ΚΑΤΩ τα ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ρε, από την οικογένεια των «παλαιοχριστιανών»
ΤΟΛΜΑΤΕ ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ;;;
Διαβάσαμε χθες :
«Κατεπείγουσα προανάκριση διέταξε η εισαγγελία Πρωτοδικών Κορίνθου για την υπόθεση των «παλαιοχριστιανών». Μετά από την εισαγγελική απόφαση η αστυνομία καλείται πλέον να διερευνήσει το συντομότερο δυνατό τον ακριβή αριθμό των ανηλίκων παιδιών που μένουν στις σπηλιές όπως επίσης και να καταγράψει μαζί με αρμόδιο εισαγγελικό λειτουργό τις συνθήκες διαβίωσης τους.
Η εισαγγελία Κορίνθου ζητά επίσης να προσκομιστούν οι ληξιαρχικές πράξης γέννησης των παιδιών, εάν τα παιδιά κάτω των 16 έτών πηγαίνουν σχολείο όπως προβλέπει ο νόμος και να καταγραφεί οποιαδήποτε άλλη ενέργεια που αφορά τη διαβίωσή τους.» (πηγή)
Διαβάζουμε σήμερα:
«Αποτέλεσμα αυτού ήταν η προσαγωγή του και απομάκρυνσή του (πατέρα) από τον χώρο με όχημα της Αστυνομίας με κατεύθυνση το αστυνομικό τμήμα Ξυλοκάστρου.
Πλέον η προσοχή της Ελληνικής Αστυνομίας επικεντρώνεται στο να εντοπιστούν τα ανήλικα παιδιά και η γυναίκα, τους οποίους αναζητούν». (πηγή)
Σχόλια:
Την ώρα που μπαίνουν βόμβες
στα πιο κεντρικά κ «ασφαλή» σημεία πρωτεύουσας και συμπρωτεύσουσας (ΜΑΤ, Δικαστικό Μέγαρος Θεσσαλονίκης κλπ),
(χωρίς δίπλωμα άρα και χωρίς ασφάλιση κλπ) -θέτοντας τη ζωή άλλων οδηγών και πεζών σε κίνδυνο,
εκτελούνται ο ένας μετά τον άλλον ακόμη κ μέσα στις φυλακές χωρίς ποτέ να εξιχνιάζεται κάτι.
ή σώζονται από συγκυρία (απόπειρα δολοφονίας Στέφανου Χίου),
αποδεικνύοντας ότι δεν υπάρχει ίχνος αστυνόμευσης ή έστω αληθινή προσπάθεια αναζήτησης υπαιτίων,
είναι τα προπύργια της διακίνησης πολεμικού οπλισμού και ναρκωτικών,
εκφοβισμού από συμμορίες ανηλίκων και το διαδίκτυο έχει γεμίσει με ένα σωρό βίντεο,
με διαδοχικές επιδρομές ΕΚΑΜ!!!και παρουσία Εισαγγελέα (!!!)
(φαίνεται δεν έχουν άλλες υποθέσεις παραβατικότητας να ασχοληθούν στη δικαιοσύνη)
Μια οικογένεια που ζει μόνη της σε ένα ερημικό τόπο χωρίς να ενοχλήσει κανέναν!
Διαβάστε δύο σχετικά άρθρα-προσεγγίσεις γιατί έγινε η υπόθεση αυτή έγινε ξαφνικά το 1ο θέμα στα κανάλια, στα «Αττικά Νέα», εδώ και εδώ.
Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
ΥΓ. Ένα σωρό παιδιά Ρομά είχαμε και έχουμε στα σχολεία.
Αρκετά από αυτά, τις περισσότερες ημέρες ή για μεγάλα διαστήματα απουσιάζουν από το σχολείο.
«μεθαύριο θα είναι ποινικό αδίκημα να στείλεις το παιδί σου ανεμβολιαστο στο σχολείο για covid και ότι άλλο έρθει. και θα σου παίρνουν την επιμέλεια. εκπαίδευση γίνεται μέσω της τηλεόρασης για τον κόσμο. τώρα, είμαστε σκλαβωμένοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από επιλογή μας, για την δήθεν ψυχαγωγία μας. αύριο, θα είμαστε σκλαβωμένοι στην ψηφιακή διακυβέρνηση, χωρίς να μπορούμε να αλλάξουμε τίποτα.»
«1ον. η είδηση παίζεται σε όλα τα μέσα, άρα είναι ΟΔΗΓΙΑ να παιχτεί παντού
2ο. Η λέξη «παλαιοχριστιανός» που χρησιμοποιείται έχει την λέξη ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ (όποιος κατάλαβε, κατάλαβε)
3ον. Η είδηση βγήκε ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση της ψήφισης του νόμου υπέρ του επαίσχυντου γάμου που κανείς άλλος στην ιστορία της Ελλάδας δεν επέτρεψε (ούτε οι Αρχαίοι Έλληνες). Ακολουθείται ξεκάθαρα ΣΕΝΑΡΙΟ αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης για να στραφούν τα βλέμματα μακριά από την συζήτηση για τον ανίερο γαμο….
4ο. Η είδηση κατέληξε σε … ΣΥΛΛΗΨΗ του πατέρα (σήμερα https://www.newsbreak.gr/ellada/564139/synelifthi-o-pateras-tis-oikogeneias-ton-palaiochristianon-sto-paidon-o-15chronos-gios-toy/ ) που στέλνει ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ σε όσους ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ αποφασίσουν να φύγουν στα … βουνά.
5ον. Και τελικά μάθαμε ότι για 10 άτομα ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ η Αστυνομία έστειλε 150 αστυνομικούς. Δηλαδή οι επιτιθέμενοι έστειλαν 15 φορές περισσότερους από τους αμυνόμενους. Στρατηγικά αυτό λέγεται ΥΠΕΡΚΕΡΑΣΜΟΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ. Για τους ποιο περιβόητους εγκληματίες το Ελληνικό Κράτος είχε στείλει λιγότερους…»
ΟΠΟΤΕ Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ Η … ΑΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΞΕΧΥΘΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΥΤ!»
1 σχόλιο:
- Τα παιδιά των Ρομά περνάνε στο Δημοτικό κανονικά κάθε τάξη, όσες απουσίες και να κάνουνε
Για να μείνει στην ίδια τάξη ένα παιδί στο Δημοτικό θα πρέπει να συναινέσει ο γονέας/κηδεμόνας του και αυτό γίνεται μόνον για 1 χρονιά (δηλαδή το πολύ να χρειαστεί να κάνει 7 χρόνια για να βγάλει το δημοτικό σχολείο ένας μαθητής- και μόνον με την συναίνεση του γονέα να χάσει 1 χρονιά).
Όσα γράψαμε για τις απουσίες των παιδιών Ρομά είναι όσα βιώνουμε στα σχολεία μας. Είναι η αλήθεια και την γνωρίζουν όλοι οι εκπαιδευτικοί άσχετα αν δεν αναδεικνύεται ποτέ ως θέμα.
Μοίρασέ το:
Ετικέτες: ΠΑΛΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο. Ο διαχειριστής του ιστολογίου, δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, να έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
- Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές ή χυδαιολογίες.>
- Μην δημοσιεύετε άσχετα με το θέμα σχόλια.
- Ο κάθε σχολιαστής, οφείλει να διατηρεί ένα μόνον όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
- Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση, διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων, χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
- Επιπλέον σας τονίζουμε, ότι το ιστολόγιο, λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου, τα σχόλια θα αναρτώνται μόλις αυτό καταστεί δυνατόν.
Τι είναι ΓΟΧ συνάνθρωποι;
Οι παλαιοημερολογίτες…
Κατάλαβα…
Είναι και πανσέληνος. Ώρα για τσακωμούς και απερίσκεπτες αποφάσεις. Προσοχή λοιπόν σε όλους πως φέρεστε. Παίζει να μην είναι τυχαία αστρολογικώς η χρονική στιγμή που πέρασαν το πουστονόμο. Και καπάκι έκαψαν και το αμάξι του γείτονα ή του κυνηγού για να το φορτώσουν στον Καλαϊτζάκη. Και τώρα έγιναν μαλλιά κουβάρια οι σχολιαστές αντί να ασχολούνται με το φλέγον θέμα.
Ο Καλαϊτζάκης σύγκρινε την ομάδα του με τους παλαιόπιστους ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑMISH, δεν είπε ότι είναι παλαιόπιστος, και το έκανε μόνο ως προς την προτίμηση για τον αυτόνομο τρόπο ζωής όπως ήταν κάποτε ο τρόπος ζωής για τους προπαππούδες μας, ότι δηλαδή δεν είναι ο μόνος, και έχουν κάθε δικαίωμα να ζουν όπως γουστάρουν αφού δεν κάνουν κακό σε κανέναν. Δεν είπε ότι είναι παλαιόπιστος. Ούτε είπε αν μοιάζει δογματικά με καμία από αυτές τις ομάδες αλλά και να έμοιαζε αυτό είναι δευτερεύον γιατί δεν διώκεται για το δόγμα του, διώκεται για την αυτόνομη επιβίωσή του και την ελευθερία του.
Ακριβώς! Απλως μιλούσε πιο περιληπτικά . Και πήραν και απομόνωσαν φράσεις του. Ήθελε να κατάδειξει ότι κι άλλου στον κόσμο υπάρχουν ομάδες που έχουν έναν εναλλακτικό τρόπο ζωής που δεν πειράζουν κανέναν. Για το πολιτιστικό κομματι μιλούσε. Θρησκευτικά δήλωσε ξεκάθαρα που ανήκει από την πρώτη αρχή άρα άτοπα και οσα ανέφερε ο θεολόγος στην τηλεόραση. Εγώ γιατί τον κατάλαβα από την αρχή πριν κάνει τις απαραίτητες διευκρινίσεις ; Και γενικως τον καταλαβαίνω πολύ καλά! Άξιος και με το καλό η επανένωση με την οικογένεια του. Η Παναγία να τους βοηθήσει.
Μια χαρά τα λές
O Mανώλης και στη πρόσφατη συνέντευξη στο OPEN είπε ότι είναι παλαιοημερολογίτης κι ότι στο ΧΥΤΗΡΙΟ (στη βλάσφημη εκείνη παράσταση όπου τα τηλεοπτικά πλάνα τον δείχνανε ήσυχο-ήσυχο) ήταν μαζί με το ΕΛΚΙΣ, του οποίου ήταν μέλος
Είχε δηλώσει πριν λίγες μέρες τα κάτωθι, προφανώς για να δικαιολογήσει το ότι ζούνε μακριά από τη κοινωνία, δηλαδή για τον “εξωτερικό” τρόπο ζωής τους κι όχι για τον πνευματικό
«Είμαστε μια κοινότητα παλαιοχριστιανών, στα πρότυπα των παλαιόπιστων Ρωσίας, ή των Άμις στην Αμερική, που αρνούμαστε την τεχνολογική πρόοδο και ζούμε παραδοσιακά, όπως οι πρώτοι χριστιανοί»
Τα χει και λίγο μπερδεμένα ο Μανώλης, καθώς είπε στη συνέντευξη του ΟPEN ότι οι παλαιοημερολογίτες είναι μειονότητα, ενώ είναι αναγνωρισμένοι Ορθόδοξοι
Κάποιοι όμως συνεχίζουν να κάνουν αβάντα στη προπαγάνδα (ασχέτως αν δε το κάνουν εσκεμμένα αλλά γιατί είναι στο κόσμο τους), μ΄ αυτά που δημοσιεύουν περί ενδογαμίας, ΑΜΙΣ με μούσια και μούσια γενικότερα…
Πού θα πάει όμως, θα τον ξετρουπώσουν τον αιρετικό σεχταριστή και θα σώσουν τη Πίστη μας
https://www.msn.com/el-gr/video/deltia-eidiseon/%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%AF-%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82/vi-BB1ivbZ2#details
Η αποδειξη για τα σχολια που εγραψα απο τον καθηγητη θεολογίας Ρεράκη
Ο παλαιοχριστιανός Δεν εχει καμιαν σχεση με τους παλαιοπιστους της Ρωσίας ( οπως επικαλέστηκε ο ιδιος )
αλλα ειναι καραμπινατος προτεστάντης που πιστευει στον Χριστο αλλά καμια σχεση με ορθοδοξία
και τωρα σιωπή και καλη μετανοια
π΄Γρηγοριος
Σας απάντησα στην άλλη ανάρτηση… συγχαρητήρια…κερδίσατε… μπορείτε τώρα να πανηγυρίσετε, που αποκαλύψατε τον μέγα κακούργο… από τη στιγμή που είναι προτεστάντης, είναι κακός άνθρωπος… αν όμως ήταν παλαιόπιστος θα ήταν άγιος άνθρωπος…
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ μ’ αυτά που διαβάζω… ντρέπομαι σαν δόκιμος άνθρωπος…
Εσείς, π. Γρηγόριε, μπορείτε να είστε περήφανος που αποκαλύψατε τον … καραμπινάτο προτεστάντη…
Πάω για σιωπή και καλή μετάνοια…
τα προηγουμενα 40 σχολια ειχαμε κουβεντα για ορθοδοξος η προτεσταντης
π Γρηγοριος
π. Γρηγόριε έκανα υπομονή, σου πα και “Καλή συνέχεια” και σταμάτησα τα σχόλια, μπας και βάλεις μυαλό κι αλλάξεις….επιτέλους
Ενώ εσύ έκανες το Κινέζο, ότι τάχα δε καταλάβαινες αυτά που σου καταμαρτυρούσα στα προηγούμενα σχόλια
Αλλά τώρα θα τα ακούσεις κανονικά
Ποιόν Καθηγητή Θεολογίας χρησιμοποιείς ?
https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2024/02/blog-post_822.html
αυτόν που μιλάει για τη “παιδεία” που καταπατάει απροκάλυπτα το Σύνταγμα κι έχει το θράσος να μιλάει και για καλλιέργεια θρησκευτικής κι Εθνικής συνείδησης μέσω αυτής ?
Αλλά ξέρω, θα πεις ότι έβαλες το link για να τεκμηριώσεις αυτό που θέλεις
Και τα υπόλοιπα που λέει αυτό το τσόλι, τάχα Καθηγητής, δε πειράζει να τα ακούσει ο κόσμος ε ?
Κι η προπαγάνδα με τα ψεύδη για λαγούμια κι έλλειψη ρεύματος (ενώ έχει φωτοβολταϊκό), νερού που κάνει το τσόλι η δημοσιογράφος και τα άλλα για αυτοκτονίες που λέει ο “Καθηγητής”, ούτε αυτά πειράζει να τα ακούσει ο κόσμος ε ?
Για να αυτοδικαιωθείς, για το εγώ σου, θα κάνεις τα πάντα
Ο Μανώλης παλαιοημερολογίτης είναι τόσα χρόνια, εκεί Βάπτισε και το παιδί του
Μια λάθος έκφραση χρησιμοποίησε, για να δικαιολογήσει την απομόνωση απ΄ τη κοινωνία και το έχεις δέσει κορδόνι και τον διασύρεις
Ακόμα όμως και να το γύρισε σε παλαιόπιστος, εδώ στρώνουν το χαλί για τον μελλοντικό διωγμό ΟΛΩΝ ΜΑΣ κι εσύ είσαι στο κόσμο σου
Ναι, ξέρω, σε άλλα άρθρα το κατήγγειλες κι εσύ αυτό
Θα κυνηγάνε να πάρουν τα παιδιά ΟΛΩΝ μας
Και ξέρεις ποιό είναι το βασικό πρόβλημα κι από που πηγάζουν όλα ?
Το ότι δε νοιάζεσαι όσο θα έπρεπε για το Μανώλη και την οικογένειά του και γι΄ αυτό τον διασύρεις ΚΙ ΕΣΥ μαζί με τους συστημικούς, τη στιγμή που είναι κάτω στο έδαφος και τον βαράνε από παντού
Η Πίστη μας λέει
νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη.
Εσύ δε το έχεις αυτό και γράφεις δεκάδες σχόλια κι αναρτήσεις για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα που προκύπτουν, καθώς η Πίστης σου είναι προβληματική
Καπνός Υπερηφανείας που λέγανε οι Άγιοι Πατέρες για εκείνους των εσχάτων χρόνων
Πιάσε το κομποσχοίνι και περιόρισε το στόμα σου και τον υπολογιστή
Χαρά μεγάλη θα κάνουμε να σε δούμε αλλιώς, τότε θα είσαι πραγματικά Φάρος
Πάτερ οφείλετε να δίνετε πρώτος το παράδειγμα.
Ο θεολόγος αυτός ανήκει στην κατηγορία των θολολόγων.
Μπαίνουμε στο Τριώδιο, μετράμε αντίστροφα είμαστε πριν τον κατακλυσμό, πριν το πυρ και το θειάφι που θα ρίξει.
Αρκετά Τον έχουμε παροργίσει .
Το σχόλιο του π.Γρηγορίου είναι ένα δείγμα της «λογικής» κάποιων ΓΟΧ:
1) Αφού βρήκαμε ένα δημοσίευμα στο msn (!!!!) που μας βολεύει
και βρήκαμε κι έναν καθηγητή Θεολογικής που τον αποκαλεί προτεστάντη (έλεος!!! έλεος δηλαδή!!! έχει δει πολλούς προτεστάντες που να τιμούν τις εικόνες ο κ.Ρεράκης;
αλλά είπαμε, βολεύει, γι αυτό τον κάλεσαν στην εκπομπή, ήξεραν τι θα πει, λέγοντας ότι είναι προτεστάντης 10 φορές, περνάει το μήνυμα στους τηλεθεατές και δεν υπάρχει το ενδεχόμενο να τον μιμηθούν άλλοι ορθόδοξοι)
άρα βγάζουμε αβίαστα το συμπέρασμα ότι ο άνθρωπος αυτός είναι όντως «προτεστάντης»!
Μ αρέσει που είσαι και ιερέας π.Γρηγόριε, πάντως σίγουρα κάτι δεν πάει καλά στην «λογική» σου.
Είμαι σίγουρος αβίαστα αποκαλείς ένα σωρό άλλους «πλανεμένους».
2) Οπότε λες στα πρόβατα να μην έχουν σχέση μαζί του,
εξ άλλου «ξυρίζεται» (κι όμως αυτές τις ανοησίες έγραψε ο π.Γρηγόριος),
εξ άλλου καπνίζει και από κάνα τσιγάρο έξω από το νοσοκομείο ΠΑΙΔΩΝ καθώς δεν τον αφήνουν να δει τον γιό του έχει και σκουλαρίκι (αυτό που το πας;)
οπότε μακρυά οι ορθόδοξοι από αυτόν.
Βρε π.Γρηγόριε, είπε κανείς να τον κάνουμε πνευματικό μας καθοδηγητή;
Την οδύσσεια ενός ανθρώπου περιγράφουμε, που στοχοποιήθηκε και συνεχίζει να εξευτελίζεται από τα ΜΜΕ στο πανελλήνιο, και ρωτάνε δημόσια ένα σωρό προσωπικά θέματα του για να προσβάλουν την αξιοπρέπειά του.
Ένας άνθρωπος παράτησε την ζωή στην πόλη κ ζει ασκητικά με την οικογένειά του. Μια καλή κουβέντα δεν έχεις να πεις γι αυτό;
3) Το ποιος είναι ο Ρεράκης π.Γρηγόριε το ξέρεις.
Γιατί χρόνια τώρα ασχολείσαι με την εκκλησιαστική επικαιρότητα. Τα γράψαμε κ τα ξαναγράψαμε κι εμείς. Το ξέρεις αλλά το κρύβεις.
Ο Ρεράκης λοιπόν είναι πολλά χρόνια τώρα επικεφαλής -Πρόεδρος- της ΠΕΘ (Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων).
Η ΠΕΘ λοιπόν ΟΥΔΕΠΟΤΕ τόλμησε να κατηγορήσει τις αποφάσεις της ψευδοΣυνόδου στο Κολυμπάρι (2016)
Την ξέρουν πολύ καλά την αλήθεια, θεολόγοι είναι, αλλά μερικά θέματα κάνουν “τζιζ”, οπότε κάνουμε ότι δεν τα βλέπουμε. Και η επιλογή της ΠΕΘ είναι συνειδητή. Δεν τους ξέφυγε το Κολυμπάρι. Γιατί βάλαμε γνωστούς μας θεολόγους να θέσουν στην ΠΕΘ το θέμα.
Πραγματικά λυπόμαστε βλέποντας (όχι την ΠΕΘ να παριστάνει ότι αγωνίζεται) αλλά τον π.Γρηγόριο να αξιοποιεί επιλεκτικά ότι τον βολεύει.
4) π.Γρηγόριε, σε γνωρίζουμε χρόνια.
Από τότε που δεν είχες ποίμνιο να μνημονεύσεις και μας ζητούσες να σου στείλουμε ονόματα αποτειχισμένων πιστών (κάπου 2016-2017 πρέπει να ήταν).
Ε λοιπόν αυτό που κάνεις, με πρόσχημα ότι τάχα δεν βαπτίστηκαν καλά οι νεοημερολογίτες να τους ξαναβαπτίζεις (όπως ξαναβάπτισες γνωστά μας πρόσωπα), είναι ΒΑΡΥΤΑΤΟ αμάρτημα.
Γιατί τους βάζεις να καταπατήσουν το Σύμβολο της Πίστεως το Πιστεύω, που λέει ομολογώ ΕΝ βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών.
Και ξέρω ότι είσαι ικανός να γράψεις άλλα 30-40 σχόλια εδώ μέσα.
Ε λοιπόν, γιατί στο ιστολόγιό σου σχολιάζεις πιασιάρικα την επικαιρότητα και δεν τολμάς να γράψεις ΔΗΜΟΣΙΑ πάνω πάνω ΔΕΝ δέχομαι το βάπτισμα των νεοημερολογιτών, ΑΠΑΙΤΩ να ξαναβαπτιστείτε.
Τον κακόμοιρο τον 45άρη που -έναν απλό λαϊκό με πλήρη άγνοια από θεολογικές γνώσεις- που δήλωσε “παλαιοχριστιανός” τον σταυρώνεις, τον εαυτό σου γιατί δεν τον κοιτάς; Αρκετές χιλιάδες σχόλια έκανες και έγραψες στο ιστολόγιό σου, οι επιλογές σου έχουν ιεραρχία, ξεκίνα να ομολογείς δημόσια μπροστά μπροστά τις θέσεις σου. Να δούμε πόσοι αναγνώστες θα μείνουν.
Άντε γιατί πρέπει να μάθει ο κόσμος την αλήθεια, και το ίδιο ισχύει επίσης κ για την Εσφιγμένου και το ξέρεις πολύ καλά. Κι αυτοί ΞΑΝΑΒΑΠΤΙΖΟΥΝ.
Δεν θα γράψουμε άλλα σχόλια.
Απλά είναι θλιβερό κάποιοι να τρώνε ατελείωτες ώρες στα αλληλομαχαιρώματα, και όταν κάποιος πάει να ανέβει ένα σκαλί από την σάπια ελληνική κοινωνία που ζούμε, να πέφτουμε να τον εξευτελίζουμε και εμείς οι υποτίθεται «πνευματικοί»
Το παραπάνω σχόλιο προς τον π.Γρηγόριο γράφτηκε από μέλος της Ομάδος Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
Πολύ διαφωτιστικό το σχόλιό σας στο θεμα του Ρεράκη και της ΠΕΘ… ομολογώ πως δεν τα γνώριζα…
Αποκαλυπτικά και όσα αναφέρετε για τον π. Γρηγόριο… ειλικρινά λυπάμαι…
Λυπάμαι γιατί αποδεικνύεται καθημερινά πως ο χώρος της Ορθοδοξίας απέχει παρασάγγας από την Ορθοδοξία… το “ΕΓΩ” υπερέχει της ταπεινότητας…
Πολύ φοβάμαι πως … στους μήνες που έρχονται, θα μας πονέσει πολύ ο Θεός… το αξίζουμε…
κυρία Σουφλή, ο διάβολος ξέρει να ξεγελάει τον καθένα τον τρόπο του
άλλον με την δειλία και τον φόβο (μην με τιμωρήσει ο δεσπότης, μην μου αλλάξει ενορία, θα ταλαιπωρηθεί η οικογένειά μου, θα χάσω και τα τυχερά κλπ)
κι άλλον με τον εγωισμό και τον υπερβολικό ζήλο (κανείς άλλος δεν είναι σωστός ορθόδοξος, μόνον εγώ, οι άλλοι για να έρθουν σε μένα, για να τους δεχτώ, πρέπει να αναμυρωθούν και να ξαναβαπτιστούν κλπ) .
Όσο για την έλλειψη αξίων ποιμένων,
διαβάστε το σχόλιό μας με αφορμή την συμπλήρωση ενός χρόνου από την εκδημία ενός αξίου αγωνιστή ιερωμένου στη Θεσσαλονίκη
https://opaidagogos.blogspot.com/2024/02/1.html
Στάθηκα σ’ αυτό: “κάποιος αγιορείτης «γέροντας», που πρωτοστατεί ακόμη στον χώρο της αποτείχισης, με την σέξυ ξανθιά διαχειρίστριά του που είναι τραγουδίστρια στα καμπαρέ του Ισραήλ, είχε το θράσος να αποκαλέσει τον π.Γεώργιο «αιρετικό», τέτοιο θράσος, επιφέροντας το θανάσιμο πλήγμα στην ήδη βεβαρημένη υγεία του πατέρα μας…”
Στα καμπαρέ του Ισραηλ, μήπως πρέπει να είσαι πρακτοράκι, για να εργαστείς;;; Και μήπως η διαχειρίσρια πρακτορεύει;;;
ΑΗΔΙΑ!!!
Γι αυτό λέω… ούτε ΓΟΧ, ούτε ξεΓΟΧ… σ’ ένα εκκλησάκι απόμερο να εξομολογηθείς και να μιλήσεις με τον Θεό…
Είμαι ΓΟΧ από την παράταξη των Φλωρινικων αλλά δεν τα ήξερα καλά τα θέματα με τις συνοδούς, παρατάξεις, διασπάσεις (λυπηρό μα είναι η αλήθεια) μέχρι να μεγαλώσω και να διαβάσω άσχημα γεγονότα που έλαβαν χωρα τα τελευταία 100 χρόνια. Προσπαθώντας να μάθω πράγματα έπεσα σε ιστολόγια και απόψεις οπως του πάτερ ΙΓΖ. Μέχρι και κόντεψα να πιστέψω ότι το βάπτισμα των μισών και βάλε μελών της οικογενειας μου ήταν άκυρο (!) καθώς εγώ βαπτίστηκα σε εκκλησία του πατριού. Ψάχνοντας καλύτερα είδα ότι ίδια άποψη έχουν και κάποιοι αποτειχισμενοι του νέου ημερολογίου για άτομα που είναι βαπτισμενοι στο πατριό! Ας ψάξει ο καθένας την αλήθεια και θα τη βρει. Εγώ έχω αναπαυθεί με τις θεολογικές αναλύσεις που έχω διαβάσει από διάφορες πηγές και ένα από αυτά τα μπλογκ ήταν ο Παιδαγωγός και αλλ οπως το Κρυφό Σχολειο.
Έχω διαβάσει και την άποψη ότι πολλες διασπάσεις στους ΓΟΧ έγιναν επειδή κάποιοι μπορεί να ήταν πράκτορες και ζητούσαν με κάθε αυστηρότητα αναβαπτισμους, επανάληψη Μυστηρίων. Έτσι ο κόσμος βλέποντας όλη αυτή την υπερβολή δεν ήθελε να εισχωρήσει στους ΓΟΧ. Άλλοι πάλι από υπερβολικό εγωισμό ή ζήλο. Δε μπορώ να κατηγορήσω για κάτι τόσο σοβαρό τον ΙΓΖ. Αλλά πάλι βλέπω η ζημιά έγινε εναντίον όλων των ΓΟΧ εν γενεί. Εν τελεί θα πω προτιμώ να είχε γεννηθεί και μεγαλώσει κάποιος σου νέο ημερολόγιο παρά σε κάποια από τις εκκλησίες κάποιων παρατάξεων των ΓΟΧ μέσα στους κολπους όπου έγιναν κάποια σοβαρά σκάνδαλα, λάθη κλπ.
Γιατί όντως δεν είναι το ημερολόγιο που σώζει. Θέλει κρίση και φώτιση και ψάξιμο. Εγώ μεγάλωσα καλά στην Εκκλησία που μεγάλωσα και νιώθω ευλογία, ο παππούλης που με βάφτισε με εξομολογούσε μέχρι τα βαθειά του γεράματα. Και ξέρω ότι είχε Αποστιλικη Διαδοχή από την παράταξη των Φλωρινικων εκ του Χρυσοστομου Καβουριδη, κάτι που σε καποιες αλλες παρατάξεις δεν τηρήθηκε. Τέλος να σας πω επειδή εγώ είμαι που έγραψα για το Μυρωμα σε παρακάτω ανώνυμο σχόλιο και μου απάντησε ο ΙΓΧ για άκυρα Μυστήρια κλπ. μπηκα μετά στο μπλογκ του (δεν το είχα ξαναδιαβάσει) και είδα ότι έβαλε 2-3 αναρτήσεις που «την λέει» στους ΓΟΧ Φλωρινικους. Το ένα παράδειγμα λέει ότι να η Εκκλησία της Ελλάδος θεωρεί άκυρα τα Μυστήρια των παλαιοημερολογητων (εν γενεί) και να επαναλαμβάνονται. Νομίζει ότι αυτό είναι επιχείρημα; Μα αφού εμείς οι αντί-οικουμενιστες λέμε δεν συμφωνούμε τι λέει η Εκκλησία της Ελλάδος; Που πάει να κάνει με άλλο τρόπο αυτό που κατάφεραν και μερικοι πράκτορες/ζηλωτες μέσα στο παλαιό ημερολόγιο; Να φοβίσει τον κόσμο ότι αν κάνει Μυστήρια εκεί θεωρούνται άκυρα; Επειδή είπε η Εκκλησία της Ελλάδος θα επαναλαμβάνει τα Μυστήρια των ΠΗ λόγος θεολογικός αυτός να επαναλαμβάνονται τα Μυστήρια των ΝΗ (νέο ημερολόγιο) ; Ύπαρχουν ασφαλώς άλλοι λόγοι θεολογικοί που ίσως χρειάζεται να επαναληφθεί κάποιο Μυατηριο. Καλή Φώτιση σε ολους!
ΥΣ: την αμέριστη υποστήριξη μου στον Εμμανουηλ και την οικογένεια του.
Eίμαι ο σχολιαστής που έγραψα πιο πάνω το σχόλιο 12.46
“π. Γρηγόριε έκανα υπομονή, σου πα και “Καλή συνέχεια” …….
Όπως είχα γράψει και σε πιο κάτω σχόλιο, να αφήσουμε τα σχόλια για ημερολόγια, Παλαιόπιστους, γιατί αποπροσανατολίζουν τη συζήτηση
Μέχρι το (3) καλά τα είπες ΠΑΙΔΑΓΩΓΕ
Μετά βγήκες κι εσύ εκτός θέματος και δίνεις πατήματα στον π. Γρηγόριο να αρχίσει να γράφει πάλι και να δημοσιεύει
Και κάνεις και λάθος για το θέμα της Βαπτίσεως, εκτός αν τα παιδιά που δε βουτήχτηκαν ΟΛΟΚΛΗΡΑ πρέπει να μείνουν έτσι και να σεληνιάζονται (βλ. Πατρο – Κοσμά)
Αδελφός μου εκμυστηρεύθηκε ότι τον έπιανε αρκετές φορές “μόρα” (υπνική παράλυση με δαιμόνιο), και ματιαζότανε συνέχεια, ενώ ήταν ήδη μέλος των ΓΟΧ και κοινωνούσε
Κι ο γνωστός του νεο/της Ιερέας που τον είχε “Βαπτίσει” παιδάκι, του είπε :
“σιγά μη σε έβαζα όλο μέσα στο νερό, να σε πνίξω”
Κι όταν Βαπτίστηκε πραγματικά, αυτά εξαφανίστηκαν
Δεν καταπατείται το Σύμβολο της Πίστεως γιατί απλά ΔΕΝ έγινε Βάπτιση
Υπάρχει πληθώρα σχετικών επιχειρημάτων από την Ιερά Παράδοση, αλλά προς τί να βγαίνουμε εκτός θέματος ?
Εδώ το θέμα είναι να συμπαρασταθούμε στο Μανώλη και το διωγμό που έρχεται σε ΟΛΟΥΣ μας ή να λύσουμε όλα τα Εκκλησιαστικά θέματα ?
Επίσης, δε μπορούμε να κατηγορούμε το π. Γρηγόριο σε θέματα Ομολογίας, άλλα είναι τα προβλήματά του….
μπορεί π.χ. να σας αραδιάσει δεκάδες άρθρα του για το θέμα της Βαπτίσεως, όπως και σε άλλα θέματα που “καίνε”
Είναι μεγάλη κουβέντα Ανώνυμε 1:30. Είμαι ανωνυμος 1:37 σε υπό σχόλιο πιο πάνω. Μπορώ να σου πω διαβάζω εδώ και πολύ καιρό μόνο για αυτό το θέμα, της βαπτισης. Όσον αφορά αυτό που λες εγώ βουτήχτηκα κανονικότητα από τον παππούλη των ΓΟΧ, με ανάδοχη μια αξιαγάπητη γυναίκα που είναι με το Θεό τώρα, βαπτισμένη και μεγαλωμένη και εκκλησιαζόμενη και όλα μέσο στο ΓΟΧ. 3 κανονικές καταδύσεις. Ο Πονηρός ομως δεν αφήνει κανέναν, ίσα ισα. Και η Μορα με πλάκωσε και πολλά προβλήματα είχα, οπως να ματιάζομαι εύκολα. Αλλά δόξα τω Θεω τα αντιμετώπισα και τα ξεπέρασα και το χρωστάω και στον Άγιο Παισιο αυτό με τα λόγια του μέσα από το καταπληκτικό βιβλίο του Διονύση ΦΑΡΑΣΙΩΤΗ (καλλιτεχνικό) «οι Γκουρού, ο Νέος και ο Άγιος Παΐσιος». Κι αυτό γιατί «για πλακα» έκανα μια φορά γιόγκα και από τότε ξεκίνησε να με ενοχλεί η Μορα. Ποσό εύκολο να φύγει η Θεια Χάρη! Όποτε είμαι κι εγώ της άποψης όχι δεν σώζουν όλοι οι δρόμοι. Ξέρω ότι σώζει μόνο η Ορθοδοξια αλλα και ο προσωπικος μας αγωνας. Δε σου κρύβω ομως ότι ακόμη ψάχνω πολύ για το θέμα αυτό γιατί ανησύχησα για αγαπημένα μου πρόσωπα που βαφτίστηκαν στο ΝΗ…μήπως είναι αβαπτιστοι; Ειδικα για τα νεότερα παιδάκια γιατί η γραμμή να μη γίνονται κανονικες καταδυσεις δόθηκε (από αυτά που διάβασα) γυρω στο 1970. Φυσικά οχι ολοι οι ΝΗ ιερεις υπάκουσαν. Μπροστά ήμουν και είδα ότι δεν έκανε 3 ολοκληρωμένες καταδύσεις σε μωρό ιερέας του ΝΗ γιατί το παιδί είχε μεγαλώσει και το βούτηξε μέχρι τη μέση και μετά το περί έλουε με νερό. Και πολύ βρεφακι να ήταν, ίσως πάλι να έκανε το ίδιο (;)
Από αυτά που έχω διαβάσει μέχρι να αποφανθεί με κάποια σύνοδο η ΓΟΧ ότι θεωρούνται άκυρα τα Μυστήρια του ΝΗ είναι παρακινδυνευμένο να γίνει αναβαπτισμος και επανάληψη γάμων.
Υπάρχουν και χειρότερα πάντως. Υπάρχει βίντεο να δεις πως κάνουν τις βαπτίσεις στη Βουλγαρία! Ντυμένο το μωρό εισέρχεται στην Εκκλησία, που είναι το λάδωμα; Και βουτάνε τα ποδαράκια τρεις φορες. Που κράτησαν το παλαιό ημερολόγιο εκκλησιαστικά αλλά αναθεώρησαν μόνο το πολιτικό έτσι, ή κάνω λάθος; (Δεν τα γνωρίζω κι εγώ όλα, δεν είμαι θεολόγος) Τέλος τα γνωρίζω αυτά που είπε ο Πατρο- Κοσμας αλλά και πάνω σε αυτά είχα διαβάσει μια καλή άποψη ότι ίσως ήταν ενας τρόπος να δειξει ποσό σημαντικό είναι να γίνει το Μυστήριο σωστά.
Θα σου πω κάποια πράγματα
Διάβασε την απόφαση 3 Πατριαρχών 1755
“….διαταττομέναις τους μη βαπτιζομένους εις τρεις αναδύσεις και καταδύσεις και εν εκάστη των καταδύσεων μίαν επίκλησιν των θείων υποστάσεων μη επιβοώντας, αλλ’ άλλως πως βαπτιζομένους, ως αβαπτίστους προσδέχεσθαι τη Ορθοδοξία προσιόντας”
Το Ιερό Πηδάλιο το βρίσκεις εύκολα στο internet
Στις παρατηρήσεις του 46ου Αποστολικού Κανόνος, ο Άγιος Νικόδημος λέει ότι το Βάπτισμα των Λατίνων είναι ψευδώνυμο και δεν είναι δεκτό ούτε κατά το λόγο της ακρίβειας (καθότι αιρετικοί) αλλά ούτε και κατά το λόγο της Οικονομίας καθώς γράφει κατά λέξη
“Λοιπόν, Αβάπτιστοι οι Λατίνοι διατί δε κάνουσι τις τρεις καταδύσεις και αναδύσεις κατά την Αποστολική Παράδοση”
και συνεχίζει λέγοντας πόσο σημαντικές είναι αυτές αναφέροντας σχετικούς λόγους κι άλλων Αγίων….
και λέει κι άλλα ενδιαφέροντα παρακάτω
π.χ. τα παιδιά των Αγαρηνών που τα Βαπτίσανε οι γονείς τους χωρίς ευσέβεια, απλώς για να μην είναι δυσώδη ή νοσώδη, ότι θα πρέπει να Βαπτιστούν πάλι, αν έρθει συνειδητά ο Βαπτισμένος στη Πίστη, επειδή το πρώτο έγινε με την ασεβή Πίστη των γονέων
Επίσης λέει ότι τα παιδιά που έχασαν τους γονείς τους και δεν έχουν άλλο Μάρτυρα να βεβαιώσει αν Βαπτίστηκαν μικρά, ότι θα πρέπει να Βαπτίζονται
Δηλαδή ακόμη κι η αμφιβολία είναι υπέρ στο να γίνει η Βάπτιση
Μήπως ο Ιερός (έτσι τον αποκαλούσαν εν ζωή) Νικόδημος καταπατάει το Σύμβολο της Πίστεως, όπως ισχυρίζονται εκείνοι του ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ και άλλοι ?
Το ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ που λες παραπάνω ότι διάβασες, είναι Κυπριανίτης που για όλα περιμένει να αποφανθεί νέα Σύνοδος
Ακόμη και για θέματα που έχουν διαγνωσθεί από παλιότερες Συνόδους ή από την Ιερά Παράδοση γενικότερα
Εκτός του ότι αυτό είναι προσβολή στην Ιερά Παράδοση, είναι κι άτοπο, καθώς δεν υπάρχουν σήμερα Πατέρες να κάνουν πραγματική Ορθόδοξη Σύνοδο
Ο λαϊκός αυτός Κυπριανίτης διαφωνεί και με τον Επίσκοπο του Κυπριανίτη Κλήμη, ο οποίος είναι υπέρ της “ανα”Βαπτίσεως σ΄ αυτές τις περιπτώσεις
Αυτά για τον Πατρο-Κοσμά, ότι τάχα έκανε σχήμα λόγου, είναι αστεία
Καλή συνέχεια να χεις
Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου! Σίγουρα έχεις πολύ περισσότερες γνώσεις από εμένα! Είναι πολύ δύσκολο να παρεις έναν ενήλικο ή ακόμη κι ενα μεγαλύτερο παιδί να τον πείσεις να ξαναβαπτιστει. Θέλουν ολα πολύ σκέψη και μελέτη… όποτε συμφωνείς με τον ΙΓΖ ως προς αυτό… να ρωτήσω κάτι; Τι είναι πάλι οι Κυπριανίτες και γιατί δε γραφουν όλοι αυτοί πού ανήκουν να ξέρουμε και τι διαβάζουμε; Σε ποιον Κυπριανιτη Κλημη αναφέρεσαι;
Ο ΙΓΖ απ΄ όσο ξέρω το πάει και παραπέρα και λέει πλέον να εφαρμόζεται η ακρίβεια και να Βαπτίζονται όλοι οι νεο/τες, ως αιρετικοί
Δε συμφωνώ με Βάπτιση σε όλους
Oι Κυπριανίτες είναι οι πρωην Ενιστάμενοι, οι οποίοι ενώθηκαν (μεγάλο παρατράγουδο η ένωση) το 2014 με ΓΟΧ Καλλινίκου
Προήλθαν από Αρχιμανδρίτη Κυπριανό, καθαιρεμένο από το νέο, που το 1979 πήρε κρυφή (άλλα παρατράγουδα εδώ) χειροτονία από τους ΓΟΧ και μάλιστα από τον Επίσκοπο Κάλλιστο ο οποίος είχε Ματθαιϊκή Εκκλησιολογία αλλά αφού τη πήρε διαφώνησε είπε με την Εκκλησιολογία, καθώς η νέα δικιά του ήταν εντελώς αντίθετη με εκείνη του Κάλλιστου (!!!)
Κυκεώνας φίλε μου, καλή δύναμη
Μη ψάξεις τους super αλλά κάποια βασικά στη Πίστη πρέπει να είναι κόκκινες γραμμές….τότε θα σε οδηγήσει κι ο φύλακας άγγελος
Eπιπλέον, το “να Βαπτίζονται όλοι” που φεύγουν από τη Κρατούσα, δε το θεωρώ καν ότι είναι η θέση της ακρίβειας αλλά μια λανθασμένη θέση
Όπως εξηγεί ο Αγιος Νικόδημος στις σημειώσεις του επόμενου κανόνα (47ου Αποστολικού), διαφωνώντας με τον Βαλσαμώνα, η Βάπτιση θα πρέπει να γίνεται μονάχα σε όσους Βαπτίσθηκαν μέσα στην αίρεση κι όχι σε κείνους που ήταν Ορθόδοξοι, Βαπτίσθηκαν από Ορθοδόξους και κατόπιν έπεσαν στην αίρεση και μετά επανήλθαν
Δηλαδή ακόμη κι αν θελήσει κάποιος να εφαρμόσει την ακρίβεια, θα πρέπει να Βαπτίσει όσους λάβανε Βάπτισμα απ΄ τη Κρατούσα μετά από την ημερομηνία που θα θεωρηθεί ότι εκείνη έπεσε στην αίρεση
Κι όχι όλους
Και ποιοί να πάνε να εφαρμόσουν την ακρίβεια αντί της Οικονομίας ?
Οι ΓΟΧ που έχουν πέσει σε τόσα κι οι ίδιοι ?
Έμμισθο τρολάκι που παριστάνει το καλό το παπαδάκι είσαι βρε παλαβό !! 🙂 🙂 🙂
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ !!! ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΠΗΛΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟ-ΠΑΣΟΚΩΝ …ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ !!!
https://i.postimg.cc/6pQsF031/SPHLIES-PALAIO-PASOKON.jpg
π. Γρηγοριος
Στον κατωθι ανωνυμο 6.07
Σου απαντησα σε ολες τις συκοφαντιες
Τωρα σιγουρευτηκα για το ποιος εισαι
Εισαι ο ανωνυμος που διαστρεβλώνει οτι σχολιο γραφω και σου θυμιζω την τελευταια περιπτωση με το Συνταγμα
Εγραψα οτι ειναι στημενο το συλλαλητηριο τι να πας να κανεις ( στο πρωτο πηγα μεσα στο ψωφοκρυο 200 ατομα ειμασταν ενω εσυ ΔΕΝ ησουν )
Κι εγραψες απαντηση για πολέμους του 40 και οτι οι ηρωες πηγαν να σκοτωθουν
ενω εγω λεω να μην πολεμησετε κι ας χασετε
Εγινε το συλλαλητηριο.
Εγω Πήγα. ΕΣΥ ΠΗΓΕΣ;;;
αποδειχτηκε το φιασκο
ολοι με τα καριοφυλια ηταν…ειδα ολους τους οπλαρχηγους…
με ενα ρεσιταλ προεκλογικου αγωνα των ταχα μου πατριωτικων κομματων
που κανεις δεν ειπε τι θα κανουμε αν περασουν τον νομο,
ολοι ελεγαν διαπιστωσεις λες και δεν ξερουμε τι ειναι οι ΛΟΑΤΚΙ
και ολοι οι ανωμαλοι που θελουν παιδι
Τελει’ωσαμε φιλε και πολυ ασχοληθηκα
βρε παπαρα δεν είμαι εγώ, αλλος σου τα γραφει. αντε μη χεσω που χρησιμοποιεις τα λεγόμενα μου. Εγω εδω δεν σου κόλλησα. Ουτε ασχοληθηκα μαζί σου. Εμμονικε.
Αντε γιατί κατι μουγκρια σαν και σενα διωχνουν τον κοσμο απ τις εκκλησιες. Πας να ακουσεις μια σοφία, εναν λογο μεστό, παρηγορητικο, κοσμιο και πεφτεις πανω στον παπα μαλακα.
Συγγνωμη βρε Καλλιοπη. Θα δεις το σχολιό μου και αν δεν θελεις μην το περνας.
Αλλα δε πα να φοραει ράσα. Δεν του κόλλησα, δεν ασχοληθηκα με την παρτη του και με μενα τα χει ο ….αντε μη πω και χωσω κι αλλα.
Ο μνησικακος του κερατα. Θυμαται πριν ενα μηνα κι οποιος του κολλαει νομιζει οτι ειμαι εγω…
Δεν ειμαι εγω ρε!
Μας πιάσανε στον ύπνο
https://www.youtube.com/watch?v=ucbJG2rw-uM
{σεβαστες αναλυσεις} εγω το μονο που ξερω σιγουρα απο οτι βλεπω και απο οτι μου ειχαν πει καποιοι πριν αμνημονευων χρονων ειναι οτι ειναι καιροι διωξεων και ομολογιας τι ομολογιας? μα φυσικα σε ποια πλευρα εισαι….τα υπολοιπα ειναι για το τιποτα
Π Γρηγοριος
απαντηση εφ ολης της υλης στον κατωθι σχολιαση /στες
το λοιπον οταν γραφεις ενα κατεβατο συκοφαντιες θα παρεις τις απαντησεις
1. Ο σπηλαιωτης επικαλεστηκε τους παλαιοχριστιανους της Ρωσίας ( κι εδω εκανα διευκρινηση οτι δεν υπαρχει τετοιο κινημα παρα μονον οι παλαιοπιστοι ) που σημαινει οτι δεν ξερει τι του γινεται Τι θα πει δηλωσε παλαιοχριστιανοςγια να ειναι νομικα κατοχυρωμενος…μα νομικά ειναι ανυπόστατος για αυτο τον πανε μεσα Απο ποτε η ομολογια της πιστεως διαμορφωνεται κατα το δοκουν για να εισαι νομικα κατοχυρωμενος;;
2. για τον υπολογιστη που εχω και κανω ιεραποστολή και σε ενημερωνω οτι εχω βγαλει απο τον οικουμενισμο χιλιαδες κι ενα σωρο απο τους απατεωνες ανιερους συμμοριτες Π/γιτες
και δεν βγαζω μεροκαματο απο αυτη την δουλεια ταλαιπωρε αντιθετως αυτη η ιεραποστολη στο ιντερνετ μου στοιχισε μια καθαιρεση και καποιες μηνυσεις ενω εσυ ουτε ενα ψευδώνυμο σε σχολιο δεν γραφεις
3. Στο αρθρο που εγραψα κι εβαλες το λινκ ( ευτυχως για να εισαι αναπολογητος ) κανω διευκρινησεις για τα πάντα ενω εσυ παιρνεις μια φραση και φτιαχνεις δικα σου σεναρια
Ποια ειναι η συκοφαντια;; οτι η εικονα του σπηλαιωτη παραπεμπει σε προτεσταντη και οχι σε ορθοδοξο;; Ξερεις ποσοι με πηραν τηλεφωνο να πανε τον συναντησουν και τους ειπα μακρια δεν υπαρχει πνευματικη ασφαλεια
Απο τον καρπο γνωριζεται το δεντρο λεγει ο Χριστός
Η εικονα του με σκουλαρικια, κοντρα ξυρισμα, τσιγαρα ειναι καθαρα προτεσταντική και δεν συναδει με ορθοδοξο που εφτασε σε μετρα ασκητικοτητας ωστε να παρει τις σπηλιες. Αυτο δεν το εγραψα ως κατακριση οπως διαστροφικα γραφεις εσυ, αλλα ως ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ
4. ποια ειναι η αλλη συκοφαντια;; το οτι εσκασε το θεμα την επομενη μερα που κανει μπαμ οτι ειναι προβοκατσια για να μην ασχολειται ο κοσμος με το πραγματικο κοινωνικο εκκλησιαστικο προβλημα της επιβολης του σοδομισμου και ολων των ανωνμαλων που θα παιρνουν παιδια και μωρα να τα κανουν ανωμαλα και το χειροτερο να τα στειλουν στην κολαση;;;;
5. Τελος εγραψα καθαρα ως σεναριο οτι αν εμπλεκεται κι αυτος δεν θα μου κανει εκπληξη στην Ελλαδα ζουμε…τοσες φορες πεσατε απο τα συννεφα με αγιους.. τελευταια φορα με την κοινωνικη κουζινα
Ενω εσυ το διεβαλες κι αυτο.. λεγοντας κατηγορηματικά οτι εγραψα εμπλεκεται και ο σπηλαιωτης στην προβοκατσια. Παρα σαγγας η απόσταση. Το φυλαω τα ρουχα μου με ολους απο την καραμπινατη προβοκατσια δεν ειναι συκοφαντία κι εγραψα και για τον κηνυγο που τον πηγε μεσα…αλλα δεν εμφανιστηκε πουθενα ουτε τον αναζητησε κανενα καναλι ενω αλλες φορες στηνονται τηλεδικες περιεργο ε;;
6. Εγραψα εγω οτι ο Νακος ειναι πνευματικά σωστος;; κι αυτο το διεστρεψες οπως ολα. Εγραψα οτι υπαρχουν καποιοι ΟΝΤΩΣ Π/γιτες γοχ που εκαναν το ιδιο πριν απο 25 χρονια. Ενω ο σπηλαιωτης ΔΕΝ ειπε που ανηκει και παιρνει μπαλα τους πάντες.
ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΓΟΧ ΑΝ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΡΕΤΣΙΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑς ΚΟΛΛΑΕΙ Ο ΣΠΗΛΑΙΩΤΥΗΣ και γιατι δεν λεει φανερα που ανηκει να τελειωνουνε και λεει ειμαι λιγι Αμις, λιγο παλαιοχριστιανος ( παλαιοπιστος ειναι το σωστο αλλα μαλον τα μπερδεψε απο την ασχετοσυνη του ) και λιγο απο γιουβετσι
Δεν ειδες τα αρθρα και τα λινκ που εβαλα στα σχολια;; γραφω στημενη δουλεια για να χτυπησουν οσους εχουν σκοπο να παρουν τα βουνα
7. Ποιος προπαγανδιζει εναντιον της κινησης να φυγει ο κσομος απο την πολη;;
εγω που γραφω 10 χρονια στο ιντερνετ πηγαινεται στα χωρια αν θελετε να γλιτωσετε απο τον αντιχριστο και το σφραγισμα στην πόλη εστω για λιγα χρονια παραταση;;
ευτυχως υπαρχουν καποιοι εδω μεσα που μπορουν να το διαβεβαιωσουν
8. Οταν καποιος ειναι μυημενος χριστιανος και αποφασισμενος να γλιτωσει το σφραγισμα κλπ πριν παει στις σπηλιες πρωτα πρεπει να αφησει τα παθη του αλλα εσεις οι ξερολες ανωνυμοι δεν εχετε ιδεα απο πνευματικη ζωη και τα μετρατε ολα με κοσμικο κριτηριο
Δηλαδη δεν μπορεις να πας σε πρωταθλημα στιβου οταν δεν πληρεις τις προυποθεσεις…υπάρχουν στανταρ αν εχεις τις επιδοσεις εχει καλως αλλιως κοβεσαι
Το ιδιο ισχυει κι εδω κι ακομα περισσοτερο γιατι αν δεν εχεις τις επιδοσεις ( οχι του αγιου φωτισεως και θεωσης ) αλλα της καθάρσεως ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να πας στο επομενο σταδιο γιατι θα σε ξεσκισει ο διαβολος απο ολες τις μεριες ειτε σαρκικα ειτε με πλανες . Αλλοι γκρεμιστηκαν απο τα βραχια.. και ρωτα οποιον πνευματικο θες για τα παραπανω
ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕς
ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΝΑΚΟΥ διοτι οτι δεν ειναι απο Θεο διαλυεται
ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Δεν αρκει να δηλωσεις καλυτερος απο τους αλλους και να πας στα βραχια οταν εισαι κατηγορία τσικό…γιατι γελαει ο διάβολος κι αυτο εξηγω τοση ωρα
Δε περίμενα κάποια καλύτερη απάντηση και για ένα λόγο θα σου ανταπαντήσω
Επειδή αντιστρέφεις τα γεγονότα και λες ότι εγώ σε συκοφάντησα
Καταρχήν εγώ ο ίδιος έβαλα link το άρθρο σου και πας εσύ σε σχόλιο πιο κάτω και παραθέτεις το κείμενο του άρθρου….
όταν γράφεις για “Καραμπινάτη προβοκάτσια” κι ότι ΜΠΟΡΕΙ κι ο Μανώλης να είναι στο κόλπο, τότε κάνεις Ομολογιακό έργο ?
ή μήπως στήνεις ΚΙ ΕΣΥ στο τοίχο αυτή την οικογένεια ?
Τί διαφορά έχουν εκείνοι που λένε ότι ΜΠΟΡΕΙ να υπάρχει κι αιμομιξία με εσένα ?
Ακόμα κι αν δεν έχουν το πνευματικό ανάστημα να φύγουν απ’ το σύστημα, θα πρέπει την ώρα που είναι χάμου και τους βαράνε από παντού, να τους βαρέσεις κι εσύ ?
Ρητορικά προφανώς τα ερωτήματα, εσύ συνέχισε να γράφεις σεντόνια αυτοδικαίωσης
Κι ο Μανώλης χρησιμοποιούσε τον υπολογιστή για να ζήσει την οικογένειά του
Ο μόνος που συκοφάντησε είσαι εσύ, όταν ένας σχολιαστής πιο κάτω σου έγραψε
“που υποστηρίζουν ηθελημένα ή μη το σύστημα. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!”
Κι εσύ (αφού πρώτα του είπες με ….Ιεραποστολικό ύφος “τί λες ρε τρολάκι”), υποστήριξες ότι ο σχολιαστής είπε ότι είσαι του συστήματος
“Τι λες βρε τρολακι που θα μας πεις και του συστήματος”
Μονά – ζυγά δικά σου….όταν εσύ λές ΜΠΟΡΕΙ, τότε είναι άμεμπτο, ενώ όταν γράφουν σε εσένα “ηθελημένα ή μη”, τότε είναι στάνταρ
π. Γρηγοριος
Πρωτα γραφεις ενα σωρο ψεμματα και μετα μας λες γιατι απαντουμε για αυτοδικαιωση
Ο σχολιαστης που λες εγραψε οτι ειμαι του συστηματος…
Αυτο δεν ειναι καραμπινατη ιεροσυκοφαντια;;
οταν εχω βαλει λινκ για αναρτησεις που γραφω οτι χτυπανε οσους θελουν να παρουν τα βουνά;;
Σου απαντησα σε όλα,
τωρα εγραψες οτι συμφωνω με τα αιμομιξίας
θα πας στην κόλαση ταλαιπωρε η ιεροσυκοφαντια ειναι ο πιο σιγουρος τροπος
εβαλα το κειμενο κατωτερω κατω απο το σχολιο σου για να δουν ολοι τι εγραψα εγω και τι συμπερασματα εβγαλες εσυ
το ασπρο μαυρο κυριολεκτικα
στο ξαναγραφω
το ολο σκηνικό ειναι στημένο το καταλαβαινουν ολοι ( γι αυτο και δεν σχολιαζουν) εκτος απο εσενα
και συμπλήρωσα …με οσα εχουν δει τα ματια μας δεν θα μου κανει εκπληξη αν ειναι στο κολπο και ο διωκομενος
αυτο δεν λεγεται συκοφαντια αλλα οτι δεν βαζω το χερι μου στο ευαγγελιο κανεναν …ειδικα εδω με τον σπηλαιωτη που το σεναριο εχει τρυπες απο παντου
ΥΣ
ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΠΗΛΑΙΩΤΗ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ ( με σχολιο προβοκατσια για οσους παρουν τα βουνα )
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΟΛΟΙ ΚΙ ΕΓΙΝΕ ΘΕΜΑ
ΤΕΛΟΣ
Πραγματικά π. Γρηγόριε δε καταλαβαίνεις αυτά που σου γράφουν σε καθαρά Ελληνικά ?
Καλή συνέχεια να χεις
Κι εσυ το ιδιο
εν τω μεταξυ η παλαιοχριστιανιάδα συνεχιζεται σε ΟΛΑ τα καναλια
αρκει με τους πολιτικους που ψηφισαν το ΛΟΑΤΚΙ να μην ασχολειστε
https://www.msn.com/el-gr/video/deltia-eidiseon/%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%B8%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%8E
%CE%BD-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%AC%CF%86%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CE%B9-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%AF/vi-BB1iH4t4?ocid=msedgntp&pc=HCTS&cvid=45f2ca186ee346dda295d0808020c403&ei=41#details
Π Γρηγοριος
το λινκ δεν το κλικαρουν ενω το σχολιο το διαβαζουν
εγραψα οτι εβαλες το λινκ οποτε παλι λες ψεματα
Στο ξαναγραφω
Δεν μπορεις να πηδήξεις 10 μέτρα οταν δεν μπορείς να πηδηξεις ενα μέτρο
Πριν κανει καποιος τετοια κινηση πρεπει να εχει χρονια προϋπηρεσίας διαφορετικα
θα σε ξεσκισει ο διαβολος
εμεις τι δουλεια κάνουμε;; με τι ασχολουμαστε 30 χρόνια;;
Εσυ νομιζεις πως απο την καφετερια και τα μαλμπορο συν τα σαρκικά θα πας στην σπηλια και ολα καλα;;
Ξεκινείστε ολοι με την παρεα σου, ο διαβολος κοντευει να παθει εγκεφακικο απο τα γελια
…κι εσεις μιλατε για πραγματα που δεν εχετε καμιαν σχεση παριστανοντας τους ειδικους
Παρακαλώ να σταματήσετε περί ημερολογίων και παλαιόπιστων
Είστε εκτός θέματος και χαλάτε τη συζήτηση
Παλαιοημερολογίτης ήταν τόσα χρόνια ο άνθρωπος κι αυτό είναι
Ο κύριος στόχος του συστήματος είναι να κυνηγήσει τους ανθρώπους που θα την κάνουν απ τις πόλεις
Αύριο – μεθαύριο θα είμαστε στη θέση του Μανώλη κι αντι να τον βοηθήσουμε, ψυρίζουμε τη μαϊμου
Και δευτερευόντως έφεραν το θέμα για να αποπροσανατολίσουν από το Νομοσχέδιο αλλά και να πούνε
“να κι οι οικογένειες των ετεροφυλόφιλων”
Εσείς όμως αποπροσανατολίζετε πιο πολύ
Ακόμη κι αν μία στις χίλιες ο Μανώλης είναι μιλημένος, εμείς υπερασπιζόμαστε πρωτίστως το δικαίωμα κάποιου να την κάνει απ΄ τη πόλη και δευτερευόντως τον Μανώλη
Εστιάζετε στο δέντρο και χάνετε το δάσος
π. Γρηγοριος
ποιος χαλαει την συζητηση φιλε και ειναι εκτος θεματος;;
τα προηγουμενα σχολια γραφουν οτι θελει ο καθενας
εγω εκανα τις ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ
ξερεις ποσες ανιερες συμμοριες και απατεωνες κυκλοφορουν υπο τον τιτλο γοχ;;
οσο για την ουσια του διωγμου…
εγραψα απο την αρχη που παει η δουλεια δλδ τσουναμι σε οσουν εκαναν το ιδιο η εχουν σκοπο να παρουν τα βουνα
δες εδω https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2024/02/story.html
Toν ρώτησες τον άνθρωπο αν ανήκει στην αίρεση των Παλαιόπιστων για την οποία έβγαλες και άρθρο
https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2024/02/blog-post_125.html
ή αν απλώς δήλωσε παλιοχριστιανός (όπως επίσης έλεγε ότι ανήκουν σε μειονότητα) γιατί έτσι νόμιζε (αφελώς) ότι θα ναι Νομικά προστατευμένος ?
Σα το Μανώλη θα φύγουν αρκετοί απ τη πόλη, πριν καθαριστούν απ΄ τα πάθη τους
Αλλά κι εγώ δε βλέπω γύρω μου άτομα που να έχουν καθαριστεί….
Σε πείραξε κι ο υπολογιστής με τηλεργασία, ενώ εσύ είσαι συνέχεια σε έναν υπολογιστή….
Εσύ θα μας πεις ότι κάνεις Ιεραποστολή, σα κι αυτά που κάνεις στο παρόν θέμα…
Στου Νάκου το διέλυσαν, αν θες να ξέρεις και γενικότερα πουθενά δε θα στεριώσουν πολλοί μαζί…..ο καθένας τα θέλει όπως τα θέλει κι έχει και τις δικές του θεωρίες
Κι ο Νάκος που επικαλείσαι είναι μέσα στις πλάνες
Μήπως θα κάνουμε στον άλλο έλεγχο Πίστεως (σύμφωνα με το δικό σου Ορθοδοξόμετρο) και παθών, για να έχει δικαίωμα να φύγει απ΄ τα δεσμά της πόλεως ?
Όταν δημοσιεύεις αυτό το άρθρο δε ρίχνεις μονάχα το Μανώλη βορρά στα θηρία αλλά και το κίνημα εξόδου από τις πόλεις. Αρκετός κόσμος δε θα ψάξει να βρει τη δημοσίευσες πριν μια βδομάδα
Κι αν κάνεις λάθος για το Μανώλη, τί θα κάνεις ?
Πώς θα ξεπλύνεις τη συκοφαντία ?
Aντι να κρατήσεις μια πισινή για τον άνθρωπο (όπως κατάλαβα κρατάει κι η Καλλιόπη και καλά κάνει κι εγώ το ίδιο), βγαίνεις και λες δημοσίως τέτοια πράγματα…
Το ότι εξαφανιστηκε ο κυνηγός δείχνει (μαζί με πολλά άλλα) ότι είναι στημένο το συμβάν, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι κι ο Μανώλης μέσα
Λες ότι είναι στημένο το σχόλιο για ημερολόγια κι εσύ τους δίνεις τροφή απαντώντας (!!!)
Γιατί αυτά είναι η δική σου τροφή και σε μένα θα γράψεις καμιά δεκαριά απαντήσεις, που δε θα κάτσω να ασχοληθώ άλλο
Απέφυγα να σου απαντήσω εξ αρχής, για να μη χαλάσεις τελείως τη συζήτηση, αλλά το παράκανες
π. Γρηγοριος
απαντω για τα ημερολογια κι ενα σωρο αλλα εκκλησιαστικα γιατι διαβαζουν χιλιαδες και τα ξεκαθαρίζω
οσο για τις συκοφαντιες που εγραψες ακολουθει σχολιο …
ΙΔΟΥ το αρθρο που εγραψα στην σελιδα μου ενημερωτικά
για να συγκρινει ο κοσμος τι εγραψα εγω και τι ολοκληρωτικη διαστροφη εκανες εσυ ΙΕΡΟΣΥΚΟΦΑΝΤΗ
ΑΡΘΡΟ
Το ορθό είναι παλαιόπιστος. Ρωσικό σχίσμα που δεν ακολούθησε τις μεταρυθμίσεις της Ρωσικής εκκλησίας τον 17ο αιώνα. Δεν υπάρχει αποστολική διαδοχή καθοτι οι εναπομείναντες επίσκοποι πέθαναν κι εκτοτε οποιος κληρικός προσχωρήσει στους παλαιόπιστους τον μυρώνουν οι λαικοί!!! εν κατακλείδι εχουν ενα σωρό πλάνες και τσαρλατανισμούς.
Και τώρα για τον σπηλαιώτη:
κατά πρώτον φορά ΜΕΓΑΛΟ σκουλαρίκι, ειναι ξυρισμένος κόντρα και καπνίζει ( ειδα φωτογραφία απο το νοσοκομείο που πηγε για το παιδί του ) εικόνα που παραπέμπει σε προτεστάντη και οχι σε ορθόδοξο σημαιοφόρο της πίστεως που πηρε τα βουνά και θα επρεπε να εχει γενειάδα και μάλιστα βιβλική όψη… ασε τον υπολογιστή με τηλεργασία. Δεν συνάδει το ενα με το άλλο. Οι παλαιόπιστοι δεν εχουν καμία σχεση με τεχνολογία σκουλαρίκια και τσιγάρα!!! αυτό είναι το πενταπόσταγμα της πίστης τους.
Τελικό συμπέρασμα
Καραμπινάτη προβοκάτσια για να ασχολούνται ολα τα κανάλια και τα σαιτ με τον παλαιοχριστιανό ( η ειδηση ειναι το τσουνάμι εναντιον οσων εκαναν το ιδιο η εχουν σκοπό να κάνουν )
ενω περναει στο ντούκου…η μεγαλύτερη βλασφημία ολων των εποχών την νομοθέτηση του σοδομισμού με τεκνοθεσίες απο ολους τους ανώμαλους, τις επιπτώσεις στην κοινωνία και τον κυριολεκτικό θάνατο των παιδιών …ελέω εκκλησιαστικών
Απόδειξη οτι το θέμα σπηλαιώτης εσκασε την ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ…!!!! Δεν θα μου φανεί παράξενο αν ο διωκόμενος ειναι στο κόλπο… στην Ελλάδα ειμαστε… τα πάντα ρει…
ΥΣ ο κυνηγός που εκανε την καταγγελία στον σπηλαιώτη μήπως τον ειδε κανείς;;; που είναι εξαφανισμένος, γιατι δεν βγαίνει δημόσια να πει τι τραγωδία πέρασε και ως εκ τουτου εκανε μήνυση;;
Σωστά τα γράφετε 12.58 . Δυστυχώς κάποιοι
αποπροσανατολίζουν και με αυτά που υσχυρίζονται, υποστηρίζουν ηθελημένα ή μη το σύστημα. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!
Αφήστε τον ήσυχο, αν δεν μπορείτε να του συμπαρασταθείτε τουλάχιστον με έναν καλό λόγο.
Για αυτό φτάσαμε εδώ και θα μείνουν ελάχιστοι σε αυτόν τον τόπο.
π. Γρηγοριος
Τι λες βρε τρολακι που θα μας πεις και του συστήματος ( με ξερουν αρκετοι απο εδω μεσα ποιος ειμαι )
Στο λεω κι εσενα, απο την αρχη γραψαμε οτι ειναι προβοκατσια για να χτυπηθουν οσοι παρουν τα βουνα
περαιτερω για πες μας
ο κηνυγος που εκανε την καταγγελία στον σπηλαιωτη που ειναι εξαφανισμενος;; τον ειδε κανεις;; ενω αλλες φορες βγαζουν ολα τα καναλια αυτον που εκανε την μηνυση εν προκειμενω ο μηνυτης δηλωνει αποπειρα εναντιον του κλπ
που ειναι λοιπον να μας πει δημοσια την τραγωδια του;
ΣΤΗΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ STORY
Αυτές οι διαμάχες για τα ημερολόγια και τα ιουλιανά και τα γρηγοριανα και μπλα μπλα μπλα είναι ανοησιες.
Απο τότε που αποφάσισε ο άνθρωπος να μετρά τα έτη πάντα υπήρχαν αποκκλίσεις. Και στην αρχαιότητα ομοίως ειχαν πρόβλημα και φτάνουμε στο 40 περιπου πχ με τον Ιούλιο καίσαρα που θετει σε λειτουργία το Ιουλιανό ημερολόγιο και αιώνες κατόπιν οι παπικοί το γρηγοριανό.
Και αντι να μελετηθεί και να εχουν λόγο επιστήμονες, αστρονόμοι, μαθηματικοί και φυσικοί, πλακώνονται οι χριστιανοί αν θα υπερισχύσει το γρηγοριανό, επειδή εδωσε τότε ο πάπας ως σπόνσορας την εντολή να γίνει διερευνηση για ένα νέο καλύτερο ημερολόγιο..Γι αυτο το μίσος!!!! Ακόμα και σήμερα.
Ειναι λέει παλιοημερολογίτης!! Είναι λέει και το γρηγοριανό που είναι αγνότερο, του Θεού!!!!
Τελικά το πιο κοντινό στις εποχες, που χρειάζεται λιγότερες διορθωσεις σε βαθος χρόνου και το πιο ευχρηστο μετραει. Όχι το ποιος ηταν χορηγός. Μέτρηση χρόνου έχουμε.
Ρε εμείς οι ανθρωποι είμαστε πολύ μυστήριοι.
Τι σχεση έχει το θρησκεύειν με το να μπερδεύεται το κάθε ιερατειο στα ποδια των ανθρώπων….
Εμεις τωρα έχουμε το γρηγοριανό. Και; Υπάρχει καλύτερο μέχρι αυτή την στιγμή;
Όχι.
Γιατί; Γιατί δεν χρειαζεται τόσο πολύπλοκες διορθωσεις όπως το Ιουλιανό και το αρχαίο ελληνικό. Απλά.
Και όλα αυτα γίνονται για τις γιορτες. Για να πέφτουν σε σταθερές ημερομηνίες, να μην υπάρχουν συνεχεις υπολογισμοί βασει των ηλιοστασίων και ισημεριών.
Και φτασαμε σήμερα να λέμε ότι ο Μάρτιος Απριλιος Μαϊος είναι Άνοιξη και Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος καλοκαίρι.
Και αστρονομικά η Άνοιξη πραγματικα μπαινει στις 21 Μαρτίου. Το καλοκαιρι ξεκινάει στις 21 Ιουνίου βάσει της αστρονομίας. Αν ομως τα πάμε τυπικά πηγαίνουμε στο αρχαιοελληνικό σεληνιακό ημερολόγιο που ήταν σωστότατο αστρονομικά, αλλα είχαν ένα μήνα απόκλιση ανα διετία κι εκείνοι και προσεθεταν τον Ποσειδαώνα αν θυμάμαι καλά. Είναι περιπλοκα τα πραγματα, δεν μπαινουν σε καλούπια…
Αυριο μπορει να βρεθεί κάτι άλλο καλύτερο. Τι θα λεμε πάλι; Όχι γιατί το εβγαλε κινέζος βουδιστής ή μονοφυσίτης αιγύπτιος αστρονόμος;
Δεν είναι αυτό το θέμα. Το νέο διορθωμένο Ιουλιανό (γρηγοριανο) και αυτό κάποια στιγμή θα χρειαστεί κι άλλη διόρθωση αυτό το γνωρίζουμε. Η αντίσταση έγινε καθαρά για την αντίσταση στη Δύση. Καλύτερα να διαβάσεις για τις διώξεις, το αίμα που χύθηκε και το πως έγινε η αλλαγή χωρίς να συμφωνούν όλοι οι Ιεράρχες τότε. Όταν ξύπνησαν οι Έλληνες το Μάρτιο του 1924 και είδαν ότι το ημερολόγιο τους ήταν 13 ημέρες μετά έλεγαν «Εφραγκεψαμεν!» Είχαν προηγηθεί πονήματα του Πατριαρχείου τον 19ο αιώνα που έλεγαν γιατί ΔΕΝ πρέπει να υποχωρήσει η Ορθόδοξη Εκκλησία. Αλλα όλα έγιναν Τσακ μπαμ όταν ανέλαβε πατριάρχης ο Μελέτιος Μεταξάκης, ο μας@νος.
π. Γρηγοριος
Φιλε απο το ημερολόγιο ξεκίνησε η πρωτη τορπίλη ενω ο καταστατικος χαρτης εγκυκλιος του 1920 ειχε την αλλαγη του ημερολογιου μεσα στον καταλογο ολων των μεταρυθμισεων για την ενωση των εκκλησιων
Συνεπως εσυ κοιτας το δαχτυλο κι εγω σου δειχνω το φεγγάρι
τα υπολοιπα εγιναν στις ημερομηνιες 1948 η κρατουσα εκκλησια εγινε ιδρυτικο μελος του ΠΣΕ, το 1965 το 1950 υπεγραψαν οσα ακολουθησαν σταδιακά το 1965 εγινε η αρση αναθεματων και ακοινωνυσιας με τους Παπικους το 1986 εγινε συμπροσευχη με ολους τους δαιμονισμενους του πλανητη στην Ασσιζη το 1992 οι αιρετικοι εγιναν ορθοδοξοι με εγκυρα μυστηρια μπλα μπλα….και το 2016 στο κολυμπαρι υπογραφτηκαν τελεσιδικα σε πανορθοδοξη συνοδο. Τουτεστιν ολοιν οι αιρετικοι εχουν εγκυρα μυστηρια και ολοι οι δαιμονολατρες του ΠΣΕ σωζονται
βλ μνημοσυνα σε μουσουλμανους, να χαριζουν κοράνια να αναγνωριζουν ιερωσυνη σε επισκοπινες λεσβιες σε αγγλικανους παντρεμενους πουστηδες να αναγνωριζουν σωτηρια σε βουδιστες δογματιζοντας οτι η ορθοδοξια δεν αποτελει την ολοκληρωτικη αληθεια αλλα ενα μερος που συμπληρωνεται απο ολους τους παραπάνω μεχρι τουδε 500 δαιμονολατρες
ΥΣ
οποιος καταλαβε εχει καλλως
δεν θα μπω στον κυκεωνα να απανταω συνεχεια σε ασχετους η σχετικούς προβοκατορες Ν/γιτες
π. Γρηγόριε, έχω την αίσθηση πως δεν δέχεστε αντίλογο… ξέρετε, δεν είναι όλοι οι αναγνώστες βρεφοποιημένοι… έχουν δικαίωμα να έχουν άποψη… και η δική σας άποψη, δεν είναι θέσφατο… όπως δεν είναι και η δική μου ή άλλων σχολιαστών…
Κανείς δεν αμφισβητεί τις γνώσεις σας… μην τις επιβάλετε όμως… γιατί έχετε αυτό το στυλ της επιβολής…
Ο Χριστός είπε: “Όποιος θέλει πίσω μου ελθείν…” δεν έκανε χαρακτηρισμούς…
Καλλιοπη δεν ειναι ετσι οπως το εξελαβες
εχω αρκετη πειρα ( αυτη ειναι η δουλεια μας αλλωστε)
ωστε να καταλαβαινω ποιο σχολιο ειναι ..στημένο….
π. Γρηγοριος
π. Γρηγόριε, έμαθα τόσα χρόνια να ξεχωρίζω τα γραφόμενα των σχολιαστών και να φτιάχνω την εικόνα τους… χωρίς αυτό να σημαίνει απολυτότητα…
Στο συγκεκριμένο σχόλιο, έπεσες έξω για τον/την σχολιαστή/στρια… μακάρι η Ελλάδα, να είχε τόσο καθαρές και έντιμες ψυχές…
π Γρηγοριος
οχι δεν επεσα εξω καλλιοπη
η ψυχη που λες ειναι στην πρωτη κατηγορία του αδαή…( δεν το γραφω απαξιωτικα )
η αλλη κατηγορια ( στημένο σχόλιο )ειναι για καποιους αλλους που απάντησα στα παραπάνω σχόλια
π Γρηγοριος
Οπως εσυ Καλλιοπη καταλαβαινεις τι σημαινει η ταδε δήλωση πολιτικου και δημοσιογραφου
σου θυμιζω τι εγραψες για την αναληψη πολιτικης ευθυνης του Μιχαλολιακου ΜΙΑ μερα πριν τις εκλογες
Το Γρηγοριανό επιβλήθηκε από σκοτεινά κέντρα εξουσίας και από μασόνους πολιτικούς και θρησκευτικούς ταγούς ( κάτι μου θυμίζει αυτό) . Οι θρησκευτικοί ταγοί πραξικοπηματικά το επέβαλαν , χωρίς να συγκαλέσουν Σύνοδο με την συμμετοχή των Ορθοδόξων Πατριαρχείων ως όφειλαν , γιατί
ακύρωσαν με την στάση τους αυτή , την Α Οικουμενική Σύνοδο που αποφάσισε ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΟΡΤΕΣ αδιαφορώντας για την ακρίβεια ( βάσει αστρονομίας όπως πολλοί το εξετάζουν και μόνο από αυτήν την σκοπιά ) , και για αυτό λέμε εορτολόγιο, να ακολουθούν το Ιουλιανό. Τα άλλα Ορθόδοξα Πατριαρχεία ακολουθούν ακόμα το Ιουλιανό.
Επειδή υπάρχει και ο Πασχάλιος Κανών βάσει του οποίου με εξίσωση μας δίνει την ημερομηνία της Αναστάσεως, η εκκλησία του
νέου εορτάζει με το Ιουλιανό από το Τριώδιο
μέχρι των Αγ. Πάντων .
π. Γρηγοριος
Τελικό συμπέρασμα
Το όλο story με τον παλαιοχριστιανό ( παλαιόπιστο οπως εγραψα στο προηγουμενο σχόλιο )
ειναι καραμπινάτη προβοκάτσια.
Το σύστημα εκανε την δουλεια του…αντι ο κόσμος να ασχολείται με την μεγαλύτερη βλασφημία στην δισχιλιετή πορεία της εκκλησίας και τις επιπτώσεις και αντι ο κοσμος να πεταξει στην θάλασσα τους εν λογω πολιτικους και να ξυρίσει τους συνεργατες πολιτικους που τους δεχονται στην εκκλησια σαν να μην τρεχει τιποτα…
ασχολείται με τον τάδε….
Το παιχνιδι ειναι στημένο. Βγαζει ματι…την επόμενη μέρα εσκασε το θεμα σαν τορπιλη τι δεν καταλαβαίνετε;;;
Δεν θα μου φανει παράξενο αν μεσα στο παιχνιδι ειναι και ο εν λογω διωκόμενος ( αυτο το γραφω ως συνωμοσιολογία αλλα στην Ελλάδα ειμαστε …τα πάντα ρει )
Ακριβώς π. Γρήγοριε. Ξαφνικά πήγε ο κυνηγός εκεί μέσα στο χειμώνα και τον προκάλεσε, ξαφνικά. Τα σκηνικά έγιναν 10/11/12 Φεβρουαρίου το θέμα έσκασε σαν τορπίλη ομως την επόμενη της ψήφισης του κατάπτυστου. Ακόμη και το μικρό ενδεχόμενο που αφήνετε στο τέλος ακόμη και αυτό το σκέφτηκα αλλά προς το παρον δίνουμε την αμέριστη συμπαράσταση και ό,τι είναι να φανεί θα φανει.
π. Γρηγόριος
επειδή γίνεται σύγχυση….
οποιος ακολουθεί το ιουλιανό ( παλαιό ) ημερολόγιο δεν σημαίνει οτι ειναι ντε και καλά ΓΟΧ
κοσμος και κοσμάλης ακολουθουν το παλαιο χωρις να ειναι ΓΟΧ
Οι Ρώσοι που επικαλείται ( παλαιοχριστιανοι) λέγονται παλαιόπιστοι και ονομάστηκαν ετσι επειδη δεν ακολούθησαν τις μεταρυθμίσεις της Ρωσικής εκκλησίας τον 17ο αιώνα
Δεν εχουν αποστολική διαδοχή καθοτι πεθαναν οι εναπομείναντες επίσκοποι κι εκτοτε οποιος κληρικός απο οπουδήποτε προσχωρήσει στους παλαιοπιστους τον μυρώνουν κάποιοι λαικοι!!!! εκτοτε απέκτησε διαδοχή!!!
Εχουν ενα κατάλογο πλάνες και τσαρλατανισμούς οι παλαιοπιστοι ( προτεσταντισμός) το γιατι ειναι μεγαλη κουβεντα για ενα σχόλιο
Δια ταυτα ειναι ανιεροι και οποιος παλαιοπιστος προσχωρήσει στους ΓΟΧ βαπτιζεται εκ νεου ( εχουν γινει γι αυτο τα γράφω )
Για το αλλο με τα μυρωματα και βαπτισματα στους ΓΟΧ ειναι δυο ταχυτητων, αλλοι μυρωνουν αλλοι βαπτιζουν, αλλα και τα δυο σημαινουν οτι δεν υπαρχει αγιο πνευμα αρα και εγκυρα μυστηρια ( οι λεπτομερειες δεν ειναι του παροντος )
Απο την αλλη η κρατουσα εκκλησια βαπτιζει υποχρεωτικα τους Π/γίτες οπου κι αν ανήκουν.
Ταυτα με δυο τιτλους για να λυθουν οι αποριες γιατι γινεται μύλος…..
π. Γρηγοριος
κατι σημαντικο που παρέλειψα
ο παλαιοχριστιανός φορά μεγάλο σκουλαρίκι και ειναι ξυρισμένος κόντρα…και καπνίζει!!! ( φωτο απο το νοσοκομείο που πηγε να δει το παιδι του)
για οσους δεν γνωριζουν τα παραπάνω είναι πράγματα ασυμβίβαστα για κάποιον που δηλώνει σημαιοφόρος της πιστεως ωστε να παρει τα βουνά και στο υπογραφω με τα δυο χερια και οσες σφραγιδες θες
Κανονικά θα επρεπε να εχει γενιάδα και γενικότερα βιβλική όψη κλπ αντι αυτού εχει καθαρά προτεσταντική οψη
Υπάρχουν γοχ που πήραν τα βουνά σε τροχόσπιτα εξω απο την Βερδικούσα με καθηγουμενο τον Νάκο πριν απο 25 χρονια.Δεν υπαρχουν οικογενειες ο καθεις για τον εαυτο του. Εχουν γινει ρεπορταζ στην τηλεοραση ουκ ολιγες φορες.
Ορίστε οι απόψεις του διωκόμενου από το μπλογκ του Καλαιτζιδάκη.
Κάποια ιδιορρυθμία την έχει όχι όμως να λέμε ότι είναι και βαλτός και θέλει να χάσει την επιμέλεια των παιδιών του ..από μόνος του ..έλεος https://varkarisnews.blogspot.com/2016/10/blog-post_12.html
Αυτές δεν είναι οι απόψεις του Μανώλη του ” Βαρκάρη ” αλλά γεγονότα ιστορικά τα οποία μας αποκρύβουν.
Δυστυχώς με αυτούς τους ” Ιεράρχες ” επετεύχθη ο στόχος των σκοτεινών και σατανικών δυνάμεων και ένα αιώνα μετά συζητάμε για την εκκλησία του Χριστού και ποιός πραγματικά την εκπροσωπεί.
Εσείς κύριε που είστε και πάτερ γιατί ασχολείστε με το ιντερνετ, ακούτε Ροκ Μουσική και ”αγιογραφείτε” αλλά όχι με την βυζαντινή τεχνοτροπία παρά με δική σας επινόηση τεχνοτροπία ?
Σας έκρινε ποτέ κανείς ?
Βλέποντας τις δηλώσεις του ανθρώπου από την αρχή θέλω να πω ότι για εμένα ξεκαθαρίστηκε το έξης: ο ανθρωπος είναι παλαιοημερολογίτης, αυτό είπε. Αυτό δεν είμαι αίρεση. Χριστιανοί που ακολουθούν το πατριό ημερολόγιο οπως η Εκκλησία ΓΟΧ της Ελλαδας ή αποτειχισμενοι απο την Εκκλησία της Ελλαδος ή ακομη κι από τους ΓΟΧ. Στην τελική δε μας αφορά.
Αλλά μετά για να εξηγήσει τον τρόπο ζωής τους, είπε ζούμε: στα πρότυπα «παλαιών χριστιανών», αν κατάλαβα καλά λόγω του τρόπου ομιλίας του που έχει (νησιωτικό) ακούστηκε σαν να το είπε με μια λέξη «παλαιοχριστιανων» .
Στην ουσία ο ανθρωπος εννοεί ζουνε οπως οι παλαιοι χριστιανοί που δεν είχαν πχ τηλεόραση, ούτε πολλες ανέσεις και ζούσαν κατά ομαδες για να επιβιώσουν.
Το πήρε το και το έκανε σημαία το παλαιοχριστιανός λες κι ανακάλυψαν καμία Σέχτα!
Κι εγώ αυτό καταλαβαίνω
παλαιο/της ήταν τόσα χρόνια κι αυτό είναι ακόμη
Και επιβεβαιώνομαι. Το επιβεβαίωσε κι ο ίδιος ότι με τη φράση ζούμε στα πρότυπα «παλαιό- χριστιανών» εννοούσε πολιτιστικά κι όχι ως θρησκεία, Σέχτα ή αίρεση. Δήλωσε ξεκάθαρα ότι είναι ΧΟ παλαιοημερολογίτης και ότι από ΧΟ οικογένεια προέρχεται.
Βγήκε ο θείος του Μανώλη στη πρωϊνή εκπομπή της Κατερίνας και τους ξεφτίλησε
Διαφώνησε μεν που δε στέλνει ο Μανώλης τα παιδιά σχολείο (για να λάβουν τη “παιδεία” που καταπατάει το Σύνταγμα), αλλά τους είπε
“Για τα παιδιά των οικογενειών που πετάν στο δρόμο με πλειστηριασμούς, νοιαστήκατε για το πώς ζούνε ?”
κι άλλα τέτοια παρεμφερή, οπότε τον κλείσανε
Ήταν σε ζωντανη σύνδεση κι η αδερφη του Μανώλη, η οποία διέψευσε τα πεθερικά του σε πολλά από αυτά που ισχυρίζονται, καθώς η ίδια ζούσε ακριβώς από πάνω τους κι έζησε τα γεγονότα
Έκανε τηλεφωνική παρέμβαση κι ο Μανώλης κι είπε ότι τα παιδιά δε ζούσαν σε λαγούμια, αλλά σε ένα σύγχρονο τροχόσπιτο συν μια σύγχρονη καλύβα δίπλα κι ότι οι εικόνες λαγουμιού (με τις οποίες κάνουν προπαγάνδα) είναι από την Εκκλησία. Καθώς ως παλαιο/της δε μπορούσε να πάρει άδεια να χτίσει Εκκλησία πάνω από το έδαφος
Προτείνω να ανοιχτεί ένας λογαριασμός να βάζει ότι μπορεί ο καθένας ..για να μπορεί να πληρώνει τουλάχιστον τους δικηγόρους ο άνθρωπος. Μετά και την από ον κάμερα μπηχτή κατά του αφορισμένου θα τον πάνε τρένο..
Ηδη η ανωμαλιάρα κερατέως τον σχόλασε από τον Δήμο…
Ολοι οι οβριομασόνοι είναι μπετόν αρμέ καλύπτει το ένα λαμόγιο το άλλο γι αυτό και μας γλεντάνε..
Ενώ εμείς ψάχνουμε να βρούμε τη λεπτομέρεια, ένα λαθος του άλλου, για να τον κατακρίνουμε και να βγάλουμε την ουρά μας απ έξω…
Συμφωνώ, πρέπει να ανοιχτεί λογαριασμός
Σχολίασα χθες ότι πρέπει να ξεκολλήσει, να δώσει dna, για να τους κλείσει το στόμα κι ότι δεν έπρεπε να βγαίνει με το σκουλαρίκι, όχι για να τον κρίνω, αλλά γιατί πρέπει να φερθεί πιο έξυπνα
Από χθες όμως μιλάει αρκετά έξυπνα στα κανάλια
Ως προς το dna, εκτός των θεμάτων Πίστεως, υπονόησε και τον κίνδυνο όταν θα έχουν το dna της οικογένειας του
Πράγματι, υπαρκτός κίνδυνος (π.χ. σου φορτώνουν εγκλήματα για πλάκα), όμως εδώ που έφτασε είναι μονόδρομος να δώσει dna
Ας τους ξεφτιλήσει όμως πρώτα, λέγοντας ότι οι ίδιοι έχουν νομοθετήσει την αιμομιξία
Στη θέση του ούτε εγώ θα ήθελα να το δώσω, βγήκε στην Καινούργιου και είπε ότι ζητάνε γενετικό υλικό από όλη την οικογένεια του και ότι του είπαν ότι θα κρατηθεί αυτό (όλων) για μελλοντική χρήση.
Να του αποδείξουν με βάση ελληνικό και ευρωπαϊκό δικαίο οτι αυτο που ζητάνε είναι νόμιμο και όχι κατάχρηση εξουσιας;;;;
Διαφορετικα αν υποχωρήσει θα δημιουργηθεί προηγούμενο και για όσους δεν έχουν ήδη αποθηκεύσει το γενετικό υλικό τους θα επιβάλουν να κάνουν λήψη υλικού από μια «υποψία» οπιασδηποτε φύσης (ακούγονταν στα πέτρινα χρόνια του κορωνογιου ότι με τα τεστ κάνουν λήψη γενετικού υλικού)
Και όχι μόνο αυτό. Εδώ τα τελευταία χρόνια το παρακράτος που έχει καταλάβει την εξουσία έχει κάνει τόσα εγκλήματα και στα νοσοκομεία και με τα σκευάσματα και στη δικαοσύνη και παντού. Ποιός εγγυάται ότι η μαφία θα δώσει τα σωστά αποτελέσματα στο τεστ όταν μεγάλο μέρος του γενετικού υλικού είναι του Μανόλη ως παππού ? Με τους μαφιόζους πας να βγάλεις άκρη..
Είναι ο αν μόνος 1:45
Ακριβώς ανώνυμε 3:10 μμ άλλο ένα σημαντικό επιχείρημα! Άντε μετά να βγάλεις άκρη, αυτοί θα πουν το έδωσαν σε εργαστήριο του κράτους και το αποτέλεσμα ήταν έτσι κι έτσι! Υπάρχει το ενδεχόμενο σφάλματος καθώς και το ενδεχόμενο να θέλουν να τον ενοχοποιήσουν!
Αυτό το λαγούμι πότε θα το ψάξει ο εισαγγελέας ;
https://twitter.com/Thodoris909/status/1759327463237132786
Δε ξέρω πως να αφήσω σχόλιο στο μπλογκ της ομάδας Παιδαγωγός, όποτε θα ήθελα να αναφέρω ότι επίσημα αλλά και από την εμπειρία μου η Εκκλησία ΓΟΧ δε ζητάει να ξανά βαπτιστούν αλλά συνηθίζουν να ζητάνε να μυρωθεί πάλι ένα βαπτισμένο με το νέο ημερολόγιο μωρό. Καθώς μεγάλωσα μεσα στο παλαιό ημερολόγιο αλλά αλλά μέλη της οικογένειας μου δεν είχαν βαπτιστεί με το παλαιό οπως εγώ αλλά κοινωνούσαν κανονικά και συμμετείχαν στην εκκλησία μετά από Μυρωμα.
Συγνώμη τυχαία μόλις τώρα διαβάσαμε το σχόλιό σας.
1) Γράψατε: «από την εμπειρία μου η Εκκλησία ΓΟΧ δε ζητάει να ξανά βαπτιστούν »
Δεν υπάρχει (μία) «εκκλησία ΓΟΧ». Υπάρχουν πάρα πολλές παρατάξεις ΓΟΧ. Καθεμιά έχει την δική της Σύνοδο επισκόπων.
Άλλες ζητάνε από τους νεοημερολογίτες που εισέρχονται να αναμυρωθούν (δηλώνοντας δηλ ότι ήταν στην αίρεση), άλλες βάζουν τους νεοημερολόγίτες να ξαναβαπτιστούν.
2) Η κουτοπονηριά που εφαρμόζουν αρκετές Σύνοδο ή πρόσωπα ΓΟΧ:
ζητάνε τάχα μια φωτογραφία από βάπτιση του νεοημερολογίτη, σχολιάζουν ότι δεν μπήκε τελείως ΜΕΣΑ στην κολυμπήθρα και του λένε πρέπει να ξαναβαπτιστεί.
Επειδή το έχουμε ζήσει αρκετές φορές (μας το επιβεβαίωσαν πλήθος προσώπων που πήγαν και ξαναβαπτίστηκαν σε ΓΟΧ), γι αυτό αναγκάζουμε να το αποκαλύψουμε.
Ακόμη κι αυτός ο π.Γρηγόριος που γράφει συνεχώς εδώ -δικαίωμά του φυσικά- γνωρίζουμε ότι έχει ξαναβαπτίσει νεοημερολογίτες (γνωρίζουμε τα πρόσωπα).
Για εμάς αυτό είναι τεράστιο λάθος, καταπατούνε το Σύμβολο της Πίστεως, το Πιστεύω, το οποίο το ομολογούμε σε κάθε Θεία Λειτουργία. Ομολογώ ΕΝ βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών ομολογούμε.
3) Σχόλιο μπορεί να γράψει καθένας στο ιστολόγιό μας αν έχει λογαριασμό gmail.com.
Αν εμφανίζει πρόβλημα ο Firefox, δοκιμάστε με το Google Chrome.
Αγαπητέ Παιδαγωγός, ναι προσπάθησα να αφήσω σχόλιο με Google αλλά δεν προχωρούσε. Ίσως τελικά να ήταν το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιώ. Ξαναπροσπαθησα αλλά τίποτα.
Ναι έχετε δίκιο υπάρχουν πολλες παρατάξεις τελικα…
Να κάνω μια τελευταία ερώτηση από εδώ αν μου το επιτρέπει η οικοδέσποινα που ήταν αρκετά γενναιόδωρη ήδη αφήνοντας όλη αυτή τη συζήτηση (που προσωπικά πιστεύω ήταν για καλό). Δεν έχω ακούσει το 2. να λαμβάνει χώρα και δε γνωρίζω προσωπικά καμία περίπτωση αναβαπτισμου, μάλλον θα είναι η εκκλησία που πήγαινα από παιδί να ανήκει σε κάποια από τις παρατάξεις που δεν το ζητάει.. Ωστόσο εσείς το 1. (Μυρωμα) το θεωρείτε λάθος;
Είναι καταραμένοι πλέον και αδυνατούν να δούνε και να σκεφτούνε λογικά έστω και ελάχιστο… Όσο προχωράει η θολούρα τους θα μεγαλώνει και δε θα γίνονται πιστευτοι ούτε από τους ακόλουθους τους, με αποτέλεσμα στο τέλος να τους λιντσαρουν οι ίδιοι. Ο Θεός τους έφερε απέναντι από μια οικογένεια με αξίες, Καθαρή και με συγκροτημένη – Φωτισμένη Σκέψη ώστε να τους ντροπιασει και να τους εξευτελίσει. Όσο περισσότερο προσπαθούν να βλάψουν αυτή την Οικογένεια τόσο περισσότερο θα παθαίνουν κακό οι ίδιοι.