
Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Dentist Pass, στην κάλπη θα σου έλεγα να μην πας!
Προβολές:1,924

Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Εφόσον, λοιπόν, οι εκλογές οργανώνονται από μια δικτατορική κυβέρνηση σαδιστών, όσοι θα πάνε να τους ψηφίσουν, την ώρα που θα ρίχνουν το ψηφοδέλτιό τους, θα διατρανώνουν με συμπερασματικά συναγόμενο τρόπο ότι είναι μαζόχες.
Αν και αυτή η ανάρτηση του κ. Κωνσταντίνου Βαθιώτη, είναι μια μικρή πρόγευση για την επόμενη ανάρτησή του, δεν θα μπορούσα παρά να την παρουσιάσω μαζί με κάποια σχόλια που ξεχώρισαν…
Αφήνω στην κρίση σας τις απόψεις του με τις οποίες προσωπικά συμφωνώ απολύτως και περιμένω το άρθρο που θα γράψει…
Καλλιόπη Σουφλή
Dentist Pass, στην κάλπη θα σου έλεγα να μην πας!
Ο ελληνικός λαός είναι πλέον ένα εξευτελισμένο άθυρμα στα χέρια κυβερνητικών σαδιστών. Το ελληνικό έθνος διανύει την χειρότερη περίοδό του, μέχρι να έρθει η ακόμη χειρότερη.
Στην κάλπικη κάλπη θα προσέλθουν κότες που ταΐστηκαν με επιδοματικά ψίχουλα και εθίστηκαν στην ψηφιακή ζητιανιά από τον μητσοτακικό διοικητή της νεοραγιάδικης φάρμας.
Έχουμε απέναντί μας ένα κράτος-δοσατζή που προκαλεί παραίσθηση κρατικής φιλανθρωπίας, λειτουργώντας ταυτοχρόνως με συγκεκαλυμμένες βαλβίδες αποσυμπίεσης.
Βιώνουμε την πιο ύπουλη δικτατορία: ενώ είναι ολοφάνερη για την μικρή μειοψηφία, η συμπαγής πλειοψηφία δεν μένει απλώς τυφλή μπροστά στις κατοχικές (ψηφιακά εκμοντερνισμένες) αλυσίδες της, αλλά τις γουστάρει κιόλας.
Φυσικά, στους κόλπους της συμπαγούς πλειοψηφίας των πλανεμένων είναι φυτεμένοι αρκετοί πουλημένοι, οι οποίοι ως κόκορες-προδότες προπαγανδίζουν στις κότες τα ψίχουλα ως σωτήρια τροφή για βιώσιμη διαμονή στο φρικαλέο κοτέτσι.
Η σχέση, λοιπόν, κυβέρνησης-πολίτη είναι σαδομαζοχιστική και γι’ αυτό πολύ δύσκολα θα διαλυθεί: Ο σαδιστής χρειάζεται τον μαζοχιστή όσο και ο μαζοχιστής τον σαδιστή. Τελικά οι αλυσίδες ενώνουν σφιχτά και τους δύο παρτενέρ.
Απαιτείται, επομένως, ένα ισχυρό ηλεκτροσόκ. Ίσως ένας φοβερός πόλεμος…
Ζωή με κουπόνια, επιδόματα και άλλα διεστραμμένα pass-αλείμματα ταιριάζουν σε λαό που βρίσκεται υπό κατοχή.
Είναι γνωστό ότι «δεν μπορείς να σπάσεις αλυσίδες που δεν είναι ορατές» (Κάφκα).
Για την ώρα, όμως, παραμένει άγνωστο γιατί οι αλυσίδες που πέρασαν στον ελληνικό λαό οι Τσίπρηδες και οι Μητσοτάκηδες είναι αόρατες.
Εφόσον, λοιπόν, οι εκλογές οργανώνονται από μια δικτατορική κυβέρνηση σαδιστών, όσοι θα πάνε να τους ψηφίσουν, την ώρα που θα ρίχνουν το ψηφοδέλτιό τους, θα διατρανώνουν με συμπερασματικά συναγόμενο τρόπο ότι είναι μαζόχες.
ΥΓ1: Η κατάργηση των μετρητών είναι ζήτημα χρόνου, και τότε η ηλεκτρονική δικτατορία θα γίνει σχεδόν αήττητη. Μέσω (και) του dentist pass οι ξεπουπουλιασμένες κότες εκγυμνάζονται στα άυλα, τα ανέπαφα και σε όλες αυτές τις τεχνολογικές πυρηνικές βόμβες που θα ισοπεδώσουν την ελευθερία μας. Κοντοζυγώνει ο ψηφιακός όλεθρος, να είστε βέβαιοι!
ΥΓ2: Ποιο μισάνθρωπο κτήνος είναι άραγε αυτό που σκαρφίζεται τις γελοίες-αγγλόφωνες ονοματοδοσίες των κάθε λογής pass;
Σχόλια
‘Ανθιμος-Παναγιώτα Τζώρτζογλου
Κύριε βαθιωτη από ότι γνωρίζω και γνωρίζετε η αποχή που δεν θα πάει να ψηφίσει θα πάει στο πρώτο κόμμα όπως και τα άκυρα ψηφοδέλτια. Πώς το λέτε αυτό ; Εννοείται θα ψηφίσουμε αλλά όχι τους ψεύτες και τους υποκριτές που μας κυβερνάνε τόσα χρόνια, ένα μικρό κόμμα!!
‘Ανθιμος-Παναγιώτα Τζώρτζογλου, επιτρέψτε μου να σας απαντήσω: Η αποχή δεν είναι ψηφοδέλτιο για να προσμετρηθεί ψήφος. Με την αποχή οι πολίτες αρνούνται να νομιμοποιήσουν το πολιτικό σύστημα αφού με τη στάση τους δείχνουν ότι δεν εμπιστεύονται κανέναν από τους υφιστάμενους κομματικούς σχηματισμούς. Ο,τι διαφορετικό ακούτε είναι προπαγάνδα της Κομματοκρατίας.
Ανδρέας Μπαρδάκης αυτό ακριβώς! Θα επανέλθω με τεκμηρίωση και βιβλιογραφία συντόμως για να σταματήσει η παραφιλολογία και η μυθολογία.
Δημητρης Διδυμιωτης Κύριε Δυδιμιώτη, αν θεωρείτε ότι λόγω της μεγάλης εμπειρίας σας ανακαλύψατε ότι ενδεχομένως είμαι κι εγώ ένα από τα πολλά τρολ που συντάσσονται υπέρ της αποχής και ότι άφησα την θέση του πανεπιστημίου για να προσφέρω υπηρεσίες στην κοινοβουλευτική δικτατορία μιλώντας ανάποδη γλώσσα, τότε σας οφείλω μια βαθιά υπόκλιση. Σε άλλο σας σχόλιο γράψατε ότι όποιος προτείνει αποχή στην ουσία συντάσσεται με την δικτατορία. Ε αυτό πραγματικά θα το ζήλευε και ο μεγαλύτερος λάτρης του ανάποδου κόσμου. Διότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο: Όποιος αρνείται να πάει να ψηφίσει, το κάνει γιατί δεν θέλει να νομιμοποιήσει την διεξαγωγή εκλογών που έχουν στηθεί από ένα φρικαλέο δικτατορικό καθεστώς, το οποίο φορά την περούκα και την λιβρέα της δημοκρατίας. Επειδή με την σύντομη ανάρτηση που έκανα είχα άλλον στόχο και όχι να υποστηρίξω την αποχή, αλλά είδα ότι πάμπολλοι ερεθίστηκαν από την κατ’ αρχήν θετική μου στάση υπέρ της αποχής, θα τεκμηριώσω σύντομα για ποιους λόγους πιστεύω ότι η συμμετοχή των Ελλήνων ιδίως σε αυτές τις εκλογές αποτελεί ατόπημα. Για την ώρα αρκεστείτε σε μια ιστορική αλήθεια: Καμία χούντα δεν έπεσε μέσω εκλογών, όποιος υποστηρίξει το αντίθετο θα κάνει το παρδαλό κατσίκι να σκάσει από τα γέλια. Συνεπώς το ερώτημα από το οποίο θα πρέπει να ξεκινήσουμε είναι: Έχουμε δημοκρατία ή καμουφλαρισμένη δικτατορία; ΥΓ: Τα περί σωστής πλευράς της ιστορίας τα λένε οι Νεοταξίτες. Όποιος υιοθετεί τέτοια ορολογία προσπαθεί να παγιδεύσει τον συνομιλητή του ρίχνοντάς του μπανανόφλουδα εκ προοιμίου.
Zoi Meitanidou Η στάση που τηρώ τα τρία τελευταία χρόνια δείχνει τον τρόπο αντίδρασης: παραίτηση, προσπάθεια αφύπνισης με γραπτό και προφορικό λόγο, συμμετοχή σε εκδηλώσεις σε δρόμους, πλατείες και κλειστούς χώρους. Δεν υπονόησα ποτέ ότι με το “δεν ψηφίζω” λύσαμε το πρόβλημα. Προσπαθώ να υπάρχει συνέπεια λόγων και έργων. Νιώθω πως είναι παντελώς ανακόλουθο να χαρακτηρίζω το καθεστώς δικτατορία και ταυτοχρόνως να το εμπιστεύομαι όταν στήνει κάλπες. Στήνω κάλπη σε δικτατορία σημαίνει: στήνω παγίδα. Θα πηγαίνατε να ρίξετε τον οβολόν σας σε ένα κυτίο που κρατά ένας απολύτως αρτιμελής που απέξω γράφει “βοηθήστε τον ανάπηρο”;
Damianos Tsagas τόσα χρόνια ψηφίζουμε από το χειρότερο το χάλια και δεν έχει γίνει τίποτα…πραγματικά ακόμα πιστευετε ότι το αποτέλεσμα εξαρτάται από εμάς;Τόσα χρόνια η ίδια καραμέλα κάθε φορά…μην κάθεστε στο σπίτι…ψηφιστε…κλπ.κλπ.εχει γίνει κάτι….πάλι τα ίδια;Εγώ συντάσσομαι με τον κύριο Βαθιώτη….
Συνειδητή αποχή ως τιμωρία η προσωπική μου άποψη…
Pelina Pertsinidou ποιος Αποστολόπουλος; Αυτός που τιμήθηκε ως “ήρωας” από το Δίκτυο Ελληνισμού και πήρε στον λαιμό του γονείς που τώρα σαπίζουν επί 16 μήνες στην φυλακή; Οι θεματοφύλακες του Συντάγματος διακωμώδησαν το άρθρο 120 και εκ του αποτελέσματος προσέφεραν βοήθεια στα γρανάζια της δικτατορίας. Δυστυχώς ανάμεσά μας υπάρχουν πολλοί προβατόσχημοι λύκοι και λοξοδρομημένα πρόβατα…
Pelina Pertsinidou Ο κύριος Αποστολόπουλος έχει καταφερθεί ήδη εναντίον μου, οπότε μία ακόμη αναφορά με αφήνει παγερά αδιάφορο. Περιφερόταν σε όλη την Ελλάδα και γέμισε ελπίδες απλούς ανθρώπους που τον πίστεψαν. Να μας πει ποιοι κρύβονται από πίσω του και αν σχέση έχει με τον Αρτέμη Σώρρα. Στον ανάποδο κόσμο που ζούμε ήρωας είναι ο κ. Αποστολόπουλος, οι υπόλοιποι είναι σκουπίδια. Μπήκατε εδώ μέσα για να κάνετε προπαγάνδα των σκοτεινών θεματοφυλάκων. Πηγαίνετε καλύτερα στο δεύτερο βιβλίο μου “Από την πανδημία στην κλιματική αλλαγή” για να δείτε την ανάλυση που έχω κάνει σχετικά με την ιερά δήλωση του άρθρου 120. Σε λίγες ημέρες καλούμαι να παίξω με την φωτιά εξαιτίας ενός… ήρωα… Δεν νιώθω καμία ζήλεια για τον ήρωα, οργή όμως σίγουρα (Κι ο “δάσκαλός” μου Γ. Κασιμάτης απεδείχθη ότι κάτι μας έκρυβε…).
Κωνσταντίνος Βαθιώτης καταρχάς να σας πω ευχαριστώ για όσα έχετε προσφέρει στον αγώνα κατά της νέας τάξης αυτά τα 2 έτη. Παράλειψή μου που δεν το έκανα.
Έπειτα να ρωτήσω κι αν θέλετε μου απαντάτε, στο συγκεκριμένο θέμα, πιστεύετε ότι αποκλείεται να κάνετε λάθος;
Damianos Tsagas Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Σε λίγες ημέρες θα τοποθετηθώ με πλήρη τεκμηρίωση. Και μετά ας με κρίνετε ξανά. Η εδώ ανάρτηση περί Dentist Pass δεν είχε ως κεντρικό στόχο την αποχή, αλλά κάποιοι κανίβαλοι έσπευσαν να ρουφήξουν το αίμα μου… Θα τους το ανταποδώσω, όπως τους αξίζει.
Katerina Doukoumopoulou και καθολικη αποχη να υπηρχε, η singular θα εβγαζε τα ποσοστα που ηθελε γιατι πολυ απλα ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ δε γνωριζει ποσοι ψηφισαν ή δεν ψηφισαν στα αλλα δεκαδες-εκατονταδες-χιλιαδες εκλογικα κεντρα ενος νομού.
Οση νοθεια θελει κανει η singular και δεν την ελεγχει κανενας.
Το να πας να ριξεις ενα χαρτι σε μια καλπη δε σημαινει οτι τους πολεμας, αλλα κατι πολυ χειροτερο.
Γινεσαι συμμετοχος και συνενοχος σ’αυτό το εγκλημα.
Katerina Doukoumopoulou Yannis Cubanos Οση νοθεια θελει κανει κι αυτο αποδεικνυεται απο κομμα το οποιο το 2014 δεν ειχε καν ψηφοδελτια σε καποιες περιφερειες, κι ομως εκει βρηκε ποσοστα και το κομμα προχωρησε σε καταγγελια, η οποια εννοειται κατεληξε σε συρταρι..
Αλλη καταγγελια ειναι απο αλληλογραφια καποιου νομικου με το αρειο παγο, δε θυμαμαι ονοματα, οταν κατα τη singular το εκλογικο σωμα ηταν 10.000.000, οταν αυτο ειναι το πολυ 8.000.000 απο την απογραφη του 2011…Δλδ 2.000.000 ψηφοι νοθεια.Ξερεις τί ποσοστό ειναι αυτο ?? 25%.
Οχι μονο κανεις δεν ελεγχει την Singular αλλα αυτη περναει στο μηχανογραφικο συστημα ο,τι ποσοστα θελει και δεν υπαρχει κανενας ελεγκτικος μηχανισμος απο ανεξαρτητη ή κρατικη αρχη για να διασφαλισει οτι τα ποσοστα ισχυουν..
Ουτε καν δειγματοληπτικες ερευνες δεν επιτρεπονται.
Δε ξυπνησαμε 1 μηνα πριν τις εκλογες κ φωναζουμε για αποχη, αλλα το κανουμε εδω κ σχεδον 10ετια…
Ο Γιωργος Κοντογιωργης, ο πλεον ειδικος πανω σε πολιτειακα ζητηματα κι εννοειται εκτος συστηματος, ειχε πει ορθως εδω και πολλα χρονια οτι η αποχη ειναι ΒΑΘΥΤΑΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ…, ενώ ο Ιωαννης Κοντος, ομοτιμος καθηγητης πληροφορικης, ειχε στειλει στον πρωθυπουργο και στον υπουργο εσωτερικων επιστολη πριν τις εκλογες του 2015 για την εξασφαλιση του αδιαβλητου των εκλογων…..
Οπως καταλαβαινεις τον εγραψαν.
Τί άλλο να πούμε ?? Για τη μονοκρατορια της Singular Logic απο το 1980 και μετα, οπου της γινεται απευθειας αναθεση πραγμα αντισυνταγματικο, χωρις ποτέ να εχει υπαρξει διαγωνισμος?? Για τα υπερογκα ποσά που λαμβανει για καθε εκλογικη διαδικασια ( 3 εως 5 εκατομμυρια, οταν ενα πανεπιστημιο μπορει να βγαλει τα αποτελεσματα με μηδενικο κοστος )?? Ενω μιλαμε για μια εταιρεια που κατειχαν ποσοστα της η MIG βγενοπουλου, οι τραπεζες Eurobank κι Alpha Bank, και τωρα η Epsilon Net ???
Οπως ακριβως εβαλαν στον κοσμο τον ιο της ανασφαλειας οτι αν δεν εμβολιαστεις θα σε κολλησει ο διπλανος κ θα πεθανεις, ετσι σας βαζουν κ τον ιο της ανασφαλειας στις εκλογες, οτι αν δεν κατεβεις να ψηφισεις, θα ψηφισει ο διπλανος κ θα σου καθορισει τη μοιρα…Αστεια πραγματα.
Κρατηστε λοιπον καθαρη τη συνειδηση σας κι απεχετε, γιατι σας θελουν ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ στο εγκλημα, για να σας λενε μετα ανερυθριαστα “εσεις μας ψηφισατε” και να αποδεχετε ο κοσμος ταπεινωμενος αυτο που του λενε…
Ποσους εχεις ακουσει που λενε μετα τις εκλογες, οταν τα αποβρασματα περνανε τα πασης φυσεως αντισυνταγματικα μετρα, ” εμεις τους ψηφισαμε, καλα να παθουμε”….???
Αν η αποχή είναι η απόδειξη της απόρριψης της δικτατορίας που μας κυβερνά, γιατί αυτή την απόρριψη δεν την δείχνουμε και με άλλους τρόπους;
Αν δεν αποδεχόμαστε το σύστημα, τότε ναι λογικά απέχουμε.
Τότε γιατί το πληρώνουμε;
Γιατί δεν έχουμε κάνει ήδη στάση πληρωμών, αφού η Τράπεζα της Ελλάδας, δεν είναι της Ελλάδας πλέον, αφού η ΔΟΥ έγινε ΑΑΔΕ (εισπρακτική ΜΚΟ);
Πώς γίνεται αλλού να αναγνωρίζουμε το σύστημα εξυπηρετώντας το, ενώ τώρα στην κάλπη δεν το αναγνωρίζουμε;
Damianos Tsagas Εσείς τι είδατε να συμβαίνει όλα αυτά τα χρόνια που εναλλάσσονται Παπανδρέου / Καραμανλής / Μητσοτάκης, που τα ΟΧΙ γίνονται ΝΑΙ, που οι Σαμαράδες κάνουν κολεγιά με τους Βενιζελικούς κ.λπ.;
Despoina Batsara Δέσποινα, δεν πείθομαι ότι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν από κάποια καινούργια μικρά κόμματα. Οι λύκοι θα κατασπαράξουν τα προβατάκια που θα καταφέρουν, αν καταφέρουν, να μπουν στην φωλιά τους. Αν συμφωνήσουμε ότι οι κυβερνήσεις των τελευταίων ετών και προπάντων η σημερινή είναι δικτατορικές με δημοκρατική μάσκα, τότε δεν μπορούν να συντριβούν μέσω της κάλπης. Το ζητούμενο αυτή τη στιγμή είναι να καταπέσει η δικτατορία και όχι απλώς να μπει ένα μικρό κόμμα ή περισσότερα μικρά κόμματα στο κΥνοβούλιο. Είμαστε σε οριακό σημείο, από μέρα σε μέρα μπορεί να συμβεί μια νέα επίθεση εναντίον των λαών. Ας δούμε τι γίνεται στην Γαλλία που καίγεται κάθε μέρα. Κι εκεί εκλογές είχαν αλλά δεν άλλαξε τίποτε. Τώρα όμως ο κόσμος έχει βγει στους δρόμους. Εδώ καθόμαστε στον καναπέ και πληκτρολογούμε στο φέισμπουκ για να ξεδιπλώνει ο καθένας μας τον εγωισμό του και να υπερηφανεύεται ότι είναι ο μοναδικός κάτοχος της αλήθειας. Θα το ξαναπώ: Καμία δικτατορία δεν έπεσε μέσω εκλογών.
Fotis Exarchos Αγαπητέ Φώτη, η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος είναι (σύμφωνα με το ελληνικό Σύνταγμα) δικαίωμα και υποχρέωση του πολίτη υπό έναν απαράβατο όρο: ότι έχουμε πράγματι δημοκρατικό πολίτευμα. Στις μέρες μας αυτός ο όρος δεν πληρούται. Επομένως, τίθεται ζήτημα εφαρμογής άλλου άρθρου του Συντάγματος, το οποίο φρόντισαν κάποιοι υποκινούμενοι από γραφικούς προδότες να το εξευτελίσουν. Η οργή του λαού εναντίον μιας έξυπνης δικτατορίας δεν εκφράζεται μέσω της κάλπης.
Λάθος η αποχή…. ευνοεί το σύστημα…
Ioannis Tentas Το ακριβώς ανάποδο: Το δικτατορικό σύστημα που διεξάγει τις στημένες εκλογές ευνοείται από την συμμετοχή.
Με την αποχή που προτείνετε εινσι σαν να τους ψηφίζουμε.
Voula Vianda είναι σαν να τους αναγνωρίζετε! Οι δικτάτορες που έβγαλαν μαστίγιο και μας κουνούσαν το δάχτυλο και μας χλεύαζαν ως αρνητές και ψεκασμένους, τώρα βγάζουν την κάλπη.
Η ψήφος μας στα χέρια της εβραϊκής Singular logic αναιρεί κάθε επιχείρημα υπέρ της συμμετοχής.
Αυτό που μπορεί να γίνει θηλειά στον λαιμό τους και να τους “μαζέψει” είναι μόνο η πλειοψηφικη αποχή.
Άλλως εμείς ψηφίζουμε και “άλλοι” εκλέγουν..
Η καλύτερη ψήφος είναι όλη αυτή η αποχικη πλειοψηφια να “κατασκηνώσει” έξω από την Ευελπίδων απαιτώντας – μέχρι απειλής χρήσης βίας – από την Δικαστική εξουσία να αναλάβει την ευθύνη της και να πράξει το έργο της.
Οι υπόλοιποι ας τρέχουν κάθε 4 χρονια στην κάλπη να επικυρώνουν την ασυλία και το ακαταδιωκτο τους.
Ernestos Ernestos Εργαλείο του Ρότσιλντ είναι για να ελέγχει 100% τις στημένες εκλογές. Είτε γιαλαντζί εκλογές θα έφερναν, είτε τάνκς και εκτελεστικά αποσπάσματα.
Με τα τάνκς όμως υπήρχε ο κίνδυνος του ξεσηκωμού.
Ενω όταν ελέγχεις το λαό κοροϊδεύοντας τον με ψεύτικες εκλογές, κάνεις τη δουλειά σου πιο άνετα.
Έτσι ο εβραίος λόρδος, αγόρασε τη Singular απο τους παλιούς ιδιοκτήτες και μετέφερε σε αυτην τη διενέργεια των εκλογών, απο τις νομαρχίες και το υπουργείο εσωτερικών.
Εσύ διορίζεις προσκυνημένες ορντινάτσες σου και οι όχλοι διατηρούν τις ονειρώξεις μιας ελεύθερης πατρίδας που απλά έχει κακή κυβέρνηση και θα την διώξει με εκλογές.
Papaderos Thodoris τα ξερω φιλε μου, το θεμα ειναι οτι οι στοκοι σ αυτη τη χωρα δε λενε να το κατανοησουν κ ριχνουν τις ευθυνες σ αυτους που δεν πανε να ψηφισουν κ λενε οτι η αποχή φταιει που βγαινει ο κουλης, η τσουπρα κι ο καθε προσκυνημενος δικτατορισκος.
εχει καταφερει η singular να κρυβεται μπροστα στα ματια τους..
Οι μόνοι με προσπάθειες ένωσης και συσπείρωσης.
Οι μόνοι με Νομική Δέσμευση προς το Λαό λόγω της Μήνυσης που κατέθεσε το Ε.ΠΑ.Μ για έσχατη Προδοσία.
Οι μόνοι με ξεκάθαρες θέσεις, με αγώνες και που στην ώρα της κρίσης με την απάτη του Covid ήταν και είναι δίπλα στους ανθρώπους.
Ξεκάθαρα, κατά της Νέας Τάξης πραγμάτων.
Γιώργος Καρακουλάκης Και τι κατάφερε το ΕΠΑΜ που κατέθεσε αυτήν την γραφική μήνυση; Απευθύνθηκε στα λυκόπουλα για να μας σώσουν από τους λύκους; Θέλω να βγει ο κ. Καζάκης και όλο το ΕΠΑΜ και να αποκηρύξει την μασονία. Και θέλω το ίδιο να κάνουν όλα τα κόμματα και όλοι οι υποψήφιοι.
Κωνσταντίνος Βαθιώτης ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙΣ κ. ΚΑΘΗΓΗΤΑ !
Γιώργος Καρακουλάκης ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΦΤΥΣΙΜΟ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ.
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΛΟΓΟ.
ΠΗΡΑΝ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΟΠΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΞΕΡΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ…. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ????
ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΧΑΖΑΡΟΕΒΡΑΙΟΥ ΟΙ… ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ????
ΝΑ ΤΑ ΠΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑΤΙΚΑ ????
ΚΑΤΟΧΗ ΕΧΟΜΕ………… ΠΟΥ ΠΑΣ ΩΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ΞΥΠΟΛΗΤΟΣ ΣΤ ΑΓΚΑΘΙΑ ????
Stella Stoikou Έχεις καταλάβει κοπελιά οτι η Ελλάδα σήμερα βιώνει την πιο μαύρη και απάνθρωπη κατοχή όλων των χιλιετιών της ?
Έχεις κάποιο ιστορικό προηγούμενο χώρας που κάνει εκλογές ευρισκόμενη σε κατοχή ?
Η Ελλάδα αποτελεί φαινόμενο παγκόσμιας πρώτης.
Και οι προβατοποιημένοι όχλοι των χρήσιμων ηλιθίων, που τρέχουν αλλαλάζοντας σε κίβδηλες στημένες απο τον κατακτητή εκλογές με προαποφασισμένο αποτέλεσμα, αποτελούν άλλη μια παγκόσμια πρώτη ηλιθίων της ανθρώπινης ιστορίας.
ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕ ΜΥΓΑ ΣΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥ.
ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΤΗ ΒΑΖΕΛΙΝΗ ΣΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ, ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΜΟΛΙΣ ΔΕΙ ΤΟΝ ΧΑΖΡΟΕΒΡΑΙΟ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ.
Κωνσταντίνος Βαθιώτης Κυριε Βαθιωτη ακριβως το ιδιο θεμα με απασχολει κι εμενα και σας συγχαιρω που το θετετε ως πρωταρχικο….Ειναι οντως το κορυφαιο,διοτι με μελη της μασονιας σε αξιωματα υψηλα στους θεσμους μιας πολιτειας,καμμια κυβερνηση δεν μπορει να προχωρησει….Πολιτικη και δικαιοσυνη ειναι καργα μεσα στη διαφθορα,αφου οι εκπροσωποι τους,ο ενας κραταει τον αλλο και αλληλοκαλυπτονται,το συνταγμα ειναι ανυπερασπιστο,ουδεις τιμωρειται,ο,τι εγκλημα κι αν διαπραξει,αν ανηκει σε αυτη την οργανωση και ολοι οι υπολοιποι θεσμικοι παραγοντες,ειτε σιγονταρουν,οπως οι δηθεν επιστημονες στην δηθεν πανδημια,ειτε κανουν κανουν μοκο για να μη βρουν το μπελα τους!Αυτα αφορουν τις ταξεις των πανεπιστημιακων,των δημοσιογραφων,του νομικου κοσμου,των ανωτερων κλιμακιων της εκκλησιας και των καλλιτεχνων,αφου αυτοι οι θεσμοι ασκουν εξουσια και επιρροη στην κοινωνια και επομενως αποτελουν το κατεξοχην εργαλειακο δυναμικο του μασονικου χωρου !!!…Η χωρα αφανιζεται και ο λαος αισθανεται πληρως ανημπορος να αντιδρασει,μπροστα σε αυτη την κατασταση!!!
Συνειδησιακά η αποχή δεν μου ακούγεται καλά , προσωπικά προτρέπω τόν κόσμο νά ψηφίζουν μικρά πατριωτικά κόμματα, και να μπούνε εκλογικοί αντιπρόσωποι , ώστε κατά τό δυνατών νά αποτραπεί η νοθεία.
Σταύρος Τσόγκας Και κάποια μικρά κόμματα να μπουν, δεν θα καταφέρουν να καθαγιάσουν το μολυσμένο τοπίο. Αντιθέτως, θα ενθυλακώσουν την οικονομική επιβράβευση της εισόδου στην Βουλή (άρα θα πάρουν βρόμικο χρήμα) και μετά από λίγο καιρό το γάργαρο νερό (αν είναι βεβαίως γάργαρο) θα μολυνθεί κι αυτό. Οι δικτατορίες δεν πέφτουν μέσω ψηφοδελτίου.
Οι άνθρωποι που δεν ψηφίζουν το κάνουν επειδή όλες οι επιλογές που τους προσφέρονται δεν έχουν νόημα για αυτούς. Εάν πιστεύετε ότι μπορείτε να ψηφίσετε τον τρόπο να βγείτε από αυτό που έρχεται, πραγματικά δεν δίνετε σημασία.Ειδικά όταν η πιθανότητα να εγκατασταθούν παρά να εκλεγούν αυξάνεται και γίνεται πιο εμφανής παγκοσμίως
Αν τα τελευταία 3 χρόνια δεν σας έχουν δείξει ότι η ψήφος δεν είναι διέξοδος από αυτό το χάλι, τότε δεν είστε προσβάσιμοι.Είμαστε ανίκανοι για πολιτικές λύσεις Ούτε μήνυμα με αποχή δεν μπορούμε να στείλουμε σε όλο αυτό το σάπιο διεφθαρμένο σύστημα Ολοι μα όλοι θα προωθήσουν την ατζέντα και η παρωδία θα διαιωνίζεται….Πάμε λοιπόν να επικυρώσουμε την δουλική μας κατάσταση
Στην κάλπη Ελληνα να μην πας! Συμφωνώ με τον κύριο Κωνσταντίνος Βαθιώτης. Η ουσιαστική αντίσταση ξεκινάει από την αποχή, όχι ομως από την παθητική. Ποιος σου είπε Ελληνα ότι αποχή ισον παθητική στάση! Το συνταγμα ρητώς λέει ότι όταν καταλύεται το συνταγμα είμαστε υποχρεωμένη να δράσουμε με κάθε μέσω ενάντια σ’αυτους που το καταλύουν. Μετά λοιπόν το δεν πάω στις κάλπες είμαστε υποχρεωμένη και δικαιωματικά να ξεκινήσουμε μια σειρά κινήσεων όπως πχ κοινωνικων ελέγχων ( που έχει δικαίωμα ο απλος πολίτης με βάση συνταγματος να κάνει) και άλλων αγωνων αντίστασης με κάθε μέσον κατά όλων των προδοτών της χώρας μας.
Στις παρούσες συνθήκες, οποιος υποψήφιος τολμήσει να δηλώσει ότι αποκηρύσσει τη μασονία,την επόμενη ώρα απλά…δε θα υπάρχει.Εχοντας αυτή τη γνώση…ποιος θα τολμήσει
Αποχή όλοι για να είναι ελεύθερος ο ελληνικός λαός ο λαός είναι κυρίαρχος όπως ορίζει το Σύνταγμα απλά έχει το δικαίωμα να μην θελη την έσχατη προδοσία και την γενοκτονίας με την βία παραβιάζετας το Ελληνικό Σύνταγμα Αποχή λοιπόν για να φύγουν από την βουλή γιατί δεν είναι άξιοι να κυβερνησουν την χώρα μας την Ελλάδα μάς Έλληνικε λαέ έτσι θα είσαι πάντα ελεύθερος Αν πας στην κάλπη θα σε συνένοχος μαζί με τούς Προδότες τής Πατρίδας σού και θα τιμωρίθεις από το Σύνταγμα της Ελλάδος
Θα προσέθετα ευθαρσώς ότι οι Νεοέλληνες, πέρα από το ιδιότυπο “τσιφτετέλι” που χορεύουν με τα επιδόματα, έχουν μεταμορφωθεί σε απρόθυμους αναστενάρηδες που υποχρεώνονται, ειδικά από την τωρινή κυβέρνηση, να πατάνε πάνω σε συνθήκες που τους καίνε τον βίο ώστε να κερδίσουν μερικά ψίχουλα ανακούφισης όταν η ταλαιπωρία απέρχεται. Η διαφορά με τους πραγματικούς αναστενάρηδες έγκειται στο ότι οι πραγματικοί αναστενάρηδες τελούν την πράξη τους οικειοθελώς και χαρακτηρίζονται από πίστη και πνευματική μέθεξη που τους παρακινεί να αψηφίσουν τους κανόνες της φύσης και να ζήσουν την ακαΐα. Οι πολίτες από την άλλη, που προσδοκούν “ανάσταση” του νοικοκυριού τους μέσω των επιδομάτων, είναι μαζοχιστικά έρμαια που αισθάνονται το μαστίγιο της (τεχνητής) ακρίβειας πάνω τους και αντί να εξεγερθούν, αφήνονται να χτυπηθούν ανελέητα στην αξιοπρέπεια τους μέσω των επιδομάτων, χωρίς να μεταχειριστούν έστω ένα κωδικό όνομα (code word) που θα έβαζε τέλος στο μαρτύριο τους. Όσο για τα αγγλόφωνα γλωσσικά τεχνάσματα που μάλλον στόχο έχουν να “χρυσώσουν το χάπι” και να το ωραιοποιήσουν στα αυτιά των πολιτών, είναι κινήσεις passπαρτού της σατανικής ελίτ για να πετύχουν τον στόχο τους να συνηθίσει ο λαός στα passατέμπο που έχουν σκοπό να τον ταΐζουν στο μέλλον, συγκεντρώνοντας την αληθινή “τροφή” στα χέρια ολίγων και “εκλεκτών”.
Συνηθίσαμε να μας ξεσκίζουν τη λογική, την πατρίδα και τα όνειρα.
Κι εμείς απαθείς, αγκυλωμένοι σε προφίλ ψηφιακών φυλακών αγκαλιάζουμε τα πληκτρολόγια και βλέπουμε απο το απέναντι πεζοδρόμιο.
Το ολοκαύτωμα όλων όσων μας αφορούν.
Μουγκοί και κακομοίρηδες.
Και ούτε να τα σπάσουμε μια βραδιά στα μπουζούκια του δρόμου είμαστε ικανοί,
σ ένα βαρύ ζεϊμπέκικο πάνω στα πτώματα της αδικίας.
Γιατί βλέπεις, τα σπασίματα στα μπουζούκια του δρόμου δεν πληρώνονται με φράγκα, αλλά με αίμα.
Εμείς τραγικά, όρθια σκιάχτρα, κάνομε ακόμα αναφορές σε πεθαμένες, προδομένες και κίβδηλες ιδεολογίες.
Περιμένοντας τον εθνικό και φυσικό μας θάνατο, μέσα απο πανδημίες βιασμένων παρθένων παρελθουσών εποχών,
απο τελετουργίες ανθρωποθυσιών
και την πλήρη απαξίωση του νου,
μέσα απο στημένες εκλογές απο κατοχικά δοσίλογα ανδρείκελα
του μαυροκόρακα με την ποδίτσα και το κιπά στον τοίχο των δακρύων
και το αίμα των γενοκτονιών στα τερέν της ιστορίας.
Αποκομμένοι πρώτα και πάνω απ όλα, από το Θεό μας.
Απο την Πίστη μας.
Προβολές : 1,924
Μοίρασέ το:
Ετικέτες: ΑΠΟΧΗ, ΕΚΛΟΓΕΣ 2023, ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ, ΚΟΡΥΦΑΙΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο. Ο διαχειριστής του ιστολογίου, δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, να έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
- Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές ή χυδαιολογίες.>
- Μην δημοσιεύετε άσχετα με το θέμα σχόλια.
- Ο κάθε σχολιαστής, οφείλει να διατηρεί ένα μόνον όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
- Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση, διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων, χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
- Επιπλέον σας τονίζουμε, ότι το ιστολόγιο, λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου, τα σχόλια θα αναρτώνται μόλις αυτό καταστεί δυνατόν.
αρα τους ποναει η αποχη ειχες δικιο Ποπη. κανεις να μην παει να ψηφησει λοιπον
Φυσικά και τους ενοχλεί… ιδίως αν η ΑΠΟΧΗ είναι ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ!!!
https://vm.tiktok.com/ZGJujFAwH/ ακουστετι λεει ο μητσοτακης στο τικ τοκ. να ψηφησουμε οτι κομμα θελουμε αλλα να μην απεχουμε
Τους καίει η ΑΠΟΧΗ… όσο μεγαλύτερη, τόσο καλλίτερα… γιατι ΑΠΟΧΗ, σημαίνει ΑΦΥΠΝΙΣΗ.
Οι επιλογές είναι τρείς. Είτε ψηφίζουμε, είτε απέχουμε ή λευκό είτε επαναστατούμε..
α) Επανάσταση δεν γίνεται βλέποντας την κατάσταση του λαού. Ακόμα και να γινόταν κάποια εξέγερση το νεοταξίτικο σύστημα έχει όλα τα εργαλεία (αριστερά, Αναρχικούς κλπ) να σαμποτάρει ή οδηγήσει εκει που θελει την εξέγερση
β) Αν απέχουμε ή λευκο, τότε απλούστατα απο τους γλείφτες ,των 50 ευρώ, του συστήματος μέχρι τους πλήρως βολεμένους του συστήματος που πλούτησαν μαζί με τους Ελληνοποποιημένους λάθρο θα πολλαπλασιάσουν την ψήφο τους . Και φυσικά δεν θα δώσουν δεκάρα για το πόσοι απείχαν. Θα αναλάβουν λοιπόν την εξουσία και θα συνεχίσουν το έργο τους και φυσικά κανένας δεν θα κουνηθεί. Να υπογραμίσω ότι δεν μας μένει καθόλου χρόνος. Σε 5-6 χρόνια θα μας έχουν τελέιώσει με τους λαθρέποικους, τις πρέσπες του Αιγαίου κλπ.
Να τονίσω ιδιαιτερα το πως τα άθλια ΜΜΕ διαφήμιζαν την αποχή (να πάμε για μπάνιο προέτρεπαν) γιατί προφανώς αυτό θέλανε. Ξέρανε ότι όσοι απείχανε ποτέ δεν θα ψηφίζανε συστημικά κόμματα.
γ) Μόνη λοιπόν διέξοδος είναι η ψήφος σε ανυι συστημικά κόμματα. Αλλά προσοχή πραγματικά αντι συστημικά. Αν η πραγματική αντι συστημική ψήφος πραγματικά εκφραστεί είναι απλώς η συντριπτική πλειοψηφία. Οι βολεμένοι είναι όσοο γ’ίνεται και λιγότεροι . Ενα μόνο περιμένουμε 750 χιλ πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, αν βαλουμε πλειστηριασμούς σε αλλες ιδιοκτησίες κλπ φτάνουμε σε εκατομμύρια επηρεαζόμενους . Πολλαπλασιαζόμενοι επι τα μέλη της οικογενείας τους μιλάμε για εκατομμύρια και το σύστημα αυτό το ξέρει πολύ καλά. Αν απέχουν δεν κάνουν τίποτα, αν ψηφίσουν τους τελειώνουν.
Το μεγάλο πρόβλημα είναι οι φυτευτοί δήθεν αντι συστημικοί και η φανερή ανικανότητα των αντι συστημικών . Αλλα η λύση στην ανικανότητα τους δεν είναι η αποχή αλλά η συστράτευση μαζί τους ακόμα και αν έχουν τεράστιες αδυναμίες.
Είναι λοιπόν έγκλημα η αποχή-λευκό .
* Οπως ήταν παντελώς λάθος και ανεδαφική η θέση σας σχετικά με τα εμβόλια , περί δικαιώματος να μην εμβολιαστούμε ενω η σωστή ήταν ότι φτιάξανε και ελευθερώσανε τον ιο για να μας εμβολιάσουν και σκοτώσουν που ήταν η θέση του Ν. Αντωνιάδη
Ε, αφού το σωστό το λέει ο Αντωνιάδης… να συνεχίσεις να τον πιστεύεις…
θα συνεχίσω.
Πάντως όσοι μιλούσαν για δικαιώματα κλπ απέτυχαν πλήρως.
Συγγνώμη αλλά η εμμονή κάποιων από εσάς να μη ψηφίσουν (αποχή δηλαδή) είναι υπέρ του πρώτου κόμματος γιατί απλά όσα λιγότερα κόμματα στη Βουλή τόσο μεγαλύτερα τα ποσοστά του πρώτου (σε ψήφους)….Ξεχνάτε όλοι εσείς ότι ο Μητσοτάκης κυβερνά με 22% (επί του συνόλου) ο Τσίπρας κυβέρνησε με 18% και ο Μπακογιάννης είναι δήμαρχος με 12% γιατί υπήρξε ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΧΗ….αυτό δηλαδή που προτείνετε…..η εμμονή σας είναι και αντισυνταγματική (άρθρο 120 – και τηρώ και υπερασπίζομαι το Σύνταγμα με όλα τα μέσα) και ΥΠΟΠΤΗ γιατί προτείνετε το 22% να κυβερνά το υπόλοιπο 78%….(όπως γίνεται σήμερα).Έτσι πέρασαν νόμοι,υποχρεωτικότητες,ναζιστόχαρτα κλπ από το 22% στο υπόλοιπο 78% επειδή λόγω αποχής τους άφησαν κάποιοι να κάνουν ότι θέλουν…..Πολυκομματική Βουλή σημαίνει λιγότερα ποσοστά στα “μεγάλα κόμματα” και μεγαλύτερος έλεγχος από τα μικρότερα…..Όσο για την Sincular ο αλγόριθμός της έχει ποσοστά “λάθους” 0.5 – 0.8 % για να πετάει έξω τα κόμματα που πλησιάζουν το 3%, την είσοδό τους δηλαδή στη Βουλή. Και κάτι τελευταίο..Και η αποχή να πετύχει με μεγάλα ποσοστά ξεχνάτε τα ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ του κάθε κόμματος που έτσι κι’αλλιώς θα ψηφίσουν.Δηλαδή θα έχουμε πάλι κυβερνήσεις με 18 και 22%..ΛΟΓΩ ΑΠΟΧΗΣ.
Σύνταγμα πλέον δεν υφίσταται. Τελευταία φορά που
καταπατήθηκε ήταν με τα μνημόνια. Συγνώμη, με την ” πανδημία” ..( Έχουμε χάσει το μέτρημα πλέον) ! Μην λέμε τα ίδια..
Απόλυτη νομική και Συνταγματική προϋπόθεση για δημιουργία κόμματος , ” μικρού” , ” πατριωτικού” ” ελληνικού” κλπ είναι η Πίστη στο ( καταπατημένο πλέον) Σύνταγμα.
Σωστά;
Αποδοχή δηλαδή της καταπάτησης.
Σωστά;..
Από εκεί και πέρα τί συζητάμε;
sta.
Έλα μου ντε;;; Τι συζητάμε;;;
ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ… ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ…
Οι εκλογές είναι απλά 2 πράγματα: εμπόριο ελπίδας και μεταφορά ευθυνών. Πουλάνε στο λαό τη ψευδαίσθηση πως μπορεί με ένα χαρτάκι κάθε 4 χρόνια να αλλάξει το αποτέλεσμα. Και μεταφέρουν τις ευθύνες τους για όσα κάνουν στους ψηφοφόρους.
Ο λαός πρέπει μαζικά να απαξιώσει τις εκλογές. Και πρέπει να το κάνουμε γρήγορα. Γιατί επειδή οι μασόνοι έχουν προβλέψει πως κάποια στιγμή θα ξυπνήσουν οι ραγιάδες και θα κάνουν μαζική αποχή, θα καταργήσουν τις φυσικές κάλπες και θα κάνουν τη ψηφοφορία μέσω ίντερνετ και gov.gr . Έτσι ώστε να μπορούν να δηλώνουν 10 και 15 εκατομμύρια ψηφοφόρους συμμετοχή, και κανένας να μη μπορεί να πει “μα τα εκλογικά κέντρα είναι άδεια” γιατί όλοι θα ψηφίζουν από το σπίτι δήθεν…. Τι τους περάσατε τους μάγους της μασονίας, για ηλίθιους; Κακιασμένοι είναι, ηλίθιοι όχι….
Σε ποιον ανήκει η περίφημη Zeta Global που κατέχει το disqus;
Μα φυσικά σε Black Rock και Van Guard – αν μη τι άλλο;
Θα ήθελα να αναφέρω τα εξής ως αναφορά τα μικρά κόμματα, που μερικοί προτείνουν
ψήφο σ’ αυτά, για να ανατρέψουν κάποια κατάσταση στην καλύτερη ή να υπάρχει περισσότερος
έλεγχος στην βουλή, χωρίς την παντοδυναμία του πρώτου κόμματος.
1. Εκλογές Μάιος 2012: ”Πρώτο” κόμμα με 19,01% όλα τα μικρά κόμματα που ψηφίσαμε για να μην
ξαναβγούν τα μεγάλα κόμματα, Δεύτερο κόμμα η νέα δημοκρατία με 18,75% και τρίτο κόμμα
ο σύριζα με 16.50%. Αποτέλεσμα μιά τρύπα στο νερό, στίς επαναλειπτικές εκλογές τον Ιούνιο 2012
βγήκε ο Σαμαράς. Το σύστημα μιά χαρά λειτούργησε με τα μικρά κόμματα που χρησιμοποιήθηκαν
σαν βαλβίδα αποσυμπίεσης και μετά μας καθοδήγησε πάλι εκεί που ήθελε.
2. Εκλογές Μάρτιος 2015: Πρώτο κόμμα σύριζα και συγκυβέρνηση με καμμένο (μικρό κόμμα) που σαν
πατριωτικό κόμμα θα σταματούσε η θα φρέναρε κάποιους νόμους ή συμφωνίες.
Οχι μόνο δεν απέτρεψε τίποτε αλλά υπέγραφε ότι συμφωνία έφερνε ο σύριζα (Πρέσπες κλπ). και
3. Δημοψήφισμα Ιούνιος 2015: Το αποκορύφωμα της ”δημοκρατίας” με 61,30% το όχι να μετατρέπεται
σε ναί και δεν κουνήθηκε κουνούπι.
Το τελευταίο λοιπόν μας δείχνει ξεκάθαρα ότι δεν έχει καμμιά σημασία τι θα ψηφίσεις, διότι αυτό που θέλουν
να κάνουν θα το κάνουν ανεξαρτήτου αποτελέσματος εκλογών ή δημοψηφίσματος, διότι η ψήφος δεν έχει
καμμία απολύτως αξία, αλλά χρησιμοποιείται σαν άλλοθι για να νομίζουμε ότι έχουμε δημοκρατία.
ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μετα το Οχι στο δημοψήφισμα έκανε εκλογές και ο Ελληνικός λαγός ψηφισε πάλι τον Τζίφρα και όλοι μαζί μνημόνιο.
Ελα ντέ !!!!!!!!!!!!!!!!! Και η μεγάλη αφασία ήταν οτι
Στις Εθνικές Εκλογές Σεπτεμβρίου 2015 δεν έφταιγε η
SingularLogic αλλά ο «ςωφωσ» αιλυνυκως «λαγός»
ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΧΑΪΒΑΝΙΑ!!!!!!!!!!
To OXI έγινε ΝΑΙ μετά από παρέμβαση του Zbigniew Brzeziński.