και άρθρα από όλη την Ελλάδα και τα Ελληνικά νησιά που τιμούν και όλους τους Έλληνες και εδώ και στο εξωτερικό.”
ετσι ακριβως, οπως τα λες!!! Αυτα να τα βλεπει η αχαιρευτη που δεν εχει ανεβασει ουτε 1 βιδεο. Παντως, εγω προσωπικα πιστευω οτι η μεγαλυτερη συνεισφορα του τζοζεφ ειναι οτι τρυπηθηκε. νομιζω οτι αυτη η συνεισφορα του στην ανθρωποτητα θα φανει καλυτερα εντος της επομενης διετιας… να προλαβουμε να βγαλουμε και μια αναμνηστικη μαζι του
“Ένας ενδιαφέρον άνθρωπος με έντονη αίσθηση του χιούμορ, μορφωμένος, και με μεγάλη προσφορά.”
ο καλυτερος ανθρωπος (μετα την Ντορα)!!! να ζησει να τον χαιρομαστε και καθε 6μηνο να τρυπιεται για να αυξανει τα αντισωματα εναντια στο τρικαταρατο και επαρατο εστεμενο ιο που εχει καταστρεψει τον πλανητη σαν την μαυρη πανουκλα.. αμην και να φυλαει ο θεος την πφαιζερ, τον μπουρλα και τον φαυστι που μας εσωσε… μεγαλη η χαρη του!!! να σου κοβει χρονια (εσενα και του παπατζοζεφ) και να τα δινει σε αυτους, νικολα μου!!!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΠΟΥ ΣΦΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΒΑΜΒΑΚΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν γνωρίζω ποιός/ποιά είσαι, αλλά μου έφτιαξες τη μέρα. Να είσαι καλά. Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
Υ.Γ. Πάντως το μυστικό μου πως τα καταφέρνω ως 98χρονη, με το ‘να πόδι στον τάφο, που με γλιέπουν οι μπατριώτες και στρίβουν, δεν θα σου το αποκαλύψω… νταξ;;;
Αφού ξέρεις να ψάχνεις ψάξε και αυτό.
“Γένοβα 1989. Η μαύρη σελίδα.”
Ο τιτλος θα μπορούσε να είναι
“Εξαπατώντας τους χορηγούς για τα φράγκα”
Δηλαδη εσυ κοτροζο και τζοζεφ ειστε μαλαματα και η Σουφλη τρελλη.Απο τον τροπο και το υφος της εκφραση σας φαινεται ξεκαθαρα τι ειστε και τι προσπαθειτε να κανετε.Εμετικο στυλ γεματο εγωμανια,αυταρεσκεια,μισανθρωπισμο και ελλειψη σεβασμου σε μια κυρια ασχετα αν ειναι αντιπαλος σας.Χαρακτηρισμοι ελεεινων υπανθρωπων.Ενας Βαθιωτης θα ηταν πιστευω αδυνατον να παραχωρησει συνεντευξη σε καποιον που δηλωνει πολιτικα ορθος επειδη εμβολιαστηκε.Αποτελει εξαθλιωση του ανθρωπινου πνευματος μια τετοια τοποθετηση.Πνευματικα σκουπιδια που τυχαια βρεθηκατε εδω για να πειτε μια καλημερα.Αποδομητικα εργαλεια στα χερια του βρωμικου και ανηθικου ναζιστικου συστηματος.Εισαι και συ πολιτικα ορθος κ.κοτροζο?Δεν κατηγορω οσους μπολιαζοντε επειδη φοβουντε,δικαιωμα τους,καταλαβαινω.Ομως αυτους που μπολιαζοντε για να ειναι πολιτικα ορθοι τους θεωρω σκουπιδια,γιατι εκθετουν τους ελευθερους ανθρωπους στη μανια του ολοκληρωτισμου.Σκουπιδια που κρινουν Αγωνιστες.
Δημήτρη, ειλικρινά δεν αξίζει να χάνει κανείς μαζί τους ούτε δευτερόλεπτο. Αν γνώριζα όλα αυτά τα στοιχεία που μου έστειλαν αναγνώστες, δεν θα είχα κάνει τόσο κόπο να αναρτήσω την παρούσα ανάρτηση. Θα έβαζα ως τίτλο: “Κοίτα ποιός μιλάει, κατά του ΚΥΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ” και από κάτω τα λινκς που περιλαμβάνονται στα σχόλια αναγνωστών… και μια ερώτηση που θα του την κάνω, έτσι και μας ξαναπιάσει στο στόμα του και αυτός και η φίλοι του.
Καλησπερα κα Καλλιοπη, κι εγω με τη σειρα μου να πω οτι εχω εκπλαγει με την αναρτηση σας. Τοση εμπαθεια γιατι αραγε. Ο κυριος Βαθιωτης δεν μπορει να απαντησει μονος του; Κατσατε και αφιερωσατε απειρες ωρες σε αυτη την αναρτηση και αυτο υποπτο ειναι. Διαβασω και βλεπω τον Ιωσηφ απο το 2008 που ανοιξε το καναλι του, ειναι ενας αξιος ανθρωπος που θα χρειαστειτε εσεις κ ο Βαθιωτης 3 ζωες για να τον πλησιασετε. Εσας αραγε σας ξερει η μανα σας; τι λογος σας πεφτει; σιγουρα αυτο το μισος θα γυρισει εις βαρος εσας και της κα Βαθιωτη. Και το ταξειδι σταματησε να γραφεται πια ετσι,γραφεται ταξιδι.
Ασχοληθείτε με την … κουζίνα σας καλλίτερα… κι αφήστε τις ορθογραφικές συμβουλές…και κυρίως μην αλλάζετε το φύλο του ΚΥΡΙΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ…
Πολύ σκατόψυχο σχόλιο, κυρία… Kalliopi, που σας λένε Ελένη…
Δεν μπορούσα να φανταστώ πως έχει τέτοιους οπαδούς ο Ι. Παπαδόπουλος.
ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΘΗΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ (ΤΙ ΝΑ ΕΥΘΗΜΗΣΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ, ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ) ΘΥΜΑΜΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΥ ΦΩΤΙΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΠΟΣΧΟΙΝΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΩΝΑΖΕ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ “ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΑΡΝΗΘΕΙΤΕ ΤΑ ΜΠΟΛΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!!!”…ΟΠΟΤΕ ΠΕΤΑΓΕΤΕ ΕΝΑΣ ΤΥΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ “ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΙΝΩ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ ΡΕ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΠΟΛΙ???”!!!! ΑΧΑΧΑΧΑ!!! ΕΛΕΟΣ!!! ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΦΡΑΠΕΔΕΛΛΗΝΑΣ ΡΑΓΙΑΣ….
Με αηδιάζουν οι θρησκόληπτοι… όσους έχω συναντήσει, είναι τόσο σκατόψυχοι, που φεύγω μακρυά…
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΟΔΥΝΗΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΕ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟ, ΑΗΔΙΑΣΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ, ΖΗΛΙΑ, ΣΚΑΤΟΨΥΧΙΑ, ΧΑΜΟΣ….ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ “ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΑΥΡΟ” ΝΑ ΦΥΛΑΓΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ….ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΝΟΧΕΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΞΙΛΕΩΘΟΥΝ ΕΤΣΙ….
Αρχικώς μου απαγορεύσατε να ξανα “πατήσω” εδώ μέσα (στο μαντρί σας) αλλά στίς 6 το πρωϊ γράψατε ένα κατεβατό εξηγώντας μου την σαπίλα των δημοσιογράφων !!! Τώρα, εγώ αναλώνω χρόνο, για να σας γράφω τούτα , κι αν θέλετε καταλάβετέ τα, αν δεν θέλετε ας τα πάρει ο αέρας !
Ξέρετε ποιά είναι η διαφορά ανάμεσα στόν τρόπο σας και στου κ.Παπαδόπουλου ;
Οτι εσείς ενοχλείστε οταν δέχεστε κριτική (ακόμη και καλοπροαίρετη – εν Χριστώ) ενώ εκείνος είναι κόσμιος (του έχω κάνει κριτική στο κανάλι του και μου έχει απαντήσει κοσμιότατα ) ! . Ο Παπαδόπουλος δηλώνει συχνά σε βίντεό του οτι είναι αγνωστικιστής, κι εσύ συχνά γράφεις οτι είσαι Χριστιανή Ορθόδοξη ( όπως κι εγώ προσπαθώ με αγώνα να είμαι και επλίζω να με αξιώσει Ο Χριστός να είμαι ) ! Το βίντεο-οδοιπορικό στο Αγιο Ορος ήταν μια αποτυχία !
Ομως ο Παπαδόπουλος αν και άθεος παραμένει κόσμιος. Εσύ αν και Ορθόδοξη “δαγκώνεις”
και διαολοστέλνεις ( σου είχα γράψει σχόλιο προ 2 περίπου μηνών, όταν σε τίτλο με μεγάλα γράμματα διαολόστελνες την Καγιά – την οποία ΔΕΝ παρακολουθώ και θεωρώ γραφική ) ! Εν τέλη, σε όλη την Αγιοπατερική Ορθόδοξη Θεολογία ΔΕΝ θα βρείς πουθενά περίπτωση που να δικαιολογεί μία συμπεριφορά Χριστιανού σαν την δική σου !!! Επιμένω, πώς ο κ.Βαθιώτης εκτός απο την πολυπρόβλητη παραίτησή του , ΔΕΝ έχει προσφέρει καμία νομική συμβουλή στο ευρύ κοινό του δοκιμαζομένου λαού από τα μέτρα καταστολής ατομικών ελευθεριών, αλλά αναλώνετε σε διαπιστώσεις κοινωνικοηθικονομικιστικου χαρακτήρα ! ΔΕΝ υπερασπίζομαι κανέναν, (ουτε το Παπαδοπουλο – δεν εχει την αναγκη μου ) ΔΕΝ ειμαι βαλτος, απλά ως αναγνώστης εκφράζω την γνώμη μου, προϊον εκατοντάδων ωρων μελέτης στο site σου. Αν η γνώμη μου δεν σου αρέσει, (μαθε οτι στην κοινωνία υπάρχει ελευθερία απόψεων). .
Αν μου απαγορεύεις να την εκφράζω , τότε ειλικρινά λυπάμαι για σένα . Εγω θα συνεχίσω να διαβάζω το σαϊτ σου, διότι ενίοτε βρισκω σημαντικά θέματα και δεν μπορείς να με αποκλείσεις ! Τελειώνοντας, με εν Χριστω αγαπη σου λεω, μην βλέπεις παντού εχθρούς και διαπλοκές και παρότι δηλώνεις Ορθόδοξη, φέρεσαι εντελώς “ανορθόδοξα κάθε φόρα που τολμά κάποιος να σου κάνει καλοπροαίρετη κριτική”. ! Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
Αναρτώ το σχόλιό σου, παρ’ ότι είχα γράψει πως παίρνεις πόδι από εδώ μέσα, για τρεις λόγους:
1. Διότι δεν είμαι εγώ που έγραψε το κατεβατό. Αλλά αυτό για να το αντιληφθείς, θα πρέπει να υπάρχει και λίγο νιονιό…
2. Γιατί παραδέχεσαι πως ο Ι. Παπαδόπουλος είναι ΑΘΕΟΣ.
3. Διότι μιλάς για Χριστιανισμό, και μου το παίζεις χριστιανός, αλλά ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ.
Υ.Γ.1. Κι ο Χριστός πήρε το φραγκέλιο κι έδιωξε τους Γραμματείς και Φαρισαίους από τον ναό.
Έτσι σε διώχνω κι εγώ απο το ιστολόγιό μου.
Και επειδή δεν έχεις αντιληφθεί ακόμα τον ρόλο της Κιαγιά, ούτε γιατί της έκανα κριτική, τα μπογαλάκια σου και δρόμο.
Υ.Γ.2.Εξακολουθείς να βάλεις με απαράδεκτο μένος κατά του ΚΥΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ.
ΜΟΥ ΒΡΩΜΑΣ ΠΡΑΚΤΟΡΙ, ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.
Υ.Γ.1. Κι ο Χριστός πήρε το φραγκέλιο κι έδιωξε τους Γραμματείς και Φαρισαίους από τον ναό.
ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΔΙΩΞΕ ΜΕ ΤΟ ΦΡΑΓΚΕΛΙΟ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑΟ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΠΙΚΟ “ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, $$$ ΟΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ $$$”, ΣΗΜΕΡΑ 2000 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΕΤΕ ΛΑΟΣ, ΑΠ’ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΑΚΟΙ ΚΥΡ-ΠΑΝΤΕΛΗΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ…ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΕΙ…
Έχεις δίκιο… έπρεπε να συμπληρώσω τη λέξη “λεκτικό” στο φραγγέλιο για να διαχωρίσω το εμπόριο εντός του Ναού, από αυτά που είπε στους Γραμματείς και Φαρισαίους.
ΜΠΟΡΕΙ Ο ΙΩΣΗΦ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΕΒΡΑΙΟΣ Ή ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΙΚΟΣ ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΛΛΗΝΑ ΕΦΕΥΡΕΤΗ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΜΙΝΤΙΑΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΘΑΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝΑΚΩΧΗ….ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ…
Υ.Γ.: ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΒΑΘΙΩΤΗ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΛΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΑΡΕΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΥΔΕΙΣ ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Η ΑΤΖΕΛΑ…..
Μαθηματικο αξιωμα , οποιος ειναι εναντια του Βαθειωτη ειναι πιονι του φονικου συστηματος της νεα ταξης !
Θα συμπληρώσω: Όποιος είναι ενάντια του ΚΥΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΘΙΩΤΗ, με αποδείξεις ατράνταχτες, να τις καταθέσει.
Και επειδή τυγχάνει να τον γνωρίζω προσωπικά και να τον γνωρίζουν πολλοί από τους φίλους μου, που έχουν την ίδια γνώμη μ’ εμένα, σας λέω μόνον αυτό: ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΙΜΟΣ, ΤΟΣΟ ΗΘΙΚΟΣ, ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΑΝΟΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΑΛΛΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ… και μην ξεχνάτε πως λόγω της εργασίας μου, έχω γνωρίσει δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους.
O Iωσηφ πιστευει στη δικαιοσυνη της Hanukkah !
Μπορείτε να ρωτήσετε τον ίδιο…
Ο Ιωσηφ το εννοει με το λεγει του και το ειναι του !
Ουδέν σχόλιο προς το παρόν… αναμένω την επίθεσή του… και τότε θα απαντήσω…
Αφαίρεσες όπως βλέπω “κυρία” Σουφλή το τελευταίο μου σχόλιο. Καταλαβαίνω τον πανικό σου. Θα επανέλθω δριμύτερος στο δικό μου γήπεδο…
Πόση στράβωση… πόση εμπάθεια, πόση έλλειψη ψυχραιμίας.. πόση λύσσα… και θα μπορούσα να περιγράφω για ώρες τον χαρακτήρα σου, έτσι όπως αποκρυσταλλώνεται και στο παρόν σχόλιό σου…
Θα σου προτείνω Ιωσήφ, να διαβάσεις την ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ, που βρίσκεται κάτω από κάθε ανάρτησή μου από την πρώτη στιγμή που έφτιαξα το ιστολόγιό μου, εδώ και ένδεκα χρόνια.
Θα διάβαζες και αυτό: “Επιπλέον σας τονίζουμε, ότι το ιστολόγιο, λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου, τα σχόλια θα αναρτώνται μόλις αυτό καταστεί δυνατόν.”
Βέβαια, ούτε λόγος για ένα … “συγνώμη, έκανα λάθος”.
Και το παρόν, και το προηγούμενο σχόλιό σου, στο οποίο δεν έβαλες όνομα, αναρτήθηκαν μόλις αυτό ήταν εφικτό.
Oταν ο αρχι-φασίστας, αρχι-λογοκριτης
κτλ. διαμαρτύρεται ως θύμα λογοκρισίας
τότε σκάμε στα γέλια.
ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ…. και ο νοών, νοεί το…
https://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2021/12/blog-post_76.html
ΔΙΑΒΑΖΩ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΣΑΪΤ ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑ ΣΑΪΤ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΟΥΝ. ΟΜΩΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΟΤΙ, Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ , ΕΧΕΙ ΕΜΜΟΝΕΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΑΠΛΑ ΔΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΛΑ. ΕΠΙΣΕΙΣ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ κ.ΙΩΣΗΦ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΜΟΝΙΚΟΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΥΘΕΩΣ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ.
ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΟΛΟ ΕΤΟΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.
ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ, ΕΧΩ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ κ.ΒΑΘΙΩΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΘΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΑΜΥΝΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΝΕΚΕΝ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΑ…!!! Ο κ.ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ, ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΒΑΘΙΣΤΟΧΑΣΤΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΗΘΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΦΟΝΤΟ ! ΟΥΔΕΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ / ΟΔΗΓΙΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ. ( ΙΣΩΣ ΗΜΟΥΝ ΑΤΥΧΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΠΟΙΑ ! ). ΤΟ ΟΤΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ, ΕΠΟΥΔΕΝΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΗΘΟΥΣ ΤΟΥ. ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ κ.ΣΟΥΦΛΗ ΣΥΧΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΣΑΣ, ΣΑΣ ΛΕΩ ΕΝ ΤΕΛΗ, ΜΕ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΓΑΠΗ…ΠΩΣ…ΟΥΔΗΣ ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΛΕΕΙ , ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΟΥΜΕ…ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΘΟΡΥΒΑ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ.
Απ’ ότι αντιλαμβάνομαι ήρθατε εδώ για να … “ξεπλύνετε τον Παπαδόπουλο” στην … κολυμβύθρα του Σιλωάμ. Προφανώς βλέπετε μονόπατα, που έλεγαν και οι παλιοί… Το ότι συνεχώς ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος, προβάλει την… ανεξαρτησία του ως δημοσιογράφος, δεν σας ενοχλεί… σας ενοχλεί ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ, που πολλάκις έχει δώσει και τις νομικές του συμβουλές, αλλά αυτές δεν τις είδατε.
Στο μαντρί του Παπαδόπουλου, χωρίς αναβολή… εκεί σας ταιριάζει να είστε. Και επειδή δεν γουστάρω τέτοιου είδους εμπαθή σχόλια για έναν ΑΝΘΡΩΠΟ και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ, που το επίπεδό του δεν θα το φτάσετε ποτέ, μην ξαναπατήσετε εδώ μέσα.
Πρώτη και τελευταία σας.
“ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΟΤΙ, Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΕΧΕΙ ΕΜΜΟΝΕΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΑΠΛΑ ΔΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΛΑ. ΕΠΙΣΕΙΣ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ κ.ΙΩΣΗΦ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΜΟΝΙΚΟΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΥΘΕΩΣ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ.”
Λοιπόν, αγαπητέ Ανδρέα, σου γράφω πάλι από ανάγκη, η ώρα 6 το πρωί, (άπαπα, πάλι με βλέπω να αφιερώνω τρίωρο συγγραφής 1.000 λέξεων) -καταραμένη αϋπν(ηλ)ία. Τι έλεγα; Α, ναι! Αν αυτή είναι η αλήθεια, τότε ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή και ας διηγηθούμε ενα «παραμύθι», ώστε να κοιμηθούμε ξέγνοιαστοι.
Και επειδή οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους, εξηγούμαι, δια να μην παρεξηγούμαι. Εγώ τους δημοσιοκάφρους τους απεχθάνομαι, Ανδρέα μου· την εξομολογούμαι την αμαρτία μου, ώστε να ξαλαφρώσω. Έχω εργαστεί στην επαρχία, και ακόμα ξερνάω, όταν θυμάμαι τα όσα βίωσα, εκ των έσω. Κομματικά μίσθαρνα των Αθηνών, όλη μέρα χοντροκάθονταν και ξέρναγαν χολή, παίρνοντας εντολή από τα κεντρικά με φαξ, περί των όσων θα εκφωνήσουν και θα αρθρογράψουν, καθημερινά. Η προσωποποίηση του φόβου και του πάθους. Τέτοιο χάλι και εμπάθεια, δεν είχα ξαναματαδεί στη ζωή μου. Είδα και απόειδα και έριξα μαύρη πέτρα, λοιπόν, αναζητώντας επαγγελματικό επαναπροσανατολισμό. Ποτέ ξανά!
Γενικώς, αυτη η συγκεκριμένη ομάδα επαγγελματιών είναι η μοναδική στην Ελλάδα, της οποίας τα μέλη δεν αλληλοαποκαλούνται συνάδελφοι, διότι απαντούν ακόμα και μεταξύ τους με εισαγγελικές αναφορές, κάθε φορά που «αλληλομαχαιρώνονται» με εκβιαστικές λέξεις, στέλνοντας μηνύματα με πολλούς αποδέκτες, δημοσίως. Τέτοια αδελφοσύνη! Κατά την γνώμη μου, και εξ αποστάσεως πλέον, φιλοσοφώντας το όλο θέμα, κρίνω ότι όπως οι παλιάτσοι έγιναν σε μια γενιά τρολς, έτσι και οι ρουφιάνοι με τις κουτσομπόλες του χωριού έγιναν σε μια γενιά δημοσιοκάφροι. Και και έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους. Αυτοί, λοιπόν, οι γράφοντες δημοσίως, θαρρούν ότι είναι ειδησιογράφοι, ειδησιοεκτιμητές, ειδησιοαναλυτές, ειδησιοπαρουσιαστές, αλλά στην ουσία είναι δημοσιοεκβιαστές. Και πληρώνονται, κιόλας, για να καταστρέφουν ανθρώπους. Μάλιστα, οι «καλύτεροι» εξ αυτών, καμαρώνουν τα επώνυμά τους να φιγουράρουν σαν ρήματα (όπως ο Ντελμπεντέρης -κακή του ώρα).
Εν προκειμένω, ο -κατ’ αυτόν αποκαλούμενος- μίστερ Τζόζεφ ήθελε από μικρός να γίνει φίρμα σε τηλεοπτική εκπομπή· ήταν το ονειρό του, βρε αδελφή! Πώς το ξέρω; Το αποκάλυψε μόνος του σε ένα (κρυφά) ηχογραφημένο ντοκουμέντο, το οποίο δημοσιοποίησε στην συνέχεια, συνομιλώντας με την κυρία «Νέμεσις». Εκεί, η γνωστή χαστουκισμένη που κάποτε διαφήμιζε τον «Μπαρμπα-Στάθη» (εκείνη, βρε, η όμορφη που θα γινόταν ετεροφυλόφιλη για χάρη του Τέρνερ, εκείνη που αναδείχθηκε επί Χούντας, διέπρεψε επί Καραμανλή, πλούτισε επί Πασόκ, και στη συνέχεια «αγάπησε» την Παπαβασίλισσα) αποκαλύπτει οτι το ΚΚΕ πρέπει να ελεγχθεί, εκ των έσω, και οτι αγγαρεία κάνει, υποδυόμενη την γκρούπι του Μαρξ. Σε εκείνο το επικό ντοκουμέντο, ο παραπονεμένος και κλαμμένος μίστερ Τζόζεφ αναρωτιέται, γιατί δεν τον βοηθάει η «Αφέντρα» του, ώστε να αναδειχθεί σε εθνικής εμβέλειας πανελίστα. Και, έπειτα, ομολογεί ότι αναγκάστηκε να ασχοληθεί με τα είδη θαλάσσης, ώστε να βιοποριστεί. Σνιφ!
Τέλος πρώτου μέρους. Interludio♩ ♪ ♫
Τα χρόνια περνάνε (και πίσω δεν γυρνάνε) και ο διαρκώς αδικημένος, αλλά πάντα δικαιωμένος -κατ’ αυτόν- Δον Κιχώτης της αληθείας (με θ και ουχί με τ), ο οποίος ονειρευόταν δημοσιογραφική ρομαντζάδα, αναλώνεται σε χρονογραφήματα, συνεργασίες, δημοσιογραφικές μικροεπιτυχιούλες και ταξιδάκια. Όμως, ο εν λόγω δημοσιος πληκτρολογιστής, ενίοτε, έχει να επιδείξει και άλλο αξιόλογο έργο. Φερ’ ειπείν, είναι ο άνθρωπος που οργάνωσε ολόκληρο οδοιπορικό, ώστε να δυσφημίσει το Άγιο Όρος. Δεν είναι και λίγο! Πες-πες, ο δημοσιογραφικός αγών συνεχίζεται, αλλά η «ψαριές» δεν βγάζουν «λαβράκια», και η τελευταία του προσπάθεια να αναδειχθεί από το διαδίκτυο δεν είναι ανάλογη των προσδοκιών του. Μια, δυο, τρεις, πεντε, δεκα… άνθρωπος είναι κι αυτός, πόνεσε και ράγισε η καρδιά του, από τον ανεκπλήρωτο πόθο. Και όπως όλοι ξέρουμε, καλή η ιδεολογία, αλλά δεν γεμίζει το στομάχι, και τα χόμπι κοστίζουν. Έτσι, λοιπόν, η άδοξη προσπάθεια του να επιτεύξει το όνειρο της ζωής του, σε συνδυασμό με την μόνη πηγή αναψυχής που βιώνει, δηλαδή τα πολυέξοδα ταξιδάκια, τον οδηγούν σε μια άλλη ατραπό της ζωης.
Κάπως έτσι, λοιπόν, αρχίζει ο «κατήφορος». Εξάλλου σε τέτοιες εποχές κρίσης κάποιοι γίνονται κροίσοι, που έλεγε και ο πλοιοπνίχτης των ασφαλιστικών. Το «μενού» περιλαμβάνει πολλά, αλλά ο μίστερ Τζόζεφ αποδεικνύεται αντάξιος της ανάθεσης του έργου. Μεστός, περιεκτικός, και to the point που λενε και οι ξενολάτρες εκμαυλιστές της ελληνικής γλώσσης. Και, όπως ξέρετε, η κατρακύλα δεν έχει τελειωμό. Γι’ αυτό, παιδί μου, να σκεπάζεσαι καλά όταν κοιμάσαι, να πίνεις όλο το γαλατάκι σου, να ντύνεσαι ζεστά, να τρως όλο το φαγητό σου και να λες και ένα ευχαριστώ που το επώνυμό σου δεν μετατράπηκε σε ρήμα. Το παραμύθι έλαβε τέλος. Πω-πω, τι ωραία που τα λέω… Οποιαδήποτε σχέση με την πραγματικότητα είναι, εντελώς, συμπτωματική. Όνειρα γλυκά! ♥
https://www.ribandsea.com/travels/1074-oi-geroi-tou-muppet-kath-odon-pros-to-agio-oros.html
Υστερόγριφο: Εδώ και πολλά έτη, αρθρογραφεί στο διαδίκτυον ένας πολύ γνωστός εκδότης (ονόματα δεν αποκαλύπτουμε, υπολήψεις δεν θίγουμε), ο οποίος σε περίπου 200 μακροσκελή κείμενα «κατακρεουργεί» όλους τους διάσημους γραφιάδες της Ψωροκώσταινας (https://vapsomalliades.blogspot.com). Όποιος έχει διαβάσει, έστω και 10 κείμενά του, καταλαβαίνει την -εν γένει και εν ενί στόματι- δίποδη αθλιότητα, όλου αυτού του σιναφιού των χωριαταραίων, που αυτοαποκαλείται δημοσιογραφία με Δ κεφαλαίο. Οι όποιες εξαιρέσεις (τύπου Σουφλιώτισσας Πονοδότρας), απλώς, επιβεβαιώνουν τον δυσώδη κανόνα. «Και καθρέφτη να τοποθετήσεις, ενώπιων των όσων συμβαίνουν, ώστε να απαντήσεις στις ερωτήσεις ποιος, που, ποτε, τι, γιατι, πως, εν τέλει, η θέση του καθρέφτη υπαγορεύει την ίδια την είδηση.»
Μένω άναυδη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΜΑΡΗ ΚΑΙ ΜΗ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΧΝΑ, ΜΕΤΑΔΙΔΕΙΣ ΚΟΒΙΝΤ!
ΑΜΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΑ “ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ” ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, ΚΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ.
ΕΡΕ ΒΡΩΜΑ, ΕΡΕ ΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ “ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ”.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΜΕ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΒΙΝΤΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ.
Γλύψε τον ψυχάκια για να σου περναει
τα σχολια στο καναλι του.
Παρε χαρτομαντηλο,τρέχουν τα σάλια.
Είμαι σίγουρος οτι έχει καταλάβει την ανοησία που έκανε και σε ηθικό αλλά και σωματικό επίπεδο, αλλά τώρα είναι αργά για δάκρυα Ιωσήφ..Η ελευθερία που νομίζεις ότι κέρδισες θα εξαργυρώνεται κάθε πέντε μήνες με καινούργιο προσκύνημα στο νέο αφεντικό…
Καλημέρα
Ο έλληνας ΔΕΝ θα γονατίσει-θα δεχτούμε επιθέσεις ΑΛΛΑ δεν είμαστε γκογιμ αυτό το ξέχασαν οι φοινικοβαβυλώνιοι
https://www.youtube.com/watch?v=whqZSd1Adf0&t=219s
Το σχόλιό μπορεί να μην έχει σχέση με το θέμα αλλά θα το επισυνάψω εδώ.
Βρισκόμαστε στη φάση της παγκόσμιας τυραννίας όπου οι εξελίξεις θα τρέξουν πολύ, θα επιβληθούν βίαια μέτρα, πιθανόν και φυλακίσεις. Οι αρχηγοί των αντιφρονούντων πρέπει να εξουδετερωθούν τάχιστα.
Βλέπουμε λοιπόν, όποιος έχει βγει μπροστά, πολεμιέται με κάθε τρόπο. Το αφεντικό τυπώνει χρωματιστά χαρτάκια αβέρτα, προς αυτό τον σκοπό.
Ετσι βλέπουμε τον Σερβετάλη να τον λοιδωρούν επί μία βδομάδα όλα τα κατακάθια της υποκουλτούρας του γρακυλιστάν. Για τη δολοφονία χαρακτήρος του λοχαγού Καραναγνώστη βρέθηκε μια ομάδα παππούδων, που αυτοσυστήνονται σαν απόφοιτοι της ΣΣΑΣ, ενώ δεν είναι καν γιατροί. Το σύστημα βγάζει συνέχεια πρόθυμους λαγούς από το καπέλο του. Κάθε στρατιωτάκη-διεκπεραιωτής έχει λάβει θέση μάχης. Το καθένα έχει συγκεκριμένη αποστολή και απευθύνεται σε συγκεκριμένη πληθυσμιακή ομάδα με δικό της ψυχολογικό προφίλ. Υπάρχουν και τα μη συστημικά μέσα που παίζουν τον πιο ύπουλο και σκοτεινό ρόλο, αφού απευθύνονται σ αυτούς που αντιστέκονται.
Δείτε στο μπλογκ του Μεταξά τι γράφει για το ρόλο γνωστού δήθεν αντικυβερνητικού σάιτ και πως προσπαθεί να δημιουργήσει σύγχιση παραπληροφόρηση και απελπισία και ηττοπάθεια σ’ αυτούς που αντιστέκονται, αλλά δεν έχουν την κρίση να σκεφτούν παραπάνω. Πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση.
Για Ανώνυμος 30 Νοεμβρίου, 2021 στις 3:49 μμ γιατί αντιμετωπίζουμε τώρα όλη αυτή την εκβιαστική, φασιστική και βίαια τακτική? Ακόμη δεν έχει γίνει ο πόλεμος, δεν έχει εμφανιστεί παγκόσμιος δικτάτορας, δεν έχει επιβληθεί τελικό χάραγμα.
Για να γίνουν αυτά πρέπει η ανθρωπότητα να έχει απομειωθεί αριθμητικά, γιατί μεγάλος αριθμός ανθρώπων δεν ελέγχεται εύκολα και η παγκόσμια δικτατορία θα ήταν ασταθής. Πρέπει οι άνθρωποι να έχουν αποποιηθεί το δικαίωμα που είχαν για χιλιάδες χρόνια στο σώμα τους και να γίνουν δέκτες διαφόρων ουσιών που επιθυμούν κάθε φορά οι εξουσιαστές εφ όρου ζωής. Τα έχει πει στη συνέντευξή της η κ. Δουβάρα. Αυτό που λέμε χάραγμα σύμφωνα με την Αποκάλυψη , είναι η δημιουργία του μετανθρώπου, του homo sapiens 2.0. Eίναι ο άνθρωπος-μηχανή, ο άψυχος που δεν μπορεί πλέον να επικοινωνήσει με το Θεό, αλλά είναι συνδεδεμένος με την τεχνητή νοημοσύνη. Αυτά τα λένε και μόνοι τους αν δεις βίντεο του Μασκ ή του WEF. Αλλά τα πρώτα δύο πρέπει να γίνουν τώρα γιατί το παραμύθι της ίωσης έχει ξεφουσκώσει και θέλουν να επιβληθούν πριν ο κόσμος τους πάρει με τις πέτρες. Αν τα καταφέρει η σιωνιστική ολιγαρχία τελείωσε ο άνθρωπος και ο πολιτισμός που ξέραμε.. οι επόμενες γενιές θα μας καταριούνται εις τον αιώνα τον άπαντα
Eσύ δεν έχεις καταλάβει ακόμη τίποτα.
https://www.youtube.com/watch?v=Hj7s3idEoTw&t=1283s
Κρατάμε μικρό καλάθι λέμε για κάποιους…
Μπορεί να μην έχω καταλάβει τίποτα όμως εδώ έχασα την δουλειά μου για να μην το κάνω.Όταν έρθει η δική σου σειρά εύχομαι να έχεις την δύναμη να κάνεις και εσύ το ίδιο!
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΜΕΝΑ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟ “ΠΛΑΣΕΜΠΟ” ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΨΕΥΤΟ-ΜΠΟΛΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ “ΕΠΩΝΥΜΟΙ” ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ….Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΛΙΑ ΒΡΩΜΑΕΙ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΟΥΕΛΙΑΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ, ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ…
Αυτο το άρθρο ειναι τοσο απολαυστικό! Απολαυστικότατο να βλέπεις καποιον να μην μπορει να παραδεχτεί οτι πειράχτηκε που δεν του εδωσε συνέντευξη ο Κος Βαθιωτης αλλα οτι το προβλημα του ειναι οτι μυρίζει ακόμη “έναν λαγό του συστήματος”. Και γιατι πειράχτηκε τοσο, μήπως γιατι θα ήθελε να τον παγιδεύσει ή να μειώσει τα επιχειρήματα του;
Το τέλος δε, το περίμενα και δεν το περίμενα… Είπα οχι δε μπορει… οπως στα έργα που βλέπεις που το πάνε με την πλοκή αλλα δε θες να το πιστέψεις οτι θα ειναι αυτο το τέλος, πχ ο θανατος του ήρωα πρωταγωνιστή. Και φεύγεις με μια πικρή γεύση στο στόμα. Κάπως ετσι, λεω δε μπορει αλλα κατα εκει το πάει, κρίνοντας απο τα σχολια του. Εμ να που τσιμπήθηκε λοιπόν αλλα επιβαλλόταν και να το μοστράρει! Επιβαλλόταν απο ποιους, απο τι…; Ας μαντέψουμε…
Όποτε επειδη δεν υπήρχε ουτε ακριβώς ήρωας στο εργάκι που μόλις παρακολούθησα αλλα ουτε και κανα ηρωικό τέλος, μαλλον αυτο που μόλις είδα ηταν Θεστρο του Παραλόγου.
Αυτο αναίρεση δε λέτε τίποτα Κα Σουφλη!
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Το ονομα του ηταυτοτητα του !
“Κυρία” Πόπη Σουφλή, σας ευχαριστώ κατ’ αρχάς για την ανέξοδη διαφήμιση που κάνατε στο διαδικτυακό περιοδικό και το κανάλι μου. Όποιος ανατρέξει στα άρθρα μου, στα οποία παραπέμψατε τους αναγνώστες σας προκειμένου να στηρίξετε τα έωλα “επιχειρήματά” σας εναντίον μου, αλλά και στα videos που αναφέρονται στον κ. Βαθιώτη και ανάρτησα στο κανάλι μου, χωρίς όμως εμπάθεια και χωρίς να φορά τις δικές σας παρωπίδες, θα διαπιστώσει αν το πρόβλημα το έχω εγώ ή ο κ. καθηγητής. Το ότι ο κ. Βαθιώτης έκανε ηρωϊκή έξοδο απ’ το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο δεν τον κατατάσσει αυτομάτως στα άτομα που είναι υπεράνω κριτικής και υποψίας.
Δεν πρόκειται πάντως να σχολιάσω το αήθες, εμπαθές και παραπλανητικό λιβελλογράφημα σας για τους εξής λόγους :
1) Γιατί, κατά πάσα πιθανότητα, θα το διαγράψετε (αν και θα σας βόλευε να το αναρτήσετε για να γίνω βορά ανοήτων σε ένα λάκκο των λεόντων).
2) Γιατί δεν επιθυμώ να φωτίσω ετερόφωτο “δημοσιογράφο” και να χαρίσω αναγνωσιμότητα σε ένα site, η συντριπτική πλειοψηφία των άρθρων του οποίου είναι γεμάτα κακεντρέχειες, υβριστικά και εμπαθή σχόλια και διανθισμένα με “Σωρρέϊκο” τρόπο γραφής και πολύχρωμα γράμματα χάριν εντυπωσιασμού.
3) Γιατί θα σας απαντήσω, όπως εγώ γνωρίζω, στο διαδικτυακό περιοδικό μου και στο κανάλι μου, εν ευθέτω χρόνω. Έτσι, για να με θυμάστε.
Είναι επίσης τουλάχιστον αστείο να αφήνετε υπονοούμενα ότι “…γνωρίζετε και κανα δυο τρία πραγματάκια παραπάνω…” (για το άτομό μου φαντάζομαι) και δεν τα λέτε τώρα επειδή είστε τάχα “υπεράνω”. Σας προκαλώ να τα πείτε. Προσέξτε όμως γιατί εγώ πιστεύω στη Δικαιοσύνη 🙂 Δεν είναι απειλή. Προειδοποίηση είναι.
Σε όσους οπαδούς σας τέλος σχολίασαν εις βάρος μου χωρίς να γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, απλώς για να σας πουλήσουν εκδούλευση, δεν θα απαντήσω γιατί απλούστατα τα σχόλιά τους είναι ανάξια κριτικής και σχολιασμού.
Όλοι κρινόμαστε Ιωσήφ Παπαδόπουλε κι εσύ δεν είσαι υπεράνω κριτικής, όπως δεν είναι ούτε ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ, ούτε κανείς και φυσικά δεν εξαιρώ τον εαυτό μου από την κριτική.
Εγώ, πιστεύω ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
Εσύ, σε ποιά δικαιοσύνη πιστεύεις;
Εννοείται “κυρία” Σουφλή ότι δεν είμαι υπεράνω κριτικής. Άλλο όμως κριτική και άλλο αυτό που ασκείτε εσείς στο site σας. Κάνετε λίγη υπομονή να βρω λίγο χρόνο (γιατί οι υποχρεώσεις μου στο YouTube έχουν αυξηθεί) και θα πάρετε την απάντηση που τόσο διακαώς επιζητείτε.
Μετά από αυτό δεν θα ασχοληθώ ξανά μαζί σας γιατί, αφ’ ενός μεν δεν αξίζετε της προσοχής μου, αφ’ ετέρου γιατί όποιος ασχολείται μαζί σας χάνει πολύτιμο χρόνο ενώ θα μπορούσε να διαθέσει τον χρόνο αυτό σε κάτι πιο εποικοδομητικό.
Θα χαρώ να με προβάλεις κι εσύ, Ιωσήφ Παπαδόπουλε, όπως έκανα κι εγώ… τσάμπα διαφήμιση θα μου κάνεις… Με τα δικά σου πάντα Ιωσήφ… στα λόγια σου πατάω…
οποιος τα εβαλε με την Ποπη.. βγηκε χαμενος. δεν ειναι προειδοποιηση, ειναι η ωμη αληθεια
Να το πω λίγο διαφορετικά: Επειδή δεν ανέχομαι το άδικο, πολεμώ για το δίκιο… και εύχομαι να κερδίσω, όχι για το “εγώ μου”, αλλά για την αποκατάσταση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
Δεν νομίζω. Αν ανατρέξει κανείς στο διαδίκτυο θα βρει αρκετές καταδίκες της “κυρίας” Σουφλή για συκοφαντική δυσφήμιση. Μην υποστηρίζετε λοιπόν τυφλά κάποιον και, πολύ περισσότερο, μην επικρίνετε κάποιον όταν δεν τον γνωρίζετε. Να σας προστατεύσω θέλω. Αν και δεν χρειάζεστε προστασία αφού έχετε επιλέξει να σχολιάζετε ανωνύμως. 🙂
Μα κι εσύ, ανώνυμα επέλεξες να σχολιάσεις και σ’ αυτό και στο προηγούμενο σχόλιό σου, Ιωσήφ Παπαδόπουλε. Όσο για τις “καταδίκες μου” αφ’ ενός μεν θα πρεπει να τις αποδείξεις, αφετέρου, όπως πολύ καλά γνωρίζεις, δεν έχουμε και τους καλλίτερους και τους πιο ανεξάρτητους δικαστές και εισαγγελείς… Γιατί σε ότι με αφορά στις “καταδίκες μου”, εγώ έχω να προσκομίσω τα στοιχεία που αποδεικνύουν κακοδικίες… εσύ τι έχεις να προσκομίσεις;;;
https://i.postimg.cc/Lsjy2XgT/Rib-in-Peace.png
Παναγιά μου, τι ειν’ τούτο;;;
Βάλτε δίπλα και την … Σουφλιώτισσα την πονοδότρα να το ξορκίσει… χαχαχαχαχα
Πόπη καλημέρα, υπάρχουν πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες πού μπορεί να εστιάσει κανείς στο θέμα,αλλά εμένα με τρώει ο λόγος πού καυχιέται καί το μοστράρει σε δημόσια θέα.
Μήπως γιατί έχει … οπαδούς κι όλο και κάποιοι θα πουν “Αφού το έκανε ο Τζόζεφ, ας το κάνουμε κι εμείς”…;;;
Πόσους μαλάκες οπαδούς δεν επηρέασε το Κού-λι, όταν μπολιάστηκε μπροστά στις κάμερες;
Πόσους μαλάκες οπαδούς, δεν επηρέασε το Τσι-πρα, αντίστοιχα..
Πόσους μαλάκες οπαδούς δεν επηρέασε το Κου-τσου-μπα, το μακαρίτι Φώφη, το Φλω-ρο του στρατού, τα ρασοφορεμένα της εκκλησίας του σατανά κλπ. κλπ…
Πολλές οι σκέψεις, ελάχιστες έχουν κατατεθεί εδώ…
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΜΑ ΟΠΩΣ “ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ”, ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΛΙΓΟ Ή ΠΟΛΥ. ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΝΑΧΑ 700 ΕΥΡΩ, ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΧΝΟ-ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ…ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ….ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ DRONES, ΚΑΜΕΡΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΑ ΤΩΝ 50.000 ΕΥΡΩ, ΦΟΡΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ, ΓΡΗΓΟΡΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ, ΜΟΝΤΑΖ, ΚΛΠ, ΒΕΝΖΙΝΕΣ, ΚΛΠ, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΑΑ ΦΡΑΓΚΑ….ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑΑΑΑ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΝΑΤΣΟΣ…ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ & ΧΟΡΗΓΟΥΣ…ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΣΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΗΝ “ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ” ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΚΑΝΑΛΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΗΣ ΤΗΣ “ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ”…ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΥΧΑΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ….ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΑ…Ο ΔΙΑΒΟΗΤΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΙΞΟΝ ΕΛΕΓΕ “FOLLOW THE MONEY”…ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥ, ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝ…
Τροφή για σκέψη…
Σε προκαλώ να μου πεις ποιοι με χρηματοδοτούν εκτός απ’ τις ακτοπλοϊκές εταιρείες που μου παρέχουν τα εισιτήρια. Ανώνυμος όμως είσαι, ό,τι θέλεις ακινδύνως λες. Πες μου το ονοματάκι σου να σε περιποιηθώ αναλόγως. Ξέρει η κυρία Σουφλή, η οποία έχει πληρώσει τις ανακρίβειες και συκοφαντίες με τις οποίες στολίζει όσους δεν συμπαθεί.
Η σύνταξή μου είναι 691 ευρώ και όχι 700. Ήταν 780 αλλά ο «αριστερός» Αλέξης την κατέβασε στα 691 γιατί θεώρησε προφανώς ότι είμαι προνομιούχος συνταξιούχος! Το γεγονός ότι ταξιδεύουμε στα νησιά και όχι στην ηπειρωτική χώρα δείχνει ότι δεν μας περισσεύουν χρήματα για καύσιμα και διόδια. Το drone το αγόρασα πριν από 5 χρόνια και το εξόφλησα σε 36 δόσεις. Κακώς βέβαια απολογούμαι σε έναν τσάμπα μάγκα που με συκοφαντεί με ψευδώνυμο, αλλά πάρε να έχεις! Το αυτοκινούμενο το αγόρασα αντί 35.000 ευρώ όταν είχα ακόμη τη δική μου δουλειά και δεν έτρωγα τα χρήματά μου στα ποτά και στα ξενύχτια, όπως κάνεις ενδεχομένως εσύ. Φόρο πολυτελούς διαβίωσης σταμάτησα να πληρώνω γιατί το αυτοκινούμενο είναι παλιό. Οι κάμερες που χρησιμοποιών είναι μια Go Pro 9 αξίας 400 ευρώ που την αγόρασα κι’ αυτήν με δόσεις, και μια Sony 12ετίας. Έχω σύνδεση στην Wind για απεριόριστα τηλέφωνα και internet αντί 40 ευρώ τον μήνα. Την ιστοσελίδα μου την έφτιαξε ένας φίλος μου, ο Νίκος Κάγκουρας, αφιλοκερδώς το 2009 και την διαχειρίζομαι μόνος μου. Δεν έχω υπαλλήλους και προσωπικό, ανόητε, γιατί αφ’ ενός μεν δεν έχω χρήματα να πληρώσω τους μισθούς των, αφ’ ετέρου είμαι συγκεντρωτικός. Εκτελώ χρέη δημοσιογράφου αλλά και εικονολήπτη, ηχολήπτη και μοντέρ. Είπαμε, δεν έχω χρήματα και είμαι συγκεντρωτικός. https://www.ribandsea.com/editorial/4536-sas-efxaristo-pou-mou-epitrepsate-na-synexiso-na-anapneo-taksideyontas.html
Άντε λοιπόν, περιμένω να μου πεις ποιοι με χρηματοδοτούν. Και μια συμβουλή. Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. Δεν είμαστε όλοι άχρηστοι όπως εσύ!
Ιωσήφ Παπαδόπουλε, δεν κρίνεσαι για την περιουσία σου, τουλάχιστον από εμένα, στην παρούσα ανάρτηση… Κρίνεσαι για το γεγονός πως στον εαυτό σου δίνεις το δικαίωμα της αλλαγής στάσης, ενώ στον ΚΥΡΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΒΑΘΙΩΤΗ, δεν το δίνεις και τον κατακρίνεις γι αυτή.
Υ.Γ. Γιατί γράφεις ως ανώνυμος και όχι με το όνομά σου;
Δεν υπάρχει περίπτωση τρυπημένος, βαξιν λαβερ και χρήστης ουσιών (εμ-φολίων) να έχει σώας τας φρένας..
Μπορεί να είναι αυτό που λέει ο Μοντανιέ , τα ”πράιονς”, από τα μπόλια , που καταστρέφουν τα εγκεφαλικά κύτταρα.
Μπορεί να είναι δαιμονοκαταληψία
Μπορεί απλά να ήταν και από πριν εγκεφαλικά και ηθικά νεκρός και να μην το γνώριζε
Παράκληση… στο άρθρο μου, δεν κρίνεται ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος για το εμβόλιο. Δικαίωμά του. Κρίνεται για την συμπεριφορά του απέναντι στον Κύριο Κωνσταντίνο Βαθιώτη
Ολα έχουν σχέση..είδα και το βίντεο και παραλίγο να ξεράσω..
Αυτός θα πάρει πολλούς στο λαιμό του ….και όλα αυτά για να μπορεί να…. ταξιδέψει το τζόβενο
Μήπως αυτό το χαρακτήρα είχε διαβλέψει ο κ Βαθιώτης και αρνιόταν να συντευξιαστεί μαζί του ?
Εύστοχη τοποθέτηση… κι αυτό για τον λαιμό… λέει πολλά…
Δεν έγραψα τυχαία πως ο Κύριος Βαθιώτης έχει ενσυναίσθηση… καθόλου τυχαία…
Θυμήθηκα και την περίπτωση Πολάκη. Φανατικός κατά του μπολιού μέχρι που πήγε και τρυπήθηκε, ενώ είχαν περάσει μήνες κι είχαν βγει πολλά στη φόρα. Μήπως ήθελε να χτυπήσει καλύτερη τιμή ? Και ο κ Παπαδόπουλος τι σύνταξη παίρνει και κάνει και ταξιδάκια ? λέω εγώ τώρα…
Δηλαδή εγώ που σε λίγο που θα κάνουν το μπόλι υποχρεωτικό πως θα ταίζω τα ανήλικα παιδιά μου ?
Αυτοί που έχασαν το ψωμί τους (υγειονομικοί) και είναι τρίτεκνοι κλπ τι πρέπει να κάνουν ?
Δεν πείθετε κ Παπαδόπουλε
Μήπως γιατί ως πολιτικός ο Πολάκης, μπολιαζόμενος, θα επηρέαζε και όσους τον πιστεύουν;;;
Και σταματώ εδώ…
Αν σκεφτούμε ότι για τις ταυτότητες έχουν πει οι Άγιοι να μην τις πάρουμε και ας μην είναι το τελικό χάραγμα, είναι προχάραγμα, το ίδιο ισχύει και με τα διαβόλια.Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχουν πνευματικές επιπτώσεις και δαιμονική επίδραση όταν: 1) φέρουν κύτταρα αποβληθέντων εμβρύων, 2) έχουμε Ἐμ-βολὴ πονηρὰ στὸ κατ’εἰκόνα και τέλος 3) υπάρχει και η ανίχνευση αριθμού μέσο bluetooth σε αυτούς που κάνανε το διαβόλιο.
τον συμπαθω τον Παπαδοπουλο λογω ονοματος και λογω Καλογερακη. αλλά εδω μου φαινεται χιλιομετρα οφσαιντ. πειραχτηκε και βγαζει γκρινια. κριμα. οσο για το τρυπημα? δικαιωμα του αλλά οι λογοι που επικαλεστηκε ειναι τουλαχιστον… ελλιποβαρείς. δε ξερω πως θα σκεφτομουν στην ηλικια του ωστε να παραχωρησω την ελευθερια μου και να γινω το γκομενακι του καθε πολιτικου πλασιε. μπορει να κανα τα ιδια μπορει και οχι.
ενα και μονο ενα ειναι το μονοπατι αυτη τη στιγμη.. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΥΠΑΚΟΗ. μελλοντικα άλλα ειναι τα μονοπατια.
Δεν βγάζει γκρίνια… κακοήθεια και εμπάθεια βγάζει…
Μου είναι αδιάφοροι οι λόγοι του εμβολιασμού του. Όταν όμως στον εαυτό του δίνει το δικαίωμα της αλλαγής στάσης, οφείλει να το δώσει και στον Κύριο Βαθιώτη. Και στο άρθρο μου, αυτό καυτηριάζω. Νομίζω δε, πως και η πλειοψηφία των σχολιαστών, αυτό του επισημαίνει, αλλά το “τεράστιο εγώ του”, δεν τον αφήνει να το αντιληφθεί. Και όπως γράφω, τυγχάνει να τον γνωρίζω και να έχω υποστεί το χείριστο της συμπεριφοράς του.
Όσο για τον Κύριο Βαθιώτη, η λέξη ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΗΘΟΥΣ και ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑΣ, ειλικρινά, δεν αντικατοπτρίζει ούτε την μισή αλήθεια, γιατί κάποιες φορές και οι λέξεις χάνουν την αξία τους όταν περιγράφεις τέτοιους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
κυρια Σουφλή με ολο το σεβασμο, τα ξεκατινιασματα,(συγνωμη για την εκφραση), μου ειναι αδιαφορα οπως φανταζομαι δεν ενδιαφερουν και τον κυριο Βαθιωτη. το ζουμι. ενας ακομα σκεπτομενος ανθρωπος αλλαζει στρατοπεδο. λιποψυχει. λιποτακτει. γινεται ενα ακομα στατιστικο εργαλειο στα χερια του αυτιστικου που υποδυεται τον καισαρα. μπορει στο αρθρο σας να μην κρινετε τον Παπαδοπουλο για το τρυπημα. εγω τον κρινω ομως. θεωρω εντελως ΕΥΝΟΗΤΟ για ολους μας εδω, οτι ο χαρακτηρας Βαθιωτης δε μπορει να αποδομηθει απο οποιονδηποτε δημοσιογραφο. το εχει αποδειξει έμπρακτα με τις γενναιες αποφασεις του και τον εμπευσμενο λογο του.
Να διαχωρίσουμε κάποια πράγματα. Ο Κύριος Βαθιώτης, δεν συμμετέχει σ’ αυτό που εσείς αποκαλείτε “ξεκατίνιασμα”. Δέχεται ευθείες βολές και κτυπήματα κάτω από τη μέση, επειδή αρνήθηκε να δώσει συνέντευξη στον αυτοαποκαλούμενο ανεξάρτητο δημοσιογράφο.
Προσωπικά αυτό είναι για μένα το ζουμί… έχουμε διαφορετική ματιά εστίασης. Όταν προσωπικότητες αδαμάντινες δέχονται πυρά και αήθη επίθεση, αντιλαμβάνεστε πως τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. Ένας δημοσιογράφος που επικαλείται και ζητεί την ένωση των δυνάμεων αντίσταση, και ταυτόχρονα πετάει τα βέλη του επί μηνών, εναντιον ενός ΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ που έπραξε την πλέον μεγαλιώδη πράξη αντίστασης και παραιτήθηκε από μια αξιοζήλευτη θέση που πάντα είχε ως στόχο ζωής, κάτι … βρωμάει… δεν νομίζετε;
Εξακολουθώντας να θεωρώ αναφαίρετο δικαίωμά του να μπολιαστεί, για το μόνο που θα αναρωτηθώ είναι, ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΆΝΕΙ … ΒΟΥΚΙΝΟ και μάλιστα βγάζοντας και σέλφι την ώρα του μπολιάσματος…
Και μάλιστα ο ίδιος κάνει λόγο για νεοταξίτικο μπόλι και … πολιτική ορθότητα…
Και επειδή γνωρίζω και κανα δυο τρία πραγματάκια παραπάνω, αφήνω τον κάθε αναγνώστη να προβληματιστεί για τον σκοπό της δημοσιοποίησης…
ο βαθιωτης λεει τα αυτονόητα !!! οποιος δε τα καταλαβαινει ειναι μεγαλος ΜΑΠΑς !!!
Η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσιογράφων,ανέκαθεν ήσαν προπαγανδιστές.