Φροντίστε στις επόμενες εκλογές με την γ@μημενη την ψήφο σας, να βγάλετε μία κυβέρνηση που θα επιτρέψει στον Στρατηγό Φλώρο να υλοποιήσει όσα λέει …
ΠΡΟΤΑΣΗ: Εάν είστε απ΄ αυτούς που δικαιούνται να μιλήσουν … δηλαδη υπηρετήσατε, είστε πρόθυμοι να κληθείτε και πάλι στα όπλα ή να στείλετε τον γιό σας, σας προτείνω να φροντίσετε στις επόμενες εκλογές με την γ@μημενη την ψήφο σας, να βγάλετε μία κυβέρνηση που θα επιτρέψει στον Στρατηγό Φλώρο να υλοποιήσει όσα λέει … γιατί αν διατηρείτε ακόμα κάποια ίχνη κοινής λογικής, θα πρέπει να ξέρετε ότι ο Α/ΓΕΕΘΑ δεν μπορεί να κηρύξει μόνος του πόλεμο …
Κάνει ότι μπορεί (ίσως και περισσότερα) και όσα του επιτρέπει η ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!
(Και αυτό το τελευταίο να το έχετε πάντα κατά νου)
Ιωάννης Πέτρου
ΑΡΧΗΓΟΣ ΓΕΕΘΑ, ΑΝΤΓΟΣ ΦΛΩΡΟΣ: «Όποιος πατήσει έδαφός μας, πρώτα θα τον κάψουμε, μετά θα ρωτήσουμε ποιος είναι»
Όσοι περιμέναμε επί σειρά ετών να ακούσουμε μία ΕΛΛΗΝΙΚΗ δήλωση αν μη τι άλλο αντίστοιχη των (κατ΄ επανάληψη) προκλητικών τουρκικών, και το περιμέναμε από ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Στρατηγό (😉), την ακούσαμε ΠΑΛΙ (γιατί δεν ήταν η μόνη) από τον κ. Φλώρο!
Αποτέλεσμα;;
– Κάθε ΕΛΛΗΝΑΣ ακούγοντας αυτές τις λέξεις, ένιωσε επιτέλους κάποια ικανοποίηση!
– Κάποιοι ενοχλήθηκαν, τάχα γιατί δεν μπορεί να κάνει εξωτερική πολιτική ο Α/ΓΕΕΘΑ.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Ποτήρι κολονάτο, ξύδι δυνατό σπιτικό και … άσπρο πάτο!
– Αρκετοί ήρωες του FB, σχολίασαν με ένα υποτιθέμενο υπερπατριωτικό πνεύμα, πως … η δήλωση ήταν απλά λεονταρισμός, πως τελικά δεν θα κάνει τίποτα, πως μόνο μεγάλα λόγια είναι, και άλλα τέτοια όμορφα πατριωτικά …
Βέβαια, κάποιοι απ΄αυτούς που είδα να σχολιάζουν, ΞΕΡΩ πως όταν ήρθε η ώρα της θητείας τους δήλωσαν ψυχικές διαταραχές και έφυγαν τρέχοντας με απολυτήριο «Ι5» … σε απλά ελληνικά, με «τρελοχαρτο» … και βεβαια σήμερα όχι μόνο δεν βρίσκονται σε ίδρυμα αποκατάστασης, αλλά φωνάζουν και με ύφος Λεωνίδα
ΠΡΟΤΑΣΗ: Εάν είστε απ΄ αυτούς που δικαιούνται να μιλήσουν … δηλαδη υπηρετήσατε, είστε πρόθυμοι να κληθείτε και πάλι στα όπλα ή να στείλετε τον γιό σας, σας προτείνω να φροντίσετε στις επόμενες εκλογές με την γ@μημενη την ψήφο σας, να βγάλετε μία κυβέρνηση που θα επιτρέψει στον Στρατηγό Φλώρο να υλοποιήσει όσα λέει … γιατί αν διατηρείτε ακόμα κάποια ίχνη κοινής λογικής, θα πρέπει να ξέρετε ότι ο Α/ΓΕΕΘΑ δεν μπορεί να κηρύξει μόνος του πόλεμο … Κάνει ότι μπορεί (ίσως και περισσότερα) και όσα του επιτρέπει η ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!
(Και αυτό το τελευταίο να το έχετε πάντα κατά νου)
Μοίρασέ το:
Ετικέτες: ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕΤΡΟΥ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο. Ο διαχειριστής του ιστολογίου, δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, να έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
- Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές ή χυδαιολογίες.>
- Μην δημοσιεύετε άσχετα με το θέμα σχόλια.
- Ο κάθε σχολιαστής, οφείλει να διατηρεί ένα μόνον όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
- Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση, διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων, χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
- Επιπλέον σας τονίζουμε, ότι το ιστολόγιο, λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου, τα σχόλια θα αναρτώνται μόλις αυτό καταστεί δυνατόν.
Το ότι τέτοιες δηλώσεις μπορεί να είναι χρήσιμες για να μας αποκοιμίζουνε, δε βλέπω να το σκέφτονται κάποιοι, μετά κι από τόσες φόλες….
Μήπως μίλησε ο Στρατηγός για χιλιάδες “μετανάστες” που παραβιάζουνε τα σύνορα μας κι ήδη είμαστε εγκλωβισμένοι εκ των έσω ;
Για τους επίσημους υποψήφιους – αντιπροσώπους ΝΔ – “ΠΑΣΟΚ” – ΣΥΡΙΖΑ, που προβάλλουνε σημαία Ανεξάρτητης Θράκης κι εκείνοι που τους όρισαν είναι ένοχοι εσχάτης Προδοσίας ;
Μήπως μίλησε για τόσα άλλα ;
Κούγκι θα το κάνει κι αυτός ;
Κι η Μακεδονία τί έγινε ; πάει, πέρασε αυτό ;
Και το βάθος ποιοί σωτήρες ; Βελόπουλος και σία ; τις ίδιες μαλακίες μια ζωή ;
— Γέροντα, υπάρχει Προφητεία, σχετικά με Ηρωικά, επ’ ουδενί Πένθιμα, ”τσιτάτα” Ανωτάτων πολιτικών, στρατιωτικών, πνευματικών μας Ταγών;
— Φυσικά. Για Όλα υπάρχουν Προφητείες. Θα μας άφηναν ποτέ παραπονεμένους οι Γεροντάδες Μας;
Γράφεις;
https://youtu.be/nVMmRuczWC0?t=102
Οι Προφητείες ”βγαίνουν” πάντα και η αλήθεια είναι πικρή. Και εις άλλα με υγείαν.
Η ΕΛΛΑΣ ΥΠΕΡΑΝΩΝ ΟΛΩΝ.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΟΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ.
ΠΑΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΟΞΑ ΠΑΤΡΙ.
ΟΡΚΗΣΤΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
ΠΟΤΕ ΣΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. ΩΣΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕ ΜΠΙΧΛΙΜΠΙΔΙΑ,ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ.
ΔΗΜΙΟΣ.
https://konstantinoupolipothoumeno.blogspot.com/2020/06/blog-post_36.html?m=1
Για να καταλαβω δηλαδη, αυτος ο Φλωρος απο που προεκυψε πατριωτης και τιμωρος των Τουρκων??? Δεν ειναι διορισμενος απο μνημονιακη κυβερνηση που καταστρεφει την χωρα??? Δεν τον εχουν διορισει πολιτικαντηδες γνωστων λεσχων και στοων??? Απο το 2010 που καταστρεφεται η χωρα απο τα παρανομα μνημονια, και αλλους δυσβαστακτους φορους που ηταν αυτος ο κυριος??? Που ηταν αυτος ο γιαλατζι πατριωτης οταν ξεπουλαγαν την Μακεδονια με την υπογραφη των Πρεσπων??? Που ηταν οταν το ΟΧΙ στο δημοψηφισμα το εκαναν ΝΑΙ??? Το οτι αυτος απειλει τους Τουρκους ειναι τουλαχιστον για γελια!!! Το αρθρο απευθυνεται αποκλειστικα σε σανοφαγους.
Διορισμένος στη θέση του είναι,αλλά μέχρι να φτάσει εκεί πέρασε από κάποιες πανελληνιες εξετάσεις και τουλάχιστον μέχρι Συνταγματάρχης εξελίχθηκε όπως οι υπόλοιποι ομοιοβαθμοί του.
Η δουλειά του και η καριέρα του ήταν να ασκηθεί στην τέχνη του πολέμου.Δεν διδάχτηκε ούτε πως να κάνει πραξικοπήματα ούτε να καθαρίζει την κόπρο του αυγείου που συσσώρευσε ο Ελληνικός λαός με την ψηφο του σχεδόν μισό αιώνα.
Πρέπει να το κατανοήσουμε επιτέλους.Ασχετα εάν εγώ σταμάτησα πολύ νωρίς να ψηφιζω τα κόμματα της καταστροφής φέρουμε ευθύνη όλοι μα όλοι οι Έλληνες πολίτες που στηρίξαμε κυβερνήσεις που εριξαν στη χαβούζα την Ελληνική κοινωνία.
Εμένα με ενδιαφέρει οποίος βρίσκεται στη θέση του να έχει έτοιμες τις Ε.Δ για πόλεμο με οποία μέσα εχουμε.Μεχρι εκεί είναι η ατομική του ευθύνη και η απόλυτη ευθύνη του όταν πατηθει το κουμπί του μπαμ.
Το ερωτημα δεν είναι αν αυτός κάνει την δουλειά του αλλα αν η κυβέρνηση κάνει την δουλειά της και εάν ο Ελληνικός λαός έχει την διάθεση να χύσει το αίμα του για να προστατεύσει την πατρίδα του.
Επίσης αυτό το οποίο δεν ήθελα από την οποία κυβέρνηση είναι από την μια αν μπορεί να αποφύγει τον πόλεμο,αλλά εάν κάτι τέτοια δεν είναι εφικτό τότε ναι να έχει το θάρρος να προστατεύσει τα οποία συμφέροντα της χωρας και η Αοζ και τα μίλια ναι πρέπει να τα προστατεύσουμε διότι είναι ένας οικονομικός θησαυρός με τον οποίο οι επομενες γενιές μπορούν να ζήσουν καλύτερα και να υπάρχει το οικονομικό υπόβαθρο για να αναστηθεί η Ελλάδα.
Aγαπητε φιλε 1.42, προφανως δεν εχεις καταλαβει οτι οι στρατιωτικοι εχουν μεγαλες ευθυνες οταν μενουν απραγοι θεατες στην καταστροφη της χωρας!!! Δουλεια τους ειναι η προασπιση του συνταγματος, η προστασια των Ελληνων και της χωρας απο καθε απειλη(εσωτερικη η εξωτερικη). Τα περι δηθεν πολεμου και ετοιμοτητας των ενοπλων δυναμεων που λες(κατω απο τις διαταγες ελληνοφωνων δοσιλογων) ειναι τουλαχιστον φαιδρα. Εσυ δεν εχεις καταλαβει ακομα οτι ολοι αυτοι των βοθροκομματων, τους βγαζει η singular με νοθεια? Στις τελευταιες εκλογες η αποχη ηταν 60%-70%. Το αποτελεσμα του δημοψηφισματος που αλλαξαν με το ετσι θελω, ουτε αυτο το καταλαβες? Αν πιστευεις οτι καραβαναδες της κακιας ωρας που συνεργαζονται με το βοθροκυνοβουλιο θα προασπισουν την Ελλαδα, λυπαμαι αλλα εισαι βαθια νυχτωμενος.
Δεν συμφωνώ μαζί σου φίλε μου.Δεν συμφωνώ ξέρεις γιατί;Διότι κάποιοι σε κάποια άλλη εποχή θεοποίησαν την διακυβέρνηση της χώρας από στρατιωτικούς αλλά όταν αυτούς τους στρατιωτικούς που έφεραν ανάπτυξη στη χώρα,παραγραφή δανείων,εργασία,και άλλα καλά που έκαναν,όταν έπεσε η χούντα ο λαός που τους στήριζε τους ξέχασε.Απο όλους αυτούς λοιπόν ούτε ένας δεν πήγε τσιγάρα στον Παπαδόπουλο στη φυλακή.
Τι έκανε;Έτρεχε πίσω από το ΠΑΣΟΚ για να το διορίσει στο δημόσιο.Απο το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ και ανάμεσα σε αυτούς έμπαιναν και κάμποσοι αριστερών φρονημάτων.Ξεχνατε τι ποσοστά έδινε σε αυτά τα κόμματα ο Ελληνικος λαός;48%.
Θα πρέπει να αναλλαβουμε την ευθύνη που μας αναλογεί στις επιλογές μας.Προδοτης είναι για μένα ένας στρατιωτικός όταν επιτίθενται στη χώρα του Τούρκοι και δεν σηκώνει το ντουφέκι να πολεμησει ή όταν σε καιρό ειρήνης δέχεται να βγαίνει φωτο με Σκοπιανούς ή ως πρώην στρατιωτικός να ψηφίζει την συμφωνία της προδοσίας.
Μας δίνουν το δικαίωμα ψήφου.Εγω δεν τους ψηφίζω αλλά όπως φαίνεται οι περισσότεροι τους ψηφίζουν με απόλυτο σαδομαζοχισμο.Οσο το συνεχίζουν θα κάνουν κακό σε όλους μας.
Και γιατί να βγάλουν το φίδι οι στρατιωτικοί;Να το βγάλουν ας πούμε οι εφοριακοι.Ακουσατε ποτέ να λένε ότι παυουμε συλλέγουμε φόρους για να πέσει το σάπιο σύστημα;Να βάλουν πλάτη οι δάσκαλοι.Να που δεν διδασκουμε στα παιδιά τέτοιες μαλ….και βάλε κάθε κλάδο της Ελληνικής κοινωνίας.
Τέλος τον σκοπό του στρατού τον καθορίζει το σύνταγμα.Το σύνταγμα που έφτιαξαν πολιτικοί που δεν σιχαθηκατε ακόμα να τους ψηφίζεται που μας στέλνουν στα σκουπίδια για φαΐ.Ενα σύνταγμα που δεν αναγράφει πουθενά για επέμβαση του στρατού στην διακυβέρνηση της χώρας.
Βρε μας κοροϊδεύεις τώρα και συ;Μετά την κωλοτουμπα του Τσίπρα με το δημοψήφισμα ξέχασες ότι μέσα σε δύο μήνες έγιναν εκλογές και τον επιβραβευσατε με πανηγυρική νίκη;Αναλάβετε επιτέλους έστω την ευθύνη του ψηφοφόρου.
Λαός χαζοβιόλιδων.Μονο που φυλάκισαν τις καταθέσεις και μας έβαζαν ένα 50αρικο στη σειρά έπρεπε να τους μαυρίσουμε αλλά εσείς τα ίδια..
Από την μια καλείται τον κόσμο να μην πάει να ψηφίσει και το 60 % δεν πάει κι απο την άλλη φταίει η σιγκιουλαρ.Μα το 40% που πάει είναι τα κομματοσκυλα γι αυτό βγαίνουν αυτά τα αποτελέσματα.
Η ΑΠΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2019 ΗΤΑΝ 42%, ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ 2015 ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕ ΤΟ 45%. ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΕΓΚΥΡΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟΧΗ 60% (!!!) ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ….
2019: Συμμετοχή: 5.769.542 (57,91%)
2015: Συμμετοχή: 5.566.295 (56,57%)
Εσείς, να πιστεύετε τα επίσημα στοιχεία … του συστήματος, είστε;
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΕΙΜΑΙ……ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ, ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ….
Αυτα που γραφεις ανωνυμε 1.42 δειχνει οτι εισαι εκτος τοπου και χρονου. Απο ποτε δοσιλογοι πω-λητικοι και οι διορισμενες μαριονετες τους στρατιωτικοι, που το μονο που σκεφτοντε ειναι να μην χασουν το μισθο τους θα σωσουν την χωρα?
Εκτός τόπου και χρόνου είσαι εσύ.Μαθε πρώτα να διαβάζεις.Ο 1:42 δεν γράφει ότι ο στρατιωτικοι θα σώσουν την χώρα κάνοντας ένα πραξικόπημα.Γραφει ότι η δουλειά τους είναι να ασκούνται στα στρατιωτικά σε περίπτωση πολέμου.Αν τους θεωρειται διορισμένους ε τότε και όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι διορισμένοι είναι.
Από όλους τους διορισμένους οι στρατιωτικοί σας ενοχλούν μόνο;Αλλά και για όσους προσδοκούν ένα χουντικό καθεστώς.Σας ερωτω;Έχει κ@@ο ο Ελληνικός λαος για κάτι τέτοιο;
Εδώ ο Κούλης που εκλεξατε μας εκλεισε στα σπίτια δύο μήνες με όλα τώρα τα παρελκόμενα και δεν βγάλαμε μίλια.Πως το βλέπετε.Αντεχουμε λογοκρισία στον τύπο;Αντέχουμε να κλείνει το μπαράκι στις 6 το απόγευμα και να απαγορεύεται η κυκλοφορία.Αφηστε δεν είμαστε για τέτοια .
Ότι πρέπει κάτι να αλλάξει ναι,αλλά όλοι μαζί όμως έτσι;
O Στρατηγός δεν είναι ένας απλός δημόσιος υπάλληλος, αλλά ορκίστηκε να διαφυλάττει τη Πατρίδα. Όπως κι ένας απλός αξιωματικός κι όλοι τους τουμπεκιάστηκαν π.χ. για Μακεδονία
δεν ήτανε στα καθήκοντά τους ούτε κι αυτό ;
τουμπεκιάζονται και για πολλά άλλα Εθνικής Προδοσίας….
Το ότι αρκετοί άλλοι δημόσιοι υπαλληλοι κι άλλοι Ελληνόφωνοι είναι αντάξιοι τους, αυτό δεν τους αθωώνει, αλλά αντιθέτως είναι συνένοχοι εσχάτης προδοσίας. Όσοι λένε τέτοιες δικαιολογίες, φοβάμαι οτι χρησιμοποιούνε τέτοιες προφάσεις και για τον εαυτό τους. Δε κρινόμαστε από τα λάθη των άλλων, αντιθέτως από το τι κάνουμε εμείς
Το θέμα μας είναι εδω αν τα εννοεί αυτά ο Στρατηγός, που σαφώς και ΔΕΝ τα εννοεί, αλλά ξεγελάνε το κόσμο και θα του ρθει ξαφνικο αυτό, που με πονηρό τρόπο, θα του φέρουνε
ΔΕΝ είναι το θέμα μας τι έπραξαν πολλοί Ελληνόφωνοι απεναντι στο Παπαδόπουλο ή να κανουμε άλλες φιλολογικες/φιλοσοφικες συζητησεις κι η μπαλα να παει στην εξέδρα
Αγαπητέ Πέτρο – 8:15 π.μ., πλανάσαι πλάνην οικτράν.
Οι Έλληνες Στρατιωτικοί φυλάγουν νυχθημερόν Θερμοπύλες, κόντρα στην Καταφορά της Τύχης.
Ας πάρουμε για παράδειγμα το προσφυγικό – μεταναστευτικό πρόβλημα, για το οποίο πολλοί τους κατηγορούν, αγνοώντας ότι
Οι αυστηρές συστάσεις του Παράφρονα Σουλτάνου προς τους πρόσφυγες – μετανάστες είναι εκείνες που τους ”δένουν τα χέρια”.
Ο Τ.Ε., προσωπικά, λέει και ξαναλέει στις ορδές των απεσταλμένων Του ”επενδυτών” που με ”καραβιές” έρχονται στον επενδυτικό τους Παράδεισο:
”Ευχή και Κατάρα: Πηγαίνετε διά θαλάσσης και, στην συνέχεια, επιβιβαστείτε σε πούλμαν που θα σας οδηγήσουν σε ”δομές”, ξενοδοχεία, διαμερίσματα, από τα οποία μη διανοηθείτε να το κουνήσετε ρούπι. Σε θέματα εθνικής κυριαρχίας, η φίλη, γείτων, και σύμμαχος χώρα δεν αστειεύεται.
Ακόμα κι αν περάσει απ’ το μυαλό σας να πάτε στο περίπτερο, απέναντι, για τσιγάρα, μην το αποτολμήσετε. Θυμηθείτε πως Το Κισμέτ ( = το πεπρωμένο με μοιρολατρική έννοια, το αναπόφευκτο) είπε και ελάλησε, διά των πλέον αρμοδίων χειλέων, και αμαρτίαν ουκ έχει:
«Όποιος πατήσει έδαφός μας, πρώτα θα τον κάψουμε, μετά θα ρωτήσουμε ποιός είναι».
Εύχομαι καλό ταξείδι, καλή παραμονή, ευγονία, καλοφάγωτα τα (εξ αυτής) επιδόματα – τα μόνα σίγουρα ”επενδυτικά” κέρδη. Και να θυμάστε πάντα: Εφόσον, αποδεδειγμένα πλέον, ο Αλλάχ μεθ’ Υμών, νομοτελειακά ουδείς καθ’ Υμών.
Ήτανε Δίκαιο, έγινε Πράξη.”
ΕΓΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ – ΑΧΑΡΝΑΙ.
ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΙ-ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΟΙ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ, ΟΠΩΣ Ο ΚΑΡΟΥΣΟΣ- ΜΑΝΤΑΦΙΑΣ & ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ.. ΑΛΛΑ ΑΦΗΣΑΝ ΟΜΩΣ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ.
Ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΠΟΤΕ, ΝΤΥΘΗΚΕ ΤΟΥΡΚΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΣΚΗΣΗ, ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ …..ΡΟΧΑΛΙΖΑΝ ΜΑΚΑΡΙΩΣ ΣΤΑ ΚΡΕΒΒΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΜΕΜΕΤΗΔΕΣ !!
Ο Γ. ΚΑΡΟΥΣΟΣ, ΩΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΓΕΕΘΑ ΕΠΙ ΑΒΕΡΩΦ, ΔΙΕΤΑΞΕ ΤΗΝ ΒΥΘΙΣΗ ΜΙΑΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΑΚΤΑΙΩΡΟΥ, ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ !
ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΧΑΝ ΘΥΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΑΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΩΣ
ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΝΤΑΦΙΑΣ, ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΗΤΑΝ Ο ΤΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΜΕΜΕΤΗΔΩΝ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΒΡΙΖΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΟΤΙ, ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΟΣΤΑ ΑΡΜΑΤΑ ΤΟΥ, ΘΑ ΕΔΙΩΧΝΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ !
ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ…..
ΚΑΙ Ο ΜΑΝΤΑΦΙΑΣ,ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΘΑΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΣ !
ΛΟΙΠΟΝ μίστερ ΦΛΩΡΕ, ΑΣΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ….
ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΣΥ, ΠΕΤΑΞΕ ΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΤΑ, ΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΟΥ, ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΜΕΜΕΤΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΛΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΙΣΡΑΗΛΙΝΑ ΡΑΝΤΑΡ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΜΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΛΗΝΟ-ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ.
ΓΙΑΤΙ ??
ΑΝΤΕ ΠΑΛΙΟ-ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ !
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗ ΤΟΥ KOULEE
TΩΡΑ ΚΟΙΤΑΝΕ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΦΟΡΜΑΡΟΥΝΕ…..
.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ
Ψάξτε λίγο να δείτε τι έγινε στη Μαδρίτη με τον Σημίτη.Εκει μάλλον δόθηκε μερικά χρόνια μετά τα ιμια και αφού έγινε η γκρίζα ζώνη εκεί πέρα.
ΛΟΙΠΟΝ ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ, ΚΟΙΜΑΤΕ ΟΡΘΙΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟ ΧΡΥΣΑΥΓΟΥΛΟ ΠΟΥ ΝΤΥΝΕΤΕ ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ, ΣΗΜΕΡΑ ΟΣΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΟΠΛΙΣΜΟ ΑΥΤΟΙ ΠΑΤΑΝΕ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΙ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙΝΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ, Η ΙΣΧΥΣ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΡΩΝ ΟΠΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΛΗΠΤΗ, ΘΕΛΕΙ ΜΕΝ ΤΟΛΜΗ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΛΕΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΡΟΜΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΩΣ ΟΙ 2 ΧΩΡΕΣ (ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ) ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΑΧΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ “ΝΑΤΟ”, ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΡΜΟ ΕΠΙΣΟΔΕΙΟ, ΑΜΕΣΩΣ ΘΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΩΣ ΕΠΙΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΤΟ “ΝΑΤΟ” (ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΙΜΙΑ ΤΟ 1996) ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΓΚΡΙΖΕΣ ΖΩΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΘΑ ΔΙΑΤΑΞΕΙ ΠΑΥΣΗ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΝΑ ΚΟΡΥΦΩΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΟΛΗ Η ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΤΕΡΥΓΑ ΤΟΥ “ΝΑΤΟ” ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΕ ΡΩΣΙΑ+ΙΣΛΑΜ+ΚΙΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ ΤΟΥ “ΝΑΤΟ”…ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΠΡΩΤΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ ΤΗΝ ΕΜΠΡΟΣΤΟΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ “ΛΑΘΡΟ” ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΟΥΛΟ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ ΩΣΤΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΤΕΦΑΚΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΧΩΡΑ (ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΠΑΡΧΕΙΑ) ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΝΤΟΥΦΕΚΙΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΔΕΞΙΟΥΣ ΜΑΣΩΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΤΑ ΚΑΣΤΡΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΗΝΕΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΟ-ΔΥΤΙΚΑ (ΑΛΒΑΝΙΑ-ΣΚΟΠΙΑ-ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ ΕΚΑΝΕ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ). ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΙΒΥΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ (ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΤΟ). ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΖΑ…ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΥΛΟ ΑΦΟΠΛΙΣΜΟ ΤΩΝ Ε.Δ. ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΕ ΤΡΑΓΙΚΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ…ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟΥΦΕΚΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ ΜΕ ΥΠΟΥΛΟ ΣΙΩΠΗΛΟ ΠΟΛΕΜΟ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΕΖΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΣΟΥΝ ΤΣΟΥ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΕΙΔΑΤΕ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΥΠΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΙΣΧΥ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ, ΠΗΓΕ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΨΕ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ-ΘΕΛΩ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΟΥΣ, ΣΑΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ. ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΘΑ ΤΡΩΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΡΠΑΖΙΕΣ….
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ..
ΟΛΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΘΗΝΑΙ.
ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ…ΚΑΙ ΜΑΣΣΩΝΟΙ…..
ΑΛΛΙΩΣ ΘΕΣΟΥΛΑ ΓΙΟΚ…
ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.
.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ
ΔΕΝ ΕΧΗ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ . ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΝΓΚΙΟΥΛΑΡ ;
ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ .
Επειδή 45 χρόνια τώρα αυτοί κάποιοι δεν μπόρεσαν ποτέ να παρουσιάσουν στοιχεία και αποδείξεις ότι άλλα ψηφίζει ο κόσμος και άλλα καταμετρώνται μήπως να σταματήσουν;
Ότι ψήφους έχει πάρει το κάθε κόμμα στο κάθε εκλογικό τμήμα χωριού ή πόλης καταγράφεται και εποπτεύεται από την δικαστική αντιπρόσωπο, μέλη της εφορευτικής επιτροπής και τον κάθε εκλογικό αντιπρόσωπο του κάθε κόμματος.
Όλοι οι εκλογικοί αντιπρόσωποι του κάθε κόμματος ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ το τελικό αποτέλεσμα αριθμού ψήφων στο εκλογικό τμήμα που βρίσκονται και όλοι τους παίρνουν από ένα αντίγραφο.
Έτσι ξέρουν ότι αν δουν μετά στην μετάδοση των αποτελεσμάτων διαφορετικό αριθμό ψήφων να δίνεται στο Χ ή Ψ κόμμα από το αντίγραφο που κρατούν στα χέρια τους ο καθένας τους ή δουν διαφορετικό αριθμό συνολικών ψηφισάντων ή οποιαδήποτε άλλη παρανομία τότε καταγγέλλουν νοθεία.
Αυτό όμως δεν έχει γίνει ποτέ 45 χρόνια τώρα.
Η μόνη νοθεία γίνεται όταν ένα κόμμα δεν έχει εκλογικό αντιπρόσωπο σε κάποιο εκλογικό τμήμα και έτσι μπορούν να του βγάζουν άκυρα κάποια ψηφοδέλτια του.
Είχε το κόμμα Χ ας πούμε 100 ψήφους στο εκλογικό τμήμα ΑΒΤ των Τρικάλων αλλά ελλείψει εκλογικού του αντιπροσώπου του έβγαλαν άκυρα τα 40.
Νοθεία είναι.
Ναι αλλά 60 ψήφους θα δηλώσουν στο έγγραφο που θα υπογράψουν η δικαστική αντιπρόσωπος και οι άλλοι και 60 ψήφους θα έχει στη μετάδοση των αποτελεσμάτων.
Οπότε 45 χρόνια κάποιοι μιλάνε και γράφουνε χωρίς να μας αποδεικνύουν τα περί Singular .
77.504 ήταν τα άκυρα ψηφοδέλτια στις εκλογές 2019. Δηλαδή 1,34%
21.544 εκλογικά τμήματα είχαμε στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές.
Σε κάθε ένα βρίσκονται κατά την καταμέτρηση των ψήφων η δικαστική αντιπρόσωπος και 4(τέσσερα) μέλη της εφορευτικής επιτροπής.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ.
Βάλε και τους εκλογικούς αντιπροσώπους των κομμάτων που βρίσκονται και αυτοί μέσα όταν καταμετρώνται οι ψήφοι και ΕΛΕΓΧΟΥΝ την όλη διαδικασία.
Δηλαδή μιλάμε σε ΚΑΘΕ εκλογικό τμήμα 5 άτομα και σίγουρα 3 τουλάχιστον από τα κόμματα. Συριζα και νδ έχουν παντού εκλογικούς αντιπροσώπους όπως παλιότερα παντού είχε και το πασοκ, και τα υπόλοιπα κόμματα, αλλού έχουν και αλλού δεν έχουν.
Άρα μιλάμε για 8(ΟΧΤΩ) άτομα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ(ίσως και 9) σε κάθε εκλογικό τμήμα άρα περίπου 172.352 σε όλη την Ελλάδα.
Και κάποιοι θέλουν να πιστέψουμε ότι σε κάθε εκλογές εδώ και 45 χρόνια συμμετέχουν σε μια νοθεία 172.352 άτομα που όλοι τους ανήκουν σε διαφορετικά κόμματα…αλλά όλοι τους έχουν κοινό σκοπό να κάνουν νοθεία.
172.352 άτομα.
Και ποτέ δεν βρέθηκε ούτε ένας από τα 172.352 άτομα !!! να βγει και να καταγγείλει νοθεία.
Μα ούτε ένας;
Και όχι φταίει η singular, όχι φταίει το υπουργείο εσωτερικών.
Και 45 ολόκληρα χρόνια ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπόρεσε να παρουσιάσει στοιχείο για νοθεία.
Μα καλά…αυτά τα 172.352 άτομα που σε κάθε εκλογική αναμέτρηση είναι και διαφορετικά…που σε κάθε εκλογική αναμέτρηση ανήκουν όλοι τους σε διαφορετικά κόμματα…
Πως καταφέρνουν πάντα και ότι αποτελέσματα υπογράφουν στο τέλος ότι είχαν στο εκλογικό τμήμα τους ο καθένας…τα ίδια αποτελέσματα να μεταδίδονται παλιότερα από το υπουργείο εσωτερικών και τώρα από αυτό μαζί με την singular;
Δηλαδή στήνουν 172.352 άτομα τις εκλογές; και 45 χρόνια τώρα ούτε μια απόδειξη από κανέναν.
Υπάρχουν αποδείξεις ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΝΟΘΕΙΑΣ… και μάλιστα με επίσημα στοιχεία…
Μόλις μου τις δώσουν, θα τις δημοσιεύσω.. και τότε να δούμε τι θα λέτε…
Εάν υπάρξουν κάποτε αποδείξεις κα Σουφλή για την singular τότε πραγματικά θα παραδεχτώ ότι μας την έφεραν από μέσα.Διοτι ήδη τους πολιτικούς μάλλον φαίνεται διαχρονικά ότι μας τους φέρνουν από έξω.
Δυστυχώς υπάρχουν…
Αγαπητέ Αλεκο μια εποχή υπήρχαν στους εκλογικούς καταλόγους διπλό εγγεγραμμένοι.Οσοι το διαπίστωναν διορθωνοταν το λάθος αλλά μπορούσε κάποιος να πάει και να ψηφίσει δύο φορές.Βεβαια πόσοι να ήταν αυτοί.Ελαχιστοι θα ήταν.
Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής:Η singular ιδιωτική εταιρεία δεν είναι;Εάν είναι γιατί θα πρέπει να έχει αναλάβει αποκλειστικά απασες τις εκλογές στην Ελλάδα.
Επίσης κάτι άλλο.Αν δεν κάνω λάθος γιατί ο Τσίπρας σε κάποια φάση είχε αναφέρει για την ανάληψη των εκλογών από κάποια ισπανική “singular”.Μήπως εκεινη θα του έβγαζε αλλά αποτελέσματα;
Γιατί δεν υπάρχει μια μόνιμη εγκατάσταση του υπουργείου εσωτερικών με ότι χρειάζεται για να κάνει αυτή συλλογή και μετάδοση των αποτελεσμάτων;Γιατί θα πρέπει να έχει αναλάβει μια εταιρεία;
Επίσης η νοθεία πιστεύω εκεί γίνεται.Δηλαδη μπορεί να γίνει κάποια ματσολιά.Οπου δεν υπάρχουν κομματικοί αντιπρόσωποι.Τα μεγάλα κόμματα έχουν τα αλλα τα μικρά όχι.
Εγώ όταν πήγα να ψήφισω μου έδειξαν που είναι τα ψηφοδέλτια να τα πάρω.Ο άλλος κοίταζε με περιέργεια ποια ψηφοδέλτια θα αγνοήσω ενώ θα έπρεπε κανονικά να μου τα έχουν δώσει όλα στο χέρι.Βεβαια εγώ τα πήρα όλα ένα ένα ώστε να μην δώσω στο ελάχιστο στόχο ότι δεν θα ψηφίσω το α η β κόμμα.
Ένα άλλο πάλι που κάνουν.Σου δίνουν τα ψηφοδέλτια και έχουν μπροστά της ΝΔ η του ΠΑΣΟΚ ας πούμε νομίζοντας ότι θα ψηφίσεις αυτό.
Αγαπητέ κ. Πέτρου, θα έπρεπε να είστε πιο ξεκάθαρος στην προτροπή σας προς τον ελληνικό λαό. Ξέρετε κάποιο κόμμα, που θα αποφασίσει πόλεμο με την Τουρκία; Πιθανολογώ ότι υπονοείτε μόνον δύο, το κόμμα του Βελλόπουλου και αυτό του Κασιδιάρη. Είστε σίγουρος ότι τα δύο αυτά ή κάποιο από αυτά, είναι πράγματι εκτός συστήματος και των επιταγών της ελίτ που κατέχει και διοικεί το σύστημα αυτό;
Προσωπική μου άποψη είναι ότι μόνον αν γυρίσει συνολικά την πλάτη ο λαός σε όλα τα κόμματα, μπορεί να υπάρξει ελπίδα να βλαστήσει κάτι γνήσιο και αυτεξούσιο, από τα σπλάχνα του ελληνικού λαού.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ,ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ……
ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ,ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΟΓΙΑ ΤΟΥΣ….ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΨΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΚΑΙ ΜΕΤΑ……
.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ
Όσο μεγαλώνει Η ΑΠΟΧΗ, τόσο θα δυσκολεύεται η γαμημένη εβραιοσιωνιστική SINGULAR LOGIC.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΩ… ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ…
LES MALAKIES KI ESY!!!!!
Ε τότε, συνεχίστε να πηγαίνετε να ψηφίζετε κόμματα στημμένα από τους οβριούς…