
Για να τελειώνει αυτο το παραμυθι: Ολοι όσοι ψηφίσατε κόμματα που ΔΕΝ έπιασαν το όριο του 3%,βοηθήσατε τον Κούλη!!! Την χουντάρα δεν την ρίχνεις συμμετέχοντας στα πανηγυρια της και αυτό μας το αποδεικνύει η ιστορία.
Προβολές:2,136

Μαντέψτε που “πήγε” το 16% των ψήφων (περιπου 1 μυριο) που δόθηκαν σε μικρούς “σωτήρες” και που φυσικά δεν μπήκαν στο βολευτηριο.
Μπράβο το βρήκατε (ελπίζω).
Όποτε αφήστε τις παπαριές, ότι για τα αποτελέσματα του Κουλη, σας φταίνε όσοι σας έλεγαν πως μόνο η μαζική ΜΗ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στη θεατρική παράσταση, είναι μια λύση που θα μπορούσε να αλλάξει κάτι μαζί με οργανωμένες περαιτέρω κινήσεις και σύμπνοια.

Τεκμηριωμένη και αντικειμενική εικόνα μιας εκλογικής διαδικασιας που το αποτέλεσμά της, οδηγεί την Ελλάδα κατ’ ευθείαν στον ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ.
ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΙΣ 25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023, ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ…
ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΑΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΩΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΘΝΟΣ…
Καλλιόπη Σουφλή
Υ.Γ. Πόσο ταιριάζει η παρακάτω εικόνα στην πλειοψηφία αυτού του λαού…
ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ…

Εγγεγραμμένοι εκλογείς 2019
= 9.984.934
Συμμετοχή = 57.78%
Ήτοι 5.769.644 ψήφισαν
Και 2.251.618 ψήφισαν Κουλη
Εγγεγραμμένοι εκλογείς 2023
= 9.927.175 (ενσωμάτωση 99.56%)
Συμμετοχή = 60.92%
Ψήφισαν 6.048.176
Περισσότεροι από το 2019
Και 2.402.656 ψήφισαν Κουλη
Περίπου 150.000 περισσότεροι
Μόνιμος πληθυσμός 2021
10.482.487
Νόμιμος πληθυσμός 2021
9.716.889
Ήτοι νόμιμοι μετανάστες (νόμιμοι δεν σημαίνει και δικαίωμα ψήφου) και Ετεροδημοτες 765.598.
Το ποσοστό κάτω των 18 ετών είναι περίπου 19%
Αν αφαιρεθεί το ποσοστό κάτω των 18 ετών
Τότε δυναται να ψηφίζουν
10.482.487-1.991.672= 8.490.816
Ήτοι ο αριθμός που δίνουν ως “Εγγεγραμμένοι εκλογείς” με βάση τον οποίο υπολογίζεται το ποσοστο συμμετοχής, είναι εκτός πραγματικότητας κατά
9.927.175-8.490.816= 1.436.360
Και αυτό το “πρόβλημα” είναι πανάρχαιο.
Αρα η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ σε σχέση με τον πραγματικό αριθμό αυτών που έχουν δικαίωμα ψήφου είναι περίπου 71%. (6.048.176/8.490.816 × %) και μεγαλύτερη από το 2019.
Από αυτους που δεν ψήφισαν, αν αφαιρεθεί ένας αριθμός Ετεροδημοτων και άνω των 80 ετών.
(Το ποσοστο άνω των 80 ετών είναι περιπου 7%)
που δεν μπορουσαν να ψηφίσουν
(περίπου 700.000 άνω των 80 και 765.598 ετεροδημοτες ή νόμιμοι μετανάστες χωρίς δικαίωμα ψήφου, όπως η γυναίκα μου).
Τότε η πραγματική αποχή (δεν συμμετέχω για να μη παιξω στην θεατρική παράσταση της Χουντάρας) είναι περίπου 20% αντε με το ζόρι 25% (τυπικά μικρότερη από ότι σε προηγούμενες εκλογές) και χωρίς να λάβουμε υπόψη ότι ένας αριθμός ανθρώπων δεν μπορεί πάντα να παει να ψηφίσει (π.χ.οι χιλιάδες στα νοσοκομεία).
Στους εκλογικούς καταλόγους γράφτηκαν λιγότερο από 25.000 κάτοικοι εξωτερικού.
Μαντέψτε που “πήγε” το 16% των ψήφων (περιπου 1 μυριο) που δόθηκαν σε μικρούς “σωτήρες” και που φυσικά δεν μπήκαν στο βολευτηριο.
Μπράβο το βρήκατε (ελπίζω).
Όποτε αφήστε τις παπαριές, ότι για τα αποτελέσματα του Κουλη, σας φταίνε όσοι σας έλεγαν πως μόνο η μαζική ΜΗ-ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στη θεατρική παράσταση, είναι μια λύση που θα μπορούσε να αλλάξει κάτι μαζί με οργανωμένες περαιτέρω κινήσεις και σύμπνοια.
Ή τις μαλακιες ότι η αποχή ήταν τώρα 60-70-80% και έπεσε κάργα νοθεία.
Την χουντάρα δεν την ρίχνεις συμμετέχοντας στα πανηγυρια της και αυτό μας το αποδεικνύει η ιστορία.
Και η πλευρά της ΜΗ-συμμετοχης να κάνει το ίδιο, γιατί δεν έχει νόημα ποιος έχει δίκιο, αφού δεν πληρούνται επουδενί οι κάτωθι παράμετροι.
Οι παράμετροι που λείπουν και από τις δυο πλευρές είναι η σύμπνοια, η σύμπλευση, η ομόνοια, η ουσιαστική συνεργασία για ένα κοινό στόχο.
Παράμετροι που αν υφίσταται ίσως και όποια προσέγγιση να ακολουθούσαμε, να είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα.
Και αυτό που λείπει από την Αντι-Χουντικη πλευρα μας είναι η ευγενική προσπάθεια να αφυπνίσουμε με ευγένεια το μέρος του λαου που στηρίζει την ΚουλοΧουντάρα και την Αλε6οχουνταρα πρωτίστως.
Και πολυ περισσότερο να προσεγγίσουμε με ευγένεια πλεον, όσους έπεσαν θύματα της κορονοαπατης και του ΦΟΒΟΥ που τους φύτεψαν.
Επίσης, πλέον θεωρώ ότι οι ασυστόλως στοχευμένες επιθέσεις σε ανθρώπους όπως ο Βαθιωτης είναι πλέον ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ και ΠΑΡΑΝΟΙΚΕΣ και όχι δεν συμφωνώ σε όσα λέει και γράφει, γιατί όλοι μας ήμαστε biased σε κάποιο βαθμό και δεν εξαιρώ τον εαυτό μου.
Αυτό που φταίει επι το πλείστον για τα αποτελέσματα των εκλογών είναι μόνο η άθλια νοοτροπία και ο άθλιος ψυχισμός του κακομοίρη ελληνάκου (ΟΛΟΙ ΜΑΣ) και ίσως λίγο περισσότερο αυτών που έχουν παθει ψύχωση με τον κοκογιο και αυτών που υποκινούνται από έναν υποσυνείδητο φόβο, είτε για το άγνωστο, είτε για το τι πρεπει να κάνει.
Και φυσικά και η νοθεία παίζει ρόλο, σε κάποιο βαθμό επίπτωσης, άγνωστο όμως, αλλά αμφιβάλλω ότι είναι κάτι εξωπραγματικό.
Και φυσικά ότι τρωγόμαστε κάργα, όσοι τουλάχιστον είναι ενάντια στη ΚουλοΧουνταρα.
Και από Διογένης Κύνικότατος για να μην γράφω τα ίδια.
@@@@@@@@@@@@@@@@@
Για να τελειώνει αυτο το παραμυθι:
Ολοι όσοι ψηφίσατε κόμματα που ΔΕΝ έπιασαν το όριο του 3%,βοηθήσατε τον Κούλη.
Δηλαδη:
-ΝΙΚΗ
-ΠΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
-ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ
-ΕΘΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
-ΕΝΩΝΩ κλπ
ΑΝ,όλοι -ή οι περισσότεροι- αυτοί, είχαν ενωθεί, οταν έγινε η προσπάθεια, θα έμπαιναν στην βουλη, όση νοθεία και να έπεφτε (που έπεσε μπόλικη).
Ποιός φταίει που δέν τα βρήκαν μεταξύ τους;
Οι απέχοντες, οσοι τους ψήφισαν και πριμοδότησαν το κουλό ή τα ίδια τα μικρά κόμματα, που ήθελαν όλοι να είναι αρχηγοί;???
@@@@@@@@@@@@@@@@
Συμπερασματικά: ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ αυτή η αντιπαράθεση μεταξύ αυτών που θεωρούν πως η ΜΗ-συμμετοχη είναι μια λυση και αυτούς που θεωρούν πως η συμμετοχή είναι μια λύση, ψηφίζοντας ας πουμε μη-συστημικα κόμματα.
Και οι επιθέσεις εκατέρωθεν, εσύ φταίς, οχι εσύ φταίς.
ΟΛΟΙ ΦΤΑΙΜΕ παρτε το χαμπάρι.
Και στις δυο περιπτώσεις, για να μπορέσει κάποια από τις δύο ενέργειες, να έχει κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα, ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ συνεργασία και ομόνοια και σύμπλευση (και εφόσον στη δεύτερη περίπτωση δεν υπήρχε ουτε κατά διάνοια κάποια ουσιαστική συνεργασία, σύμπλευση, ομόνοια με ένα κοινό στόχο, ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΧΟΥΝΤΑΡΑ) μην ευελπιστείτε ότι θα υπάρξει στο μέλλον κάτι τέτοιο.
Και να υπενθυμίσω ότι η πλειοψηφία όσων ήθελαν να ψηφίσουν ένα μικρό κόμμα, έβριζαν και επιτίθονταν σε αυτους που επέλεξαν κατά συνείδηση την ΜΗ-συμμετοχη, απλούστατα διότι θεωρούσαν πως έτσι έχαναν ψήφους (αφού η ομάδα της ΜΗ-συμμετοχης υποθετικά δεν θα ψήφιζε, αν ψήφιζε, κουλοπασοκοσυριζα)
Το *Εγώ Θέλω Να Γίνω Βεζίρης* είναι ένα πανάρχαιο πρόβλημα, χαρακτηριστικό του ελληνάκου, που δεν πρόκειται να εξαφανιστεί με κάποιο μαγικό τρόπο. Όπως και το να συμπεριφέρεται ως ένα καλό προβατάκι σε κάποιο μεγάλο μαντρί (όλα τα κόμματα, μαντριά είναι).
Βέβαια θα μου πείτε ότι εγώ υποστηρίζω ως πιο ευκολη λύση τον δρόμο της ΜΗ-συμμετοχης.
ΣΩΣΤΑ, απλούστατα διότι αυτός ο δρόμος είναι πιο λογικός από τον δρόμο της συμμετοχής, αφου η ιστορία έχει αποδείξει πως η συμμετοχή μας έχει πηδήξει ασύστολα και γιατί το θεωρώ 100% αδυνατον να δημιουργήσουμε μια πολιτική κίνηση, ένα κόμμα ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ που θα μπορούσε να μας βγάλει από τον δρόμο της καταστροφής.
Επί της ουσίας όμως υποστηρίζω ΣΥΜΠΝΟΙΑ και ΣΥΜΠΛΕΥΣΗ και ΟΜΟΝΟΙΑ και το ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ που είναι απολυτως απαραίτητα όποιο δρόμο και να ακολουθήσουμε.
Όποιος πλεον από δω και πέρα συνεχίζει τις κακόβουλες επιθέσεις σε οποιαδήποτε γνώμη και σε οποιοδήποτε πρόσωπο θεωρεί πως η δική του γνώμη είναι ο σωστός δρόμος, είτε η συμμετοχή είτε η ΜΗ-συμμετοχη, είναι πλεον επικίνδυνος, ανήθικος και ανθέλληνας και συνειδητά ή υποσυνείδητα λαμόγιο της Κουλοχουνταρας.
ΤΕΛΟΣ και στα γουδρουμπουλια μου αν θίχτηκε ο οποιοσδήποτε ή αν έχει “επιχειρήματα” ή “αντίλογο” στα άνωθεν.
Ή ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ή θα μας φάει το μαύρο φίδι
Ξεκινάτε να ζητάτε συγνώμες αν θέλετε να έχουν τα παιδια σας μέλλον.
Εγώ ζητάω ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ από όσους τους επιτέθηκα, με οποιοδήποτε τρόπο και για οποιοδήποτε λόγο (εξαιρουνται τα φανατικά και αρρωστημένα Ναζίδια, τα επιβεβαιωμένα κουλολαμόγια, οι διεφθαρμένοι και τα Χοαξοτρολ)
Προβολές : 2,136
Μοίρασέ το:
Ετικέτες: NICK KILO, ΑΠΟΧΗ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΑΤΣΙΟΣ, ΕΚΛΟΓΕΣ 2023, ΖΩΗΣ ΜΠΕΧΛΗΣ, ΚΟΡΥΦΑΙΑ, ΝΟΘΕΙΑ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο. Ο διαχειριστής του ιστολογίου, δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, να έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
- Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές ή χυδαιολογίες.>
- Μην δημοσιεύετε άσχετα με το θέμα σχόλια.
- Ο κάθε σχολιαστής, οφείλει να διατηρεί ένα μόνον όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
- Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση, διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων, χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
- Επιπλέον σας τονίζουμε, ότι το ιστολόγιο, λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου, τα σχόλια θα αναρτώνται μόλις αυτό καταστεί δυνατόν.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΩΣΤΕ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ-ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ ΚΙ ΑΛΛΟΥ!…
(ΕΥΜΕΝΗΣ Κ.)
ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙΡΟ ΠΕΡΙ ΑΠΟΧΗΣ ΚΤΛ-ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ!… ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΚΡΑΤΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΟΥ!…
ΩΣΤΟΣΟ ΚΑΙ Η ΨΗΦΟΣ ΣΕ ΜΙΚΡΑ(ΌΧΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!) ΚΟΜΜΑΤΑ ΈΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ(ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ)!…
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΆΛΛΑΞΕ ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ(ΠΟΥ ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΕΝΟ Ν’ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕΣΩ “ΘΕΟΣΤΑΛΤΩΝ” ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΤΛ)!…
ΟΥΤΕ ΌΜΩΣ ΜΕ ΑΠΟΧΗ ΆΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ!… ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ, Η ΑΠΟΧΗ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΟ 50%, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!…
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΠΡΟΧΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!…
ΩΣΤΟΣΟ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ-ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΡΙΒΗ-Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΣΥΡΙΖΑ!…
ΕΠΙΣΗΣ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΕΚΤΟΣ ΒΟΥΛΗΣ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ, ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΟΙ ΈΣΤΩ ΨΕΥΤΟ-ΔΕΞΙΟΙ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ-ΝΑΤΣΙΟΣ!…
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ!… ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΗΣ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ(ΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΚΤΛ), ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ Η ΌΠΟΙΑ ΨΕΥΤΟ-ΔΕΞΙΑ!…
ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ(ΜΕ ΑΠΟΧΗ, ΨΗΦΟ ΣΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΚΤΛ) ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΓΙΓΑΝΤΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ(ΜΙΚΡΩΝ Ή ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ), Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΙΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΈΘΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΕΞΙΑ!…
ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ Κ.Α ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΣΥΡΙΖΑ(ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΞΟΥΝ ΤΗ ΝΟΥΔΟΥΛΑ), ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ, ΣΤΑ ΌΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ!…
(ΚΑΙ ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ-ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ ΩΣ ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΟ-ΝΑΖΙΣΤΕΣ!…)
ΤΕΛΟΣ, Η ΑΠΟΧΗ ΕΥΝΝΟΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΈΝΑ ΜΙΚΡΟ Ή ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ!…
ΕΥΜΕΝΗΣ Κ.!
ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ!
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ, ΤΟ ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ-ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ!…
ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΨΕΙ-ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΨΟΥΝ!…
ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ-ΚΑΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΑ-ΚΟΜΜΑΤΑ!…
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΨΕΥΤΟ-ΔΕΞΙΑ!…
ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΜΕ-ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΝ!…
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΈΝΑ ΜΙΚΡΟ Ή ΜΕΓΑΛΟ “ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ”(ΈΣΤΩ ΨΕΥΤΟ-ΔΕΞΙΟ) ΚΟΜΜΑ, ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ Ή ΜΕΓΑΛΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ(ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΑΠΑΤΡΙΔΑ)!…
Το καλύτερο σχόλιο ever περί του θέματος! 1+1=2! Όλα τα υπόλοιπα αμπελοφιλοσοφίες! Σημειώνω πως ούτε εγώ ψήφισα ΝΔ! Αν όμως έβγαινε κάνας ΣΥΡΙΖΑ, θα κλαίγαμε εις τη δεκάτη!…
Μην αγχωνεστε πως κ γιατι…
Συναδελφος απο Δημοσιο Νοσοκομειο ( αποσπασμενοσ στα γραφεια της νουδουλας )
μας το ελεγε εδω κ 2 μηνες…
σιγα μην ξοδευα την βενζινη μου να παω χωριο γαι τους ανωμαλους !
ΑΠΟΧΗ Κ ξανα ΑΠΟΧΗ
Έχει γίνει νοθεία ευρείας κλίμακας, μέσω της Singular Logic, όπως έγινε στις ΗΠΑ, στη Βραζιλία και αλλού. Το θέμα είναι γιατί ο Τσίπρας δεν καταγγέλλει τη νοθεία που έγινε σε βάρος του.. Το πιο πιθανό είναι ότι του το απαγορεύουν κάποιοι. Μάλλον το Ισραήλ και οι ΗΠΑ. Από αυτό το γεγονός συμπεραίνουμε ότι υπάρχει μεγάλη ανάμειξη του Ισραήλ στις δικές μας εκλογές, που σημαίνει μυστική συμφωνία για άμεση εμπλοκή μας στον ενδεχόμενο πόλεμο Ισραήλ-Ιράν. Θα δούμε
Δεν θυμάστε τι είχε γίνει σε κάτι εκλογές όπου κέρδιζε ο Κωστάκης πανηγύριζαν στους δρόμους οι ΝΔτες και ξαφνικά έπεσε μαύρο στην ΕΡΤ και ξαφνικά μάθαμε ότι θα κυβερνήσει ο Σημιτης;
Μεχρι και αυτό είδαμε να γίνεται.Ο Τράγκας είχε πει μερικά χρόνια αργότερα τι έγινε.
Αυτό που εγώ θα καταθέσω από διαπληκτισμό με φανατικό και από κούνια νεοδημοκράτη πανηγυρίζοντα είναι ότι δήλωσε με υπερηφάνια ότι η αποχή είναι ενίσχυση του πρώτου κόμματος,κάτι σαν σιωπηρή ανοχή ή συναίνεση ,άρα είναι υπέρ της ΝΔ.Κάτι σαν το” ο σιωπών δοκεί συναινείν”.Γι αυτό και θεώρησαν την αποχή ως ενίσχυση του πρώτου κόμματος.
ΝΟΘΕΊΑ.. ΚΑΙ ΜΑΓΕΊΡΕΜΑ!!!
Η δουλειά έγινε με τα ΤΑΜΠΛΕΤ που είχαν δώσει στους δικαστικούς αντιπροσώπους, ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΝΕ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΑΝ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΤΑΛΜΠΛΕΤ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ …
Αν είσαι Έλληνας και όχι απλώς ελληνόφωνος, βάλε το μυαλό σου να σκεφθεί: Η Dominion (που έριξε τον Τράμπ παρ’ ότι πήρε την πλειοψηφία) η οποία Dominion ανήκει στην ΚΚR, η οποία ΚΚR αγόρασε την MIG του Βγενόπουλου που έχει στην ιδοκτησία της την Singular Logic. Ιδιοκτήτες λοιπόν όλων των παραπάνω, αλλά και αυτών που καταμετρούν την ψήφο σας, οι Σιωνιστές Τράβις και Ρόμπερτς που έχουν στην ιδιοκτησία τους την KKR. Σκεφθείτε λοιπόν. Μην λειτουργείτε σαν γκόιμ, όπως σας θέλουν οι σιωνιστές.
Και το 2021 το 50 % της singular περνάει στην epsilon net ( φίλου του μητσοτακεικου)
https://www.capital.gr/epixeiriseis/3517913/oloklirothike-i-polisi-tis-singular-logic/
Και λίγες μέρες πριν το 7,5% της epsilon net περνάει στην εθνική
https://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/2187374/ethnikh-agorazei-75-ths-epsilon-net-apo-i-miho.html
Στοιχεία για την epsilon net εδώ:
https://www.epsilonnet.gr/content.aspx?id=24&mID=68,17
Πολλές περίεργες αλλαξοκ.λιές και εξαγορές από έναν “ταλαντούχο” οικονομολόγο με πολλές και καλές διασυνδέσεις…
Να μην ξεχάσουμε όμως και την υπηρεσιακή κα Σπανού με σχέσεις με το ανθελληνικό ΕΛΙΑΜΕΠ…
Αλήθεια γιατί δεν πήγαμε σε “εκλογές” με υπηρεσιακή κυβέρνηση;
Μερικά μόνο από τα συστατικά της ΝΟΘΕΙΑΣ…
στις χθεσινες εκλογες αν οι απεχοντες ψηφιζαν διαφορετικα κομματα του κοινοβουλιου και περνουσαν το οριο του 3% η νεα δημοκρατια απο την μια θα κερδιζε λιγοτερους βουλευτες και απο την αλλη τα ποσοστα της με τον ιδιο αριθμο ψηφων θα επεφταν σημαντικα δινοντας μια διαφορετικο μηνυμα η αναγνωση των αποτελεσματων ενω μην ξεχναμε οτι τα “καινουρια κομματα”δεν εχουν φυσικα προθεση συγκυβερνησης με τα τρια μεγαλυτερα(νδ,συριζα,πασοκ)
Τελος οσοι ψηφισαν νεα δημοκρατια χθες,θα τρεξουν με βεβαιοτητα να ψηφισουν ξανα το ιδιο κομμα στις 25 ιουνιου με αποτελεσμα αν τυχον η αποχη μεγαλωσει να φανει οτι πηρε μεχρι και 50%.
Ας μην ξεχναμε και το τελευταιο,οτι αν υποθετικα εμπαιναν μονο καινουρια κομματα στην βουλη ο τροπος διακυβερνησης τους και η χαραξη πολιτικης συμπεριλαμβανομενου του θεματος παραμονης στην εε και το νατο και τον οηε ενδεχεται να αλλαζε σημαντικα.
Κι αν η γιαγιά μου είχε πατίνια…
Μηδέν εις το πηλίκο επί της ΟΥΣΙΑΣ, ακόμη κι αν συνέβαιναν αυτά
Δε μπαίνει όποιος να ναι στη Βουλη κι είδαμε στο παρελθόν τι έπραξαν το ΛΑ.Ο.Σ. κι οι ΑΝΕΛ
Παιδια… μη τσακώνεστε αν θα έπρεπε να συμμετέχουμε ή όχι στις εκλογές.
Η δημοσκόπηση που έκανε ο Χίος στο Μακελειο, έδινε το ΣΥΡΙΖΑ στο 20%
(σωστά) και τη ΝΔ στο 6%-7%.
H δημοσκόπιση έγινε μέσω της ιντερνετικής υπηρεσίας easypolls
που είναι αρκετά αξιόπιστη. Το είχα τσεκάρει επανηλλειμένα,
γινότανε έλεγχος και της IP, αλλα και άλλων στοιχείων.
Προσπάθησα να ψηφίσω 2η και 3η φορά αλλάζοντας την IP μου
και πάλι με αναγνωριζε και δεν με άφηνε να 2πλοψηφίσω.
Για’αυτό η θεωρώ και αξιόπιστη.
Αυτό (το 5% της ΝΔ) έρχετε και κολλάει με τις τραγικές
συγκεντρώσεις που έκανε η ΝΔ στο Θησείο
( θάτανε +/-1000 άτομα), ενω ο ΣΥΡΙΖΑ το γέμισε
κανονικά το Σύνταγμα.
Επίσης και στο Ηράκλειο Κρήτης ήταν δεν ήταν 50 άτομα.
Επομένως, δεν είναι το θέμα αν ψηφίσαμε ή όχι.
Αν η δημοσκόπηση του Χίου προσέγγισε την πραγματικότητα
τότε έχουμε πολύ μεγάλο θέμα.
Πρέπει άμεσα να δούμε τι έγινε..
Να αναρτήσει το ΥΠΕΣ ένα excel με όλα τα ε.τ και και τι πείρε το καθένα,
έτσι ώστε να μπορούμε:
1) Να κάνουμε την άθροιση εύκολα στο τέλος…
2) Να υποχρεώσει τους δήμους να αναρτήσουν αντίγραφο αποτελέσματων
για κάθε ε.τ (σε pdf), με την υπογραφή και σφραγίδα του Δικαστικού αντιπροσώπου.
Για να μπούμε να τα ελέγξουμε και εμεις.
Νοθεία σίγουρα έπαιξε, οι συγκεντρώσεις είναι η πιο αξιόπιστη δημοσκόπηση, όμως η δημοσκόπηση από makeleio μόνο το ΣΥΡΙΖΑ έπιασε
Έχει το ΝΙΚΗ στο 11%, ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ 7%, ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ & ΜΠΕΧΛΗ στο 6%
Θεωρώ πάντως ότι δεν είναι αξιόπιστη με την έννοια ότι δε διαβάζουν πολλοi ΝΔκράτες makeleio
Και πάλι απο το 5-6% μέχρι το 40%
το άνοιγμα είναι τεράστιο.
Και οι συγκεντρώσεις του απο χάλια έως τελείως χάλια
Πρέπει να το εξετάσουμε..
Πάντως, είμαστε μιά παρέα, όλοι παλιοι ΝΔκράτες,
μόνο 2 ψηφισαν ΝΔ
ΕΛΛΗΝΕΣ σταματήστε γιατί θα μας βάλουν σε εμφύλιο…
Δεν θα άλλαζε τίποτα ότι και να γινόταν απο αυτό που θέλουν να επιβάλουν και το έχουμε δεί όλα τα προηγούμενα χρόνια με όσους κυβέρνησαν την χώρα!! Δεν είδατε τι κάνανε με όλα τα αλλα κόμματα που μπλοκαραν!
Γνωρίζουμε όμως ότι ενας είναι ο εχθρός…. έχει εξουσία να ελέγχει τα πάντα… έχει πολλά πρόσωπα, χρώματα, ιδεολογίες και παρατάξεις και επίσης έχει μεγάλη εξουσία και χρημα… Αυτός ο εχθρός λοιπόν θέλει να μας διχάζει και να έρθει μεταξύ μας διχόνοια και αν θέλετε εμφύλιος στη χώρα… έτσι θα πετύχει τα σχέδια του…
Ομως ο αγώνας και η αφύπνιση συνεχίζεται!!
Γινόμαστε πιο έξυπνοι απο τα λάθη μας και περιμένουμε την κατάλληλη στιγμή… Γινόμαστε κάθε φορά πιο σοφοί και γνωρίζουμε όλο και περισσότερο τον εχθρό…. τις στρατηγικές του… μέχρι να έρθει η ώρα εκείνη….. ΥΠΟΜΟΝΉ λοιπόν…
Έλληνες μείνετε ΕΝΩΜΕΝΟΙ!!!! ΟΧΙ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΚΑΙ ΔΙΧΌΝΟΙΑ!!!
Ο Μπλίνκεν ήρθε Ελλάδα και συζήτησε εκτός από τον Κούλη και με Τσίπρα προεκλογικά. Προφανώς τους έφτιαξε το κλίμα !
ΕΠΕΡΧΕΤΑΙ ΛΑΙΛΑΠΑ ΣΑΤΑΝΙΚΗ !!!
Ο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΗΔΗ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΙΣ 180 ΕΔΡΕΣ Κ ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΕΔΩ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ 2% Κ ΤΑ 0,50%% !!!!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Να βρε ο κούλις που τον κάνατε παντοκράτορα με την αποχή οι πανίβλακες θα σας αλλάξει και τα φώτα…συγγνώμη το ..Σύνταγμα https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/ekloges-2023/nd-stoxos-mas-oi-180-vouleytes-gia-na-allaksoume-to-syntagma-oi-allages-se-paideia-ygeia-kai-ergasia-pou-etoimazei/
Από μυαλό, κουκούτσι… ούτε κατάλαβες τι διάβασες…
Άρε Έλληνα …έφαγες τη καραμέλα της <>. ¡¡¡¿¿¿,
Αυτοί καί με 12‰ ….θά βγάλουν κυβέρνηση μέ 75%…..κλπ.
Καί ο Έλληνας …με τόν φραπέ στό καναπέ περιμένει τη μαγική λύση για το προβλημά του.
<>, να. είσαι πολίτης ,ενεργός,μέτοχος στό γίγνεσθαι . Μας λένε οι αρχαίοι Έλληνες.
Τό όπλο σου η <>. πολέμα.
ΥΣ. (αν έρθουν οι τούρκοι έξω από το σπίτι σου θα κάνεις , <>..¡¡¡¡¿¿¿¿)
Έχεις παρερμηνεύσει τελείως τι έλεγαν οι αρχαίοι…
ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ…ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ… ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ… ΟΧΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ..
Άντκλε που μου θέλετε να αντιπαρατεθείτε και με τον Συραναστάση… όταν δεν σας κόβει το νιονιό…
Μπαρμπούτσαλα
Από φίλους/ες που ήταν σε εφορευτικές επιτροπές σε διάφορες πόλεις γνωρίζουμε ποιοι ψηφίσαν και ΤΙ ψήφισαν. Αυτοί εξάλλου εκαναν και την καταμέτρηση. Σε επαρχιακές πόλεις γνωρίζονται αρκετα
Και λέμε ότι ένα 30 % ψηφίζει τα κόμματα εξουσίας .Αυτό ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ Περίπου οι λιγότεροι απ τους μισούς απήχαν
ΟΠΟΤΕ Η ΑΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΣΑΛΑ.
Σύμφωνα με την απογραφή του 2021 στην Ελλάδα υπήρχαν 9.716.889 νόμιμοι κάτοικοι. Σύμφωνα με το ΥΠΕΣ οι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους είναι 9.932.761. Μα πως διάολο γίνεται αυτό; Τι άλλο στοιχείο θέλουμε για να καταλάβουμε ότι όλα είναι στημένα;
Σε μεγάλο βαθμό συμφωνώ. Όχι 100%. Δε θεωρώ πως το να μπουν όλοι μαζί σε ένα ενιαίο κόμμα θα αλλάξει τα πράγματα, γιατί πολύ απλά όλα τα μικρά κόμματα είναι ένας αχταρμάς αρχηγίσκων και ψώνιων με θεωρίες και ιδεολογίες κουκουρούκου που μπαίνουν στη πολιτική μόνο για να κονομήσουν, να κάνουν το ψώνιο τους, και να το παίζουν κάποιοι στους άλλους συνταξιούχους στο καφενείο που συχνάζουν. Και ακόμη κι αν καταφέρουν να παραμερίσουν τις διαφορές τους και να ενωθούν, στη Βουλή δε θα κάνουν τίποτα, θα είναι διακοσμητικό στοιχείο, όπως ήταν και ο Βελόπουλος πχ 4 χρόνια τώρα. Δηλαδή δε θα έχουν ουσιαστική επιρροή σε όσα γίνονται. Κι αυτό ΑΝ υποθέσουμε πως δε κρύβονται και μασονοπράκτορες ανάμεσά τους, που σίγουρα υπάρχουν….
Παρόλα αυτά, αν πραγματικά το θέλουν, και πάμε σε δεύτερες εκλογές, ας κάνουν τις καρδιές τους πέτρες κι ας ενωθούν για να περάσουν το 3% να πάρουν κάποιες έδρες, δε γίνεται αλλιώς. Στη τελική εμείς έτσι κι αλλιώς 300 άχρηστους θα πληρώνουμε την επόμενη τετραετία, ας πάρουν και αι μπατριώται κανά ψιλό, αν είναι ανίκανοι και σούργελα θα εκτεθούν και θα ηρεμήσουμε από δαύτους το 2027, όπως με τον Λεβέντη….
ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΑΜΕΝΕΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΟΤΙ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΠΩΘΕΙ ΚΑΤΙ? ΚΑΤΙ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΕΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕ!
Δεν καταλάβατε καν τι διαβάσατε… ξαναδιαβάστε το…δείτε προσεκτικά τα στοιχεία…
ΕΙΝΑΙ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ?
ΟΣΟΙ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΕΤΣΙ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΚΕΨΕΩΣ…….ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΟΥΝ Ως ΑΥΤΟΦΩΤΟΙ…. ΟΤΙ ΑΚΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΑΓΟ… ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ. ΕΓΩ, ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΕΒΓΑΖΑ ΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ….. …
ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.!
Σταματήστε τα περί Αποχής τάχιστα ,κ.Σουφλη, προσπαθήστε συναινωση αντιεμβολιαστικων και πατριωτικών κομμάτων.
Λέτε μπούρδες.
Αν αυτή είναι η απάντησή σου, δεν μου κάνει εντύπωση πως δεν έχεις κριτική σκέψη ώστε να τεκμηριώσεις την διαφοροποίησή σου…
Α… και για να μην το ξεχάσω… ο αρθρογράφος, είναι αυτός που ακλόνητα στοιχεία μας άνοιξε το μυαλό για την ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ… ΓΙΑ ΤΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΣΩΣΑΜΕ ΚΟΣΜΟ…
Κι αυτό να μην ξεχάσω… ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΛΟΓΟΣ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ…
Έχει πέσει πολύς πόνος στους κομματάρχες Πόπη… Πονάνε γιατί στο μικροσκοπικό μυαλό τους εμείς φταίμε που αυτοί δε μπήκαν στη Βουλή, ή δε πήραν έστω την επιδότηση εκτός βουλής…. Πχ ο Μπέχλης νομίζει πως το 0.59% που πήρε (35 χιλιάδες ψήφοι), αν πηγαίναμε 100 χιλιάδες ακόμη στις κάλπες να ψηφίσουμε ΜΟΝΟ Κ21, θα έπαιρνε κανά φραγκάκι…. Και σου λέει δε πήγατε, η Σουφλή φταίει που τη διαβάζουν και τους έλεγε να μη πάνε….
Κι αυτό συμβαίνει γιατί σε αντίθεση με τον αρθρογράφο, ο Μπέχλης δε κατέχει από στατιστική….. Δε καταλαβαίνει πως λειτουργεί, γιατρός είναι ο άνθρωπας. Είναι στατιστικά απίθανο μεγαλύτερη συμμετοχή να τον έβαζε στη Βουλή. Οι εκλογές είναι στην ουσία μια τεράστια δημοσκόπηση με ελάχιστο περιθώριο στατιστικού λάθους. Ίσα ίσα που μεγαλύτερη συμμετοχή μάλλον θα ανέβαζε τα ποσοστά του Κούλη, παρά θα τα κατέβαζε. Αυτός που ζορίζεται να πάει να ψηφίσει, αν τελικά πάει ρίχνει σε κάτι που θα κάνει τη διαφορά, όχι στα σκουπίδια. Τα μικρά κόμματα έχουν τη μέγιστη συσπείρωση που μπορεί να έχουν, αυτό είναι το ταβάνι τους γιατί πάνε και ψηφίζουν συγγενείς και φίλοι και όσοι είναι φανατικοί οπαδοί. Τα μεγάλα μόνο κερδίζουν από τη μεγάλη συμμετοχή. Αλλά δε το καταλαβαίνουν αυτοί που με βιντεάκια στο κινητό μέσα από το αμάξι θέλανε να γίνουνε πρωθυπουργοί.
Με το συγκεκριμένο δίδυμο, δεν θα ασχοληθώ σήμερα… όταν ασχοληθώ όμως, θα τους ξετινάξω…
ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ Κ ΑΝΑΜΕΝΕΤΕ ΚΑ ΣΟΥΦΛΗ
ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ
****ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΖΩΗΣ ………. …… ……
***Ο ΓΕΡΟΠΑΣΟΚΟΣ ΑΝΑΡΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΚΑΡΑΚΟΣΜΑΡΑ.
ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΤΑ ‘ΙΔΙΑ’ ΜΗ ΔΕΙΞΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΤΟ……..
ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΨΩΝΙΑ. ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ, ΚΑΙ ΑΝΙ ΘΑ ΤΟ ΠΩ.. ΑΝ ΔΕ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ!!!! ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΘΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΝΕ!!!!!!!!
Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΟ.
Πολύ καλό