Η απόλυτη ΞΕΦΤΙΛΑ... 3.000 διαδηλώνουν για τις ψηφιακές ταυτότητες, όταν ζούμε μια ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ!
Διαβάζω, θλίβομαι και αναρωτιέμαι: ΟΤΑΝ ΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ;;;
ΤΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ;;;
Σύνταγμα: Συλλαλητήριο κατά των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων – «Όχι στην ψηφιακή σκλαβιά»
Στους δρόμους 3.000 πολίτες με αίτημα «όχι στην ταυτοποίηση του προσώπου»
Η κοινωνία, γύρισε την πλάτη στο συλλαλητήριο για τις ταυτότητες και πολύ καλά έκανε…
Μου γράφει ένας φίλος αναγνώστης:
“Επειδη ειμαι πεισματαρης πηγα…….ενα γραφικο μπουλουκι επαρχιακου θιασου…..
Περι τα 500 ατομα με διαφορους μοναχους σε τονο εκκλησιαστικου φολκλορ να χτυπιουνται.
Μόνο η ΕΛΕΝΗ ΛΟΥΚΑ δεν ήταν…
Ετσι δεν γινεται. Λιγη σοβαροτητα δεν βλαπτει.”
Αναφέρει και κάποια πρόσωπα που ήταν στο ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ, στο μήνυμά του ο φίλος αναγνώστης, που τα παρέλειψα…
Τρεις χιλιάδες (πολύ αμφιβάλω για τον αριθμό των συμμετεχόντων, πρέπει να ήταν πολύ λιγότεροι), σε μια Αθήνα έξι εκατομμυρίων κατοίκων, είναι ΞΕΦΤΙΛΑ… ΚΑΙ ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ…
Προσωπικά, μιλώντας με διάφορους φίλους που ήθελαν να πάνε στο συλλαλητήριο, αυτό που τους προέβαλα ήταν πως οι διοργανωτές, όφειλαν να σεβαστούν την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ και να ΑΝΑΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ…
Το θέμα των ψηφιακών ταυτοτήτων, δεν είναι αποκλειστικά θρησκευτικό θέμα…
ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΠΟΥ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ, ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΕΛΙΤ…
Προσωπικά, θεωρώ πως εν γνώσει ή εν αγνοία των διοργανωτών, το συλλαλητήριο, κατέληξε σε ΦΙΑΣΚΟ…
Και το χειρότερο, αυτό ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ, είναι βούτυρο στο ψωμί της ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ…
ΑΝ ΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ, ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΤΟΤΕ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ…
Τα συμπεράσματα, δικά σας…
Καλλιόπη Σουφλή
Υ.Γ. Πριν λίγο, πληροφορήθηκα πως διοργανωτής του συλλαλητηρίου, ήταν κάποιος μοναχός Φώτιος…
ΛΥΠΑΜΑΙ, ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΦΙΓΟΥΡΕΣ, ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ…
ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ…
ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ…
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΘΡΗΣΚΟΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΘΕΟΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΜΑ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΙΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΙΣ), ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ…
Στους δρόμους βγήκαν σήμερα το απόγευμα πολίτες οποίοι διαμαρτύρονται κατά των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων
Το κάλεσμα για το συλλαλητήριο στο Σύνταγμα έγινε διαδικτυακά με σύνθημα «όχι στην ψηφιακή ηλεκτρονική σκλαβιά, όχι στην ταυτοποίηση του προσώπου».
Στη συγκέντρωση, οι συμμετέχοντες προσήλθαν κρατώντας όχι μόνο πανό διαμαρτυρίας αλλά… σταυρούς και εικόνες.
Στους δρόμους βγήκαν σήμερα το απόγευμα «αρνητές» των νέων ταυτοτήτων για να διαμαρτυρηθούν στην έκδοση των ηλεκτρονικών δελτίων.
Σύνταγμα τώρα #ταυτοτητες #ΝΔ_ξεφτίλες #ΝΔ_εγκληματιες #συλλαλητηριο pic.twitter.com/9qgYnJs03r
— Peggi (@PeggiTzamourani) September 10, 2023
Σύνταγμα,τωρα‼️
Σοκ‼️‼️
«Καλύτερα δεν θα είναι με τον Τούρκο παρα να παρουμε ταυτότητες».
Αυτοί είναι οι πατριωτες που αγωνιούσαν μαζί με τους Νεοδημοκράτες για τη Μακεδονία.
Αυτό είναι το πραγματικό πρόσωπο των πατριωτών pic.twitter.com/HPsRCQc4SN— Marka2‼️ (@Marka2free) September 10, 2023
Λόγω της συγκέντρωσης, η Βασιλίσσης Σοφίας μέχρι «Ευαγγελισμό» είναι κλειστή στο ρεύμα της ανόδου.
Οι νέες ταυτότητες έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, πολίτες αναφέρουν πως θα φέρουν ηλεκτρονικά αρχεία με όλα τα προσωπικά δεδομένα.
Λίγα λεπτά μετά τις 7:30 το απόγευμα, έγιναν κάποιες προσαγωγές, μπροστά από το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία».
Μοίρασέ το:
Ετικέτες: ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ, ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο. Ο διαχειριστής του ιστολογίου, δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, να έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
- Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές ή χυδαιολογίες.>
- Μην δημοσιεύετε άσχετα με το θέμα σχόλια.
- Ο κάθε σχολιαστής, οφείλει να διατηρεί ένα μόνον όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
- Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση, διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων, χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
- Επιπλέον σας τονίζουμε, ότι το ιστολόγιο, λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου, τα σχόλια θα αναρτώνται μόλις αυτό καταστεί δυνατόν.
@ Τιμωρέ, σκατά … τον διάβολο έχετε μαζί σας.
ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΕΧΩ ΞΕΣΧΙΣΕΙ… ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ;;;
https://attikanea.info/tag/%CE%BA%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CE%B2%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%83/
https://romioitispolis.gr/i-prorrisi-toy-osioy-porfyrioy-apo-to-1982-gia-tis-ilektronikes-taytotites-kai-to-epakoloytho-sfragisma/
https://tasthyras.wordpress.com/2023/09/12/%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bb%ce%ae-%ce%bf%cf%81%ce%b8%cf%8c%ce%b4%ce%bf%ce%be%ce%bf%cf%85-%cf%85%cf%80%ce%b5%cf%81%cf%80%ce%bf%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%ce%ba%ce%bd%ce%bf%cf%85-%cf%80-2/#more-77695
Τα πραγματα ειναι απλά!
ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΕΙ!
Είτε το λένε ταυτότητα, είτε διαβατήριο, είτε οτιδήποτε που μας καθιστά έναν αριθμό (εμπόρευμα) που ορίζεται από τις ορεξεις οποιουδήποτε!
Είμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ και δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να μας οριζει τη ζωή!
Δεν παρακαλάμε κανέναν, δεν αναγνωριζουμε σε κανέναν το ρολο του αφέντη ή του εξουσιαστή της ζωης μας!
Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ συγκατάθεση απο ΕΜΑΣ για αλλαγή του τρόπου ζωής μας ούτε εξουσιοδοτήσαμε ΚΑΝΕΝΑΝ για αυτό!
Ως ελεύθερος άνθρωπος έχω δικαίωμα να ορίσω τη ζωή μου και να ΕΠΙΛΕΞΩ τον τρόπο που θελω να ζήσω. Το ιδιο δικαίωμα αναγνωριζω και στους άλλους αρκεί να μην προσβάλεται το κοινώς παραδεκτό που λέει ότι έχουμε συμφωνήσει σε κάποιους γενικούς κανόνες για να ζούμε αρμονικά εμείς οι Έλληνες πολιτες στην πατριδα μας!
Οπως λοιπόν απαγορεύεται σε εμάς να προσβαλουμε τη δημόσια αιδώ, το ιδιο απαγορεύεται και για τον κάθε ανώμαλο. Ο καθένας κρατάει τις προτιμήσεις του στο σπίτι του και στον ιδιωτικο του βίο…
Τα δικαιώματα για όλους είναι ιδια και λέγονται ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΑ!
Τα φύλα είναι δύο όπως καθοριζονται από τους φυσικούς νόμους και τα παιδιά χωριζονται σε αγοράκια και κοριτσάκια;
Αληθεια , τώρα με τα αφηγήματα της ανωμαλίας όταν γεννιέται ένα μωρό και ρωτήσουμε το γιατρό τι είναι, η απάντησή του ποια είναι; “Θα δείξει”;
“Θα το μάθουμε μετά την εκπαιδευση της ανωμαλίας στο σχολείο”; ” Τι να σας πώ… ο,τι αγαπάτε”; “Προς το παρόν αγόρι (ή κορίτσι) για το μελλον δεν μπορώ να εγγυηθώ”;… ή η ερώτηση διώκεται με τον “αντιρατσιστικό” νόμο;
Όταν δολοφονούνται γυναίκες, έχουμε ανθρωποκτονία και όχι “γυναικοκτονία”!
Δεν ξέρω πότε αποφασίστηκε ότι οι γυναίκες δεν ανήκουν στο ανθρώπινο είδος…
Αληθεια όταν δολοφονηθεί κάποιο απο τα κάμποσα χρώματα του ανώμαλου τοξου (οχι ΔΕΝ θα ταυτίσουμε ένα τόσο όμορφο φυσικό φαινόμενο με την ανωμαλία!) πώς το λένε; Τρανσοκτονια, κουιροκτονια, κτηνοβατοκτονία, λεσβιοκτονια; Κατά το “γυναικοκτονια” πάντα!
Προβλέπονται αυτές οι κατηγορίες εγκλημάτων στον ποινικό κώδικα ;
Αυτό παλι με τον “αντιρατσιστικό” νόμο… Ράτσες εχουν οι σκυλοι, οι γατες… Εμείς λεγόμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ! Και ως άνθρωποι χωριζόμαστε σε φυλές που είναι , εξ όσων θυμάμαι, η λευκή, η μαύρη, η κόκκινη και η κίτρινη. Τι σόι φυλή είναι οι Εβραίοι που χρηζουν ιδιαίτερης μνείας;
Αν το πάμε θρησκευτικά υπάγονται στην ίδια κατηγορία με τις αλλες θρησκείες…
Ακούσατε ποτέ να διώκεται με αυτόν το νόμο κάποιος Εβραίος που εβλαψε Ορθοδοξο; Ακούσατε ποτέ να διώκεται με αυτόν τον νόμο κάποιος “μετανάστης” μουσουλμάνος που εβλαψε Έλληνα ή Έλληνα ορθοδοξο; Ακούσατε να χρησιμοποιείται αυτός ο νόμος για οποιονδήποτε αλλόφυλο η αλλόθρησκο σε κάποιο από τα πάρα πολλά εγκλήματα τετοιου ειδους εις βαρος Ελλήνων;
Έχετε συνειδητοποιήσει ότι οι μόνοι που ΔΕΝ έχουν δικαιώματα σε αυτήν τη χώρα είμαστε εμείς και έχουμε αποδειχτεί υπέρμετρα ανεκτικοί και μαλ@κες;
Έχετε καταλάβει ότι το κράτος όχι μόνο δεν υπηρετεί το Έθνος αλλά το καταστρέφει αντιμετωπιζοντας ως υποδεέστερους τους Έλληνες πολίτες;
Έχετε συνειδητοποιήσει ότι τα σώματα “ασφαλείας” βρίσκονται στην υπηρεσία του ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥ( σύμφωνα με τη δική τους ορολογία) ανθελληνικού κράτους;
Εχετε συνειδητοποιήσει ότι ΕΜΕΙΣ τα συντηρούμε ολα αυτά όσο παραμένουμε υπάκουοι και τους πληρώνουμε; (Μερικοί το έχουμε κόψει αλλά ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη!)
Ας επιστρέψουμε όμως στο αρχικό θέμα (ολα μια αλυσιδα είναι που εμεις μπορούμε πάντα να κόψουμε…)
Οπως στον παραλογισμό πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να απαντήσουμε με λογική, ετσι και στην ψηφιοποίηση απαντάμε με αποψηφιοποιηση!
ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΈΧΟΥΜΕ σε κανένα ψηφιακό κράτος και διαδικασία που δεν είναι υπό τον απόλυτο έλεγχο μας! Το καλύτερο που μπορουμε να επιτρέψουμε είναι να υπάρχει σαν εναλλακτική επιλογή…
ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ψηφιακή υπογραφή! Οσα ψεμματα και να σας πουν οτιδήποτε ψηφιακό μπορεί να υποκλαπεί…
ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΜΕ πληρωμές μέσω κινητών διότι τότε είστε απολυτα εκτεθειμένοι στις ορεξεις οποιουδήποτε και ιδίως δίνετε άλλοθι στην εκάστοτε αρχή να ισχυριζεται ότι πέσατε θύματα χακερ ακόμα και όταν η δουλειά γίνεται από μέσα (εκτός αν έχετε πιστέψει τις διάφορες παπ@ριες
που σας ελεγαν ότι κάποιοι χακερ εβαζαν ειδικά πληκτρολόγια και υπέκλεπταν στοιχεία και μετά σας έκλεβαν!!!) Οταν βρεθείτε μπροστά σε ATM παρατηρήστε το και αναρρωτηθείτε αν μπορεί να γίνει αυτό χωρίς να γίνει αντιληπτό! Και να σας ενημερώσω οτι τα ΑΤΜ εχουν κάμερα!
Πολύ περισσότερο το ότι ολα αυτά μπορούσαν να τα λένε βασιζόμενοι στην εμπιστοσύνη, στην αφέλεια και άγνοια και φυσικά στην πλύση εγκεφάλου των ΜΜΕ που πάντα αναλαμβάνουν να ξεπλύνουν το έγκλημα !
Η πιο απλή και λογική αντιδραση κάθε πελάτη της τράπεζας θα ήταν η απαίτηση των χρημάτων του, διότι ακόμα και χάκερς να είχαν επέμβει η τράπεζα είναι υπεύθυνη για την ασφαλεια των μηχανημάτων της και των συναλλαγών της!
Συνήθως αυτές οι δουλειές είναι εκ των έσω και καλύπτονται από τα βλακωδη αφηγήματα που απευθυνονται σε εύπιστους και αφελεις!
Προτιμούμε τις πληρωμες με μετρητά!
Παύουμε να τροφοδοτουμε με δεδομένα το σύστημα…
Δεν αποδεχόμαστε κανένα ψηφιακό νόμισμα. Δεν αποδεχόμαστε και δεν συμμετέχουμε σε οτιδήποτε ψηφιακό δεν μπορούμε να κατανοήσουμε διοτι μας καθιστά ΕΡΜΑΙΟ στις διαθεσεις οποιουδήποτε που ελέγχει το σύστημα.
Αρνούμαστε την τηλεργασια και πολυ περισσότερο την τηλεκπαιδευση!
Απαιτούμε ΠΑΙΔΕΙΑ για τα παιδιά μας! Τα παιδιά χρειαζονται ΜΟΡΦΩΣΗ οχι εκπαιδευση! Και κοινωνικοποίηση οχι απομόνωση!
Δεν δίνουμε κινητά στα παιδιά και ιδιως στα παιδιά μικρής ηλικίας. Σε κανένα ανηλικο δεν δίνουμε “εξυπνα κινητα” που καλό θα ήταν να απαλλαγείτε και απο τα δικά σας, ιδίως αν δεν ξέρετε να προστατευθειτε!
Κλείστε τις τηλεοράσεις και αποτοξινωθειτε! Για να επανελθει η λογική σας και να χρησιμοποιησετε το μυαλο σας… Άλλωστε ειναι τουλάχιστον αστείο να κατηγορείτε τα βρωμοκαναλα και να τα παρακολουθείτε !
Αν ολοι κλεισουν τις τηλεοράσεις και σταματήσουν να ακούν τα ΜΜΕ τι νομίζετε οτι θα γίνει;
Εσείς κανετε τον καθε κατιμά αμορφωτο σπουδαίο, επειδη του δινετε σημασια και τον βάζετε στη ζωή σας! Με το πατημα ενος κουμπιού τον καταργείτε! Α, και ΜΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΕ ο,τι λένε, ούτε για να το κατακρίνετε! Δεν τους ενδιαφέρει τόσο η γνώμη σας όσο το να γίνονται μέρος της ζωής σας, το να υπάρχουν … Αγνοηστε τους ΠΛΗΡΩΣ!
Αποδεσμευτείτε όσο το δυνατόν απο τα κοινωνικά δίκτυα!
Ξαναγινετε άνθρωποι και μιλήστε με τους γύρω σας…
Μαθετε να χρησιμοποιείτε την τεχνολογία ως εργαλείο, αφού εξερευνήσετε και μάθετε τις παγιδες και τους κινδύνους…
Χειραγωγείστε την, μην γίνεστε θύματα χειραγώγησης μέσω αυτής!
Ειστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε σωστά το προβλημα και να χτυπήσετε οριστικά τον εχθρό, να τον ΑΦΟΠΛΙΣΕΤΕ;
Η ψηφιακή ταυτότητα είναι κάτι που σίγουρα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να αποδεχτούμε αλλά αν κοιτάμε μόνο το δέντρο χάνουμε το δάσος!
Ισως για αυτό καποιοι που δεν γνωριζουν, ή εμβολιμα σας παρασυρουν, σας λένε “μα δεν είναι υποχρεωτική απο την ΕΕ” , “άλλα κράτη δεν έχουν ταυτότητα”…κλπ.
Προφανώς επειδή ο ελεγχος μέσω ψηφιοποίησης γίνεται με άλλα μέσα όχι επειδή είναι κάτι που μόνο στην Ελλάδα γίνεται!
Η ψηφιοποίηση είναι το κλειδί, τα επιμέρους ψηφιακά εργαλεια είναι για την εξυπηρετηση του σκοπού τους που η ΕΕ είναι ο πυλώνας για την εφαρμογή! Η ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΕΕ!
Οσοι λοιπόν αντιτιθεστε στην ταυτότητα (και σωστα) πρέπει να ξέρετε ότι και τα διαβατήρια υπηρετούν τον ιδιο σκοπό! Επειδή ακούω πολλούς να έχουν παραπλανηθεί με τη λογική ότι θα πάρουν διαβατήριο για να γλιτώσουν!!!
Τι λετε…
Είστε έτοιμοι να χτυπήσετε το θηρίο στην καρδιά του ;
Υ.Γ. Στο άρθρο του κου Δασκαλάκη που έχει αναρτήσει η κα Σουφλή θα βρείτε πολλές χρήσιμες πληροφορίες για το πώς μεσω της ψηφιοποιησης και της συγκέντρωσης των δεδομένων κατω από ενα αριθμό θα μπορουν να μας ελέγξουν πληρως. Καλύπτει το θέμα από ολες τις πτυχές και μπορεί να σας βοηθήσει να δείτε την κατάσταση και αυτο που στηνουν σφαιρικά!
Αυτο που θα προσεθετα θα ηταν αυτο που ηδη προανέφερα οτι ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ τέτοιου τύπου ψηφιακό “εγγραφο” μπορεί να παιξει τον ιδιο ρολο, γι αυτό μη μείνετε εγκλωβισμενοι στον όρο ταυτότητα…
ΟΛΟΣΩΣΤΟς !!!!
“όχι στην ταυτοποίηση του προσώπου».
Από που προκύπτει οτι χρησιμοποιήθηκε αυτό το ηλίθιο σύνθημα; Απο το pronews;
Το pronews είναι γνωστή νεοταξίτικη ιστοσελίδα, μεταμφιεσμένη σε αντισυστημική.
Ο λογοκριτής του (Παρατηρητής) δήλωσε οτι περιμένει με ανυπομονησία να πάρη τιην σατανοταυτότητα.
Μην αναπαράγεις και μην υιοθετείς άκριτα την Προπαγάνδα.
Για να τελειώνουμε μ’ αυτό το θέμα…
Αυτό είχε βγάλει μόνο την είδηση, μετά την έβγαλαν κι άλλα δημοσιογραφικά ιστολόγια…
Ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του… στον ένα βρωμάει το έναμ, στον άλλον το άλλο…
Αν δεν γουστάρετε, ανοίξτε δικά σας ιστολόγια και γράψτε ότι γουστάρετε…
Το ποιός ειναι ο ρόλος του pronews τον ξέρω εδώ και πολλά χρόνια…
Εγώ, δεν στέκομαι σε κάποιες λέξεις… στάθηκα στην ελάχιστη συμμετοχή του κόσμου, στις γραφικές φιγούρες που γελοιοποίησαν το συλλαλητήριο, και στο γεγονός πως λόγω της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ, θα μπορουσε να αναβληθεί.
Παραθέτω σχόλιο φίλου δικηγόρου, ο οποίος συμμετείχε στο συλλαλητήριο και μου γράφει: “Διαβασα τα σχολια για το συλλαλητηριο , τα ατομα δεν ηταν ουτε 3000 ουτε 4000 ουτε 5000… ήταν κατω των 1000, ηταν ακριβως η μεσαια λωριδα απο τα σκαλια στο συντριβανι μεχρι λιγο πριν το δρομο δεξια και αριστερα δεν ειχε κοσμο ,αλλα το θεμα ειναι …οτι δεν υπηρχε σοβαροτητα. Οι μοναχοι μιλουσαν φανατισμενα και ουρλιαζανε. Εγω ΝΤΡΑΠΗΚΑ. Το ευτελισαν το θεμα. Αν τους ενοχλει αυτο, να κανουν συλλαλητηρια ΣΟΒΑΡΑ με ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΟΜΙΛΗΤΕΣ !!!!!!!!!! Να μην σας πω οτι ο κοσμος που παιρνουσε διπλα τους, ελεγε…”αυτοι το εχουν καψει τελειως… Εμενα να ρωτησουν που δεν εχω συμφερον να υποστηριξω κανεναν. Αλλα τετοιοι ειναι, γι αυτο θα καταστραφουμε πληρως…”
Ολες οι σχετικές αναρτήσεις που βρήκα περιείχαν το ηλίθιο σύνθημα. Προφανώς αντιγραφή απο τονεοταξίτικο pronews.
Χαίρωμαι που γνωρίζεις τον ρόλο του. Κάθε αναπαραγωγή προερχόμενη απο νεοταξίτες περιέχει προπαγάνδα είτε πρόδηλη είτε κρυφή.
Ο… κατακομβικός, ας ασχοληθεί με την μπατριώτισσα ιστολόγα φασίστρια, που δεν έχει κάνει καμία ανάρτηση για την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ, και να αφήσει τις αιχμές για μένα…
https://www.el.gr/nea-taxh/na-loipon-i-psifiaki-taytotita-einai-mo/
https://romioitispolis.gr/p-athanasios-mytilinaios-ti-tha-symvei-an-o-laos-den-antidrasei-gia-tis-ilektronikes-taytotites/
https://romioitispolis.gr/apokalypsi-sok-den-einai-ypochreotikes-oi-ilektronikes-taytotites-apo-tin-eyropaiki-enosi/
Προς σχολιαστή με το όνομα Γιώργος: Όταν την παίζεις, να κάνεις και κανένα διάλειμμα… και ν’ αλλάζεις και χέρι…
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααααααααααααααα
Eπίσης !! την σύντροφο δεν την παραφουσκώνουμε, διαβάζουμε τις οδηγίες και τις τηρούμε, αν παραφουσκωθεί αλλοιώνονται τα χαρακτηριστικά της, πρόκειται για νέο άτομο πού δέν!! γνωρίζουμε και μπορεί να αποκτήσουμε ψυχολογικά θέματα !!
Δεν το έπιασα… ξαναρίξτα…
O πολύ μαλάκας στίς μέρες μας πιά δέν τον παίζει, έχει αποδεχθεί ότι το απίθανο, υπέροχο αυτό όν που λέγεται γυναίκα Δ Ε Ν !! πρόκειται να τον πλησιάσει ποτέ και έτσι ….αγοράζει φουσκωτή σύντροφο για τα καλά αλλά και τα δύσκολα (for better or for worse) πού λέει κι’ ο Αμερικάνος παπάς στο γάμο!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ… ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ… ΥΠΕΡΠΛΗΘΩΡΑ, ΣΕ ΛΕΩ…
Χωρίς οργάνωση κανένα συλλαλητήριο δεν έχει επιτυχία.
https://tasthyras.wordpress.com/2023/09/09/από-εδώ-ο-μοναχός-φώτιος-και-από-εκεί/
ο Φώτιος με τον πάτερ κλεομενη είναι γνωστοί .τώρα ο κλεομενης δεν ήταν εκεί δεν ξέρω γιατί
Από 16:30 περίπου και έπειτα λέει γιατί
https://rumble.com/v3ffazl-207306849.html
Το κόμμα ΝΙΚΗ έπρεπε να είναι στη συγκέντρωση. Τότε γιατί το ψήφισε ο κόσμος. Αυτοί φοβούνται να βγούνε παραέξω. Ούτε στη Θεσσαλία πηγανε. Κανένας δεν πάει πουθενά
να κανανε διαδιλωση για ολα οσα εχει κανει η πουτανοκυβερνιση και αυτο να ηταν και για την μνιμη αυτων που χαθηκανε αδικα
Έτσι.Εχει τρόπους το σύστημα ώστε να απαξιώνονται τα κινήματα όταν είναι ενοχλητικά.
Δε περίμενα να κανεις τέτοια ανάρτηση….αυτά τα γράφουν άτομα που λοιδωρούν τους αντιδρώντες στις ταυτότητες
Δεν ήταν γλέντι λοιπόν για να ματαιωθεί αλλά αντίδραση σε ΟΛΑ όσα συμβαίνουν
Πολλοί ομιλητές αναφέρθηκαν και στη τραγωδία με πλημμύρες (αμφισβητώντας τους παρουσιαζόμενους νεκρούς), όπως και σε φωτιές, σοδομισμό κ.λπ. καλώντας σε ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ
Ειπώθηκε πολλάκις οτι μας δολοφονούν παντοιοτρόπως οι Μασόνοι και πρέπει να αντιδράσουμε
Ακόμη και τα συστημικά Μ.Μ.Ε. λένε για 4χιλ κι εδώ διαβάζουμε για 500 άτομα ή 3χιλ
Η πλατεία ήταν σχεδόν γεμάτη κι εκτιμώ για 4-5 χιλ
Σαφώς είναι λίγοι σε σχεση με παλιότερες δεκαετίες αφού οι ρασοφόροι ποιμένες πάνε τα προβατα στο λύκο κι είναι άφαντοι
Κι εγώ είχα πολλές επιφυλάξεις (λόγω Μοναχού Φωτίου) αλλά ανέλαβε ο δημοσιογράφος Λυμπερόπουλος τη παρουσίαση κι έγινε πολύ καλή δουλειά…..κι όσο μίλησε ο Φώτιος (δε μίλησε πολύ, ενώ μίλησαν καμιά 40αριά άτομα), δε ξέφυγε
Κάποιες υπερβολές σαφώς και υπήρξαν μέσα σε 40 ομιλητές αλλά η συγκέντρωση είχε παλμό κι ήταν αναπάντεχη επιτυχημένη
Αλλά και ποιος να μιλήσει για υπερβολές όταν διαβάζει το παρόν άρθρο ?
Παρευρισκόμενοι ήταν άτομα που έχεις εξυμνήσει πολλάκις (ας μην αναφέρω πάλι ονόματα), αποτειχισμένοι, Ομολογητές Ιερείς κι είναι κρίμα (για να μη χρησιμοποιήσω άλλη λέξη) να διαβάζουμε το παρόν άρθρο
ΥΓ. Οι συλλήψεις έγιναν σε κουκουλοφόρους, που προφανώς θέλαν να χαλάσουν τη συγκέντρωση και δόξα τω Θεώ δεν έγινε αυτό
Η ανάρτηση έχει πηγή…
Προφανώς δεν κατάλαβες το νόημα του σχολίου μου… άλλωστε το συζήτησα με πολλά έγκριτα πρόσωπα κοινά αποδεκτά, γιατί ήθελα να πάρω και άλλες απόψεις από πρόσωπα που εκτιμώ, γιατί δεν θεωρώ τον εαυτό μου αλάνθαστο…
Εκτιμώ τον κ. Λυμπερόπουλο, ο οποίος δεν είναι δημοσιογράφος, αλλά κάνει εξαιρετική δουλειά…
Είδα έναν μοναχό, ή ιερέα να κτυπιέται σαν δαιμονισμένος… ΕΛΕΟΣ…
Αν τη συμμετοχή εσεις την θεωρείτε επιτυχημένη, σε μια Αθήνα των έξι εκατομμυρίων και όταν όλη η Ελλάδα θρηνεί, το συλλαλητήριο και μόνο γι αυτό το λόγο έπρεπε να αναβληθεί, σηκώνω τα χέρια ψηλά…
Η κριτική σκέψη, είναι για τους λίγους, δυστυχώς…
Συμφωνώ απόλυτα στα περί κριτικής σκέψης….
Όταν όλοι λοιδορούν τους αντιδρώντες εσύ συντάσσεσαι μαζί τους
Όταν οι ρασοφόροι όχι μόνο είναι άφαντοι αλλά κάποιοι Δεσποτάδες λένε ότι δε δίνουν ευλογια στους Πιστους να συμμετάσχουν (γενικά, όχι μόνο στη χθεσινή), εσύ λοιδωρείς τους λίγους που ξέφυγαν απ΄ το μαντρί
Άλλο καλοπροαίρετες διαφωνίες κι άλλο αυτό που κάνεις εσύ υπερφίαλα
Σαφώς και δεν είναι μόνο θρησκευτικό το θέμα και πολλοί ομιλητές παρουσίασαν επιχειρήματα και στοιχεία (Νόμους) για την καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων κι ελευθεριών
Αυτά όμως δε τα προέβαλλε το σύστημα, επικεντρώθηκε μόνο στα άλλα, το οποίο κάνεις κι εσύ με αυτό το άρθρο
Μέχρι όμως να επιτευχθεί το ουτοπικό που κάποιοι φαντάζεστε (αριστεροί, αναρχικοί, άθεοι κ.λ.π. να διαδηλώνουν μαζί με Χριστιανούς), τουλάχιστον κρίνετε αντικειμενικά και με αληθινά στοιχεία μια συγκέντρωση Χριστιανών
Αλήθεια, δεν αναρωτήθηκες γιατί ο κ. Βαθιώτης, ή ο κ. Δασκαλάκης, δεν ήταν παρόντες στη συγκέντρωση;;;
Αλλά τόσο σας κόβει, τόσα γράφετε…
Ο μόνος που μίλησε με επιχειρήματα, ήταν ο Βασίλης Σπύρου… την ομιλία του κ. Λυμπεροπουλου, δεν την βρήκα να την ακούσω…
Συμφωνώ απόλυτα στα περί κριτικής σκέψης…..
Όταν το σύστημα λοιδωρεί τους αντιδρωντες εσύ συντάσσεσαι μαζί τους
Άλλο αυτό που έκανε ο κ. Βαθιώτης στο Mega, όπου ορθώς διαχώρισε τη θέση του από Μοναχό Φώτιο κι άλλο που κάνεις εσύ χωρίς να γνωρίζεις τι πραγματικά συνέβη χθες
είδες 2-3 βίντεο μέσα σε 40 ομιλητές κι έβγαλες συμπέρασμα
Το σύστημα δείχνει επιλεκτικά μονάχα αυτές τις φωτο κι εσύ κάνεις το ίδιο
Σαφώς και δεν είναι μονάχα θρησκευτικό το θέμα….Μίλησαν πολλοί ομιλητές για ανθρώπινα δικαιώματα κι ελευθερίες, παρουσιάζοντας στοιχεία και Νόμους
Μέχρι όμως να γίνει το ουτοπικό που φαντάζεστε κάποιοι (αριστεροί, άναρχικοί, άθεοι κ.λ.π. να αντιδρούν μαζί με Χριστιανούς σε συλλαλητήρια) τουλάχιστον κρίνετε αντικειμενικά και με πραγματικά στοιχεία τις συγκεντρώσεις των Χριστιανών…..αυτών που ξέφυγαν από το μαντρί των Δεσποτάδων και τώρα τους λοιδωρείς κι εσύ γιατί είναι λίγοι
Τελικά, όντως έχεις πρόβλημα κατανόησης του σχολίου μου… οπότε κάθε συζήτηση, περιττεύει…
Ναι, ακριβως, πέσανε όλες οι θείτσες οι μπαρμπάδες , και κάποιοι παπάδες και
το χε@@@ κανονικά . Του δώσανε θρησκευτική χροιά και το γελοιοποιήσανε
το θέμα, (ο Μητσοτάκης θα έτριβε τα χέρια του), ενώ πρόκειται για θέμα καθαρά
νομικής , πολιτικής και κοινωνικής φύσεως.
Οπως είπες και εσύ, και ένας αλλόθρησκος, άθεος ή άθρησκος έχει συμφέρον
να μην πάρει την ταυτότητα που καταπατά την ιδιωτικότητά μας.
Κάθε πολίτης πρέπει να έχει τη δυνατότητα να μπορεί να μπει σε μία “κατάσταση ιδιωτικότητας”,
και να μην εξαρτάται / ελέγχεται απο το κράτος, όποτε και όταν αυτός το κρίνει απαραίτητο.