Συγκλονιστικό SOS για εμβόλια Pfizer από τη γυναίκα του γιατρού 56χρονου Dr Gregory Michael που πέθανε αφού εμβολιάστηκε.

Συγκλονιστικό SOS για εμβόλια Pfizer από τη γυναίκα του γιατρού 56χρονου Dr Gregory Michael που πέθανε αφού εμβολιάστηκε.

11 Ιανουαρίου, 2021 6 Από Καλλιόπη Σουφλή
Προβολές:251

”Το εμβόλιο αυτό δεν είναι καλό για τον καθένα, διαδώστε το σώστε ζωές. Είχε τέλεια υγεία, 3 μέρες μετά τον εμβολιασμό μπήκε στην εντατική απ’ αντίδραση στο εμβόλιο COVID…”Θεωρεί υπεύθυνο τον εμβολιασμό του.

 

 

Λυπάμαι… δεν έχω κανέναν οίκτο και μάλιστα για γιατρούς που οφείλουν να γνωρίζουν αφενός μεν ότι ένα εμβόλιο θέλει χρόνια για να παρασκευαστεί και να αποτελεί όντως θεραπεία για κάποια νόσο, καθώς και τις οδηγίες της φαρμακευτικής εταιρείας που κάνει λόγο για παρενέργειες ακόμα και για θάνατο και αφετέρου, όταν οφείλει να γνωρίζει και το σκοτεινό και τρομακτικό ποινικό μητρώο της PHIZER.

Επιπλέον, όσο σκέπτομαι πως αυτός ο γιατρός ως υπερασπιστής των εμβολίων, παρεκίνησε πελάτες του να κάνουν το εμβόλιο και ενδεχομένως τους πήρε στο λαιμό του, είναι ένας ακόμα λόγος, που δεν έχω ούτε τον ελάχιστο οίκτο για τον θάνατό του από τις παρενέργειες του εμβολίου.

ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ: ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ…

ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ…

ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ.

 

Καλλιόπη Σουφλή

 

Ο θάνατος του γιατρού γυναικολόγου-μαιευτήρα Dr Gregory Michael, 56 ετών στην Φλόριντα « τέλειας υγείας », 2 εβδομάδες αφότου εμβολιάστηκε κατά covid 19 με (Pfizer BioNTech),στις 18 Δεκέμβρη στο Mount Sinai Medical Center στο Miami Beach, όπου εργάστηκε για 12 χρόνια.

Πέθανε τη νύχτα της 3 Γενάρη από σπάνιο αυτο-άνοσο νόσημα μετά από αιμορραγικό επεισόδιο που σχετίζεται με συνδέεται με έλλειψη αιμοπεταλίων (οξεία ιδιοπαθή θρομβοκυτταροπενική πορφύρα ή PTI.

Η Heidi Neckelmann, η γυναίκα του δήλωσε πως ο άνδρας της πήγε στα επείγοντα του MSMC 3 μέρες μετά τον εμβολιασμό του γιατί είχε σημάδια στο δέρμα,μικρές κηλίδες ή κόκκινες κηλίδες στα χέρια και τα πόδια που ήταν δηλωτικά εσωτερικής αιμορραγίας.

Διαβεβαιώνει πως ο σύζυγός της είχε πολύ καλή υγεία. Και προσθέτει:

Συγκλονιστικό SOS για εμβόλια Pfizer από τη γυναίκα του γιατρού 56χρονου Dr Gregory Michael που πέθανε αφού εμβολιάστηκε.

”Η αγάπη της ζωής μου ο άντρας μου…….που έγινε κατά την εισαγωγή του έδειξε ότι ο αριθμός των αιμοπεταλίων του ήταν 0 (ένας φυσιολογικός αριθμός αιμοπεταλίων κυμαίνεται από 150.000 έως 450.000 αιμοπετάλια ανά μικρολίτρο αίματος.)

Εισήχθη στην εντατική με διάγνωση επαγόμενης οξείας PTI από αντίδραση στο εμβόλιο COVID.

Μια ομάδα εμπειρογνωμόνων γιατρών προσπάθησε για 2 εβδομάδες ν΄ αυξήσει τον αριθμό των αιμοπεταλίων του χωρίς αποτέλεσμα.

Ειδήμονες από όλη τη χώρα συμμετείχαν στην υποστήριξή του…

Ήταν συνειδητός και ενεργητικός καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, αλλά 2 ημέρες πριν από μια τελευταία επέμβαση, είχε ένα αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο που προκλήθηκε από την έλλειψη αιμοπεταλίων που του κόστισε τη ζωή του μέσα σε λίγα λεπτά.

Ήταν επαγγελματίας υπέρμαχος του εμβολίου, γι ‘αυτό το πήρε ο ίδιος.

Πιστεύω ότι οι άνθρωποι πρέπει να γνωρίζουν ότι μπορεί να εμφανιστούν παρενέργειες, ότι δεν είναι καλό για όλους και σε αυτήν την περίπτωση κατέστρεψε μια υπέροχη ζωή, μια τέλεια οικογένεια και έχει αγγίξει τόσους πολλούς ανθρώπους στην κοινότητα

Μην αφήσετε μάταια τον θάνατό του, σώστε περισσότερες ζωές κάνοντας αυτήν την πληροφορία ειδήσεις.

Δεν κάπνιζε έπινε αλκοόλ από καιρό εις καιρόν αλλά μόνο με παρέα..ήταν αθλητικός τύπος έκανε kayack και ήταν δύτης. Για την Heidi Neckelmann, ο θάνατος του άντρα της σχετίζεται 100% με το εμβόλιο.

Η πρόεδρος των Children’s Health Defense (CHD),η Lyn Redwood, δήλωσε ότι το PTI είναι μια ανεπιθύμητη παρενέργεια που είναι πασίγνωστο ότι σχετίζεται με εμβόλια.

Το εμβόλιο που εμπλέκεται συχνότερα είναι το εμβόλιο ιλαράς, παρωτίτιδας και ερυθράς (MMR).

Το PTI έχει επίσης συσχετιστεί με εμβόλια ηπατίτιδας Α και Β (HBV), ανθρώπινου ιού θηλώματος (HPV), εμβολίων για ανεμοβλογιά και έρπητα ζωστήρα, διφθερίτιδα, τέτανο και ακυτταρικό κοκκύτη (DTap), πολιομυελίτιδα και πνευμονιόκοκκο.

Σύμφωνα με την Lyn Redwood, μια μελέτη που συνέκρινε τις παρενέργειες μετά τον εμβολιασμό κατά της γρίπης διαπίστωσε ότι το PTI είναι η τρίτη πιο συχνή αυτοάνοση νόσος (μετά την Guillain Barre και τη ρευματοειδή αρθρίτιδα).

Η Lyn Redwood επεσήμανε επίσης ότι το PTI έχει αναφερθεί μετά από έκθεση σε φάρμακα που περιέχουν πολυαιθυλενογλυκόλη (PEG), μια ένωση που χρησιμοποιείται στα εμβόλια Pfizer και Moderna.

 

 

Πηγή

Προβολές : 251

Ετικέτες: , , ,

Μπορείτε να κάνετε δωρεά είτε με τον λογαριασμό σας στην Paypal αν διαθέτετε , η και με Visa ή Mastercard μέσω Paypal

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ


Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο. Ο διαχειριστής του ιστολογίου, δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, να έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
  • Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές ή χυδαιολογίες.>
  • Μην δημοσιεύετε άσχετα με το θέμα σχόλια.
  • Ο κάθε σχολιαστής, οφείλει να διατηρεί ένα μόνον όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
  • Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση, διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων, χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
  • Επιπλέον σας τονίζουμε, ότι το ιστολόγιο, λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου, τα σχόλια θα αναρτώνται μόλις αυτό καταστεί δυνατόν.

Αττικά Nέα - Ελληνικό πατριωτικό ιστολόγιο