Κατατέθηκε στη Βουλήη τροπολογίατου υπουργείου Εσωτερικών με τις προϋποθέσεις κατάρτισης συνδυασμού στις βουλευτικές εκλογές. Η τροπολογία αναμένεται να συζητηθεί και ψηφιστεί στην ολομέλεια της Βουλής την ερχόμενη Τρίτη, καθώς ενσωματώθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης με τίτλο «Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1828 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Νοεμβρίου 2020 «σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των συλλογικών συμφερόντων των καταναλωτών και για την κατάργηση της οδηγίας 2009/22/ΕΚ», ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών, ρυθμιστικό πλαίσιο για την παλαίωση οίνων και άλλες επείγουσες διατάξεις για την ενίσχυση της ανάπτυξης».
Με αυτό τον τρόπο επιχειρείται να μπλοκαριστεί η συμμετοχή του κόμματος του καταδικασμένου για εγκληματική οργάνωσηΗλία Κασιδιάρη, καθώς και το ενδεχόμενο στη θέση του να μπει κάποιος… αχυράνθρωπος.
Με την τροπολογία, που έχει τίτλο «Δικαίωμα κατάρτισης συνδυασμών στις βουλευτικές εκλογές – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 32 π.δ. 26/2012» προβλέπονται τα εξής:
«1. Στις βουλευτικές εκλογές λαμβάνουν μέρος είτε συνδυασμοί υποψηφίων ενός μόνο κόμματος, είτε συνδυασμοί συνασπισμού περισσότερων του ενός συνεργαζόμενων κομμάτων, είτε συνασπισμοί ανεξάρτητων υποψηφίων, είτε μεμονωμένοι υποψήφιοι. Για την κατάρτιση συνδυασμού πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
α) Το κόμμα να έχει ιδρυθεί νόμιμα.
β) Ο πρόεδρος, ο γενικός γραμματέας, τα μέλη της διοικούσας επιτροπής, ο νόμιμος εκπρόσωπος και η πραγματική ηγεσία του κόμματος να μην έχουν καταδικασθεί σε οποιονδήποτε βαθμό σε κάθειρξη για τα αδικήματα των κεφαλαίων 1-6 του Δεύτερου Βιβλίου του Ποινικού Κώδικα, ή σε οποιαδήποτε ποινή για εγκλήματα του Στρατιωτικού Ποινικού Κώδικα που επισείουν την ποινή της ισόβιας κάθειρξης, ή σε ισόβια κάθειρξη για κάθε άλλο αδίκημα. Η αποστέρηση του δικαιώματος κατάρτισης συνδυασμών, σύμφωνα με την παρούσα περίπτωση, ισχύει για τη χρονική διάρκεια της επιβληθείσας ποινής και υπολογίζεται από την επομένη της ημέρας της οριστικής καταδικαστικής απόφασης. Η έκτιση ή μη της ποινής ή η παραγραφή αυτής δεν ασκεί επιρροή στον υπολογισμό του ανωτέρω χρονικού διαστήματος. Στο πλαίσιο του παρόντος άρθρου, η πραγματική ηγεσία έχει την έννοια ότι πρόσωπο άλλο από εκείνο που κατέχει τυπικά θέση προέδρου, γενικού γραμματέα, μέλους της διοικούσας επιτροπής ή νομίμου εκπροσώπου με συγκεκριμένες πράξεις του εμφανίζεται να ασκεί διοίκηση του κόμματος, ή να έχει τοποθετήσει εικονική ηγεσία, ή να έχει τον ηγετικό πολιτικό ρόλο προς το εκλογικό σώμα.
γ) Η οργάνωση και η δράση του κόμματος να εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος. Για την αξιολόγηση της συνδρομής της προϋπόθεσης αυτής λαμβάνεται υπ’ όψιν τυχόν καταδίκη σε οποιονδήποτε βαθμό υποψηφίων βουλευτών, ή ιδρυτικών μελών, ή διατελεσάντων προέδρων για τα αδικήματα και στις ποινές του πρώτου εδαφίου της περ. β).
Στην περίπτωση συνασπισμού κομμάτων οι ανωτέρω προϋποθέσεις πρέπει να συντρέχουν για καθένα από τα κόμματα που απαρτίζουν τον συνασπισμό.
Η συνδρομή των προϋποθέσεων της παρούσας ελέγχεται αυτεπαγγέλτως από το Α’ Τμήμα του Αρείου Πάγου. Προς υποβοήθηση της κρίσης του, πολιτικά κόμματα και κάθε εκλογέας έχουν δικαίωμα να υποβάλουν υπόμνημα με στοιχεία τεκμηρίωσης μέχρι την επομένη της λήξης της προθεσμίας της παρ. 1 του άρθρου 34.».
Ολόκληρη η τροπολογία του υπουργείου Εσωτερικών
Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1828 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Νοεμβρίου 2020 «σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των συλλογικών συμφερόντων των καταναλωτών και για την κατάργηση της οδηγίας 2009/22/ΕΚ», ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών, ρυθμιστικό πλαίσιο για την παλαίωση οίνων και άλλες επείγουσες διατάξεις για την ενίσχυση της ανάπτυξης»
Άρθρο μόνο
Δικαίωμα κατάρτισης συνδυασμών στις βουλευτικές εκλογές – Αντικατάσταση παρ. 1 άρθρου 32 π.δ. 26/2012
Η παρ. 1 του άρθρου 32 του π.δ. 26/2012 (Α’ 57) αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«1. Στις βουλευτικές εκλογές λαμβάνουν μέρος είτε συνδυασμοί υποψηφίων ενός μόνο κόμματος, είτε συνδυασμοί συνασπισμού περισσότερων του ενός συνεργαζόμενων κομμάτων, είτε συνασπισμοί ανεξάρτητων υποψηφίων, είτε μεμονωμένοι υποψήφιοι. Για την κατάρτιση συνδυασμού πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
α) Το κόμμα να έχει ιδρυθεί νόμιμα.
β) Ο πρόεδρος, ο γενικός γραμματέας, τα μέλη της διοικούσας επιτροπής, ο νόμιμος εκπρόσωπος και η πραγματική ηγεσία του κόμματος να μην έχουν καταδικασθεί σε οποιονδήποτε βαθμό σε κάθειρξη για τα αδικήματα των κεφαλαίων 1-6 του Δεύτερου Βιβλίου του Ποινικού Κώδικα, ή σε οποιαδήποτε ποινή για εγκλήματα του Στρατιωτικού Ποινικού Κώδικα που επισείουν την ποινή της ισόβιας κάθειρξης, ή σε ισόβια κάθειρξη για κάθε άλλο αδίκημα. Η αποστέρηση του δικαιώματος κατάρτισης συνδυασμών, σύμφωνα με την παρούσα περίπτωση, ισχύει για τη χρονική διάρκεια της επιβληθείσας ποινής και υπολογίζεται από την επομένη της ημέρας της οριστικής καταδικαστικής απόφασης. Η έκτιση ή μη της ποινής ή η παραγραφή αυτής δεν ασκεί επιρροή στον υπολογισμό του ανωτέρω χρονικού διαστήματος. Στο πλαίσιο του παρόντος άρθρου, η πραγματική ηγεσία έχει την έννοια ότι πρόσωπο άλλο από εκείνο που κατέχει τυπικά θέση προέδρου, γενικού γραμματέα, μέλους της διοικούσας επιτροπής ή νομίμου εκπροσώπου με συγκεκριμένες πράξεις του εμφανίζεται να ασκεί διοίκηση του κόμματος, ή να έχει τοποθετήσει εικονική ηγεσία, ή να έχει τον ηγετικό πολιτικό ρόλο προς το εκλογικό σώμα.
γ) Η οργάνωση και η δράση του κόμματος να εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος. Για την αξιολόγηση της συνδρομής της προϋπόθεσης αυτής λαμβάνεται υπ’ όψιν τυχόν καταδίκη σε οποιονδήποτε βαθμό υποψηφίων βουλευτών, ή ιδρυτικών μελών, ή διατελεσάντων προέδρων για τα αδικήματα και στις ποινές του πρώτου εδαφίου της περ. β).
Στην περίπτωση συνασπισμού κομμάτων οι ανωτέρω προϋποθέσεις πρέπει να συντρέχουν για καθένα από τα κόμματα που απαρτίζουν τον συνασπισμό.
Η συνδρομή των προϋποθέσεων της παρούσας ελέγχεται αυτεπαγγέλτως από το Α’ Τμήμα του Αρείου Πάγου. Προς υποβοήθηση της κρίσης του, πολιτικά κόμματα και κάθε εκλογέας έχουν δικαίωμα να υποβάλουν υπόμνημα με στοιχεία τεκμηρίωσης μέχρι την επομένη της λήξης της προθεσμίας της παρ. 1 του άρθρου 34.».
ΥΠΕΣ: Απολύτως συνταγματική η τροπολογία για την απαγόρευση ανακήρυξης κόμματος
Η διάταξη για την απαγόρευση ανακήρυξης κόμματος «είναι απολύτως συμβατή με το Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου», τονίζει το υπουργείο Εσωτερικών σε ενημερωτικό σημείωμα για την κατάθεση της σχετικής τροπολογίας.
Ειδικότερα αναφέρονται τα εξής:
«Η ελευθερία ίδρυσης και συμμετοχής σε πολιτικό κόμμα είναι πολιτικό δικαίωμα των Ελλήνων. Αλλά, η συνταγματική προστασία του δικαιώματος ίδρυσης και συμμετοχής σε πολιτικά κόμματα δεν εμπεριέχει, ως συνταγματικό δικαίωμα, τη συμμετοχή εγκληματικών οργανώσεων στις βουλευτικές εκλογές υπό τον μανδύα πολιτικού κόμματος, όπως στην περίπτωση της κατοχής επιτελικής θέσης σε πολιτικά κόμματα από πρόσωπα που έχουν καταδικασθεί για ποινικά αδικήματα ιδιαίτερης απαξίας.
Το σχέδιο που καταθέσαμε στη Βουλή πατάει πάνω σε ήδη υφιστάμενη διάταξη (άρθρο 92 του ν. 4804/2021), που ψηφίστηκε με πρωτοβουλία της κυβέρνησης με ευρεία πλειοψηφία στη Βουλή. Η αρχική διάταξη προέβλεπε ότι δικαίωμα κατάρτισης συνδυασμών δεν έχουν τα πολιτικά κόμματα των οποίων ο πρόεδρος, ο γενικός γραμματέας, τα μέλη της διοικούσας επιτροπής και ο νόμιμος εκπρόσωπος έχουν καταδικασθεί σε κάθειρξη για ορισμένα αδικήματα σε βάρος της πολιτείας. Η πρόσθετη αξία που εισφέρει η τωρινή τροπολογία καταλαμβάνει τις περιπτώσεις εκείνες που η ηγεσία του κόμματος είναι εικονική, δηλαδή έχουν τοποθετηθεί «αχυράνθρωποι» αλλά την πραγματική ηγεσία την ασκούν άλλα πρόσωπα που εμπίπτουν στους περιορισμού δηλαδή έχουν ποινική καταδίκη.
Η διάταξη που φέρνουμε είναι απολύτως συμβατή με το Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Πρώτον, η διάταξη δεν παραβιάζει την αρχή αναλογικότητας διότι δεν εμποδίζει οποιονδήποτε έχει καταδικαστεί έστω για βαριά αδικήματα κατά της Πολιτείας να είναι υποψήφιος βουλευτής, είτε ανεξάρτητος είτε με πολιτικό κόμματα, παρά μόνο αποκλείεται αν είναι ο πραγματικός αρχηγός του κόμματος με το οποίο συμμετέχει στις εκλογές.
Δεύτερον, η Δημοκρατία δεν μπορεί να είναι απολύτως ανεκτική στους εχθρούς της. Όσους την επιβουλεύονται χρησιμοποιώντας την.
Τρίτον, δεν εξυπηρετείται η ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος στην περίπτωση της συγκρότησης ενός «κόμματος – κέλυφος», το οποίο δρα και λειτουργεί ως εγκληματική οργάνωση, αφενός μεν όταν η ηγετική ομάδα του κόμματος προβαίνει σε πράξεις με υψηλή ποινική απαξία, όπως έχει αποδειχθεί δικαστικά, έστω και πρωτοδίκως, αφετέρου δε, όταν η ποινική καταδίκη για συγκεκριμένα αδικήματα υποψηφίων βουλευτών, ιδρυτικών μελών και των διατελεσάντων αρχηγών του κόμματος, καταδεικνύει τη μη εξυπηρέτηση της ελεύθερης λειτουργίας του δημοκρατικού πολιτεύματος.
Τέταρτον, όπως έχει αναδείξει η Ολομέλεια του ΣτΕ (Απόφαση 518/2015), συνδέοντας τον σεβασμό της υποχρέωσης των κομμάτων να υπηρετούν τη δημοκρατία, ο κοινός νομοθέτης: «δύναται… μέσα στο πλαίσιο της αρχής της αναλογικότητας και του σεβασμού του δικαιώματος παροχής εννόμου προστασίας κατά το άρθρο 20 παρ. 1 του Συντάγματος να θεσπίζει αρνητικές προϋποθέσεις, οι οποίες κωλύουν την παροχή κρατικής οικονομικής ενίσχυσης, όχι μόνο για λόγους αφορώντες τη διαχείριση της ενίσχυσης αυτής εκ μέρους του δικαιούχου κόμματος… αλλά και για λόγους ουσιαστικούς, συναρτώμενους προς την εν γένει δράση αυτού, η οποία, κατά το άρθρο 29 παρ. 1 του Συντάγματος, οφείλει να εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος.».
Πέμπτον, η διάταξη δεν υπεισέρχεται σε αξιολόγηση των χαρακτηριστικών και της ιδεολογίας των κομμάτων, το οποίο θα άνοιγε τον ασκό του Αιόλου, και θα έβαζε τον ‘Αρειο Πάγο στη θέση να αξιολογήσει την ουσία των θέσεων των κομμάτων με κίνδυνο υπερβολικής διεύρυνσης των περιορισμών.
Συμπερασματικά, με τη ρύθμιση που εισηγείται η κυβέρνηση τίθεται φραγμός μόνον στο να συμμετέχουν στις εκλογές εγκληματικές οργανώσεις οι οποίες εμφανίζονται με το ένδυμα πολιτικού κόμματος. Συγκεκριμένα, επεκτείνεται η υφιστάμενη ρύθμιση που απαγορεύει να συμμετέχουν στην ηγεσία πολιτικού κόμματος όσοι έχουν καταδικαστεί για ιδιαιτέρως απαξιωτικά αδικήματα σε βάρος της πολιτείας, περιλαμβανομένης όχι μόνο της εικονικής ηγεσίας αλλά και όσων ασκούν την πραγματική ηγεσία του κόμματος. Επιπλέον, κατά την ανακήρυξη συνδυασμών θα λαμβάνεται υπόψιν η τυχόν καταδίκη στελεχών των κομμάτων για τα αδικήματα αυτά.
Είναι χρέος των πολιτικών δυνάμεων του τόπου να εξαντλήσουν κάθε συνταγματική δυνατότητα έτσι ώστε να μην επανέλθουν μαύρες σελίδες της ελληνικής πολιτικής ιστορίας και να μην δοθεί βήμα σε εκείνους που επιβουλεύονται τη δημοκρατία, αξιοποιώντας την ανοχή που ίδια η δημοκρατία επιδεικνύει. Είναι η ώρα της ευθύνης για όλους μας».
https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/provocateur/o-nikos-vasileiadis-proedros-tis-eleytheris-patridas-mila-simera-sto-block-moday-gia-ton-apokleismo-tou-kommatos-kasidiari-apo-tis-ekloges/
ΠΑΝΙΚΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ 3 λεπτά πριν
«ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΝΩ ΛΙΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ.
ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ.
ΟΠΩΣ ΙΣΩΣ ΛΙΓΟΣ ΝΑ ΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΜΙΧΟΛΟΛΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠ ΑΥΤΟΝ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΧΥΡΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ, ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΝΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ.
ΕΤΣΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
ΖΗΤΩ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ! ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ! ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!»
Αρχισε η Ηλιαδα πίσω στην πατρίδα μετά την χρυσαυγιαδα… Μάλιστα.
Μου θυμίζει τις θεωρίες περί flat or round earth που είναι δημοφιλείς εδώ στον Καναδά κ λέει ο καθένας τα δικά του.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Ηλίας πουλάει παντού και πουλάει πολύ!!!
Ακόμη κ στο blog σας κ. Σουφλή μόνο η αναφορά στο όνομά του συγκεντρώνει πλήθος προβολών, σχολίων κ… θεωριών.
Θα στεναχωριέται εκει πάνω ο Λευτέρης που δε μπορεί πλέον να μας τροφοδοτεί με τα υπέροχα άρθρα του, ως ξεκάθαρος υποστηρικτής του Ηλία…
Η αλήθεια είναι πως ναι… ο Κασιδιάρης, πουλάει… αλλά όχι συνειδητά… πουλάει σαν ψήφος διαμαρτυρίας…
Ο λαός στην πλειοψηφία του, ποτέ δεν είχε συνειδητή επιλογή της πολιτικής ψήφου του…
Ότι ψήφιζε, το ψήφιζε άκριτα και λόγω οργής και εκδίκησης.
Ο Λευτέρης, έκανε πολλές κωλοτούμπες μέχρι να καταλήξει στον Κασιδιάρη…
Μπορεί να είχε εξαιρετική πένα, αλλά δεν είχε τεκμηριωμένο πολιτικό λόγο…παρασυρόταν από Χατζηγώγηδες και Γούδηδες… η αντίληψή του ήταν συναισθηματική και όχι πολιτική…ΚΡΙΜΑ…
Ρέ φίλε…’Συγνώμη” κιόλας,δλδ,αλλά μου φαίνεται πώς κάπου δέν πάτε καλά!! ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΠΩΣ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ “ΕΠΑΙΞΑΝ” ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ?? Σήμερα ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ?? ΕΧΟΥΝ “ΚΑΕΙ” ΟΛΟΙ.
ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΥΡΙΖΑ?? ΠΟΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ? ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΜΟΥΦΑ! ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ-ΜΝΗΜΟΝΙΑ -ΤΟ ΟΧΙ ΝΑΙ-ΜΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ capital που δεν μπορούσαμε να πάμε στην τράπεζα, ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΟ “ΜΑΤΙ”! ΕΔΙΝΕ ΣΥΝΕΥΤΕΞΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ 101 ΚΑΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.!!!!!!Με αεροδρόμεια λιμάνια και όσα ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΑ? ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΣΟΣΤΑ?? ΓΙΑΤΙ ΛΕΤΕ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ “ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ” ΤΗΝ ΚΑΛΠΗ????
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΚΟΚΟΜΠΛΟΚΟ ΡΕ!! ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΞΕΣΚΙΣΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑΜΕ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.
Ποιός Κασιδιάρης ,ποιός Τσίπρας ,ποιός Ανδρουλάκης ,και Ποιός Μητσοτάκης??? Ξαναεμφανισαν μεχρι και τον Καρατζαφέρη! ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑ!!!ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑ? ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ??? Δέν είδε ο λαός ΕΝΑ ΣΥΦΕΡΤΟ ΑΠΟ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΟΛΑΣΗ ? ΤΟΝ ΕΚΑΨΑΝ ,ΕΒΡΕΞΕ ΚΑΙ ΠΝΙΓΗΚΕ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ,ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ,,, ΤΟΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΟΝ ΛΑΟ.. ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ “ΚΑΜΜΕΝΑ” ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ..Φαντασου τήν ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΤΟΥΣ..
https://disqus.com/by/blacktotenkopf/
“ΝΔΛΟΣΚΥΛΑ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ.. ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΟΙ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΒΡΙΖΕΣΤΕ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΛΑΟΤΚΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΣΥΝΟΥΣΙΑΖΕΣΤΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ.. ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΜΠΙΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΘΑ ΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΩΝ(ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ) ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ.. ΨΗΦΟ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΥΤΕ Ο ΛΑΔΕΜΠΟΡΑΣ(ΒΕΛΟΠΟΝ)..”
http://img4.imagetitan.com/img4/fvTxealrfRwQj7A/26/26_trelokouneli.png
Ο/Η Τρελό Κουνέλι λέει: 2 Φεβρουαρίου, 2023 στις 11:29 πμ
============================================
Ο/Η Δεν τρυπιέμαι λέει: an hour ago (3 Φεβρουαρίου, 2023 στις 06:13 πμ) <====
«Ο Κασιδιάρης και το κόμμα του ούτως ή άλλως δεν έμπαιναν Βουλή. Έτσι για να μη καεί η εφεδρεία τους, απλά παριστάνουν πως τον απαγόρευσαν. Έτσι κι αλλιώς τον προορίζουν να συμμετέχει σε επόμενες….
Το σύστημα πρέπει να καταλάβετε, πως στήνει ανδρείκελα τύπου Κασιδιάρη για να ηγούνται των αντιπάλων του, έτσι ώστε να τους ελέγχει. Ξέρει πως υπάρχουν αντίθετοι από αυτό, αλλά τους θέλει φρόνιμους και ανήμπορους. Δε θέλει να ξεπηδήσει ξαφνικά από το πουθενά μέσα από ζυμώσεις με το λαό, κάποιος αληθινός πατριώτης ηγέτης… Ο Κασιδιάρης είναι εύκολα χειραγωγίσιμος στόχος, λόγο ναζισμού και ΧΑ, όποτε θέλουν τον σβήνουν κι έχουν εύκολα όπλα στη φαρέτρα να τον πολεμάνε. Για αυτό τον προωθούν άλλωστε. Ο Κασιδιάρης αν δεν ήταν τόσο εγωπαθής νάρκισσος, θα είχε καταλάβει πως χάρη στο νεοναζιστικό παρελθόν του, δε μπορεί να ηγηθεί του πατριωτικού χώρου, και θα είχε αποσυρθεί μόνος του, αλλά τα λεφτά και η εξουσία είναι γλυκά…Φυσικά οι εκλογές ούτως ή άλλως δεν έχουν νόημα, τα έχω εξηγήσει ξανά και ξανά. Θα απαγορεύσουν κάθε αντίπαλο, θα χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΕ, νοθεία, θα πάρουν ψήφους από λαμόγια και αλλοδαπούς και γύφτους…. Οι εκλογές υπάρχουν μόνο για να σας δίνουν την αίσθηση πως μπορείτε να αλλάξετε κάτι, χωρίς βία, και πως η τυραννία που υφίσταστε είναι δική σας επιλογή… Αυτό το σύστημα δε θα πέσει χωρίς βία, είτε εσωτερική, είτε εξωτερική.»
https://disqus.com/by/disqus_wekR4PBDR7/ <====
https://disqus.com/home/discussion/defencenet/4350fd81c5074bf7a09577bf9b5f111f/
«ΕΚΤΑΚΤΟ: Κατατέθηκε από τη ΝΔ η τροπολογία για να μπει μπλόκο στη συμμετοχή του κόμματος του Ηλία Κασιδιάρη»
https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/ektakto-katatethike-apo-ti-nd-i-tropologia-gia-na-mpei-mploko-sti-symmetoxi-tou-kommatos-tou-ilia-kasidiari/#comment-6106067060
Αρα συμφωνα με το κουνελι ο Κασιδιαρης τα συζητησε με τις μυστικες υπηρεσιες των Αμερικανων και αποφανθηκανε να μπει φυλακη για 10 χρονια , 5 στην καλυτερη, ωστε να τον αμολυσουν καποια στιγμη για να πεξει το ρολακι του.
Συγγνωμη αυτο αντεχει της λογικης;
Αλλα απο την αλλη ο Κασιδιαρης δυστυχως για αυτον, εχει προιστορια και δεν ειναι το αγγελουδι του πατριωτισμου που μας προεκυψε. Προερχεται απο ενα κομμα οπου ηταν πρωτοπαλικαρο του κοντοπουτανου μιχαλολιακου. Ενος κομματος που επεξε ενα αισχρο ρολο στην προδοσια της Μακεδονιας : Καθε πατρωτικη αντισταση κατα της προδοσιας βαπτιζοταν ως χρυσαυγη κ ακροδεξια. ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΠΟΥΤΑΝΟΥ Κ ΤΟΝ ΕΒΓΑΛΕ ΣΕ ΠΕΡΑΣ. Ο Κασιδιαρης δεν βγηκε απο παρθενογεννεση. Ειναι ρολακιας!! Ουτε εξουσια θελει να παρει, ουτε θα του τη δωσει ο λαος, διοτι δεν εχει την παλαικο ερισμα, προερχεται απο τη Χρυση Αυγη και αυτο θα τον στιγματιζει για παντα. Φυσικα μπορει να εχει ενα φανατικο κοινο και να περνει ποσοστα μεχρι 10% περνοντας και ψηφους διαμαρτυριας κυριως.
Αυτα τα καθικια οι ρολιστες δεν αποσκοπουν στην πρωθυπουργια. Αυτο ειναι φανερο και απο την τακτικη τους οταν ο λαος τους εδωσε 7 και 15% στις εκλογες , και αντι να γινουν ανθρωποι να τραβηξουν τον κοσμο πανω τους , αυτοι εκαναν τραμπουκισμους και “εγερθητι”.
Ο Κασιδιαρης ειναι πολυ καλο χαρτι για το συστημα κ πιθανον τον ηρωποιουν με ολα αυτα.
Απο την αλλη ολοι στημενοι ειναι. Βγαλαμε κυβερνηση ακρα αριστερα με Τσιπρα , γιατι μια ακροδεξια θα μας χαλαγε χειροτερα απο Τσιπρα;
Θυμάστε πως ηρωοποίησαν τον Μαντέλα; Πόσες δεκαετίες τον είχαν στη φυλακή;
Γνωστό το σύστημα ηρωοποίησης των δικών τους ανθρώπων…
Ποιός απ΄όλους όσους υπερασπίζονται τον Κασιδιάρη θα βάλει το χέρι του στη φωτιά, πως όλα αυτά δεν είναι στημμένα;;;
Ο χρόνος θα τους ξεμασκαρέψει όλους…
Απο αυτα πρεπει να σεινηδητοποιησουμε εμεις οι ελληνες οτι το πολιτικο συστημα που εχει διαμορφωθει εξαιτιας των συγκεκριμενων κομματων εντος βουλης ειναι χειραγωγημενο και να πραξουμε τον καθηκον μας απεχοντας απο τις καλπες ασχετως αν σε αυτην την περιπτωση θα τρεξουν τα κομματοσκυλα να το συντηρησουν αντι να εκλεξει ο λαος διαφορετικα κομματα στην βουλη.
Ακριβώς φίλε… Το έπιασες… Όταν είχαν δύναμη, έκαναν τα πάντα για να την χάσουν και κλωτσούσαν καφάσια και Πακιστανούς, αντί να σοβαρευτούν… Δεν ήθελαν με τίποτα να γίνουν εξουσία, ο ρόλος τους είναι να είναι το ΚΚΕ της δεξιάς.
Η Χρυσή Αυγή η ίδια δε προήλθε από παρθενογένεση στο προσκήνιο. Τα ΜΜΕ των εφοπλιστών την έδειχναν καθημερινά στους τηλεθεατές. Συνεχώς μέσα στις δημοσκοπήσεις, συνέχεια γινόταν λόγος για αυτήν, τους καλούσαν και στις εκπομπές τους. Αν πραγματικά ήταν εχθροί του συστήματος, δε θα είχε γίνει αναφορά σε αυτούς ΠΟΤΕ από κανένα μεγάλο κανάλι. Χρειαζόντουσαν έναν ελεγχόμενο αντίπαλο και για αυτό παρίσταναν τα ΜΜΕ πως φοβούνταν την “ακροδεξιά ΧΑ”, για να βλέπει ο απογοητευμένος τηλεθεατής και να σκέφτεται “για να την φοβούνται, αυτή πρέπει να ψηφίσω”…
Ο Κασιδιάρης δεν έμπαινε βουλή σε αυτές τις εκλογές. Δεν έχει πρόσωπα, δεν έχει πρόγραμμα, δεν έχει δημοσιότητα, και είναι στη φυλακή. Για να μη καεί σαν εφεδρεία, τον προστατεύουν με το να παριστάνουν πως δεν έγινε ρόμπα με κανένα ποσοστό γύρω στο 1-2% επειδή του στέρησε τη δυνατότητα ο Κούλης. Συντηρούν τον μύθο γιατί θα τον χρειαστούν τα επόμενα χρόνια για να παγιδεύσουν τους πατριώτες ξανά σε χαμένη ψήφο.
Συμφωνω σε αυτα που λες γενικα , αλλα διαφωνω στο ποσοστο κασιδιαρη. Θα εμπαινε στη βουλη αερα με 5% τουλαχιστον, εαν αναλογισθεις οτι οι συστημικες εταιρειες δημοσκοπησεων του εδιναν 3%. Παντως ο Κασιδιαρης αποτελει ενα καλο χαρτι του συστηματος, διοτι κ λεγειν εχει κ τσαμπουκα κ πατριωτιλικι πουλα ανετα κ πιστικα. Τωρα εαν θα τον χρησιμοποιησουν θα το δειξει ο χρονος. Παντως η αποχη απο την καλπη ισως δεν ειναι και ασχημη επιλογη, εαν σκεφτεις οτι ολα τα καθικια της βουλης ειναι στημενα στα τεσσερα κ ξεπουληταρια. Γιαυτο μπλοκαραν τωρα τον Κασιδιαρη, διοτι στην παρουσα φαση ο κοσμος θα του εδινε απο αγανακτηση για τους αλλους, μεγαλα ποσοστα , μπορει και διψηφια. Ομως τωρα δεν εξυπηρετει η παρουσια του. Οταν με οικουμενικη θα εχουν πουλησει το Αιγαιο, τοτε μπορει να ξαμολυσουν το πατριωτικο μαντροσκυλο Κασιδιαρη να μαζεψει τα επαναστατημενα προβατα. Το συστημα θελει απεναντι στους προδοτες υποτακτικους του να υπαρχει πατριωτικο αναχωμα ,αλλα κηλιδωμενο κ οχι να εχει καθαροτητα και πανελλαδικο ερισμα. Ειδομεν ουδεις γνωριζει τι μελλει γενεσθαι
Μιλαμε για αυτον που εχει το http://www.trelokouneli.gr; Για τον μπλογκερ που ειχε γεμισει παλια το ιντερνετο με προπαγανδιστικες εικονιτσες της πλακας; Αραγε πληρωνοταν απο καπου τοτε; Αφησε email για επιβεβαιωση; Αν ναι, μη νομιζετε οτι μιλαμε και για κανεναν περιωπης. Τι νομιζει οτι εχει κληρονομικο χαρισμα να διαβαζει τη σκεψη των πολιτικων; Αναιδεις εικασιες γραφει. Θρασιμι ειναι. Ή μηπως ειναι καποιο ζαιικο τρολακι; Παντως ο Τραιανου την πατησε οπως και ο Ιφικρατης Αμυρας. Τεραστιο ταλεντο ο Cheaprass, ποια Μεριλ Στριπ, για οσκαρ και νομπελ μαζι. Ο Ιφικρατης ηταν ο μονος που διεβλεψε απο περσι οτι ο πολεμος στην ουκρανια παει για μακροχρονιο πολεμο φθορας (http://www.iphicratisamyras.com/2022/04/blog-post_57.html). Κατα τα αλλα οι στρατηγαρες προσπαθουσαν να μας πεισουν με αναλυσαρες οτι το ασπρο ειναι μαυρο και το μαυρο ειναι ασπρο, και τα πουτινιασμενα τρολακια, τα πουτινακια του προνιουζ μιλουσαν για σιγουρη νικη. Αραγες διαβαζουν ποτες αυτα που εχουν γραψει στο παρελθον; Οχι αλλο σανο ρε! Τεσπα, αποχη και ξερω ψωμι απο το στημενο σκηνικο (https://www.trelokouneli.gr/alexis-tsipras-eimai-o-ayrianos-prothypoyrgos-echo-megali-eythyni-gia-tin-chora/), παλι οι ιδιοι θα βγουν οποταν καμια νομιμοποιηση απο μενα.
Όχι δεν είμαι αυτός που έχει το μπλογκ. Τι έπαθες και με βρίζεις έτσι; Σε πόνεσε κάτι που είπα;
αρα δε σε αφορα τιποτα απο τα παραπανω.. move on, nothing to see here, you got more enemies on Disqus…
Ισχυουν αυτα που λεει ο τυπος που υπογραφει με ψευδονυμο τρελο κουνελι ή μήπως απλά ειναι βαλτος λασπολογος για να συκοφαντησει τον κασιδιαρη?
Ποιος ξερει,ο χρονος θα το δειξει.
Νομίζω πως ο χρόνος θα δώσει τις σωστές απαντήσεις.
Ήδη τις έχει δώσει για τον βρώμικο ρόλο του Μιχαλολιάκου…
Ήδη δημοσίως ο Λαγός, είπε πολλά για τον ρόλο του Κασιδιάρη… και ο καθένας είναι ελεύθερος να κρίνει, συναισθηματικά – κομματικά, ή με την ψυχρή λογική…
Προτιμώ το δεύτερο…
Το 2015,ο ΤΡΑΙΑΝΟΥ μας παρότρυνε να ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΣΥΡΙΖΑ. Αυτή ήταν πανέξυπνη στρατηγική κίνηση. Το βλέπουμε σήμερα. Σκεφτείτε να μήν είχε βγεί ο Τσίπρας,πώς σήμερα θα τήν πατούσαμε σαν κριάρια. Θα πουλούσε επανάσταση και σωτηρία,και θα είμαστε γιά θάψιμο κυριολεκτικά. Τόν είδαν όλοι πώς είναι “μιά απο τα ΄ιδια΄και σήμερα είναι στο ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΥΣ ΑΔΙΕΞΟΔΟ. ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ.. ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ “ΚΑΥΣΙΜΟ” ΝΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.
ΤΡΕΛΑΙΝΟΝΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ “ΑΚΥΡΑ” “ΛΕΥΚΑ” ΚΤΛ..
ΚΟΛΠΑ ΕΙΝΑΙ! ΑΜΑ ΜΠΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΑΡΤΥΡΑ,ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΤΙ “ΕΡΙΞΕΣ”/ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ..ΜΠΗΚΕΣ?? ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΤΑ “ΜΑΓΕΙΡΕΨΟΥΝ” ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟΝ “ΝΙΚΗΤΗ” ΤΟΥΣ..
ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΤΗΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
ΑΠΟΧΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ. ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΕΧΩ ΜΕΧΡΙΣ ΝΑ ΔΩ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ.
ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΜΑΙΜΟΥ..ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ “ΓΕΝΝΗΣΑΝ” ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Ο Τραϊανου προετρεψε να ψηφισει ο κοσμος Τσιπρα. Ο Τσιπρας βγηκε και προδοσε τη Μακεδονια. Τι αλλο θα ακουσουμε, ελεος.
Δέν θα σου απαντήσω ανώνυμε 11.26.
Θα σου πώ μόνον αυτό,”πολλές φορές όταν δέν μπορείς να σκοτώσεις το θηρίο,προσπαθείς απλά να το τραυματίσεις θανάσιμα”..Τα υπόλοιπα στήν συνέχεια του ΕΡΓΟΥ,που γίνεται όλο και πιό ενδιαφέρον.
Η συνεχεια επεται με συμφωνια συνδιαχειρησης του αιγαιου με κυβερνηση νεας δημοκρατιας αυτοδυναμη διοτι οι απεναντι θα αλλαξουν κυβερνηση μιας και φαινεται οτι ο ερντογαν θα πεσει.
“Αυτοδύναμη κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ευσεβείς πόθοι!!!!!!!!!!!!!!!!!;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ευσεβεις ποθοι η μηπως η απτη πραγματικοτητα;
οπως και να’χει η νεα δημοκρατια δεν θα παει χαμενη καθοτι ως πρωτο κομμα θα μπορει να συναψει καλλιστα συνεργασιες με οποιο κομμα της αντιπολιτευσης.
Η πραγματικότητα είναι, πως ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, έχουν το σχέδιό τους…
Ας περιμένουμε λίγο…
Δεν είναι ιδιαίτερα τιμητικό να υπερασπίζεστε ένα κόμμα που έχει καταστρέψει την Ελλάδα…
Ανωνυμε 9:48 και εγω διαβασα καποια αρθρα του Τραιανου κ ομολογουμενως ηταν εξαιρετικα (καποια). Ομως δεν θα τον κανουμε και γκουρου της πολιτικης τον Τραιανου, εχει κανει και αυτος λαθη, και ενα απο αυτα ηταν που προετρεπε τοτε τον κοσμο να ψηφισει τον Τσιπρα με το σκεπτικο να του φορτωσουμε την καυτη πατατα που σαν “αριστερος” θα επρεπε να διαχειρισθει σε κοντρα με το ιμπεριαλιστικο κατεστημενο της μερκελ. Ομως μια χαρα συνεχισε το εργο του ο Τσιπρας κ οχι καυτη πατατα δεν του φορτωσαμε αλλα ενα δροσερο μοχιτο στα χερια. Μια χαρα προχορησε ανερυθριαστα στην προδοσια της Μακεδονιας και μια χαρα γεμισε την Ελλαδα με χοτ σποτ λαθρο, για να δωσει σκυταλη στον Κουλη
Πρεπει ο καθενας μας να συνειδητοποιησει οσους ανεξαιρετως βγαζουν παχυα λογια με φανφαρες και εξαπολυοντας τα πυρα τους απεναντι σε οποιαδηποτε θεματα αν τα εφαρμοζουν και οι ιδιοι αυτα που καλουν τον κοσμο να τα πραξει και ισχυριζονται οτι πιστευουν και τα πρεσβευουν τα λεγομενα τους,αν όχι,τοτε τα κανουν όχι επειδη,κάνουν οτι κάνουν για την ψυχη της μανας τους,αλλα διεπονται απο ιδιοτελεις σκοπιμοτητες.Αυτα λοιπον απεναντι οχι μονο σε αυτα τα ζητηματα που εγραψες αλλα γενικοτερα τα τελευταια τουλαχιστον 15 χρονια που με την ανοδο του διαδικτυου ξεπεταχτηκαν σαν τα μανιταρια διαφορα μμε αμφιβολου ποιοτητας και αξιας για να πουλησουν την ληγμενη πραματεια τους.
Δηλαδη διαφορες ιστοσελιδες,ιστολογια κλπ
Γιατί έχω την αίσθηση πως είσαι ο ίδιος που έγραψε και το σχόλιο στις 1:34; Δηλαδή ένα τρολλάκι ύπουλο και καταχθόνιο;;;
Ψάξε αλλού για ιδιοτελείς σκοπιμότητες και όχι στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ… μήπως να κοιταζόσουν και στον καθρέπτη σου;;;
Γενικά η μαζική αποχή είναι η μόνη λύση. Όπως πολύ σωστά λες. Οι εκλογές είναι στημένες με 1000 διαφορετικά εργαλεία στη φαρέτρα τους. Το μοναδικό πράγμα που δεν ελέγχουν, είναι η συμμετοχή. Βέβαια από ένα σημείο και μετά, θα αρχίσουν να λένε ψέμματα και για τη συμμετοχή, εμείς θα καθόμαστε στα σπίτια μας κι αυτοί θα λένε πως ψήφισαν 5 εκατομμύρια κόσμος… Αλλά τους τρομάζει ένας λαός που ΓΝΩΡΙΖΕΙ έστω και στα “πηγαδάκια” πως το σύστημα εξουσίας είναι σικέ και πως οι εκλογές δεν αλλάζουν τίποτα. Χέζονται πάνω τους, γιατί είναι κάτι που δεν ελέγχουν και δε ξέρουν από που θα τους χτυπήσει.
τα κομματοσκυλα θα απεχουν;