ΟΙ ΔΥΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΝ ΔΥΤΙΚΟ (τουλάχιστον) ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ: ΟΙ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟ-ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ.
Δεν θα μπορούσαν να είναι μόνοι τους. Δεν έχουν ούτε το δημογραφικό, ούτε το πολιτικό εκτόπισμα για να το κάνουν αυτό. ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε καμμία περίπτωση δεν τους υποτιμώ, αλλά ούτε και τους δίνω υπεράνθρωπη διάσταση. ΟΙ ΔΥΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΝ ΔΥΤΙΚΟ (τουλάχιστον) ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ:
ΟΙ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟ-ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ.
Οι Αγγλοσάξονες (Βρετανία, ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία) προσέφεραν και προσφέρουν το απαραίτητο γεωπολιτικό και γεωστρατηγικό εκτόπισμα πάνω στο οποίο πάτησαν οι Εβραιο-Σιωνιστές και αποτελούν το σύστημα που καταδυναστεύει τον πλανήτη μας.
Ο «συνεταιρισμός» των δύο μερών βασίζεται -χονδρικά- στην εξής συμφωνία:
οι Αγγλοσάξονες βάζουν το «κρεάς» τα «μπράτσα», ενώ οι Εβραιο-Σιωνιστές την «τεχνογνωσία».
Οι Εβραίοι ήταν οι πρώτοι και (παραμένουν) ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ/ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.
Ο,ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΩΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΤΑ 99% (για να μη πω 100%) ΕΧΕΙ ΕΠΙΝΟΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.
Ο Προτεσταντισμός και ο Σιωνισμός από τον 17ο αιώνα είναι οι καλύτεροι συνέταιροι και σταδιακά δημιούργησαν μια τεράστια αποικιακή αυτοκρατορία: την βρετανική.
Το βρετανικό ναυτικό/στρατός και έσφαζε και αποικιοποιούσε τους Ινδιάνους, τους Αφρικανούς, τους Ινδούς, τους Αβορίγινες, ενώ οι Εβραιο-Σιωνιστές τραπεζίτες χρηματοδοτούσαν το κτίσιμο της αποικιακής αυτοκρατορίας.
Το αποτέλεσμα: τόσο οι Αγγλοσάξονες όσο και οι Εβραιο-Σιωνιστές συσσώρευσαν αμύθητο πλούτο εκμεταλλευόμενοι στυγνά όλη την υφήλιο.
Το μεγάλο κόλπο για το ντουέτο ήταν η κατάληψη της Βορείου Αμερικής:
Στήσανε δύο κράτη (ΗΠΑ, Καναδάς) που ουσιαστικά είναι ένα και το αυτό ως καβάτζα κι εφεδρεία και το ένα από αυτά (οι ΗΠΑ) θα τους χρησίμευε ως όχημα για τον τελικό τους στόχο:
ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΕ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΙΚΗ-ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΙΚΙΑ (αυτό που έχουν σχεδόν καταφέρει σήμερα).
ΟΙ ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟ-ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ:
ΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ,
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ,
ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 18ο ΑΙΩΝΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ,
ΚΑΙ ΑΛΥΣΟΔΕΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΕΘΝΟΚΤΟΝΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ
(φυσικά με την βοήθεια του ελληνόφωνου ξενόδουλου κατεστημένου που οι ίδιοι έστησαν μετά την δολοφονία του Ιωάννη Καποδίστρια).
ΟΙ ΣΕΦΑΡ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΥΤΕΣ ΑΥΤΙΑ
ΟΙ ΑΣΚΕΝΑΖΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΧΤΑΡΜΑΣ
Η ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΥΣΗ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ
ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ
https://www.youtube.com/watch?v=oM3AJVXt0yM
https://www.youtube.com/watch?v=ux6AIs8bTxY
https://www.pronews.gr/koinonia/1039065_iereas-egine-o-syzygos-tis-athinas-linoy
https://hugelolcdn.com/comments/full/3127698.jpg
https://uploads.disquscdn.com/images/ae63e40a72fb75edd649bb46e95ac17e630c084a5961dce66a50701083fb71a5.jpg
https://www.blogger.com/video.g?token=AD6v5dyxY5C2Z6cTdw5EAtQKAnbTHPEt_mLlZYgJsHBwhC12LQ3KhO2eKXI77RTOUk1Ci0DFPjgiMWFnKDDiQGKxUyvYkP77MsJzxyB9RqrQW77YskOxE_TbFyeqtOjRaiH-9YPsDla_
https://www.youtube.com/embed/-LUJSqUnq4E
https://www.pronews.gr/kosmos/1038851_aystralia-stratopeda-covid-kratoymeni-milaei-gia-tin-empeiria-tis
https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/1038346_i-voyli-psifise-symvasi-me-tagma-ton-ippoton-toy-agioy-ioanni-tis
Δεν κρύβονται πλέον… σύμβαση με την ΜΑΣΣΟΝΙΑ…
ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!
https://www.lifo.gr/uploads/image/872319/pisoapotislekseis-01.jpg
https://www.lifo.gr/lgbtqi/ti-simainoyn-pragmatika-oi-lexeis-poy-perigrafoyn-tin-omofylofilia
“Τι κουλό!
Η ευρέως διαδεδομένη λέξη «κουλό» ανήκει στα καλλιαρντά, την αργκοτική γλώσσα που είχαν επινοήσει οι έλληνες γκέι για να συνεννοούνται μεταξύ τους σε πιο δύσκολες εποχές. Στα καλλιαρντά «κουλό» σημαίνει «σκατό».”
https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/provocateur/1038204_adianotito-i-ptd-ksakellaropoyloy-milise-gia-mia-unisex
ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΝΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ. Ο ΜΠΕΝΙΖΕΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΠΛΑΤΣΕΜΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΠΑΣΤΡΕΨΟΥΝ. ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΟΥΝ. ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ, ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ. ΟΣΟ ΠΑΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ, ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΙΝΕΣ. ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΡΗΤΗΣ, ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΥΤΟΠΙΑ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ, ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΙΑ ΚΙΝΕΖΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ.
Κάτι που πάντως ξεκαθάρισε με αυτά που συμβαίνουν τώρα είναι ότι όλοι αυτοί που τόλμησαν και έβγαλαν βιβλία με προφητείες κτλ είναι απατεώνες. Αν όντως είχαν μιλήσει με Αγίους για το μέλλον, κάτι θα είχαν πει Αυτοί για την ψευτοπανδημία και κάτι θα μπορούσε να βρεθεί στα βιβλία τους.
“Ο ανθρωποφάγος και αιμοπότης Κύκλωψ σε κυβερνά σήμερα”
https://www.youtube.com/watch?v=aWMRef6z2r8
“Αυτό είναι κάτι που ποτέ δε φαντάστηκα…”
https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/kyvernisi/1037719_o-kmitsotakis-anakoinonei-prostimo-100-eyro-se-osoys-den-kanoyn#comment-5627354578
Προς ΜΑΥΡΟ ΑΕΤΟ
“Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα: οι Εβραιο-Σιωνιστές δεν κυβερνούν ΜΟΝΟΙ τους τις ΗΠΑ. Δεν θα μπορούσαν να είναι μόνοι τους. Δεν έχουν ούτε το δημογραφικό, ούτε το πολιτικό εκτόπισμα για να το κάνουν αυτό.”
Κανεις λαθος. Πρωτον, δεν υπαρχουν εβραιοι της Βιβλου, Χαζαροι ειναι. Και δευτερον, δεν χρειαζονται πολλοι, για να κυβερνησουν, αρκει να βρισκονται στις καταλληλες θεσεις. Και βρισκονται.
“ΟΙ ΔΥΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΝ ΔΥΤΙΚΟ (τουλάχιστον) ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ: ΟΙ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟ-ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ.”
Κανεις λαθος. Δεν υπαρχει διακριση μεταξυ των δυο. Απο την ιδια μητρα ειναι ολες οι λιγοστες φαμιλιες. Ιστορωντας, βρισκουμε τις ιδιες φαμιλιες οκιουλτιστων. Και οσο πιο πισω στον χρονο γυρναμε, αναφερομαστε σε νομαδες απο τα ορη Αλται μεχρι την Κιμβρικη χερσονησο. Καμποσους αιωνες πριν, οι εξιουδαισμενοι Χαζαροι ξεχυθηκαν απο την Χαζαρια και απλωθηκαν σε ολοκληρη την Ευρωπη. Την Ελβετια την κατεκτησαν πρωτη-πρωτη, για αυτο ειναι και το ισχυροτερο προπυργιο τους. Ομως στεριωσαν μονο στην Αγγλια, κυνηγημενοι απο ολη την Ευρωπη. Προκειται για πολλες παγανιστικες τασεις με ενα κοινο γνωρισμα. Εχουν εμμονικη ψυχωση να παυσουν τον Χριστιανισμο. Μετα την πτωση της Κωνσταντινουπολης νομιζαν οτι Ελληνες και Χριστιανορθοδοξια εξαλειφθηκαν. Οποτε τα εβαλαν με τον Καθολικισμο. Ο Προτεσταντισμος ειναι αντικαθολικισμος και θεωρει την Βαβυλωνα ως κοιτιδα ολων. Η συγκεκριμενη καταστροφικη νοοτροπια των εν λογω εκδιωθηκε 109 φορες απο 89 χωρες. Και ο Βοναπαρτης δικος τους ηταν. Τον 17 αιωνα εφτιαξαν την αγγλικη τραπεζα (με fiat money) και το 1717 την επισημη δικη τους στοα. Οι Πουριτανοι εφυγαν, φοβουμενοι, απο την Αγγλια την εποχη των Στιουαρτ και μετοικησαν στις ΗΠΑ. Απο την Αγγλια, μετα την πτωση του οικου των Στιουαρτς, κουμανταρουν σχεδον ολη τη Δυση και κατεχουν το 1/6 του κοσμου. Οι φαμιλιες αυτες σταδιακα γενοκτονουν τους σκλαβους τους. Ετσι μας βλεπουν. Το εχουν γραψει μεχρι και σε λιθινες πλακες, δεν χρειαζονται πολλους.
“Οι Εβραίοι ήταν οι πρώτοι και (παραμένουν) ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ/ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.”
Κανεις λαθος. Αλλο τραπεζιτες, αλλο τοκογλυφοι. Μονο στην τοκογλυφια εχουν την πατεντα.
“Ο,ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΩΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΚΑΤΑ 99% (για να μη πω 100%) ΕΧΕΙ ΕΠΙΝΟΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.”
Κανεις λαθος. Μονο η χρηματοπιστωτικοτητα επινοηθηκε απο αυτους, πριν απο λιγους αιωνες. Η αρχη εγινε, οντας χρυσοχοοι και θησαυροφυλακες χρυσου στις περιοχες που αποκαλουμε σημερα Γερμανικες.
“Ο Προτεσταντισμός και ο Σιωνισμός από τον 17ο αιώνα είναι οι καλύτεροι συνέταιροι και σταδιακά δημιούργησαν μια τεράστια αποικιακή αυτοκρατορία: την βρετανική.”
Σχεδον οποιαδηποτε θρησκεια στην Ευρωπη μετα την πτωση της Κωνσταντινουπολης ηταν δημιουργημα δικο τους (βλεπε τα κειμενα του Η.Καλλιωρα και του Δ.Ραμμου).
“Για τον τελικό τους στόχο: ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΕ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΙΚΗ-ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΙΚΙΑ (αυτό που έχουν σχεδόν καταφέρει σήμερα).”
Αυτα ισχυανε μεχρι πριν τον πολεμο του οπιου με την Κινα. Απο τοτε που επεσε η δυναστεια των Τσινγκ, Δυση και Ανατολη συνεργαζονται υπογειως.
“Ο ΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΑΝΝΟΒΕΡΟΥ-ΣΑΞ ΚΟΜΠΟΥΡΓΚ (δήθεν άλλαξε το όνομα σε Ουΐνδσωρ) ΚΥΒΕΡΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΟΧΘΕΣ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ «ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ» ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ «ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΕΣ» ΣΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΟΙΚΟ.”
Οι μαφιοζοι δεν ειναι μια αγαπημενη οικογενεια. Αυτο που περιγραφεις ειναι μονο μια οψη, ενα μερος του ελεγχου. Η ανθρωποτητα δεν περιστρεφεται γυρω απο την Δυση. Εχθρικες φατριες αλληλοϋπονομευονται και τα αποτελεσματα τα βλεπουμε καθημερινα. Πχ ο αγωγος φυσικου αεριου East Med ακυρωθηκε. Δεν αλλαξαν γνωμη οσοι τον προτειναν. Επικρατησε η φατρια που δεν ηθελε τον συγκεκριμενο αγωγο.
https://www.triklopodia.gr/%ce%b5%ce%b2%cf%81%ce%b1%ce%b9%ce%bf%ce%b9-%ce%bc%ce%b5-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%cf%89%ce%b3%ce%ae-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%ce%b2%ce%b5%ce%bd%ce%b5%cf%84%ce%af%ce%b1-%ce%bf%ce%b9-%ce%bc%ce%b7%cf%84/
https://www.triklopodia.gr/%ce%b9%cf%89-%ce%b1%ce%bd%ce%b8%cf%81%cf%89%cf%80%ce%bf%ce%b3%ce%b5%cf%89%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%b9%ce%b1-m%ce%ad%cf%81%ce%bf%cf%82-%ce%b1%ce%84/
https://www.triklopodia.gr/%ce%b9%cf%89-%ce%b1%ce%bd%ce%b8%cf%81%cf%89%cf%80%ce%bf%ce%b3%ce%b5%cf%89%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%b9%ce%b1-%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%bf%cf%82-%ce%b2%ce%84/
https://www.triklopodia.gr/%ce%b9%cf%89-%ce%b1%ce%bd%ce%b8%cf%81%cf%89%cf%80%ce%bf%ce%b3%ce%b5%cf%89%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%b9%ce%b1-m%ce%ad%cf%81%ce%bf%cf%82-%ce%b31%ce%84/
https://www.triklopodia.gr/%ce%b9%cf%89-%ce%b1%ce%bd%ce%b8%cf%81%cf%89%cf%80%ce%bf%ce%b3%ce%b5%cf%89%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%b9%ce%b1-%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%bf%cf%82-%ce%b32%ce%84/
“Κανεις λαθος. Πρωτον, δεν υπαρχουν εβραιοι της Βιβλου, Χαζαροι ειναι.”
Δεν είμαι ο Μαύρος Αετός. Αλλά σου απαντώ γιατί τα έχεις μπερδέψει τελείως, με μισές αλήθειες και πολλές παραποιήσεις… Άλλο οι Χαζάροι (Ασκεναζίμ) και άλλοι οι Σεφαραδίτες. Οι Ασκεναζίμ είναι ένα κράμα Τούρκο-Χαζάρων, εξιουδαϊσμένων Σλάβων και μιας μειοψηφείας Εβραίων της Μεσοποταμίας και της Περσίας, ενώ ΑΡΓΟΤΕΡΑ υιοθέτησαν μια γερμανο-εβραϊκή υβριδική γλωσσα (Γίντις). Οι Σεφαραδείμ είναι οι απόγονοι των εβραϊκών κοινοτήτων που διασκορπίστηκαν σε όλη την λεκάνη της Μεσογείου ήδη από την ελληνιστική εποχή και ειδικότερα μετά την αποτυχημένη εξέγερση του Μπαρ Κόχμπα το 133 μ.Χ., όπου κάποιοι εξ αυτών υιοθέτησαν μια υβριδική λατινο-εβραϊκή γλώσσα (Λαντίνο). Οι Σεφαραδείμ της Ισπανίας και της Πορτογαλίας εκδιώχθηκαν με το διάταγμα του Φερδινάνδου και της Ισαβέλλας με διάταγμα (31 Μαρτίου 1492). Ένα τμήμα τους πήγε στην Οθωμανική Αυτοκρατορία κατόπιν προσκλήσεως των Τούρκων και ένα άλλο τμήμα τους πήγε στην ΑΓΓΛΙΑ και στην ΟΛΛΑΝΔΙΑ (δυο γερμανο-σαξωνικές χώρες). Η άφιξη τους συνέπεσε και με την δημιουργία αυτού που αργότερα εξελίχθηκε στο σύγχρονο τραπεζικό σύστημα και ξεκίνησε όντως ως “νόμιμη” τοκογλυφία. Οι Ασκεναζίμ μπήκαν αργότερα στο παιχνίδι. Μην μπερδεύεις αυτό που συνέβη στην Αγγλία και Ολλανδία τον 16ο-17ο αιώνα με αυτό που συνέβη στις ΗΠΑ από τα μέσα του 19ου αιώνα και μετά.
“Και δευτερον, δεν χρειαζονται πολλοι, για να κυβερνησουν, αρκει να βρισκονται στις καταλληλες θεσεις. Και βρισκονται”
Κάνεις λογικοφανές άλμα μπερδεύοντας την αρχή και την εξέλιξη μιας διαδικασίας με το “τελικό” αποτέλεσμα. Μέχρι την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ το 1948, οι Εβραίοι ήταν μια αδύναμη, ανύπαρκτη πολιτικά και στρατιωτικά μειοψηφία που πάντα έπρεπε να κολλάει δίπλα σε κάποιον ισχυρό για να αποφεύγουν τα συνεχή πογκρόμ και διώξεις λόγω της παρασιτικής τους δράσης και της φήμης τους ως οι Χριστοκτόνοι. Άλλωστε ξεκίνησαν ως δανειστές και τοκογλύφοι βασιλιάδων, πριγκήπων, στρατητών κτλ.. Με τους Προτεστάντες (Αγγλοσάξωνες και δευτερευόντως Ολλανδούς) και ειδικότερα με τον Διαφωτισμό, οι Εβραίοι βρήκαν το “απάνεμο” λιμάνι όπου μπόρεσαν να δράσουν ανενόχλητοι. Στις κατάλληλες θέσεις τους επετράπη να βρεθούν (ΣΤΑΔΙΑΚΑ) αλλά χωρίς το γεωπολιτικό πλαίσιο που προσέφεραν οι Αγγλοσάξωνες, δηλαδή τον αγγλικό στόλο και στρατό να διεξάγει πολέμους και να στήνει αποικίες, δύσκολα οι απόλεμοι τοκογλύφοι-ραββίνοι θα μπορούσαν μόνοι τους να αποικίσουν την μισή και βάλε υφήλιο.
“Κανεις λαθος. Από την ιδια μητρα ειναι ολες οι λιγοστες φαμιλιες. Ιστορωντας, βρισκουμε τις ιδιες φαμιλιες οκιουλτιστων.”
Εσύ κάνεις λάθος μπερδεύοντας πάλι αυτό που σου είπα πριν. Αρχή, διαδικασία και “τελική” κατάληξη. Οι περισσότερες βασιλικές οικογένειες της Δύσης είναι κυρίως απόγονοι βάρβαρων γερμανικών φυλών (Φράγκοι, Αγγλοσάξωνες, Γότθοι, Νορμανδοί κτλ). Μάλιστα ο βασιλιάς της Αγγλίας Εδουάρδος o Γ’ διέταξε την εκδίωξη ΟΛΩΝ των Εβραίων από την χώρα το 1290 λόγω της τοκογλυφικής παρασιτικής τους δράσης. Άλλο όμως το 1290 και άλλο το 1492. Εκτός κι αν θεωρείς πως τα γερμανογενή-κελτογενή-λατινογενή έθνη της Δυτικής Ευρώπης είναι όλοι εβραϊκής καταγωγής. Άσε τις σκοτεινές τελετές, τις “ανθρωποθυσίες” και τους Μπαφομέτ. Όσες επικλήσεις σε τραγόμορφα αγαλματίδια και να κάνανε, αν οι Αγγλοσάξωνες (και αργότερα πλείστοι γκογίμ) δεν προσέφεραν το γεωπολιτικό-γεωστρατηγικό πλαίσιο, οι περιούσιοι θα περιορίζονταν στις μεταξύ τους περιτομές στις συναγωγές των γκέτο, όπως έκαναν για αιώνες. Ο Προτεσταντισμός και ο Διαφωτισμός των Αγγλοσαξώνων και λοιπών γερμανοειδών συγγενών έδωσε στους Εβραίους το πάτημα να αποκτήσουν ουσιαστική εξουσία.
“Και οσο πιο πισω στον χρονο γυρναμε, αναφερομαστε σε νομαδες απο τα ορη Αλται μεχρι την Κιμβρικη χερσονησο. Καμποσους αιωνες πριν, οι εξιουδαισμενοι Χαζαροι ξεχυθηκαν απο την Χαζαρια και απλωθηκαν σε ολοκληρη την Ευρωπη”
Οι τουρκογενείς Χαζάροι που εξιουδαΐσθηκαν και μετα αναμείχθηκαν με άλλους Σλάβους προσηλυτους δεν έχουν καμμία σχέση με τους μεσογειακούς Σεφαραδείμ απογόνους (εν μέρει) των βιβλικών Εβραίων.
“Την Ελβετια την κατεκτησαν πρωτη-πρωτη, για αυτο ειναι και το ισχυροτερο προπυργιο τους.”
Ουδέποτε υπήρξε “χαζαρική” ή “σεφαραδική” κατακτηση της Ελβετίας. Αυτό είναι καθαρό αποκύημα της φαντασίας. Οι ίδιοι οι Ελβετοί που συναποτελούνται από 3 διαφορετικές εθνότητες (γερμανόφωνους, γαλλόφωνους, ιταλόφωνους) αποφάσισαν να δημιουργήσουν το πρώτο συνομοσπονδιακό κράτος στον κόσμο και η ιδιαίτερη γεωμορφολογία της χωρας τους, τους οδήγησε να φτιάξουν έτσι το κράτος και την οικονομία τους τους. Το αν κάποιοι περιούσιοι βρήκαν καταφύγιο εκεί – λόγω “ανεκτικού” Προτεσταντισμού – αυτό δεν σημαίνει κάτι. Οι Γερμανο-ελβετοί είναι σαν νοοτροπία πιο Εβραίοι κι από τους Εβραίους. Τα κατ’ εξοχήν εβραϊκά κέντρα οικονομικής ισχύος είναι το Σίτυ του Λονδίνου, η Νέα Υόρκη και η Αμβέρσα (“εντελώς τυχαία” στην ολλανδόφωνη Φλάνδρα) όπου είναι και το παγκόσμιο κέντρο πώλησης διαμαντιών.
“Ομως στεριωσαν μονο στην Αγγλια, κυνηγημενοι απο ολη την Ευρωπη.”
Ξέχασες την Ολλανδία και την τουρκοκρατούμενη Ελλάδα. Σε ευχαριστώ που άθελα σου με επιβεβαίωσες.
“Προκειται για πολλες παγανιστικες τασεις με ενα κοινο γνωρισμα. Εχουν εμμονικη ψυχωση να παυσουν τον Χριστιανισμο.”
Ο Χριστιανισμός είχε και έχει πολλούς εχθρούς από τότε που εμφανίστηκε και τους αντιμετώπισε. Χειρότεροι όλων είναι κάποιοι ρασοφόροι τράγοι.
“Μετα την πτωση της Κωνσταντινουπολης νομιζαν οτι Ελληνες και Χριστιανορθοδοξια εξαλειφθηκαν.”
Οι περιούσιοι και λοιποί εχθροί του Ελληνισμού έχουν τον σκοπό τους. Όσο για την ύστερη Ρωμανία, οι μεσαιωνικοί Έλληνες έκαναν τα πάντα για να εξαλείψουν τον εαυτό τους: προδοσία στο Μαντζικέρτ το 1071, προδοσία στην Άλωση του 1204, ατέρμονες εμφύλιες διαμάχες και φυσικά η προδοσία και εγκατάλειψη με την Άλωση του 1453. Οι μεγαλύτεροι εχθροί του Ελληνισμού είναι οι διαχρονικοί Εφιάλτες εντός των τειχών.
“Οποτε τα εβαλαν με τον Καθολικισμο. Ο Προτεσταντισμος ειναι αντικαθολικισμος και θεωρει την Βαβυλωνα ως κοιτιδα ολων.”
Κατ’ αρχήν είναι Παπισμός κι όχι Καθολικισμός. Εν μέρει συμφωνώ εν μέρει διαφωνώ, σίγουρα οι Εβραίοι συντάχθηκαν με τους Αγγλοσάξωνες και Γερμανούς προστάτες τους στην διαμάχη με τον Παπισμό, αλλά αργότερα βρέθηκε ενα υπέροχο modus vivendi με το Βατικανό. Στην δεύτερη πρότασή σου πάλι, εμμέσως, με επιβεβαιώνεις: Εβραιο-Σιωνιστές και Προτεστάντες είναι ένα μαγαζί από τον 17ο αιώνα. Συνέταιροι.
“Η συγκεκριμενη καταστροφικη νοοτροπια των εν λογω εκδιωθηκε 109 φορες απο 89 χωρες.”
Τώρα κάνεις άλμα πίσω στον Μεσαίωνα. Μα φυσικά και εκδιώχθησαν γιατί πολύ απλα δεν είχε ξεκινήσει ο Προτεσταντισμός, η “Μεταρρύθμιση” και αργότερα ο Διαφωτισμός και η αριστοκρατία φεουδαρχισμού είχε την απόλυτη εξουσία. Μόλις άλλαξε το οικονομικό μοντέλο από φεουδαρχικό σε καπιταλιστικό ξεπρόβαλλαν οι Εβραίοι σαν υπολογίσιμος παράγοντας. Πιο πριν απλά ήταν παρασιτικοί τοκογλύφοι που βίωναν συνεχείς διώξεις λόγω του ρόλου τους.
“Και ο Βοναπαρτης δικος τους ηταν.”
Μισή αλήθεια. Ο Ναπολέων – όπως και ο Χίτλερ τον επόμενο αιώνα – μόλις αισθάνθηκε αρκετά ισχυρός επιχείρησε να οικοδομήσει (με την συμφωνία του Παπισμού) μια ευρωπαϊκή αυτοκρατορία υπό φραγκική κυριαρχία. Όπως το imperium του Καρλομάγνου. Αυτό ερχόταν άμεσα σε αντίθεση με τα συμφέροντα των Αγγλοσαξώνων-Προτεσταντών και Εβραιο-Σιωνιστών, για αυτό και οδήγησαν την τσαρική Ρωσσία να σπάσει το εμπάργκο στο αγγλικό εμπόριο, που οδήγησε στην εκστρατεία του 1812 με τα γνωστά αποτελέσματα κτλ.
“Τον 17 αιωνα εφτιαξαν την αγγλικη τραπεζα (με fiat money) και το 1717 την επισημη δικη τους στοα.”
Και πάλι επιβεβαιώνεις όσα λέω.
“Οι Πουριτανοι εφυγαν, φοβουμενοι, απο την Αγγλια την εποχη των Στιουαρτ και μετοικησαν στις ΗΠΑ.”
Οι Πουριτανοί ήταν φανατικοί Άγγλοι Προτεστάντες που ούτε και στην ίδια την Αγγλία δεν μπορούσαν να τους ανεχθούν. Πολύ απλά οι Αγγλοσάξωνες έκαναν στις βορειοαμερικάνικες αποικίες ό,τι έκαναν αργότερα και στην Αυστραλία: ξεφορτώθηκαν εκεί τους ανεπιθύμητους και τα αποβράσματα των κοινωνιών τους.
“Απο την Αγγλια, μετα την πτωση του οικου των Στιουαρτς, κουμανταρουν σχεδον ολη τη Δυση και κατεχουν το 1/6 του κοσμου.”
Και πάλι επιβεβαιώνεις ό,τι λέω. Ο γερμανο-σαξωνικός οίκος της Οράγγης αντικατέστησε τους νορμανδο-σκωτσέζους Στιούαρτς στα τέλη του 17ου αιώνα. Η εισβολή της λεγόμενης “Glorious Revolution” υποστηρίχθηκε με εσωτερικό πραξικόπημα, Έκτοτε ο ίδιος γερμανο-σαξωνικός οίκος κυβερνάει την Αγγλία με παραφυάδες του ίδιου βασιλικού οίκου.
“Οι φαμιλιες αυτες σταδιακα γενοκτονουν τους σκλαβους τους. Ετσι μας βλεπουν. Το εχουν γραψει μεχρι και σε λιθινες πλακες, δεν χρειαζονται πολλους.”
Σύμφωνοι, αλλά όπως προλέχθηκε, δεν θα κατάφερναν ποτέ αυτόν τον στόχο χωρίς την ενεργό και πρόθυμη συμμετοχή σημαντικής μερίδας των απανταχού κοινωνιών των γκογίμ. Το βλέπουμε και στην Ελλάδα.
“Κανεις λαθος. Αλλο τραπεζιτες, αλλο τοκογλυφοι. Μονο στην τοκογλυφια εχουν την πατεντα.”
Λυπάμαι αλλά εσύ κάνεις λάθος. Το τραπεζιτικό σύστημα της νομότυπης τοκογλυφίας όπως το ξέρουμε σήμερα ξεκίνησε από τους Σεφαραδείμ που μετοίκησαν στην Αγγλία και την Ολλανδία μετά την εκδίωξη τους από την ιβηρική χερσόνησο. Ίσως ο πρώτος οικονομικός οργανισμός που θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως “τράπεζα”, με μια πολύ ευρεία όμως έννοια, στην Βενετία ήδη από το 1171 και αργότερα στις βορειο-ιταλικές πόλεις. Ωστόσο, το τραπεζικό σύστημα με την σημερινή του μορφή έχει τα γεννοφάσκια του στις προτεσταντικές χώρες. Οι δυο παλαιότεροι οικονομικοί θεσμοί που μπορούν να χαρακτηρισθούν ως τράπεζες με την σύγχρονη έννοια του όρου ήταν η τράπεζα της Σουηδίας που ιδρύθηκε το 1684 και της Αγγλίας το 1698. Ειδικά στην περίπτωση της Αγγλίας – όλως τυχαίως – προέκυψε μετά την μετάναστευση κι εγκατάσταση των Σεφαραδείμ και ακόμα ειδικότερα μετά την επικράτηση του γερμανο-σαξωνικού Οίκου της Οράγγης (που παρακλάδι του ακόμα κυβερνά την Αγγλία).
“Κανεις λαθος. Μονο η χρηματοπιστωτικοτητα επινοηθηκε απο αυτους, πριν απο λιγους αιωνες. Η αρχη εγινε, οντας χρυσοχοοι και θησαυροφυλακες χρυσου στις περιοχες που αποκαλουμε σημερα Γερμανικες.”
Μάλλον έχεις μπερδευτεί, γιατί ενώ λες ότι η πρόταση είναι λάθος αμέσως μετά την επιβεβαιώνεις αναφέροντας για άλλη μια φορά τον συνεταιρισμό Εβραιο-Σιωνιστών και Προτεσταντών,
“Σχεδον οποιαδηποτε θρησκεια στην Ευρωπη μετα την πτωση της Κωνσταντινουπολης ηταν δημιουργημα δικο τους (βλεπε τα κειμενα του Η.Καλλιωρα και του Δ.Ραμμου).”
Πολύ θολή και ασαφής πρόταση. Ο προτεσταντισμός δεν προέκυψε από τους Εβραίους. Ήταν η επιθυμία των γερμανογενών ηγεμόνων να απεξαρτηθούν από την παπική πνευματική (αλλά και κοσμική) επικυριαρχία κι επίσης η αναδυόμενη πρωτο-καπιταλιστική ολιγαρχία που ήθελε να αποσπάσει μερίδιο εξουσίας από την παλιά φεουδαρχική και εκκλησιαστική ολιγαρχίες. Οι Εβραίοι απλά βρήκαν την ευκαιρία τους να προσκολληθούν σε έναν νέο επικυρίαρχο που θα τους προσέφερε το πλαίσιο να μοιραστούν την εξουσία. Είναι απλά τα πράγματα. Δεν μπορεί από απόπατος των γκέτο και των συναγωγών εν μία νυκτί να γίνεις παγκόσμια εξουσία. Χωρίς να σου προσφέρει κάποιος το γεωπολιτικό-γεωστρατηγικό υπόβαθρο. Τώρα το τι ρόλο διαδραμάτισαν οι εχθροί του Ελληνισμού είναι πασίγνωστο από την αρχαιότητα.
“Αυτα ισχυανε μεχρι πριν τον πολεμο του οπιου με την Κινα. Απο τοτε που επεσε η δυναστεια των Τσινγκ, Δυση και Ανατολη συνεργαζονται υπογειως.”
Θεωρίες υπάρχουν πολλές. Ας δούμε όμως τι γίνεται στην πράξη. Οι Κινέζοι προσπάθησαν να αποτινάξουν την υποδούλωση στους δυτικούς αποικιοκράτες με την εξέγερη των Ταϊπίνγκ το 1850, την εξέγερση των Δίκαιων Γροθιών 1899-1901 κι αργότερα με την επικράτηση των Κομμουνιστών και του Μάο μετά τον μακρόχρονο κινεζικό εμφύλιο και την ιαπωνική εισβολή. Οι Αγγλοσάξωνες-Σιωνιστές στην Κίνα έπαιξαν το γνωστό παιχνίδι τους: στήριξαν εν μέρει όλες τις πλευρές του εμφυλίου μέχρι που είδαν ότι θα επικρατούσαν οι Κομμουνιστές. Μετά όμως η μεταπολεμική υποδουλωμένη στους Αγγλοσάξωνες-Σιωνιστές Δύση πολέμησε την κομμουνιστική Κίνα στην Κορέα και προσπάθησαν να ανασχέσουν την κινεζική κομμουνιστική επιρροή με τον αποτυχημένο πόλεμο και την ήττα τους στο Βιετνάμ. Αργότερα είχαμε την “προσέγγιση” Μάο-Νίξον (που ενορχήστρωσε ο Σιωνιστής Κίσσινγκερ) το 1972 μέχρι και την συμφωνία για την δημιουργία των “ειδικών οικονομικών ζωνών” επί Ντενγκ Σιαο Πινγκ την δεκαετία του 1980. Η σχέση Κίνας και Αγγλοσαξώνων-Σιωνιστών προσομοιάζει με αυτήν που είχαν οι τελευταίοι με την προπολεμική ναζιστική Γερμανία: οι τραπεζίτες του Λονδίνου και της Νέας Υόρκης χρηματοδοτούσαν – όχι και τόσο υπογείως – τον Χίτλερ, ενώ παράλληλα του ασκούσαν διπλωματικό και οικονομικο πόλεμο που τελικά οδήγησε στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Όποιος δεν αντιλαμβάνεται την πολυπλοκότητα και τις αντιφάσεις του διεθνούς συστήματος έχει άγνοια του τι ισχύει περί γεωπολιτικής και γεωστρατηγικές. Όσο περίπλοκες και ενίοτε αντιφατικές είναι οι σχέσεις μεταξύ ατόμων το ίδιο είναι και οι σχέσεις των κρατών. Σίγουρα υπάρχει υπόγεια συνεννόηση και διαπλοκή των Αγγλοσαξώνων-Σιωνιστών με την Κίνα, αλλά υπάρχει και αντιπαλότητα. Το αν θα γίνει ή όχι Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος μεταξύ τους, μένει να το δούμε…
“Οι μαφιοζοι δεν ειναι μια αγαπημενη οικογενεια. Αυτο που περιγραφεις ειναι μονο μια οψη, ενα μερος του ελεγχου. Η ανθρωποτητα δεν περιστρεφεται γυρω απο την Δυση.”
Ήδη σου απάντησα σε μεγάλο βαθμό στην προηγούμενη πρόταση. Στον δυτικό κόσμο κουμάντο κάνουν οι Αγγλοσάξωνες και τα συνεταιράκια τους οι Σιωνιστές, που από τον 17ο αιώνα έχουν συνάψει μια αγαστή συνεργασία άσχετα αν αυτή πλατφόρμα που πατούσαν λεγόταν Αγγλία, Βρετανική Αυτοκρατορία, ΗΠΑ, ΝΑΤΟ ή σύστημα Echelon. Και αυτό δεν διαφαίνεται να αλλάξει αυτό σύντομα. Εδώ έκαναν την Ελλάδα αμερικάνικη βάση, όχι ΝΑΤΟϊκή αλλά αμερικάνικη. Το αν η ανθρωπότητα περιστρέφεται γύρω από την Δύση είναι δικό σου γραφόμενο.
“Εχθρικες φατριες αλληλοϋπονομευονται και τα αποτελεσματα τα βλεπουμε καθημερινα.Πχ ο αγωγος φυσικου αεριου East Med ακυρωθηκε. Δεν αλλαξαν γνωμη οσοι τον προτειναν. Επικρατησε η φατρια που δεν ηθελε τον συγκεκριμενο αγωγο.”
Ήδη έλαβες απαντήσεις σε αυτό. Απευθύνεσαι μάλλον στον εαυτό σου.
Ωραίος! Κόσμια και στοιχειοθετημένη απάντηση με τετράγωνη λογική, όχι αστεία. Μακάρι να απαντάγανε όλοι όπως εσύ, να’σαι καλά που αφιερώνεις τόσο χρόνο για όλους μας. Φίλε, να γράφεις πιο συχνά, διδάσκεις. Μπας και μάθουμε κι εμείς οι άσχετοι κάτι παραπάνω.
Καπετάνισσα, καλό μήνα. Αυτό το σχόλιο θα έπρεπε να γίνει άρθρο. Μερικές φορές τα σχόλια είναι πιο σημαντικά από τα άρθρα, εδώ μέσα. Έχεις το καλύτερο μπλογκ στην Ελλάδα.
Καλό μήνα και σ’ εσάς. Πολλές φορές έχω αναρτήσει σχόλια στη θεματολογία μου. Επειδή όμως αυτό είναι ένα θέμα που δεν το κατέχω σε βάθος, δεν θα ήθελα να δημιουργηθούν λανθασμένες εντυπώσεις… δεν γνωρίζω ποιός από τους δυο έχει σωστές θέσεις.
ΚΑΛΛΙΟΠΗ, ΟΙ ΑΣΚΕΝΑΖΙΜ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΨΕΥΔΟΕΒΡΑΙΟΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΗΣ Β’ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΛΕΥΚΗΣ ΠΕΛΑΣΓΙΚΗΣ ΦΥΛΗΣ, ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΕΒΡΑΙΚΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΛΗΦΘΕΙ Η ΛΕΥΚΗ ΦΥΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΟΙ ΛΕΥΚΟΚΙΤΡΙΝΟΙ ΕΒΡΑΙΟΜΟΓΓΟΛΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΩΣ ΕΠΙΜΕΙΞΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΛΕΥΚΗΣ+ΚΙΤΡΙΝΗΣ ΦΥΛΗΣ…ΓΝΗΣΙΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΣΑ ΕΣΚΕΝΑΖΥ ΛΕΥΚΗΣ ΦΥΛΗΣ ΗΤΑΝ Π.Χ. Η ΓΝΩΣΤΗ ΡΕΜΠΕΤΙΣΑ ΡΟΖΑ ΕΣΚΕΝΑΖΥ….ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ (ΜΟΓΓΟΛΙΚΑ ΛΕΥΚΟΚΙΤΡΙΝΑ ΦΥΛΑ ΕΥΡΑΣΙΑΣ) ΚΑΤΑΤΑΣΩΝΤΑΙ ΨΕΥΔΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΩΣ ΣΤΟΥΣ ΑΣΚΕΝΑΖΕΙΜ…ΕΝΩ ΟΙ ΣΕΦΑΡΔΕΙΜ (ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΤΙΝΙΚΟ SEPARATI=SEPARΑΤΕ=ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ=ΓΝΗΣΙΟΣ=ΕΚΛΕΚΤΟΣ) ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ, ΧΑΒΡΑ-ΧΑΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΛΙ ΕΒΡΑΙΟΜΟΓΓΟΛΟΙ “ΧΑΝ” ΠΟΥ ΞΕΧΥΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΓΓΟΛΙΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΟΥΡΓΚ ΤΗΣ ΧΑΛΔΑΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΤΟΝ ΣΙΝ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ, Ο ΣΙΝ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΣΙΝΕΣ=>ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΩΣ ΓΕΝΗΤΟΡΕΣ ΤΩΝ ΣΧΙΖΟΦΥΛΕΤΙΚΩΝ ΛΕΥΚΟΚΙΤΡΙΝΩΝ ΜΟΓΓΟΛΩΝ. ΟΙ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΨΕΥΔΟΕΒΡΑΙΟΙ ΨΕΥΔΟΑΣΚΕΝΑΖΙΜ. ΣΤΗ ΒΙΒΛΟ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΤΟΝ “ΑΣΧΕΝΑΖ” ΩΣ ΑΠΟΓΟΝΟ ΤΟΥ ΙΑΦΕΘ, ΔΗΛΑΔΗ ΛΕΥΚΗΣ ΦΥΛΗΣ ΕΛΛΗΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΠΕΤΟ. ΑΠΟ ΤΟΝ “ΑΣΧΕΝΑΖ” ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ Η ΛΕΞΗ “ΑΣΚΕΝΑΖΕΙΜ”. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΕΣ.
https://isxys.blogspot.com/2012/03/islam-judaism-and-organized.html
http://www.eretzyisroel.org/%7Ejkatz/theprophet.html
https://www.facebook.com/zakirnike72/photos/basically-allah-is-not-the-only-god-but-a-name-given-to-one-of-the-gods-in-the-m/3510508772380616/
https://pics.me.me/n-you-know-that-sini-was-a-moon-god-ziggurat-25184225.png
https://kristiannp1.files.wordpress.com/2016/05/ahg.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/_rZc_mOBnWL0GnifWByK_SaSENPAbeh4cPpJDhQUzBMq49iChjH7hEbYSmqLyDlpFpv-TnAy3caC34vyNY4pWL_Zkc1feHRINylwsiJ8LOp3q09TYTVN3O1_3GodHpJXUTQ
https://i.pinimg.com/236x/b1/6e/16/b16e16a732afa1cecfb842d9898dee70.jpg
https://img.haikudeck.com/mg/162e88e189_1485966718904.jpg
https://img.ifunny.co/images/5aaa4956d9178b64f0cc81388a4e896183f3503ec278e6c1d1757537138661bb_1.jpg
https://pics.me.me/allah-who-is-this-allah-moon-god-allah-is-the-24536644.png
https://windsorcoactforamerica.files.wordpress.com/2013/12/islam_mason-9.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-iuSXbqR-vs8/TyfnUvblwhI/AAAAAAAAADs/gjokrtVWA60/s1600/Hubal-is-Baal.jpg
https://windsorcoactforamerica.files.wordpress.com/2013/11/islam-pre-islam-2.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=nlUFrBM9eKo
https://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_mythology
“Hitler`s NWO Symbols in World Capital Germania: Obelisk in Octogon to Thank Swiss Financers”
https://www.youtube.com/embed/MvY3c5S5Gxw
https://i.postimg.cc/FrWxVNJg/Hellas2021-Satanistes-Egersi.png
https://i.postimg.cc/zJd5MX6L/Hellas2021-Pseudopandimia.png
https://i.postimg.cc/dvfk0qNT/Hellas2021-Idiotiko-Dasos.png
Κοιταξτε τα προσωπα στις εικονες της ισλαμικης μυθολογιας. Προσεξτε τα χαρακτηριστικα των προσωπων στα ντοκουμεντα. Ειναι ολοι ασιατες! Μιλαμε μολις για αιωνες πριν. Μια φορα και εναν καιρο, στην βαβυλωνα συναντηθηκε ανατολη και δυση και προεκυψε υποφυλη μιγαδων. Μεσα στο μυαλο της υποφυλης υπαρχει ενας αχταρμας απο βαβυλωνιακες/αιγυπτιακες/κανναναιτικες ονειροφαντασιες. Στον πυρηνα των ονειροφαντασιων βρισκεται η εμμονη με την σεληνη (Σιν, αυτην ονομασαν αλλαχ) και τον χρυσο. Η Ελλαδα προηγηθηκε της βαβυλωνας. Σχεδον ολα ειναι κλεμμενα και παρεφθαρμενα απο την Ελλαδα. Στους Ελληνικους μυθους υπαρχουν 3 κατακλυσμοι, ενω στους βαβυλωνιακους μυθους μονο 1. Ο Ιαπετος ηταν Ελλην. Ο Γκομερ (απο εκει και ο Γκογ και Μαγκογ) ηταν γιος του Ιαπετου και ο Ασκεναζ ηταν εγγονος του Ιαπετου. 92% ψευδοεβραιοι (λευκοκιτρινοι ασκεναζιμ) και 8% Εβραιοι (λευκομαυροι σεφαραδιμ) και εχουν τις ιδιες αιωνιες τοκογλυφικες και γενοκτονικες ιδεες. Μετα την πτωση της Κωνσταντινουπολης μας, σειρα ειχε ο Παπισμος. Σε λιγους αιωνες οι λευκοι Φραγκοι (γερμανοσαξωνες και σια) εγιναν χειροτεροι (https://cdn.shopify.com/s/files/1/1835/6621/products/[email protected]?v=1595006163). Και επειτα οι δυο τους συνεργαστηκαν. Μας κυβερναει μια (λευκοκιτρινη/λευκομαυρη) υποφυλη που πατησε στον προτεσταντισμο των λευκων φραγκων και κυριαρχησε σε μερικους αιωνες. Και ολοι αυτοι ειναι σε μυστικη υπογεια συνεργασια με τους κινεζους (κιτρινους). Ολοι αυτοι μαζι, μας γενοκτονουν. Δεν μας χρειαζονται. Ο σημερινος Κθουλης ειναι ο ζαβος αδελφογιος της κορακλας του αποστατη το γενος μοατσο ερχομενοι απο την βενετια με ριζες στην ιδια υποφυλη. Ειναι μελος μια αδιστακτης μαφιοζικης λυκοσυμμαχιας κρυφων και φανερων, καποιων ηγετων του ΚΚ Κινας, βασιλικων οικων, απογονων ευγενων και ταγματων, τραπεζιτων, δισεκατομμυριουχων, οικογενειων που οριζουν τους παπες, ραββινων και αλλων ισχυρων που εχουν κηρυξει πολεμο εναντιον της ανθρωποτητας. Οπως μια φορα κι εναν καιρο ο Οσαρσιφ (το πραγματικο ονομα του μωυση), χρησιμοποιουν τους “λεπρους” (ατσουμπαλους, απροσαρμοστους, φθονερους, ρεμπελα, ψυχανωμαλους, φρικια, πρεζακια, χιπιδες, παλαβιαρηδες, μισανδρες, κτλ) εναντιον της μεσαιας ταξης των νοικοκυραιων. Ο Γ. Μπαφετ σε συνεντευξη στους NY Times το 2016 είχε πει: “σε λιγο ξεκιναει πολεμος των πλουσιων εναντιον των φτωχων – μαντεψτε ποιος θα νικησει”. Οι πιο βδελυροι της ιστοριας ειναι τα ανδρεικελα τους που εχουν κατσικωθει στο κρατος καθε χωρας. Απο αυτα τα αρρωστα μυαλα βγαινουν και τα σχεδια για εγκλεισμους, ιδιωτικα δαση, χρηματιστηρια ρυπων, τεχνητο φαγητο και αλλα τετοια νοσηρα. Τωρα εχουν παθει εμμονικη ψυχωση να μας τρυπησουν με δηλητηρια. Δε θα μπορουμε ουτε σε γιατρο να παμε. Φοβαμαι μην αρρωστησω και χρειαστω οδοντιατρο, παρα μην πεθανω υπερασπιζομενος την Ιερη μου Γη. Αν δεν ανατραπουν, θα εχουμε την μοιρα των βοοειδων.
“Ουδέποτε υπήρξε “χαζαρική” ή “σεφαραδική” κατακτηση της Ελβετίας. Αυτό είναι καθαρό αποκύημα της φαντασίας. Οι ίδιοι οι Ελβετοί που συναποτελούνται από 3 διαφορετικές εθνότητες (γερμανόφωνους, γαλλόφωνους, ιταλόφωνους) αποφάσισαν να δημιουργήσουν το πρώτο συνομοσπονδιακό κράτος στον κόσμο και η ιδιαίτερη γεωμορφολογία της χωρας τους, τους οδήγησε να φτιάξουν έτσι το κράτος και την οικονομία τους τους. Το αν κάποιοι περιούσιοι βρήκαν καταφύγιο εκεί – λόγω “ανεκτικού” Προτεσταντισμού – αυτό δεν σημαίνει κάτι. Οι Γερμανο-ελβετοί είναι σαν νοοτροπία πιο Εβραίοι κι από τους Εβραίους.”
ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ; ΚΑΙ ΤΟΤΕ, ΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙΣ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΑΙΩΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ; ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΚΤΑΓΩΝΑ ΠΑΝΤΟΥ. ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΒΕΛΙΣΚΟΙ. ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΘΝΟΤΗΤΕΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ, ΗΤΑΝ ΛΑΤΡΕΥΤΕΣ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΩΝ ΟΒΕΛΙΣΚΩΝ; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.
https://www.youtube.com/user/chatzefratz/videos
https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/diethnis-asfaleia/1037336_proin-symvoylos-ethnikis-asfaleias-ipa-etoimazoyn-kathestos#comment-5625064736
Saxons = Isaac son’s
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΘΕΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΤΝΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ …ΤΟΝ ΧΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΠΑΜΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΆ.
Έχουν διασωθεί αρχαία κείμενα που αποδεικνύουν ότι αρχαίοι Έλληνες γνώριζαν για τον ερχομό του Χριστού στην Γη. Ποια είναι αυτά:
Στην Πολιτεία του Πλάτωνα (B, V , 362) – βιβλίο που όλοι το αποδέχονται – περιέχεται μία προφητεία ισάξια μ’ αυτές των προφητών της Παλαιάς Διαθήκης:
«Θα απογυμνωθεί απ’ όλα εκτός της δικαιοσύνης, διότι φτιάχτηκε αντίθετος στην ως τότε συμπεριφορά. Χωρίς να αδικήσει κανέναν θα δυσφημισθεί πολύ ως άδικος ώστε να βασανισθεί για την δικαιοσύνη και θα γεμίσει με δάκρυα εξαιτίας της κακοδοξίας αλλά θα μείνει αμετακίνητος μέχρι θανάτου και ενώ θα είναι δίκαιος θα θεωρείτε άδικος για όλη του τη ζωή. Έχοντας τέτοιες διαθέσεις ο δίκαιος θα μαστιγωθεί, θα στρεβλωθεί, θα δεθεί, θα ανάψουν τα μάτια του και στα τελευταία του αφού πάθει κάθε κακό θα καρφωθεί πάνω σε πάσσαλο, και να ξέρεις ότι δεν είναι δίκαιο αλλά αφού έτσι το θέλει ας γίνει».
Στο έργο Προμηθεύς Δεσμώτης του Αισχύλου, ο Προμηθέας όντας φυλακισμένος στον Καύκασο προλέγει ότι ο λυτρωτής του θα γεννηθεί από την παρθένο Ιώ και τον Θεό (στ.772, 834, 848) θα είναι δηλαδή υιός Θεού και υιός Παρθένου. Αυτός ο Θεάνθρωπος θα καταλύσει την εξουσία των παλαιών θεών και θα αφανίσει αυτούς και την δύναμή τους (908,920).
Ο Ερμής τότε σταλμένος από τον Δία προαναγγέλλει στον Προμηθέα τα εξής: «Τοιούδαι μόχθου τέρμα μη τί προσδόκα πριν αν θεός τις διάδοχος των σων πόνων φανή, θελήση τ’ είς αναύγητον μολείν ‘Άιδην, κνέφαια τ’ άμφί Ταρτάρου βάθη» μετάφραση «μην περιμένεις να λυτρωθείς από τους πόνους προτού θεός πάρει τα πάθια τα δικά σου πάνω του και με τη θέλησή του κατέβει στον ‘Άδη τον ανήλιαγο, στους άφεγγους του Ταρτάρου βυθούς» (στ. 1041-1043). Ο Σωκράτης στην απολογία του αναφέρει τα ακόλουθα:
«Θα μείνετε κοιμισμένοι σε όλη σας τη ζωή εάν δεν σας λυπηθεί ο Θεός να σας στείλει κάποιον άλλον» (Πλάτωνος, Απολογία Σωκράτους 18{31α}). Στο Άγιον Όρος υπάρχουν χειρόγραφα που διασώζουν προφητείες της Σίβυλλας –της ιέρειας του Απόλλωνα– για την έλευση του Χριστού π.χ σε χειρόγραφο με την ονομασία «Υπόμνημα εις τον Άγιον Απόστολον Φίλιππον» πού φυλάσσεται στην Ιερά Μονή Δοχειαρείου αναφέρονται τα εξής: «Ύστερα από πολύ καιρό θα φθάσει κάποιος εις αυτήν την πολυδιηρημένην γη και θα γεννηθεί με σάρκαν αμόλυντον. Με ανεξάντλητα όρια ώς Θεότητα θα λυτρώσει τον άνθρωπον από την φθοράν των ανίατων παθών. Και θα τον φθονήσει άπιστος λαός και θα κρεμασθεί ψηλά ώς κατάδικος εις θάνατον.
Όλα αυτά θα τα υποφέρει με πραότητα». Στο ίδιο χειρόγραφο αναφέρεται μία ανατριχιαστική προφητεία για την θεανθρώπινη φύση του Χριστού, για το εκούσιον πάθος Του, αλλά και για την Ανάστασή Του: «Ένας ουράνιος με πιέζει ισχυρά, ό οποίος είναι φως τριλαμπές. Αυτός είναι ο παθών Θεός, χωρίς να πάθει τίποτε ή Θεότης Του, διότι είναι συγχρόνως θνητός και αθάνατος. Αυτός είναι συγχρόνως Θεός και άνθρωπος, που υποφέρει από τους θνητούς τά πάντα, δηλαδή τον σταυρό, την ύβριν, την ταφή. Αυτός κάποτε από τα μάτια του έχυσε δάκρυα θερμά.Αυτός πέντε χιλιάδες χόρτασε με πέντε άρτους, κάτι που ήθελε δύναμη θεϊκή. Ο Χριστός είναι ο δικός μου Θεός, ο οποίος εσταυρώθη εις το ξύλον, ο οποίος εξέπνευσεν, ο οποίος εκ του τάφου ανήλθεν εις τον ουρανόν». Οι παραπάνω προφητείες αναφέρονται και σε άλλα χειρόγραφα πού βρίσκονται σε άλλες Μονές του Αγίου Όρους η αλλού(π.χ Μονή Σινά). Παρατίθενται ακόμη σε σύγχρονο βιβλίο, στον Μέγα Συναξαριστή της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Αρχιμανδρίτη Βίκτωρος Ματθαίου. Και γι’ αυτούς που ίσως αμφισβητήσουν ότι τα παραπάνω ειπώθηκαν πράγματι από την Σίβυλλα και ισχυριστούν ότι είναι επινοήσεις κάποιον Χριστιανών Μοναχών, αρκεί το εξής αδιαμφισβήτητο γεγονός.
Από διάφορες πηγές έχει διασταυρωθεί πώς τις προφητείες αυτές αλλά και άλλες –είτε της Σίβυλλας είτε άλλων σοφών Ελλήνων- χρησιμοποίησε η Αγία Αικατερίνη. Συγκεκριμένα, το 305 η Αγία Αικατερίνη η Αλεξανδρινή έλεγχε τον αυτοκράτορα Μαξιμίνο για την ειδωλολατρική του πολιτική.
Ό τελευταίος συγκέντρωσε τότε τους σοφότερους ειδωλολάτρες της αυτοκρατορίας για να την μεταπείσουν και να την κάνουν παγανίστρια. Στο διάλογο που ακολούθησε, αυτή η πάνσοφη και σπουδαγμένη στην Ελληνική παιδεία γυναίκα στην προσπάθειά της να αποδείξει ότι ο Χριστός είναι ο μοναδικός Θεός ανέφερε – μεταξύ άλλων – και τις προφητείες της Σίβυλλας. Και για να προληφθεί η κάθε απερίσκεπτη “σκέψη”, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να έπλασε αυτές τις προφητείες η ίδια η Αγία για τους εξής βασικότατους λόγους:
Δεν θα μπορούσε να πει ένα τόσο μεγάλο ψέμα σχετικά με την ιέρεια του Απόλλωνα μπροστά στους σοφότερους εκπροσώπους της αρχαίας θρησκείας, διότι αμέσως όλοι θα διαπίστωναν το ψέμα της. Όμως, όχι μόνο δεν την κατηγόρησε κανείς για αναλήθειες, αλλά αντιθέτως οι σοφοί ειδωλολάτρες παραδέχτηκαν την λεκτική τους ήττα και όλοι αμέσως ασπάστηκαν με τη θέληση τους τον Χριστιανισμό με αποτέλεσμα ο αυτοκράτορας να τους θανατώσει. Κανείς δεν μπορεί λοιπόν να αμφισβητήσει την αδιάσειστη αλήθεια ότι τα προφητικά αυτά λόγια βγήκαν από το στόμα της Σίβυλλας.
Σε άλλο χειρόγραφο που βρίσκεται στην Αγιορείτικη Μονή Διονυσίου, αναφέρεται μια άλλη προφητεία της Σίβυλλας: «Σας προφητεύω έναν τρισυπόστατο Θεό στα ύψη εκτεινόμενο του οποίου ο αιώνιος Λόγος σε ανυποψίαστο κόρη θα κυοφορηθεί, όπως ακριβώς το φέρον φωτιά τόξο, το μέσον του κόσμου διαπερνώντας. Όλο τον κόσμο αφού επαναφέρει στην ζωή, και στον Πατέρα θα τον προσφέρει σαν δώρο. Μαρία θα είναι το όνομα αυτής».Βλέπουμε λοιπόν ότι η Θεία Πρόνοια μέσω του “σπερματικού λόγου” (όπως τον ονόμασαν οι Πατέρες της Εκκλησίας) φώτισε κάποιους Έλληνες της Αρχαιότητας και έτσι άφησαν εκατοντάδες χρόνια πρίν τον Χριστό προφητείες για την έλευσή Του. Και άλλοι αρχαίοι λαοί έδωσαν τέτοιες προφητείες χωρίς να πλησιάζουν σε καμία περίπτωση την ακριβολογία των προφητειών της Παλαιάς Διαθήκης περιοριζόμενες αποκλειστικά και μόνο στην αναφορά για τον ερχομό κάποιου Σωτήρα πού θα λυτρώσει τον κόσμο.
Οι προφητείες όμως των αρχαίων Ελλήνων δίνουν λεπτομερέστατα στοιχεία για τον Χριστό (γέννηση Του από την Παρθένο Μαρία, θεανθρώπινη φύση Του, θαύματα Του, Σταύρωση, Κάθοδος στον Άδη και Ανάσταση Του, τρείς υποστάσεις του Θεού). Έτσι, πολλές απ’ αυτές καθίστανται ισάξιες με τις προφητείες της Παλαιάς Διαθήκης, ενώ κάποιες άλλες τις ξεπερνούν κιόλας.
Αυτό ακριβώς αναγνωρίζει και ο μεγάλος μας εκκλησιαστικός συγγραφέας Κλήμης ο Αλεξανδρεύς (2ος αιώνας μ.Χ), ο οποίος στο έργο του Στρωματείς (5,13) δηλώνει απερίφραστα: «Ούκ οίμαι υπό Ελλήνων σαφέστερον προσμαρτυρήσεσθαι τόν Σωτήρα ημών» δηλαδή «δεν είναι δυνατόν, νομίζω, να προαναγγελθεί σαφέστερα από τους Έλληνες ό Σωτήρας μας». Βλέπουμε λοιπόν ότι οι σοφοί Έλληνες της αρχαιότητας όχι μόνο πίστευαν σε ένα Θεό αλλά μίλησαν κιόλας για την τριαδικότητα Του, για την διττή φύση του Χριστού, για την Σταύρωση και την Ανάστασή Του, όπως αναφέρει το ekklisiaonline.
Προσπαθούσαν να αποδεσμευτούν από τη δυναστεία των θεών και να πλησιάσουν τον ένα και αληθινό Θεό. Αποδεικνύεται πως περίμεναν καρτερικά την έλευση του Χριστού για αιώνες. Γι’ αυτό και όταν έγινε η συνάντηση Χριστού και Ελλήνων, ο Χριστός είπε: «Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου» (Κατά Ιωάννην -12,23) δηλαδή «έφτασε ή ώρα να δοξαστεί ο Υιός του Ανθρώπου (=ο Χριστός)». Και έτσι έγινε…
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΛΥΞΜΠΟΥΡΓΚ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΚΑΤΙ??? ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΤΑΧΑ “ΑΘΩΟΙ” ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ? ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ ΑΝΔΡΕΑ ΓΛΥΞΜΠΟΥΡΓΚ?? ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΞΗ -ΜΠΟΥΡΓΚ ΚΑΙ -ΧΟΛΣΤΑΪΝ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΗ ΚΑΙ ΣΑΞΟΝΙΚΗ???
ΚΟΦΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΟΥ ΡΕ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΑΝΔΡΕΑ. ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΟΝ ΤΡΑΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΣΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙ ΑΡΧΙΠΡΟΔΟΤΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΑΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗ ΧΩΡΑ!! ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΙΣΙΩΣΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΗΝ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ,ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ ΤΟΝ ΚΕΜΑΛ ΓΙΑ ΝΟΜΠΕΛ ΕΙΡΗΝΗΣ? ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΠΟΥ ΤΟΛΜΟΤΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ!!!!
ΩΣΤΕ ΤΑΧΑ “ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ” Ε ΠΑΡΑΜΥΘΑ ΑΚΡΟΔΕΞΙΕ ΦΙΛΟΒΑΣΙΛΙΚΕ? ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΝΕΟΤΑΞΙΚΑ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΗ ΒΟΘΡΟΚΑΝΑΛΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΜΟΓΓΟΛΟΥ ΔΗΘΕΝ “ΕΛΛΗΝΑ” ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΟΣΑΞΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΥΣΤΙΚΗΣ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΙΑΣ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΚΩΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ. ΔΙΟΤΙ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΟΥ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ (ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ) ΑΝΔΡΕΑ ΓΛΥΞΜΠΟΥΡΓΚ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΣΕ ΘΑΝΑΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΙΤΩΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΩΣΠΟΥ ΤΟΝ ΦΥΓΑΔΕΨΑΝ ΑΡΩΝ-ΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΕΙΡΕΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙ, ΘΑ ΘΕΛΕ ΝΑ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΚΡΩΣ ΦΟΝΙΚΟ ΙΟ (Π.Χ. ΑΕΡΟΒΙΟ ΕΜΠΟΛΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ, ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΒΟΘΡΟΣ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ…
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΟΥΝ-ΜΠΑΝΤΕΝ ΕΔΙΜΒΟΥΡΓΟΥ ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΛΙΣΑΒΕΤ Β’, ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ:
Με το σκεπτικό ορισμένων αφελών Ελλήνων και δόλιων ελληνοεβραίων ότι «εφ’όσον οι απόγονοι των Γλυξμπουργκ γεννήθηκαν στην Ελλάδα, είναι Έλληνες», ονομάζουμε «Έλληνα» τον Φίλιππο Μαουν-Μπάντεν διότι:
α) Είναι ο 4ος υιός του Βασιλέως Ελλάδος Γεωργίου Α’ Γλυξμπουργκ.
β) Γεννήθηκε στην Κέρκυρα
Δηλαδή με τα κριτήρια τόπου γεννήσεως και γένους, ο Φίλιππος είναι «έλληνας» προδότης, διότι επί των ημερών της συμβασιλείας του, η Αγγλία οργίασε και οργιάζει διαπράττοντας συνεχώς κακουργήματα εναντίον Κύπρου, Ελλάδος και λοιπού Ελληνισμού. Η προδοσία της χώρας που τον γένησε, της Ελλάδος, είναι φυσική για τον Φίλιππο. Την κληρονόμησε από τον πατέρα του, πρίγκιπα Ανδρέα. Προδοσίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα. Ενώ ο πρωτότοκος αδελφός του Ανδρέα, Κωνσταντίνος Α’ επρόδιδε την Ελλάδα ως «Βασιλεύς», ο πρίγκηψ Ανδρέας, διορισμένος από Κων/νο Α’ ως διοικητής Β’σώματος Στρατού Μ.Ασίας 1921, εκτελούσε τις προδοτικές διαταγές εξερχόμενος από τον «Θύλακα Σμύρνης» προς το πουθενά, διασχίζοντας την «Αλμυρά Έρημο». Επιστρέφοντας ηττημένος, ο «Βασιλεύς» τον διόρισε διοικητή Ε’ Σώματος στρατού Ιωαννίνων 1922, από όπου έκτακτο στρατοδικείο τον καθαίρεσε ατιμωτικώς και τον εξόρισε εκτός Ελλάδος, κρίνοντας τον συνυπεύθυνο για την Μικρασιατική Καταστροφή. Έφυγε στην Αγγλία με υιό του Φίλιππο, πατέρα του μελλοντικού βασιλέως Αγγλίας, Κάρολου πριγκ.Ουαλίας.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ:
«Oταν μετενσαρκωθώ θέλω να επιστρέψω ως ανθρώπινος θανατηφόρος ιός!» Τάδε εφη εβραιομογγολος μισέλληνας προδότης Φίλιππος (απογονος Ανδρεα Γλυξμπουργκ Χολσταϊν εβραιοσαξονικης μογγολικης καταγωγης)!
Αυτός ο άθλιος όμως, δεν έμεινε άπραγος: Γράφει επιστολή στον Ιωάννη Μεταξά την 12/12/21 στην οποία εκφράζει το μίσος του κατά των Μικρασιατών Ελλήνων και κάνει ευχές για τη νίκη του Κεμάλ ώστε να τιμωρηθούν οι Βενιζελικοί Μικρασιάτες! «Θα πρέπει να τους παρατήσουμε και ν’ αφήσουμε τον Κεμάλ να τους σφάξει όλους τους αχρείους» και συνεχίζει «όλοι είναι απαίσιοι», «πλην ελαχίστων!» Και προσθέτει, ο ουτιδανός «Θα άξιζε να παραδοθεί η Σμύρνη στους Τούρκους ώστε να πετσοκοφτούν οι αχρείοι» (sic) – Ημερολόγιο Ι. Μεταξά. Πολύ γρήγορα η ευχή του Ανδρέα πραγματοποιήθηκε. Η Σμύρνη καταστράφη και οι Έλληνες σφαγιάσθηκαν.
Ο παλιάνθρωπος αυτός συνελήφθη από τον Πλαστήρα, αργότερα, μετά την εκτέλεση των έξι στου Γουδή, και οδηγήθηκε στο Στρατοδικείο για εσχάτη προδοσία. Έπρεπε να τον κρεμάσουν ανάποδα, χωρίς δίκη. Να τον δώσουν στους Μικρασιάτες πρόσφυγες να τον λιντσάρουν. Όταν οι δικαστές ήταν έτοιμοι ν’ απαγγείλουν την θανατική καταδίκη επενέβησαν οι Άγγλοι και ξέφυγε με καθαίρεση, ισόβια και μόνιμη εξορία (sic). Η Κυβέρνηση τον έδιωξε γρήγορα-γρήγορα γιατί κινδύνευε από λιντσάρισμα. Γιος του Ανδρέα είναι ο βασιλικός σύζυγος της Βασίλισσας Ελισάβετ της Αγγλίας. Γι’ αυτό ο εξοχώτατος αυτός, θεωρητικώς Έλλην πρίγκηψ, μισεί τους Έλληνες γιατί προπηλάκησαν, λέει, τον πατριώτη ήρωα πατέρα του. Λησμόνησα κάτι πολύ σπουδαίο. Ο ηλίθιος αυτός ήταν πυρομανής. Έκανε κάτι που δεοντολογία, κανόνας πολέμου, ανθρωπισμός απαγορεύουν. Έκαιγε, μέχρι καρφίου, όλα τα Τουρκικά χωριά από τα οποία διερχόταν η Μεραρχία του, εξαγριώνοντας τους άμαχους Τούρκους. Είχε ονομασθεί: Καψοκαλύβας.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΥΝΟΨΗ:
ΟΤΑΝ Η «ΙΣΧΥΣ» ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣΕ, ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΠΕΡΙ ΦΥΛΕΤΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΜΕΤ’ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΠΛΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ, ΕΙΤΕ ΑΓΝΟΟΥΣΑΝ ΕΙΤΕ ΠΕΡΙΓΕΛΟΥΣΑΝ. ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ, ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΩΣ:
1. ΠΡΙΝ ΑΠΟ, ΠΕΡΙΠΟΥ, 1.000 ΕΤΗ, ΑΝΑΔΥΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ ΤΟ ΨΕΥΔΟΒΡΑΪΚΟ ΜΟΡΦΩΜΑ, ΕΚ ΧΑΖΑΡΙΑΣ ΕΡΧΟΜΕΝΟ, ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΓΓΟΛΙΑ.
2. ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ, ΠΕΡΙΠΟΥ, ΑΠΟ 500 ΕΤΗ, ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ, ΚΑΘΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ. ΤΗΝ ΑΠΩ ΔΥΣΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΤΗΣ.
3. ΠΡΙΝ ΑΠΟ, ΠΕΡΙΠΟΥ, 300 ΕΤΗ, ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΡΟΘΤΣΑΪΛΝΤ ΚΑΙ ΕΠΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΩΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
4. ΠΡΙΝ ΑΠΟ, ΠΕΡΙΠΟΥ, 150 ΕΤΗ, Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΡΟΘΤΣΑΪΛΝΤ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟΥΣ ΤΣΙΝΓΚ, ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΥ ΟΠΙΟΥ.
5. ΠΡΙΝ ΑΠΟ, ΠΕΡΙΠΟΥ, 100 ΕΤΗ, ΑΝΑΤΡΑΠΗΚΕ Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΤΣΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΜΙΝΓΚ, ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΑΔΩΝ.
6. ΠΛΕΟΝ, ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΚΙΤΡΙΝΟΙ (ΜΙΝΓΚ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΟΙ ΛΕΥΚΟΚΙΤΡΙΝΟΙ (ΨΕΥΔΟΒΡΙΟΙ). Η ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΑ ΛΥΚΟΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ, ΜΟΛΙΣ, ΤΟ 1% ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.
7. ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΤΩΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΠΟΛΕΜΟΥ (ΚΑΙ ΔΗ ΠΑΙΓΝΙΟ ΦΘΟΡΑΣ), ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΦΘΕΙΡΟΝΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ, ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΕΜΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΛΙΜΑΚΩΝΕΤΑΙ, ΔΙΑΡΚΩΣ.
8. ΚΟΙΝΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΣΗ, ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΗΤΑΝ ΧΑΛΑΡΗ (ΦΕΡ’ ΕΙΠΕΙΝ, ΣΤΗΝ ΓΙΟΥΧΑΝ).
9. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΙΩΝ ΑΠΟ ΖΩΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΕΝ ΑΠΕΔΩΣΑΝ, ΕΠΑΡΚΩΣ.
10. ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, Η ΚΙΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΝ ΙΟ, ΩΣ «ΚΑΤΑΛΥΤΗ», ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ, ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ, ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ΔΥΣΘΑΝΑΣΙΑ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ, ΔΙΑ ΤΟΥ ΕΝΕΣΙΜΟΥ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ.
11. Ο ΕΙΚΟΝΙΚΟΣ ΙΟΣ ΗΤΑΝ ΕΞΟΜΟΙΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΕΝΤΑΡΙΣΜΕΝΟΣ, ΕΤΗ ΠΡΙΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η «ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ» ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΙΟΥ. ΟΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΓΙΟΥΧΑΝ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΣΤΟΝ ΙΟ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕΡΑΙΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 5ης ΓΕΝΙΑΣ.
12. ΤΟ ΕΝΕΣΙΜΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ), ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ.
13. ΟΙ ΔΥΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ «ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ» ΤΟΝ ΓΕΝΕΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΑΠΟ ΗΛ. ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΑΝ, ΕΚΤΑΚΤΩΣ.
14. Η ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΟΝΙΔΙΟΥ, ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ, ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΥΑΛΩΤΟ.
15. ΣΧΕΔΟΝ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΟΝΙΣΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ Π.Ο.Υ. (ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΥΠΟΤΑΓΗΣ), ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ «ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ».
16. ΤΑ Μ.Μ.Ε. (ΜΑΖΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ) ΑΜΕΙΦΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΚΑΤ’ ΕΝΤΟΛΗΝ ΤΩΝ ΕΞΑΝΔΡΑΠΟΔΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΥΤΩΝ, ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Π.Ο.Υ., ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΕΡ/ΠΑΡΑ/ΔΥΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΟΥΝ, ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ΔΥΣΘΑΝΑΣΙΑ ΤΟΥΣ.
17. ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ, ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ (ΜΗ mRNA) ΕΝΕΣΙΜΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΟΥΝ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ.
18. ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ, ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ (ΜΗ mRNA) ΕΝΕΣΙΜΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΟΥΝ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ.
19. ΥΠΟΨΙΝ, Ο ΙΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ, ΕΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΜΗ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΣ, ΕΝΩ ΟΙ ΝΕΚΡΟΨΙΕΣ/ΝΕΚΡΟΤΟΜΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΑΝ, ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ, ΔΙΑΡΚΩΣ.
20. ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΕΡΔΟΜΗΣ (ΤΩΝ ΝΑΡΚΙΣΣΩΝ, ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΑΙΜΟΠΟΤΩΝ) ΕΛΕΓΧΕΙ, ΜΕ ΕΜΜΕΣΟ ΤΡΟΠΟ, ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ, ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΟΛΙΓΩΝ ΕΤΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΟΥ ΠΑΙΓΝΙΟΥ, ΟΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΙΝΕΣ.
21. ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟΒΑΤΕΙ…
Γιατί δεν υπάρχει καμία αναφορά στους Σίνες;
ΕΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ, ΣΩΣΤΑ, ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΑΣ, ΑΠΑΝΤΩ, ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΥΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ, ΔΟΛΙΩΣ. ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΕΡΔΟΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΨΙΝΟΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ, ΣΤΑ ΕΝΘΑΔΕ, ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ, ΕΠΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΣΙΝΩΝ, ΣΤΗΝ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ «ΣΚΑΚΙΕΡΑ» ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΤΕ, ΑΝΑΓΙΓΝΩΣΚΟΝΤΑΣ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΙ, ΔΙΕΘΝΩΣ, ΠΡΟΣ ΕΠΙΡΡΩΣΙΝ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ, ΙΔΟΥ ΕΝΑ ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΟ, ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΟΤΑΝ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΣΤΡΑΤΑΡΧΗΣ ΜΑΚΑΡΘΟΥΡ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΕΦΙΚΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΛΟΣΧΕΡΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΣΙΝΩΝ ΜΕ ΑΝΕΛΕΗΤΟ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟΥ ΤΩΝ Η.Π.Α. ΤΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΞΗ ΠΟΛΕΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΙΝΕΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (Royal Institute of International Affairs), ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΣΤΕΜΜΑ. ΤΕΛΙΚΩΣ, ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ. ΕΤΣΙ, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ, ΠΕΡΑΝ ΠΑΣΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ, ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΓΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΛΥΚΟΣΥΜΜΑΧΙΑΣ, ΣΕ ΑΝΑΤΟΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΗ. ΜΕΤΑ ΤΟ 1911, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΟΔΟ ΤΩΝ ΜΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ, ΔΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ, ΑΝΗΛΕΩΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΥΠΕΡΔΟΜΗ.
ΤΑ ΕΤΑΙΡΙΚΑ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΕΡΔΟΜΗΣ ΤΩΝ (ΝΑΡΚΙΣΣΩΝ, ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΑΙΜΟΠΟΤΩΝ) ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ: 1) ΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ, 2) ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ, 3) ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΙΟΥΜ, 4) ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΑΙ 5) ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ, ΚΟΙΝΑ, ΑΠΟΔΕΚΤΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ. ΕΞΑΠΑΤΟΥΜΑΣΤΕ, ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΕΓΚΑΘΕΤΩΝ ΛΕΞΙΚΟΓΡΑΦΩΝ. ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΒΡΙΟΙ (ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΙΒΛΙΚΟΥΣ ΟΒΡΙΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΟΙ ΓΙΕΜΕΝΙΤΕΣ, ΟΙ ΡΩΜΑΝΙΩΤΕΣ, Κ.Α.). ΕΠΙΣΗΣ, ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΛΕΥΚΟΙ, ΑΛΛΑ ΛΕΥΚΟΚΙΤΡΙΝΟΙ, ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ, ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ ΜΙΓΑΔΕΣ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ. ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ, ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΑΣΤΕ ΟΙ ΛΕΥΚΟΙ, ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ.
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ, ΜΕΤΑΞΥ ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΚΑΙ ΛΕΥΚΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΜΑΥΡΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ. ΚΟΙΤΙΔΑ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΤΑΜΟΣ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΕΛΛΑΣ ΠΟΥ ΕΜΕΛΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΛΑΓΟΣ. ΚΟΙΤΙΔΑ ΤΩΝ ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ. ΟΙ ΚΙΤΡΙΝΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΕΥΚΟΚΙΤΡΙΝΟΥΣ ΜΙΓΑΔΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΕΥΚΟΥΣ, ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ. ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΛΕΥΚΟΚΤΟΝΙΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ.
Ο ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΣΑΤΑΝΟΠΙΣΤΙΑΣ/ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΙΑΣ/ΣΑΤΑΝΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΕΡΔΟΜΗΣ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ. ΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΕΣ. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ, ΛΟΓΙΚΑ. Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ, ΜΟΛΙΣ, ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ. ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΣΙΝΩΝ; ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ; ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΑΥΤΑ. ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΣΙΜΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΣΙΝΩΝ. ΕΩΣ ΤΩΡΑ, Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΔΥΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΤΑΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ. ΩΣΤΟΣΟ, ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΑΝΑΔΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΩΝ. ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΦΥΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟΙ ΣΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ. ΟΙ ΣΙΝΕΣ ΔΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ. ΚΑΙ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΝΙΚΗ ΥΠΕΡΣΤΟΑ ΧΟΝΓΚ. ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΑ!
Η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΚΑΚΟΣ, ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΤΖΕΗΜΣ ΜΠΟΝΤ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΔΟΚΤΩΡ ΝΟ. ΦΕΡ’ ΕΙΠΕΙΝ, Ο ΜΙΓΑΣ ΡΟΘΤΣΑΪΛΝΤ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΕΡΔΟΜΗΣ, ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ, ΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΚΟΙΝΟ ΑΡΧΗΓΟ, ΑΚΟΜΗ. ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟΙ, ΑΝΤΡΕΣ, ΜΕΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΦΑΝΕΙΣ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΥΠΕΡΝΟΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΧΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΓΑΝΩΣΗΣ.
Η ΜΑΧΗ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΩΝ, ΜΕΤΑΞΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΟΥΣ, ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΣΙΝΩΝ, ΜΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΚΙΝΟΒΑΤΕΙ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ ΜΑΣ. Η ΔΟΛΙΑ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΟΛΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΜΑΣ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΠΛΟ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΨΕΜΑ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΠΛΟ ΗΜΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
Δηλαδή οι Αγγλοσάξονες καταστρέφουν τους ίδιους τους συμπατριώτες και τους αντικαθιστούν με μαύρους, άραβες και πάκια. Πολύ πειστικό. Στον παράξενο κόσμο ενός που έχει προ πολλού σταματήσει να διαδίδει θεωρίες σε ιστολόγια άλλων γιατί εκεί αν λες αρλούμπες όλο και κάποιος ιστορικός ή γλωσσολόγος βρίσκεται να σε βγάλει στη σέντρα.
1. Άλλο οι βασιλικοί στις αγγλόφωνες χώρες, άλλο λαός. Οι βασιλικοί είναι σχετικά πρόσφατη εισαγωγή από τη Γερμανία και άλλαξαν το όνομα τους σε Windsor. Πριν τη Γερμανία δεν ξέρω που ήταν, κάτι λέγεται για τη φυλή του Δαν εκ Δανίας δηλαδή στο ίδιο οικογενειακό δέντρο με τους γνωστούς τοκογλύφους. Μια φορά Αγγλοσάξονες δεν ήταν και δεν είναι. Τι δεν καταλαβαίνουμε.
2. Όποιος ξέρει έστω και ελάχιστα από την πολιτική στην Αγγλία ξέρει ότι οι βασιλικοί δεν κάνουν κουμάντο και λέγεται πως ούτε και στον 19ο αιώνα της μέγιστης έκτασης της αυτοκρατορίας έκαναν. Ειδικά η κωλόγρια με το ένα πόδι στον τάφο. Είναι κάτι σαν μουσειακό είδος για τελετές.
“Δηλαδή οι Αγγλοσάξονες καταστρέφουν τους ίδιους τους συμπατριώτες και τους αντικαθιστούν με μαύρους, άραβες και πάκια. Πολύ πειστικό”
Τύπε, σου έχω νέα: Λέγεται σχέδιο Coudenhove-Callergi, υλοποιείται εδώ και δεκαετίες, αφορά όλο τον δυτικό κόσμο και την σταδιακή “ειρηνική” γενοκτονία της λευκής φυλής. Μάλλον δεν το πήρες χαμπάρι.
“Στον παράξενο κόσμο ενός που έχει προ πολλού σταματήσει να διαδίδει θεωρίες σε ιστολόγια άλλων γιατί εκεί αν λες αρλούμπες όλο και κάποιος ιστορικός ή γλωσσολόγος βρίσκεται να σε βγάλει στη σέντρα”
Οι μόνοι που λένε αρλούμπες, παραποιούν την πραγματικότητα και έχουν βγει στην σέντρα προ πολλού είναι οι συστημικοί “ακαδημαϊκοί” (σκουπιδο)τενεκέδες της Νέας Τάξης… και φυσικά τα πανταχού παρόντα διαδικτυακά παπαγαλάκια τους. Αμφότεροι εξακολουθούν να μας ταλαιπωρούν με την προπαγάνδα και την άγνοια τους.
” Άλλο οι βασιλικοί στις αγγλόφωνες χώρες, άλλο λαός”
Όποιος έχει διαβάσει – έστω και στοιχειώδη ιστορία – ξέρει ότι οι Αγγλοσάξωνες ήταν γερμανική φυλή που μετανάστευσε στην Βρετανία από την περιοχή Ολλανδία-βόρεια Γερμανία-Δανία τον 5ο-6ο αιώνα μ.Χ.. Λαός και βασιλική οικογένεια έχουν την ίδια καταγωγή. Εκτός κι αν θεωρείς πως στην Αγγλία κάνουν κουμάντο οι Ουαλλοί και οι Βορειο-Ιρλανδοί.
“Οι βασιλικοί είναι σχετικά πρόσφατη εισαγωγή από τη Γερμανία και άλλαξαν το όνομα τους σε Windsor”
Δες την αμέσως προηγούμενη απάντηση. Βαριέμαι να σου κάνω τζάμπα μάθημα ιστορίας αλλά μετά την πτώση του Οίκου των Στιούαρτ (τι σου λέω τωρα ε;) στα τέλη του 17ου αιώνα οι βασιλείς της Αγγλίας προήλθαν από την περιοχή που – εντελώς τυχαία – μετανάστευσαν οι Αγγλοσάξωνες πρόγονοι τους: Ολλανδία, βόρεια Γερμανία-Δανία. Το όνομα το άλλαξαν για ξεκάρφωμα στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
“Πριν τη Γερμανία δεν ξέρω που ήταν, κάτι λέγεται για τη φυλή του Δαν εκ Δανίας δηλαδή στο ίδιο οικογενειακό δέντρο με τους γνωστούς τοκογλύφους.”
Η αμέσως προηγούμενη απάντηση σε καλύπτει… μην ψάχνεις “χαμένες φυλές του Ισραήλ” και παραμύθια της Χαλιμάς… Αγγλοσάξωνες ήταν και είναι και φυσικά αυτοκόλλητα συνεταιράκια με τους περιούσιους.
“Μια φορά Αγγλοσάξονες δεν ήταν και δεν είναι. Τι δεν καταλαβαίνουμε.” Θέλεις διάβασμα φίλε… από τα πολύ βασικά. Έχεις μπερδέψει την Λωζάννη με την Κοζάνη, την Μαδρίτη με το Καπανδρίτι και την βούρτσα με την ***τσα.
“Όποιος ξέρει έστω και ελάχιστα από την πολιτική στην Αγγλία ξέρει ότι οι βασιλικοί δεν κάνουν κουμάντο και λέγεται πως ούτε και στον 19ο αιώνα της μέγιστης έκτασης της αυτοκρατορίας έκαναν. Ειδικά η κωλόγρια με το ένα πόδι στον τάφο. Είναι κάτι σαν μουσειακό είδος για τελετές”
Όποιος ξέρει έστω και ελάχιστα από βασική παγκόσμια ιστορία ξέρει ότι ο αγγλοσαξωνικός βασιλικός οίκος είναι ο μόνος που δεν έπεσε από καμμία επανάσταση τύπου 1789, 1830, 1848 ή 1917 (αν ξέρεις βέβαια τι συνέβη σε αυτές τις ημερομηνίες)… Τυχαίο; Δεν το νομίζω. Η Βασίλισσα Βικτωρία ηταν η μεγαλύτερη πρεζεμπορας της ιστορίας (βλ. πόλεμοι του οπίου). Μια χαρά βαράνε σούζα όλοι οι πρωθυπουργοί της Βρετανίας και των χωρών του Echelon στην κωλόγρια με το ένα πόδι στο τάφο εδώ και 70 χρόνια. Οι Αγγλοσάξωνες βασιλείς της Αγγλίας και οι Σιωνιστές τοκογλύφοι του Λονδίνου και της Νέας Υόρκης κάνουν κουμάντο στην Δύση. Τελεία και παύλα. Όποιος υποτιμά τον ρόλο και την πραγματική διεθνή εξουσία κι επιρροή της αγγλικής βασιλικής οικογένειας είτε έχει θεμελιώδη άγνοια ιστορίας ή απλά αυτή η αλήθεια δεν τον συμφέρει για τους δικού του λόγους.
Ωραία του απάντησες. Απο αυτους θα έρθουν κι αλλα κακά. Ποιος αλήθεια πιστεύει οτι μια Αμερικάνα δηθεν τυχαία ηθοποιός ξεσήκωσε ολόκληρο πρίγκηπα να πάει στην Αμερική; Ταπεινή μου εικασία και αποψη, πήγανε εκει για να γεννηθούν τα παιδια σ εαμερικανικο έδαφος και να μπορούν να αναμειχθούν με την πολιτική. Το μιγαδικο παιδάκι τους ο Αρτσι σε 30 χρόνια θα εχει πολυ πέραση. Τον βλέπω και για πρόεδρο των ΗΠΑ, η των Ηνωμένων Εθνών, για να μην πω τίποτα πιο βαρύ… Τίποτα απο όσα κάνουν αυτοι δεν ειναι τυχαία. Και η Αμερικάνα δεν ειναι καθολου τυχαία, απο την πλευρα του πατέρα της ειναι όγδοα ξαδέλφια με τον αντρα της τον Χάρι και σε αυτους πάντα μετράει να έχει λίγο σαξμπρουργκ στο αίμα του αυτός που θα μπει στη Βασιλική οικογένεια. Επισης η Αμερικάνα ειναι κολλητή με αυτήν που παριστάνει τη γυναίκα, την τενίστρια Γουίλιαμς και την Οπρα που έχουν βγει βρώμες οτι σχετίζεται με κυκλώματα που εκμεταλλεύονται παιδια στην Αφρική μέσω των φιλανθρωπικών ιδρυμάτων της… Βρώμα και σαπίλα, γιατι να πάει ενας πρίγκιπας εκει; Μαλλον γιατι βρώμα και σαπίλα ειναι οι ίδιοι. Ενωμένες δυνάμεις ΗΠΑ κι Αγγλοσάξωνες, το στήνουν το εργάκι παλι.
ηλαδή οι Αγγλοσάξονες καταστρέφουν τους ίδιους τους συμπατριώτες και τους αντικαθιστούν με μαύρους, άραβες και πάκια. Πολύ πειστικό”
Τύπε, σου έχω νέα: Λέγεται σχέδιο Coudenhove-Callergi, υλοποιείται εδώ και δεκαετίες, αφορά όλο τον δυτικό κόσμο και την σταδιακή “ειρηνική” γενοκτονία της λευκής φυλής.
Κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις, πασίγνωστο το σχέδιο που αφορά όλους τους λευκούς μόνο που εδώ μιλάμε για την ΑΓΓΛΙΑ: οι Άγγλοι αντικαθιστούνται και αυτοί μαζί με τους υπόλοιπους Βρετανούς (Ουαλούς κλπ), αντικαθιστούνται οι Άγγλοι δηλαδή οι Αγγλοσάξονες (στην αφήγησή σου) που έχουν την ίδια καταγωγή με τους βασιλικούς και άρα ένα και το αυτό (στην αφήγησή σου), δηλαδή οι βασιλικοί εξαφανίζουν την ίδια τους τη φυλή. Ωραίο κουμάντο κάνουν. Μάλλον της κωλόγριας ήταν η ιδέα. Λόγω Αλσχάιμερ τέτοιο κουμάντο έκανε.
Σε κάτι τέτοια άτοπα πέφτει κανείς στην αφήγησή του αν απομνημονεύει και βαριέται να εξετάσει. Εν τω μεταξύ ο Καλέργι δεν ήταν καν Αγγλοσάξονας αλλά Ιάπωνας-Αυστριακός παντρεμένος με Εβραία. Πιο πειστικό είναι ότι:
Ξένες δυνάμεις γενοκτονούν τους αυτόχθονες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και τους Αγγλοσάξονες. Οι βασιλικοί δεν αισθάνονται όμαιμοι με τους Αγγλοσάξονες. Παίζει να μην αισθάνονται καν άνθρωποι, αν έχει δίκιο ο David Icke.
“Κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις, πασίγνωστο το σχέδιο που αφορά όλους τους λευκούς μόνο που εδώ μιλάμε για την ΑΓΓΛΙΑ: οι Άγγλοι αντικαθιστούνται και αυτοί μαζί με τους υπόλοιπους Βρετανούς (Ουαλούς κλπ), αντικαθιστούνται οι Άγγλοι δηλαδή οι Αγγλοσάξονες (στην αφήγησή σου) που έχουν την ίδια καταγωγή με τους βασιλικούς και άρα ένα και το αυτό (στην αφήγησή σου), δηλαδή οι βασιλικοί εξαφανίζουν την ίδια τους τη φυλή. Ωραίο κουμάντο κάνουν. Μάλλον της κωλόγριας ήταν η ιδέα. Λόγω Αλσχάιμερ τέτοιο κουμάντο έκανε.”
Πάμε πάλι από την αρχή: Οι (λευκές) ελίτ της Δύσης γενοκτονούν με “ειρηνικό” τρόπο του λαούς της λευκής Δύσης. Το ξεκίνησαν με τους δύο παγκόσμιους πολέμους και το συνεχίζουν σήμερα με το πρότυπο ζωής και ανθρώπου που λανσάρουν μετά το 1945 και τον λαθροεποικισμό. Τι δεν καταλαβαίνεις; Οι Αγγλοσάξωνες εξουσιαστές χέστηκαν αν η πλέμπα κάτω τους είναι όμαιμοι και ομόγλωσσοι με αυτούς. Εδώ οι ίδιοι οι Σιωνιστές χέστηκαν για τους ομόθρησκους τους όταν χρηματοδότησαν τον Χίτλερ. Το ίδιο και όλες οι ελίτ των χωρών που εφαρμόζουν αυτό το σχέδιο. Είναι σαν να λες ότι η εγχώρια ελληνική πολιτικο-οικονομική ελίτ νοιάζεται για τον ελληνικό λαό επειδή τυγχάνει να είναι ομόγλωσσοι και όμαιμοι μαζί τους. Παρ’ το χαμπάρι: όσους φανερούς ή κρυπτο-Εβραίους εξουσιαστές και να έχει μια χώρα δεν θα πετύχαιναν τίποτα αν σημαντικό κομμάτι των γκογίμ δεν συνεργαζόταν μαζί τους. Αποδεικνύεται στην πράξη. To βλέπουμε σε κάθε δυτική χώρα. Για τα περί καταγωγής βασιλέων και λαού της Αγγλίας σου απαντησα ήδη και βαριέμαι να τα ξαναγράφω… Κάτσε εσύ να φαντάζεσαι Εβραίους γιδοβοσκούς και ραββίνους της “χαμένης φυλής” στην Βόρεια Θάλασσα…
“Σε κάτι τέτοια άτοπα πέφτει κανείς στην αφήγησή του αν απομνημονεύει και βαριέται να εξετάσει”
Αποτυχημένη τρολλιά; Αυτό περιγράφει αποκλειστικά και μόνο τον δικό σου συλλογισμό. Γενικά όλη η σκέψη σου παρουσιάζει κενά και ανακολουθίες. Και στις δύο αναρτήσεις σου.
“Εν τω μεταξύ ο Καλέργι δεν ήταν καν Αγγλοσάξονας αλλά Ιάπωνας-Αυστριακός παντρεμένος με Εβραία”
Ποιος είπε ότι ο (μακρινής ελληνικής καταγωγής) Coudenhove-Callergi ήταν Αγγλοσάξων; Από το μυαλό σου το έβγαλες; Ο συγκεκριμένος συνέγραψε το βιβλίο Praktischer Idealismus (1929) που περιγράφει ακριβώς όσα συμβαίνουν μετά το 1945. Κράχτης του σχεδίου των εξουσιαστών και ο ίδιος μέλος αυτών των ελίτ.
“Ξένες δυνάμεις γενοκτονούν τους αυτόχθονες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και τους Αγγλοσάξονες. Οι βασιλικοί δεν αισθάνονται όμαιμοι με τους Αγγλοσάξονες”
Οι δυτικές ελίτ και σημαντικό κομμάτι των κοινωνιών κάθε χώρας είναι απόλυτα σύμφωνες και συμμετέχουν με ζήλο στην γενοκτονία των λαών τους. Το βλέπουμε να εφαρμόζεται στην πράξη. Δεν θα μπορούσε πρακτικά να εφαρμοστεί το σχέδιο χωρίς την συμμετοχή τους. Μια χαρά Αγγλοσάξωνες και δανο-γερμανικής καταγωγής είναι οι χαραμοφάηδες του Μπάκιγχαμ και με τα συνεταιράκια τους, τους Σιωνιστές, εφαρμόζουν βήμα-βήμα το σχέδιο.
“Παίζει να μην αισθάνονται καν άνθρωποι, αν έχει δίκιο ο David Icke.”
Δεν ξέρω και στα @@ μου αν μεταμορφώνονται το βράδυ σε σαύρες, ακρίδες ή καγκουρώ (όπως υποστηρίζουν κάποιες αναπόδεικτες θεωρίες). Αυτό που έχει σημασία είναι οι πολιτικές που εφαρμόζουν. Βαριέμαι να ξαναγράφω τα ίδια και τα ίδια. Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, οι Αγγλοσάξωνες (Βρετανία, ΗΠΑ και χώρες Echelon) μαζί με τους Σιωνιστές στο City του Λονδίνου και στην Νέα Υόρκη έχουν στο χέρι τους όλη την Δύση. Αυτοί έφτιαξαν το ΝΑΤΟ, το ΔΝΤ, την ΕΕ και όλο το πλαίσιο εξουσίας στην Δύση. Η ελίτ κάθε δυτικής/ευρωπαϊκής χώρας βαράει προσοχή και ακολουθεί την γραμμή τους. Το δείχνει η πράξη ξανά και ξανά. Όποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να αντιληφθεί την ξεκάθαρη αλήθεια είναι καθαρά δικό του θέμα.
Ωραιο σχολιο, ψαγμενο και αποστομωτικο. Πριν 10 χρονια τετοιες κουβεντες θα ηταν αδιανοητες. Μεσα σε 2 χρονια ωριμασαμε πολυ. Εχει να βγει στη φορα πολυ αληθεια μεχρι το μεγαλο μπαμ. Ο ροτσιλντ εχει βαλει μεχρι και δημοσιο ρολοι αντιστροφης μετρησης και δινει 7 χρονια πριν το τελος. Δεν ειναι οτι δεν μας τα λενε. Μεχρι και τα συμβολα ειναι ξεκαθαρα στο εκπαιδευμενο ματι. Αναγγελουν την εναρξη του πολεμου. Ολα προμελετημενα. Τα λενε, αλλα ποιος τους ακουει;
https://arc-anglerfish-washpost-prod-washpost.s3.amazonaws.com/public/QBSOL2H4EII6VMHEGUHE4YGMSE.jpg
https://www.nytimes.com/2020/09/20/arts/design/climate-clock-metronome-nyc.html
Όταν λέμε Αγγλοσάξονες στις εφημερίδες και στο ίντερνετ εννοούμε ότι εννοούν οι εγκυκλοπαίδειες και τα λεξικά. Εσύ έχεις δικό σου κώδικα ο οποίος την μία εννοεί τους Αγγλοσάξονες των εγκυκλοπαιδειών, την άλλη τους εξουσιαστές των Αγγλοσαξόνων που θεωρείς όμαιμους με τους προηγούμενους. Συνεπώς στα μάτια του κοινού αυτό που κάνεις είναι συκοφάντηση ενός λαού για τα έργα μιας μειοψηφίας, που φαντάζεσαι ότι είναι όμαιμοι με αυτούς παρά τα στοιχεία περί του αντιθέτου. Ταυτόχρονα με την πατέντα του συνεταιρισμού λευκών-εβραίων αφαιρείς ευθύνη από τους εβραίους εξουσιαστές υποβιβάζοντάς τους σε συνέταιρους αντί για ενορχηστρωτές και κουμανταδόροι που είναι κατά την επικρατούσα άποψη. Αναρωτιέται κανείς αν είναι εβραίοι αυτοί που σε επηρέασαν ή και χειρότερα. Δεν στέκει η αφήγησή σου ότι λευκοί προσπαθούν να εξαφανίσουν τους λευκούς εκτός από τους εαυτούς τους, και το κάνουν σε συνεταιρισμό με εβραίους που έκαναν κάτι ανάλογο σχεδόν εξαφανίζοντας τους εβραίους, δεν στέκει γιατί κανένα ολοκαύτωμα εβραίων δεν υπήρξε, όσοι ήταν το 1939 ήταν και το 1945 παγκοσμίως. Μόνο ολοκαυτώματα λευκών και άλλων φυλών συνέβησαν, όλα σχεδόν ενορχηστρωμένα από εβραίους, και τώρα πάνε για το τελικό ολοκαύτωμα με τα εμβόλια που στοχεύονται κατά προεταιραιότητα σε λευκούς.
Αυτά που λες δαιμονοποιώντας τους αποικιοκράτες από την Ευρώπη και σφυρίζοντας αδιάφορα για τους αποικιοκράτες Πέρσες, τούρκους και μουσουλμάνους που πλούτισαν και αυτοί κάνοντας τα ίδια και χειρότερα (ευνούχους, παιδομάζωμα), αυτά θυμίζουν εβραιοκομμουνιστική προπαγάνδα στο ίδιο μήκος με τον “Αλέξανδρο φονιά των λαών.”
Κερασάκι στην τούρτα: οι βασιλικοί της Αγγλίας μέχρι τη δεκαετία 70 έκοβαν τα πετσάκια τους.
“For example, the British royal family sees itself as descending from the House of David. A Jewish Mohel circumcised Prince Charles. Are the Windsors Jewish? (Douglas Reed, Somewhere South of Suez, p.356.)”
https://www.savethemales.ca/001383.html
ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΕΥΚΟΥΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ.
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ.
ΟΙ ΑΣΚΕΝΑΖΙΜ ΕΙΝΑΙ 90%+, ΕΝΩ ΟΙ ΣΕΦΑΡΑΔΙΜ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ.
ΘΕΛΕΙ ΨΑΞΙΜΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΚΡΗ.
ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ.
“Όταν λέμε Αγγλοσάξονες στις εφημερίδες και στο ίντερνετ εννοούμε ότι εννοούν οι εγκυκλοπαίδειες και τα λεξικά. Εσύ έχεις δικό σου κώδικα ο οποίος την μία εννοεί τους Αγγλοσάξονες των εγκυκλοπαιδειών, την άλλη τους εξουσιαστές των Αγγλοσαξόνων που θεωρείς όμαιμους με τους προηγούμενους.”
Γονιδικά και φυλετικά είναι απόγονοι γερμανογενών-βορειοευρωπαϊκών φυλών (Αγγλοσάξωνες, Ιούτες, Φρίζιοι), λαός και βασιλείς. Όλη η επιστήμη και η ιστοριογραφία αυτό λέει. Τώρα εσύ λέγε τα δικά σου και φαντάσου ότι ξαφνικά οι Εβραιο-Σιωνιστές… “ξεγέλασαν”… τους Αγγλους και έκατσαν στους θρόνους και σε όλες τις θέσεις εξουσίας, εκτοπίζωντας τόσο την βασιλική οικογένεια και ΟΛΗ την νορμανδο-σαξωνική αριστοκρατία της Αγγλίας. Δες την γενεαλογία της αγγλικής αριστοκρατίας και θα δεις πως ΟΛΟΙ είναι απόγονοι Νορμανδών και Αγγλοσαξώνων. Πολύ απλά, οι Εβραιο-Σιωνιστές με τον Προτεσταντισμό που αργότερα εξελίχθηκε σε ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟ και ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ και την εξέλιξη του οικονομικού μοντέλου και συστήματος από ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΚΟ-ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΙΑΚΟ σε ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ-ΤΡΑΠΕΖΙΤΙΚΟ-ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ βρήκαν τόσο το κατάλληλο έδαφος όσο και το κατάλληλο ιδεολογικό-κοσμοθεωρητικό πλαίσιο για να επικρατήσουν. Είχαν τόσο την πρωτύτερη τεχνογνωσία ως οι διαχρονικοί δανειστές και τοκογλύφοι και σε αυτό ήταν χρήσιμοι στους Αγγλοσάξωνες που τους προσέφεραν το άνετο πλαίσιο. Ουδέποτε οι Εβραιο-Σιωνιστές δεν βίωσαν πογκρόμ στον αγγλόφωνο κόσμο, σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Τι να κάνουμε; Ο αγγλικός στόλος και στρατός αποικιοποίησε την μισή και βάλε υφήλιο και μαζί με τους Εβραιο-Σιωνιστές έστησαν το διατλαντικό δουλεμπόριο Αφρικανών και την στυγνή υποδούλωση της υφηλίου. Ή μήπως οι Εβραίοι μόνοι τους το έκαναν αυτό;
“Συνεπώς στα μάτια του κοινού αυτό που κάνεις είναι συκοφάντηση ενός λαού για τα έργα μιας μειοψηφίας, που φαντάζεσαι ότι είναι όμαιμοι με αυτούς παρά τα στοιχεία περί του αντιθέτου.”
Καμμία κατασυκοφάντηση, ίσως αυτά που λέω είναι άβολες αλήθειες για εσένα ή τους όποιους ομοίους σου. Πέρα από το γεγονός ότι στην Αγγλία τους προσφέρθηκε καταφύγιο μετά την εκδίωξη τους από την ιβηρική χερσόνησο μετά το 1492, την ενεργό συμμετοχή τους και συνεταιρισμό τους στο στήσιμο της βρετανικής αποικιοκρατίας και του δουλεμπορίου, οι Άγγλοι μίλησαν πρώτοι για το “δικαίωμα των Εβραίων” να επιστρέψουν στην Παλαιστίνη με την Διακήρυξη του Μπάλφουρ το 1917 και πήραν την υπόγεια υπόσχεση των Εβραιο-Σιωνιστών και των WASP (Αγγλοσάξωνες των ΗΠΑ) να εισέλθουν οι ΗΠΑ στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο στο πλευρό της Αντάντ. Πράγμα που αμέσως και έκαναν. Μήπως ο Τσώρτσιλ ήταν Εβραίος; ο Λόϋντ Τζωρτζ; Ο Σέσιλ Ρόουντς; Η Βασίλισσα Βικτωρία; Ο Τζωρτζ Ουάσινγκτων; Ο Βενιαμίν Φρανκλίνος; Ο Αλεξάντερ Χάμιλτον; Ο Τέντυ Ρούσβελτ; Ο Γοόυντροου Γούΐλσον; Πόσοι διάολε είναι πια οι Εβραίοι παγκοσμίως κατά την θεωρία σου; 1 δισεκατομμύριο; Μήπως τελικά και όλοι οι Αγγλοσάξωνες σαν φυλή είναι εβραϊκής καταγωγής; (κατ’ εσέ πάντα)
“Αναρωτιέται κανείς αν είναι εβραίοι αυτοί που σε επηρέασαν ή και χειρότερα.”
ΚΥΠατζίδικης έμπνευσης ψευτοεπιχείρημα. Μάλλον εσένα σε έχουν επηρεάσει και τους βλέπεις στον ύπνο και στον ξύπνιο σου. Ενώ δόλια βγάζεις την ευθύνη από τους λευκούς προθυμότατους συνεργάτες τους. Βάσει του δικού σου επιχειρήματος ή οι Εβραίοι είναι αριθμητικά εκατοντάδες εκατομμύρια, ή η λευκοί Προτεστάντες ήταν τόσο ηλίθιοι που εθελοντικά παρέδωσαν την εξουσία των κρατών τους στους περιούσιους από τον 16ο-17ο αιώνα. Σύμφωνα με την θεωρία σου ένα από τα δύο ισχύει.
“Δεν στέκει η αφήγησή σου ότι λευκοί προσπαθούν να εξαφανίσουν τους λευκούς εκτός από τους εαυτούς τους, και το κάνουν σε συνεταιρισμό με εβραίους που έκαναν κάτι ανάλογο σχεδόν εξαφανίζοντας τους εβραίους,”
Αυτό ακριβώς συμβαίνει από τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά. Και αφορούσε πρώτα την γενοκτονία της Ευρώπης και αργότερα όλων των λευκών δυτικών χωρών με το πρότυπο ζωής που πλασαρίστηκε μετά το 1945 και τον λαθροεποικισμό. Οι ελίτ των λευκών χωρών το κάνουν σε απόλυτη και αγαστή συνεργασία με τους Εβραιο-Σιωνιστές, το ζούμε και τώρα με την υγειονομική δικτατορία που είναι το πρώτο στάδιο στην δημιουργία του υδροχοϊκού μετανθρώπου. Ο ίδιος ο (Εβραίος) Μπούρλα και η Pfizer έκαναν πειραματόζωα τους ομόθρησκους τους με το Ισραήλ να είναι από τις πρώτες χώρες μαζικού εμβολιασμού. Λυπάμαι αν δεν μπορείς να τα αντιληφθείς για τους δικούς σου λόγους. Μια χαρά οι Αγγλοσάξωνες με τους Εβραιο-Σιωνιστές χρηματοδότησαν τον Χίτλερ… Ξέρεις… ο Χένρυ Φορντ είχε στήσει κανονικά εργοστάσια παραγωγής αυτοκινητων και φορτηγων και μάλιστα είχε λάβει τον Μεγαλόσταυρο του Γερμανικού Αετού απο τον Γκέμπελς τον ίδιο για την προσφορά του στην γερμανική βιομηχανία. Τα ίδια αυτοκίνητα και φορτηγά χρησιμοποίησε η Βέρμαχτ στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Και η Coca-Cola επένδυσε στην προπολεμική ναζιστική Γερμανία από όπου προήλθε και η Fanta. Και η Standard Oil του Ροκεφέλλερ όπου προσέφερε τεχνογνωσία παραγωγής συνθετικών καυσιμών επειδή η Γερμανία είχε (και έχει) διαχρονικό πρόβλημα ενεργειακής επάρκειας.
“Ταυτόχρονα με την πατέντα του συνεταιρισμού λευκών-εβραίων αφαιρείς ευθύνη από τους εβραίους εξουσιαστές υποβιβάζοντάς τους σε συνέταιρους αντί για ενορχηστρωτές και κουμανταδόροι που είναι κατά την επικρατούσα άποψη.”
Επικρατούσα άποψη ποιου; Πατέντα παραπλάνησης είναι όλο το κείμενο σου. Άρα δηλαδή και παλι εσύ υποβαθμίζεις όλους τους λευκούς Προτεστάντες ως ηλίθιους που άνοιξαν τις πύλες της εξουσίας και τις παρέδωσαν στους ραββίνους και τοκογλύφους.
“δεν στέκει γιατί κανένα ολοκαύτωμα εβραίων δεν υπήρξε, όσοι ήταν το 1939 ήταν και το 1945 παγκοσμίως.”
Εγώ ξέρω ότι ο Χίτλερ δεν έθιξε ποτέ κανέναν περιούσιο που είχε ΕΞΟΥΣΙΑ και ΠΛΟΥΤΟ. Μάλιστα είχε Εβραίους στον κοντινό του κύκλο, πχ τον Στρατάρχη της Luftwaffe Έρχαρντ Μιλχ. Δεν ξέρω ποσους Εβραίους σκότωσε ο Χίτλερ, αλλά σκότωσε τον Εβραίο τσαγκάρη, βιβλιοπώλη, παλαιοπώλη, δάσκαλο μουσικής και γιατρό. Τις πλούσιες και ισχυρές εβραϊκές οικογένειες της Ευρώπης δεν τους πείραξε ούτε μία τρίχα.
“Μόνο ολοκαυτώματα λευκών και άλλων φυλών συνέβησαν, όλα σχεδόν ενορχηστρωμένα από εβραίους,”
Σοβαρά; Οι Εβραίοι δολοφόνησαν μαζικά τους Ινδιάνους της Βόρειας Αμερικής; Οι Εβραίοι δολοφόνησαν μαζικά τους Ινδιάνους της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής; Οι Εβραίοι δολοφόνησαν τους Αβορίγινες της Αυστραλίας; Οι Εβραίοι δολοφόνησαν μαζικά τους Ινδούς όταν ήσαν υπό βρετανική κυριαρχία; Στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο οι Εβραίοι δολοφόνησαν το Δίστομο, τα Καλάβρυτα, την Κλεισούρα, τον Χορτιάτη, την Κάνδανο, το Κομμένο; Στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο οι Εβραίοι ήταν αυτοί που μπήκαν στην στις 22 Ιουνίου 1941 και δολοφόνησαν 30.000.000 ανθρώπους στην ΕΣΣΔ μέχρι το 1945; Τα έχεις πολύ μπερδεμένα.
“και τώρα πάνε για το τελικό ολοκαύτωμα με τα εμβόλια που στοχεύονται κατά προεταιραιότητα σε λευκούς”
Σε απόλυτη και αγαστή συνεργασία με τους Αγγλοσάξωνες συνεταίρους που – όλως τυχαίως – οι περισσότερες εταιρείες που παράγουν τα δολοφονικά εμβόλια και επιβάλλονται στην Δύση είναι κοινών αγγλοσαξωνικών/προτεσταντικών-εβραϊκών συμφερόντων. Να μην ξεχάσω φυσικά και τις ξεφτιλισμένες ψευτο-ελίτ των απανταχού χωρών που έχουν μερτικό σε όλη αυτή την σύγχρονη “ειρηνική” μαζική δολοφονία. Μήπως όλη η πολιτικο-οικονομική ελίτ της Ελλάδας είναι Εβραίοι; Δηλαδή ο Μαρινάκης πχ είναι Εβραίος; Οι Βαρδινογιάννηδες είναι Εβραίοι; Οι Λάτσηδες είναι Εβραίοι; Αλλά ξέχασα κατ’ εσέ όλοι ειναι Εβραίοι σωστά; Άρα τελικά εσύ τους δίνεις υπεράνθρωπη διάσταση… τους έχεις κάνει ανυπέρβλητους ημίθεους και τους λευκούς άχρηστους, ηλίθιους που παρέδωσαν τις χώρες τους στους περιούσιους. Εσύ έχεις θεοποιήσει τους Εβραίους.
“Αυτά που λες δαιμονοποιώντας τους αποικιοκράτες από την Ευρώπη.”
Αμφιβάλλεις ότι είναι εγκληματίες; Ξέρω γω; Το να αποικιοποιείς, να δολοφονείς, να υποδουλώνεις και να λεηλατείς στυγνά τον πλανήτη δεν είναι αγαθοεργία. Σωστά; Ή μήπως είναι κατ’ εσέ; Και ο Ελληνισμός υπέφερε τα πανδεινα από δαύτους. Πέρα από τα εθνοκτόνα μνημόνια που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Οι Αγγλοσάξωνες ξέρεις κρεμούσαν Έλληνες πατριώτες στην Κύπρο και στήριξαν με τους Εβραιο-Σιωνιστές την κατάληψη της Κύπρου από τον Αττίλα των κολλητών τους των Τουρκαλάδων, φυσικά με τα ξεφτιλισμένα ντόπια χουντικά ενεργούμενά τους. Ή μήπως και η 21η Απριλίου ήταν Εβραίοι; Εβραιόδουλοι ήσαν σίγουρα. (Ο Ιωαννίδης όντως ήταν Ρωμανιώτικης εβραϊκής καταγωγής). Μιας και που το έφερε η κουβέντα, δεν ξέρω αν έχεις υπόψιν σου μια ξεχασμένη βεβήλωση της Ακρόπολης που δεν αναφέρεται από κανέναν: τον Δεκέμβρη του 1944 στην διάρκεια της Μάχης της Αθήνας οι Άγγλοι έκαναν τον Παρθενώνα φρούριο από το οποίο τοποθέτησαν πολυβόλα, όλμους και ελεύθερους σκοπευτές, ενώ οι στρατιώτες τους έβαζαν μπερέδες και κράνη κοροϊδευτικά στα αγάλματα. Τι;;; Δεν το ήξερες;;; Έτσι είναι “φίλε” μου όταν έχεις στα γυαλιά σου την Union Jack και την Αστερόεσσα.
“και σφυρίζοντας αδιάφορα για τους αποικιοκράτες Πέρσες, τούρκους και μουσουλμάνους που πλούτισαν και αυτοί κάνοντας τα ίδια και χειρότερα (ευνούχους, παιδομάζωμα),”
Το θέμα του άρθρου – αν ξέφυγε της προσοχής σου – είναι οι Αγγοσάξωνες και οι Σιωνιστές. Αν θες συζητάμε σε άλλο άρθρο για τα εγκλήματα του Ισλάμ κατά του Ελληνισμού και της ανθρωπότητας.
“αυτά θυμίζουν εβραιοκομμουνιστική προπαγάνδα στο ίδιο μήκος με τον “Αλέξανδρο φονιά των λαών.””
Ο μέγιστος των Ελλήνων δεν κατέκτησε την Περσική αυτοκρατορία με ανθοδέσμες και σοκολατάκια. Σωστά; Ήταν ένας δίκαιος εκδικητικός πόλεμος κατά των δεινών που έφεραν οι Πέρσες προηγουμένως στον Ελληνισμό. Μιας και το έφερε η κουβέντα… οι Άγγλοσάξωνες-Εβραιοσιωνιστές σου πίεσαν την Ελλάδα να αναγνωρίσει το ψευδοκράτος των Σκοπίων για να μπει στους ευρω-ατλαντικούς (δηλ. αγγλοσαξωνικής-εβραιοσιωνιστικής εμπνεύσεως) “θεσμούς”. Στα αγαπημένα σου Λονδίνα και Νέες Υόρκες προωθείται ο μεγαλύτερος ανθελληνισμός “φίλτατε”. Κι όσον αφορά τους Μπολεσβίκους-Εβραιοκομμουνιστές μια χαρά οι Αγγλοσάξωνες-Εβραιοσιωνιστές μοιράστηκαν τον πλανήτη μαζί τους μετά την Γιάλτα (Φλεβάρης 1945). Όπως επίσης και οι Αγγλοσάξωνες-Εβραιοσιωνιστές σου ως γνήσιοι liberals ήδη από τον 17ο αιώνα προωθούν την μαρξιστική προπαγάνδα της Σχολής της Φρανκφούρτης.
“Κερασάκι στην τούρτα: οι βασιλικοί της Αγγλίας μέχρι τη δεκαετία 70 έκοβαν τα πετσάκια τους.
“For example, the British royal family sees itself as descending from the House of David. A Jewish Mohel circumcised Prince Charles. Are the Windsors Jewish? (Douglas Reed, Somewhere South of Suez, p.356.)””
Και τώρα υποτίθεται με αποστόμωσες… επειδή παρέθεσες και “βιβλιογραφία”… Ξέχασες όμως να δεις μια πολύ σημαντική λέξη: “the British royal family SEES ITSELF as descending….” ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ.. αυτό δεν λέει κάτι απαραίτητα… και οι τουρκογενείς Χαζάροι μόλις εξιουδαΐσθηκαν ΕΙΔΑΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ως συνεχιστή του Ισραήλ… αλλά ήταν απλά μια δική τους φαντασίωση… ήταν μια τουρκική ημι-νομαδική φυλή της στέππας που για πολιτικούς λόγους ασπάστηκε τον Ιουδαϊσμό. Ο Κωνσταντίνος οταν μετέφερε την πρωτεύουσα από την Ρώμη στο Βυζάντιο την ονόμασε (εκτός από Νέα Ρώμη) νέα Ιερουσαλήμ και Νέα Σιών. Ήταν μήπως Εβραίος ή η μετέπειτα Ρωμανία ήταν εβραϊκή; Οι μεγάλοι πρίγκηπες της Μοσχοβίας αμέσως μετα την Άλωση του 1453 ΕΙΔΑΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ως Τρίτη Ρώμη… Είχαν καμμία σχέση με την αρχαια Ρώμη (ρωμαϊκή αυτοκρατορία) ή την Δεύτερη Ρώμη (την μεσαιωνική ελληνική Ρωμανία); Ούτε φυλετικά ούτε δυναστικά, μόνο θρησκευτικά. Και μπορώ να αναφέρω πάρα πολλά παραδείγματα που εξουσιαστικές ελίτ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ πως είναι κάτι άλλο για πολιτικούς σκοπούς. Τι δεν καταλαβαίνεις;
Επειδή το θέμα τράβηξε πάρα πολύ θα πω τα εξής τελευταία: Είναι προφανές ότι κάποιοι alt-right-WASP ιδεολογικής προσέγγισης και πλείστοι κρυφοί και φανεροί ΚΥΠατζήδες θίγονται από την επώδυνη (για αυτους) αλήθεια ότι δηλαδή οι αγαπημένοι τους Αγγλοσάξωνες (και των δύο οχθών του Ατλαντικού) είναι συνεταιράκια με τους περιούσιους και επιβάλλανε τους Εβραιο-Σιωνιστές ως “ιερές αγελάδες” και συν-εξουσιαστές στον δυτικό – τουλάχιστον – κόσμο. Είτε σας αρέσει είτε όχι, από τον Αγγλοσαξωνικό φιλελευθερισμό και Προτεσταντισμό προέρχεται όλο το ιδεολογικό οπλοστάσιο της Νέας Τάξης με την woke (υπο)κουλτούρα, όπως και τα “μπράτσα” που την επιβάλλουν (ΝΑΤΟ, ΕΕ, ΔΝΤ, χώρες Echelon). ΜΕ ΑΓΑΣΤΗ, ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΙΤ ΚΑΙ ΜΕΡΙΔΑΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ ΧΩΡΩΝ. Υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχει ισχυρή κοινωνική μερίδα σε όλες τις χωρες που στηρίζει την νεοταξίτικη ατζέντα, ή όλα τα επιβάλλουν ολομόναχοι οι περιούσιοι; Για να μην τρελλαθούμε τελείως. Τον Μπολσεβικισμό τον στηριξε πρώτα ο ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΗΣ Κάϊζερ Γουλιέλμος της Γερμανίας (με το περίφημο θωρακισμένο τραίνο που μετέφερε τον Λένιν) για να βγάλουν την Ρωσσία από τον πόλεμο και αργότερα πήραν την σκυτάλη οι ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ-WASP-ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟ-ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ. Ας μην ξεχνάμε ότι Αγγλοσάξωνες και Μπολσεβίκοι ήσαν ΣΥΜΜΑΧΟΙ στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μοιράστηκαν τον κόσμο μεταπολεμικά. Σωστά;
Οι Αγγλοσάξωνες και των δύο οχθών του Ατλαντικού μαζί με τους Εβραιο-Σιωνιστές επιβάλλανε την Νέα Τάξη παγκοσμίως και βήμα-βήμα προχωράνε το σχέδιο.. πρώτα με την Βρετανική αποικιοκρατία και μετά με την συνέχισή της μέσω της “ειδικής σχέσης” Βρετανίας-ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ και τις χώρες Echelon. Τα εχουν πει όλα προ πολλού ο Oswald Spengler, ο Francis Parker Yockey, ο Julius Evola, o Ezra Pound. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων γιατί από ότι φαίνεται πρέπει να εξηγούνται τα αυτονόητα.. όταν λέμε Αγγλοσάξωνες εννοούμε τις εξουσιαστικές κοινωνικές ομάδες στις αντίστοιχες αγγλόφωνες χώρες που μετέχουν στην εφαρμογή αυτού του σχεδίου… Οι λαοί ασχέτως καταγωγής αποδεικνύουν πόσο πρόβατα είναι σε παγκόσμιο επίπεδο. Αλλά δεν πρέπει να τους αφαιρούμε την ευθύνη καθώς είναι συνένοχοι είτε δια της άγνοιας, της υστεροβολίας, της σύμπραξης ή της απραξίας τους.
Όταν καταφέρω να βρω την έρευνα που είχα δημοσιεύσει στο παλιό μου ιστολόγιο και μάλιστα είχα δημοσιεύσει τουλάχιστον τρεις φορές μέσα στα δέκα χρόνια που αριθμούσε αυτό, θα καταλάβετε γιατί και οι Αγγλοσάξωνες, έχουν καταγωγή, από τα βάθη της Ασίας και πως καθυπόταξαν τους κατοίκους της Αγγλοσαξωνίας… Μια έρευνα, που αποδεικνύει με αναμφισβήτητα ιστορικά ντοκουμέντα που δυστυχώς είναι δυσεύρετα, πως γερμανοί, χάζαροι, αγγλοσάξωνες, είναι “ξαδελφάκια”…
+1
@ Ανώνυμος 4 Δεκεμβρίου, 2021 στις 8:36 μμ
ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΜΕΝΑ. Η ΣΥΝΟΨΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΕΡΓΙΑ, ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ ΜΕΤΑΞΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΟΜΑΔΩΝ.
@ Ανώνυμος
“Η μαφιοζικη λυκοσυμμαχια (1% του πληθυσμου) αποτελειται απο κιτρινους (σινες), λευκοκιτρινους (92% χαζαρο-εβραιους) και λευκους (φραγκο-προτεσταντες).”
ΑΥΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ.
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.pentapostagma.gr%2Farheio%2F16145_ereyna-apokalypsi-gia-poio-logo-oi-ebraioi-misoyn-toys-ellines-talmoyd&h=AT0CFrpg0u0TnLmY5YgzL8O74J0rkOsSd7Lp1TzK0QWNYd5O3HPE5c3GfVCVWal-pbyADFmTMiXWbNlG_GH2sJJqdkS8hyE2exauJXnHnlyrnyjcEu4C_yCMvIeSZzJx_mttq-xtI8yW4djqKjtO&__tn__=H-R&c%5B0%5D=AT3KDqGYg74tfwy3q6ReVuRDYfl-E0VmcyItfwjcfQyBeGYuRYt7U-qB-sIWCG0pBhx7xmiB-75stZtvawCq-iJQGYSfqRHZZdfmyUCUB6IhXRTe4YpEVV9aL_yBY4zi0MzQfP6RcYIrAn-zOcy-9OMtWr63bJ6Dtiqzrzy1rnf_NhsNnOVObAFyVM52VSJuyRa5sAZz8X2Pw2xFRGaRkxYdqgB3R9rplANRmZC8CFo7 εβραιοι μισος
Τα κράτη όλα,ανέκαθεν ήσαν ιδιωτικές επιχειρήσεις,εφ’οσον την δύναμη (κράτος) την είχαν κλίκες πλουσίων.Μιλω για κράτη,όχι για έθνη.
αυτοι μας κυβερνουν οι μουχριτσες οι σκατοεβραιοι