ΣΟΚάρει όμως και το γεγονός, πως ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ!
ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!
ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΕΚΠΟΡΝΕΥΜΕΝΗ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.
ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΜΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΜΑΦΙΟΖΩΝ ΕΙΤΕ ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΕΙΤΕ ΩΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ.
ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΘΕΑΤΕΣ;;;
Καλλιόπη Σουφλή
Υ.Γ.1. Το 2014, αυτά τα στοιχεία, τα έστειλα στον Κασιδιάρη της Χ.Α., ζητώντας του να τα ελέγξει και να προσφύγουν σε επανακαταμέτρηση.
ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ!
Υ.Γ.2. Ζήτησα βάσει αυτών των στοιχείων από την ΖΩΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ, να πράξει το ίδιο και να ζητήσει επανακαταμέτρηση των ψήφων της.
“Σιγά μην κάτσω να ασχοληθώ”, μου απάντησε.
ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ!**
**Οι αριθμοι δεν λενε ψεμματα.
Δεν χρειαζεται να πιστεψεις αυτα που διαβαζεις.
Παρε μολυβι και χαρτι και κανε τους δικους σου υπολογισμους.
Τα στοιχεια ειναι απο το Υπουργειο Εσωτερικων, την Ελληνικη Στατιστικη Αρχη και απο το Πανεπιστημιο Θεσσαλιας.
Απογραφη 2011 – Ελληνικη Στατιστικη Αρχη
http://www.statistics.gr/2011-census-pop-hous
Μονιμος πληθυσμος: 10.816.286
Νομιμος πληθυσμος: 9.904.286
Υπουργειο Εσωτερικων
Το εκλογικο σωμα σε αριθμους και γραφηματα 2015
http://www.ypes.gr/UserFiles/f0ff9297-f516-40ff-a70e-eca84e2ec9b9/SynStatistVou2015sept_1.pdf
Ιουνιος 2015
Ανδρες Εκλογεις: 4.763.084
Γυναικες Εκλογεις: 5.073.913
Συνολο Εκλογεων: 9.836.997
Η διαφορα του Νομιμου πληθυσμου (9.904.286) απο τον αριθμο πολιτων στους Εκλογικους καταλογους (9.836.997) ειναι μολις 67.289
Δηλαδη μας λενε οτι ο αριθμος των Ελληνων πολιτων απο νεογεννητα μεχρι την ηλικια των 17 ετων ειναι 67.289
Για να δουμε ειναι ετσι;
Δημογραφικη ερευνα του καθηγητη του Πανεπιστημιου Θεσσαλιας Βυρωνα Κοτζαμανη, ερευνα του 2017***
http://www.demography-lab.prd.uth.gr/WP_12_2017.pdf
Πινακας 17:
Πληθυσμος ηλικιας απο 0 μεχρι 14 ετων: 1.578.000
Υπολογιζουμε τον πληθυσμο απο 0 μεχρι 17 ετων:
1.578.000 / 14 = 112.714
112.714 Χ 17 = 1.916.142
Ο πληθυσμος ηλικιας 0 μεχρι 17 το 2015 ειναι 1.916.142Η διαφορα 1.916.142 – 67.289 = 1.848.853
Αρα 1.848.853 εκλογεις, δεν υπαρχουν, ειναι φανταστικοι.1.848.853 φανταστικοι φηφοφοροι ειναι αρκετοι για να δωσουν την πρωτη θεση σε οποιον θελησουν αυτοι που ελεγχουν το κομπιουτερ που κανει την καταμετρηση.
(Ο ΣΥΡΙΖΑ πηρε την πρωτη θεση στις Εκλογες του Σεπτεμβριου 2015 με 1.925.904 ψηφους, πηρε 35,46%).
ΝΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΥΣΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ.
ΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΛΕΓΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ Η Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ;
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΝΗΚΕΙ Η SINGULAR LOGIC, Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑ SUPER COMPUTER ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ;
Τα 1.8 εκατομυρια φανταστικων ψηφοφορων κατανεμημενα συμφωνα με τα ποσοστα των Εκλογων του Σεπτεμβριου 2015:
638.280 ΣΥΡΙΖΑ
505.800 ΝΔ
125.820 ΧΑ
113.040 ΠΑΣΟΚ
99.900 ΚΚΕ
73.620 ΠΟΤΑΜΙ
66.240 ΑΝΕΛ
61.740 ΕΚ
Η κατανομη δεν αντικατοπτριζει την πραγματικη εικονα, παρατιθεται μονο ενδεικτικα. Υπηρξαν εκπληξεις που πιθανον να εγιναν σκοπιμα απο αυτους που ελεγχουν τα μηχανηματα καταμετρησης.
Ποσο βολικος για παραδειγμα ηταν ο αποκλεισμος της Κωνσταντοπουλου και του Λαφαζανη, και ποσο ακομα πιο βολικη η επανεκλογη εκπληξη του Καμμενου για να συνεχισει την εκτελεση εντολων το γνωστο διδυμο;
Ο ΣΥΡΙΖΑ πηρε σε αυτες τις Εκλογες 1.925.904 ψηφους.
Αφαιρουμε το bonus απο τους φανταστικους ψηφοφορους και εχουμε τον “πραγματικο αριθμο”:
1.925.904 – 638.280 = 1.287.624
Το πραγματικο ποσοστο του ΣΥΡΙΖΑ στο συνολο των Εκλογεων 9.836.997 (υπολογιζοντας και την Αποχη) ειναι:
(1.287.624 Χ 100) / 9.836.997 = 13,089 %
Με τον ιδιο τροπο, ο “πραγματικος αριθμος” ψηφοφορων των ΑΝΕΛ ειναι:
200.423 – 66.420 = 134.003
Το πραγματικο ποσοστο των ΑΝΕΛ στο συνολο των Εκλογεων ειναι:
(134.003 Χ 100) / 9.836.997 = 1,362 %
Αρα απο το 2015 (Σεπτεμβριο) μεχρι τωρα, την Ελλαδα την κυβερνουσε το:
13,089 + 1,362 = 14, 45 %
Αυτο το 14,45 % συν – πλην (με υποστηριξη απο αλλους μεμονωμενους βουλευτες και αποχη των ΑΝΕΛ), συμπληρωνε την οριακη πλειοψηφια ανω των 150 βουλευτων, και περασε προδοτικους νομους οπως η υποθηκευση του πλουτου της Ελλαδας για 99 χρονια, και η Συμφωνια των Πρεσπων.
Και το εκανε αυτο γνωριζοντας την αντιθεση της πλειοψηφιας του Ελληνικου λαου.
Αν αυτο δεν θυμιζει Μπανανια, τοτε τι ειναι;
Η διαπιστωση οτι στις Εκλογες της τελευταιας δεκαετιας παιρνει μερος ενας απιστευτα μεγαλος αριθμος φανταστικων ψηφοφορων δεν ειναι τωρινη.
Το 2012 οι Εκλογεις ξεπερνουσαν τον αριθμο των νομιμων Ελληνων πολιτων κατα 49.302
Εγινε μηνυση για Εσχατη Προδοσια απο την Ολγα Γεριτσιδου χωρις αποτελεσμα.
Αν η Δικαιοσυνη ηταν πραγματικα Ανεξαρτητη, ειχε την ευκαιρια να βγαλει ακυρες ολες τις κυβερνησεις που υπεγραψαν τα Μνημονια και τις Δανειακες συμβασεις, και φυσικα Μνημονια και Δανειακες συμβασεις που υπογραφηκαν απο ακυρες κυβερνησεις δεν εχουν ισχυ.** **
Στο βιντεο που ακολουθει ο Νικος Αργυροπουλος κανει μια αναλυση για το ιδιο θεμα και περιγραφει τις απαντησεις που του εδωσαν απο το Υπουργειο Εσωτερικων.
Το βιντεο ειναι ακρως ενδιαφερον.
(Το βίντεο έχει εξαφανιστεί…και γίνεται αντιληπτό γιατί…)
**
**ΠΙΘΑΝΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ 1.8 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ
Υπαρχουν τρεις πιθανοτητες:
- Οι νομιμοι Ελληνες ηλικιας απο 0 μεχρι 17 ετων.
- Η δημιουργια φανταστικων Ελληνων ψηφοφορων απο τον υπολογιστη που κανει την καταμετρηση.
- Οι Ελληνες του Εξωτερικου που εχουν εκλογικα δικαιωματα.
1. Ελληνες ηλικιας 0 μεχρι 17 ετων
Απο την ερευνα του καθηγητη Βυρωνα Κοτζαμανη προκυπτει οτι το 2015 οι Ελληνες απο 0 μεχρι 17 ετων ειναι 1.916.142
Ο αριθμος αυτος υπερκαλυπτει τα 1,8 εκατομυρια φανταστικων ψηφοφορων.
2. Η δημιουργια φανταστικων ψηφοφορων απο το κομπιουτερ που κανει την καταμετρηση
Ειναι μια πιθανοτητα.
3. Οι Ελληνες του Εξωτερικου
Απο την Wikipedia:
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%80%CF%8C%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%82_%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
Ελληνες σε χωρες της Ευρωπης: 1.008.273
23% του αριθμου των Ελληνων σε ολοκληρο τον κοσμο εκτος Ελλαδας.
Ελληνες του Εξωτερικου σε ολοκληρο τον κοσμο:
1.008.273 / 23 = 43.837
43.837 Χ 100 = 4.383.700 - Ο αριθμος 4.383.700 υπερκαλυπτει τα 1,8 εκατομυρια φανταστικων ψηφοφορων, και επιπλεον πολλοι απο τους Ελληνες του Εξωτερικου που εχουν γεννηθει η που εχουν ζησει στην Ελλαδα ειχαν εκλογικα δικαιωματα, και μπορουν να ψηφισουν νομιμα αν ερθουν στην Ελλαδα.
Εδω φαινεται η χρησιμοτητα του υπερ-υπολογιστη της Singular. Δεδομενου οτι υπηρεσιες οπως λιμανια και αεροδρομια και γενικα σημεια εισοδου στην χωρα ειναι ολα δικτυωμενα με το Υπουργειο Εσωτερικων, απο την στιγμη που εισαι Ελληνας του Εξωτερικου και δεν κανεις check-in, το κομπιουτερ μπορει να χρησιμοποιησει το ονομα σου σαν φανταστικο ψηφοφορο, συμφωνα με τις εντολες που εχει προγραμματιστει.
Απο τις τρεις παραπανω πιθανοτητες, ποια ειναι αυτη που συγκεντρωνει τις προυποθεσεις να μπορει να υπερασπιστει νομικα, σε περιπτωση παρεμβασης της Ανεξαρτητης Δικαιοσυνης (Αν και Οταν); Η απαντηση ειναι, μονο η τριτη πιθανοτητα.
Πως ονομαζεται το πολιτευμα στην Ελλαδα;
Κοινοβουλευτικη Δημοκρατια.
Καμμια σχεση με την Αρχαια Αθηναικη Δημοκρατια.
Τοτε ψηφιζαν απο 12 μεχρι 36 φορες τον χρονο.
Στην Κοινοβουλευτικη Δημοκρατια, μια φορα καθε 3 η 4 χρονια.
Λειτουργει στην Ελλαδα η Κοινοβουλευτικη Δημοκρατια, η νομιζουμε οτι λειτουργει, και μονο τηρουνται τα προσχηματα, ενω στην ουσια ειναι μια Τουρκοκρατια σε συγχρονη μορφη;
Απο που προερχεται η λεξη ρουσφετι;
Προερχεται απο την Τουρκικη λεξη rusvet, που σημαινει δωροδοκια.
Ειναι η λεξη που χαρακτηριζει το πελατειακο κρατος στην Ελλαδα.
Ενα 15% αποφασιζει για το μελλον ολων των Ελληνων, με βαση το προσωπικο τους συμφερον, το ονειρο τους, μια θεση στο Δημοσιο.
Μπορουν και το κανουν γιατι ενα 40% επιλεγει την Αποχη.
Και οι Ελληνες του Εξωτερικου;
Αυτοι δεν εχουν δικαιωμα να ψηφισουν;
Οι Ελληνοποιημενοι λαθροεποικοι εχουν περισσοτερα δικαιωματα και ψηφιζουν;
Δεν υπαρχουν οι υποδομες, δεν υπαρχει η τεχνογνωσια ειναι η δικαιολογια.
Πως εξηγειται να υπαρχει η πιο προηγμενη τεχνογνωσια στην συλλογη φορων τοτε;
Αρα δεν συμφερει. Δεν συμφερει στην οικογενειοκρατια που εχει κανει επαγγελμα την πολιτικη στην Ελλαδα.
Γιατι πολυ απλα, αν επιτραπει η ψηφος στους Ελληνες του Εξωτερικου, τερμα το πελατειακο κρατος.
Γιατι πολυ απλα, το ονειρο του Ελληνα του Εξωτερικου δεν ειναι μια θεση στο Δημοσιο.
Μια και μιλαμε για τεχνογνωσια, να τι συμβαινει σε μια χωρα με Κοινοβουλευτικη Δημοκρατια που σεβεται τους πολιτες της, την Αυστραλια:***
*https://www.elections.nsw.gov.au/Voters/Other-voting-options/Interstate-or-overseas
Η Αποχη σε αυτες τις Εκλογες τους επιτρεπει να παρουν μεγαλα ποσοστα με λιγοτερο αριθμο ψηφων.
Αν προσθεσουμε τους 2.200.000 ψηφοφορους πανω απο 65, που θα πανε να ψηφισουν γιατι εχουν μεινει σε μια αλλη εποχη,τους 800.000 λαθροεποικους που Ελληνοποιηθηκαν τον τελευταιο χρονο, και το πελατειακο κρατος δεξιο και αριστερο (οι ψηφοι στα δυο πρωτα κομματα χωρις τους ανω των 65) περιπου ενα εκατομυριo , αν προσθεσουμε σε αυτα και τα 1,8 εκατομυρια φανταστικων ψηφοφορων, βλεπουμε οτι η Αποχη δεν θα φτασει ποτε σε απειλητικα επιπεδα για το συστημα.
Αλλα κι αν φτασει, ειναι γνωστο τι συμβαινει στην Ελλαδα.
Η λιστα με τα κομματα που εγκριθηκαν δειχνει καθαρα ενα πραγμα.
Φοβουνται.
Τα ανθελληνικα κεντρα φοβουνται τους Ελληνες πατριωτες.
Ουτε ενα καθαρα πατριωτικο κομμα δεν υπαρχει στην λιστα.
Θελουν να επαναλαβουν την συνταγη της συγκυβερνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.
Αυτη την φορα με την ΝΔ.
Στην θεση των ΑΝΕΛ ο Βελοπουλος που προωθειται φανερα.
Παμε για ακομα ενα στημενο αποτελεσμα εκτος και αν …
…εκτος και αν αυτοι που επιλεγουν συνειδητα Αποχη, αποφασισουν να κανουν το μαγαζι καλοκαιρινο.
Πως μπορει να γινει αυτο;
Για να στηθει το μαγαζι ¨Εκλογες με προαποφασισμενα αποτελεσματα”, χρειαζεται να ειναι συνεννοημενοι:
- Ολα τα προεπιλεγμενα κομματα.
- Τα ΜΜΕ
- Οι Εταιρειες Δημοσκοπησεων.
Υπαρχει ομως ενα αδυνατο σημειο.
Ο ρολος των Εταιρειων Δημοσκοπησεων ειναι να “φτιαχνουν” την επιθυμητη εικονα των ποσοστων, και με τα Exit Polls να δινουν την τελικη επιβεβαιωση για τα προαποφασισμενα αποτελεσματα.
Τι θα γινει αν αυτοι που επιλεγουν Αποχη γιατι ξερουν οτι ολα ειναι στημενα, αποφασισουν αντι να πανε παραλια, να παρουν την παρεα τους και να κανουν ανεξαρτητα Exit Polls;
Και να ανακοινωσουν τα δικα τους αποτελεσματα αμεσως σε πατριωτικα sites.
Απαγορευεται;
Δεν θεωρουνται εγκυροι;
Και ποιος κανει εγκυρους τα ΜΜΕ και τις Εταιρειες Δημοσκοπησεων;
Αυτοι που τους παρακολουθουν και τους δινουν αξια, δηλαδη η πλειοψηφια των Ελληνων δεν τους κανει εγκυρους;
Αν διαπιστωσει η πλειοψηφια των Ελληνων οτι οι Εκλογες ειναι στημενες, ποσο εγκυροι θα ειναι;
Μαζι με τα ανεξαρτητα Exit Polls χρειαζεται η ενωση των Ελληνων που επιλεγουν συνειδητα Αποχη, και η συμφωνια τους να ψηφισουν μονο ενα κομμα.
Αυτα τα δυο πανε μαζι, κανοντας μονο το ενα απο τα δυο ειναι δωρον αδωρον.
Ειναι αναμενομενο απο τα προεπιλεγμενα κομματα να υπαρξουν συνεργασιες ακομα και μεταξυ ετεροκλητων ιδεολογιων (ολα για το ιδιο αφεντικο δουλευουν), για να σχηματισουν κυβερνηση.
Ο μονος τροπος να αποφευχθει αυτο ειναι να βγει πρωτο κομμα και αυτοδυναμο, καποιο που δεν ειναι στην ομαδα τους.
Δυσκολο, αλλα οχι ακατορθωτο για τους απεχοντες συνειδητα.
Ποιο κομμα;
Αν αφαιρεσουμε ολα τα κομματα που εχουν περασει απο την Βουλη, που δοκιμαστηκαν και απετυχαν …
Αν αφαιρεσουμε τους πρωην βουλευτες που δοκιμαστηκαν και απετυχαν, και τωρα επανερχονται με κομματα (Βελοπουλος – Βαρουφακης) …
Αν αφαιρεσουμε τα μικρα κομματα που απευθυνονται σε ειδικες κατηγοριες ανθρωπων …
… μενουν μονο δυο επιλογες …
που πρεπει στο τελος να γινουν μια
Με πανω απο 4 εκατομυρια Αποχη, μονο οι μισοι να ειναι συνειδητα απεχοντες και να πανε να ψηφισουν, το ενα απο τα παραπανω δυο κομματα βγαινει αυτοδυναμο.
Πρεπει να γινει κατανοητο οτι δεν υπαρχουν αλλες επιλογες και ο χρονος εχει τελειωσει.
Με τον ρυθμο που γινονται οι Ελληνοποιησεις, στις επομενες Εκλογες οι λαθροεποικοι θα κανουν δικο τους κομμα και θα μπορεσουν να παρουν την κυβερνηση.
Τον τελευταιο χρονο μονο Ελληνοποιηθηκαν 800.000
https://www.triklopodia.gr/%cf%80%cf%81%ce%b1%ce%be%ce%b9%ce%ba%cf%8c%cf%80%ce%b7%ce%bc%ce%b1-%cf%83%cf%85%cf%81%ce%b9%ce%b6%ce%b1-%cf%80%ce%b5%cf%84%ce%ac%ce%b5%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%b7-%ce%bc%ce%ac/#
Στις επομενες Εκλογες μπορει να φτασουμε στο σημειο να χρειαστει να ερθουν μαζικα οι Ελληνες του Εξωτερικου να ψηφισουν, για να μη χαθει η Ελλαδα.
Αυτο δεν ειναι τοσο ευκολο οσο ακουγεται, χρειαζεται προετοιμασια.
Και τα αποτελεσματα απο τους Ελληνες σε αλλες χωρες της Ευρωπης που πηραν μερος στις Ευρωεκλογες δεν ειναι ενθαρρυντικα.
Απο σχεδον ενα εκατομυριο Ελληνες, φηφισαν μονο 11.792** **Τι εφταιξε;
Δεν υπηρξε ενημερωση;
Η γραφειοκρατια ηταν απαγορευτικη;
Εχουν ριξει μαυρη πετρα πισω τους;
Οπως φαινεται αυτη θα ειναι η τελευταια ευκαιρια.
Οι Ελληνες που επιλεγουν Αποχη γιατι ξερουν οτι το συστημα ειναι στημενο, πρεπει να δρασουν τωρα.
ΕΝΝΕΑ
Διευκρινηση: Κανοντας ενα τελευταιο ελεγχο στα links που περιλαμβανονται στο αρθρο, βρηκα οτι ο Πινακας 17 στην ερευνα του καθηγητη Βυρωνα Κοτζαμανη εχει αφαιρεθει.
Κι αν ειχα μια μικρη αμφιβολια στο ποσο γρηγοροι ειναι στην παρακολουθηση, τωρα εχω σιγουρευτει.** Πηγή
Μήνυση επί εσχάτη προδοσία για τις νόθες εκλογές
**Κατετέθη στην εισαγγελία Αθηνών μήνυση της κας Όλγας Γεριτσίδου, επί ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΝ ΣΥΝΟΛΩ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗ, καθώς και κατά παντός ετέρου υπευθύνου με την αιτιολογία ότι εν γνώσει τους και με πρόδηλο δόλο και ανυπολόγιστη και ίσως ανεπανόρθωτη ζημία και καταστροφή, οικονομική, διπλωματική, κοινωνική και Ανθρωπιστική, στην Χώρα και τον Ελληνικό Λαό, συγκάλυψαν, δέχθηκαν και καρπώθηκαν ωφελήματα παρανόμως από εκλογές που βασίστηκαν σε νοθευμένα στατιστικά και εκλογικά στοιχεία που de facto χαρακτηρίζουν τις εκλογές άκυρες και αυτούς χωρίς δικαίωμα να ασκούν εκτελεστική εξουσία ( κυβέρνηση ) και νομοθετική και ελεγκτική εξουσία ( Βουλή ).
Εκ της μηνύσεως αποδεικνύεται πασιφανώς ότι οι εκλογικοί κατάλογοι ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΝΗΛΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ, ΕΣΤΩ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Βάσει αυτής της διαπιστώσεως άμεσα συνεπάγεται ότι :
1.Οι εκλογές διεξήχθησαν με ψευδή στοιχεία και άρα το αποτέλεσμα τους είναι επίσης ψευδές και συνεπώς άκυρο.
2.Η κατανομή των βουλευτικών εδρών ανά περιφέρεια έχει γίνει με ψευδή / ανακριβή στοιχεία και άρα η σύνθεση της τωρινής Βουλής είναι άκυρη.
3.Οι υπεύθυνοι να το καταμαρτυρήσουν αυτό ( κυβέρνηση-βουλή -αρμόδιες αρχές ) ενώ το ήξεραν δεν το καταμαρτύρησαν και επέτρεψαν η χώρα, σε μια από τις πιο κρίσιμες καμπές της, να κυβερνάται πραξικοπηματικέ από μη σωστά και έγκυρα εκλεγμένους αξιωματούχους-σφετεριστές της εξουσίας οι οποίοι χωρίς να εκπροσωπούν/αντιπροσωπεύουν την λαϊκή βούληση και εντολή αυτή την στιγμή ξεπουλούν την χώρα μας, για λογαριασμό και συμφέρον των ιδίων και τρίτων.
Αυτή την στιγμή κυβερνούμαστε με το ζόρι και πραξικοπηματικά με εκλογικό και κοινοβουλευτικό πραξικόπημα, ενώ εάν δε διορθωθούν τα στατιστικά στοιχεία και οι εκλογικοί κατάλογοι με τρόπο που να αποδεικνύεται το αληθές, ακριβές και εξακριβώσιμο των στοιχείων δημοσίως, διαφανώς και με κοινή αποδοχή από κάθε κοινωνικό επιστήμονα παγκοσμίως, ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΕΧΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΓΚΥΡΗ ΒΟΥΛΗ.
ΕΑΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΤΩΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗΜΑΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ/ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΙΝΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΙΝΗΣΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ, ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ ΚΑΙ/Ή ΤΩΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΟΥΛΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΕΣ –ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΕΣ, ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, ΛΑΟΥ, ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.
ΥΓ. ΔΕΛΤΙΟ 11.Οι αρμόδιοι για την προστασία του δημοκρατικού πολιτεύματος κρατικοί λειτουργοί είναι πρώτον οι Ανώτατοι Δικαστικοί και δεύτερον οι Ένοπλες Δυνάμεις.Και εάν δεν ενεργήσουν ΑΥΤΟΙ «τα δέοντα», επαφίεται η προστασία του πολιτεύματος εις τον πατριωτισμό των Ελλήνων.**
12/10/12
πηγή
Η ΝΟΘΕΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ, ΕΝΩ Η ΑΝΟΧΗ ΤΗΣ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΔΟΥΛΟΥΣ , ΤΟΥΣ ΚΑΤ’ ΕΠΙΦΑΣΙΝ ΠΟΛΙΤΕΣ.
Σε προηγούμενα άρθρα μας αναφερθήκαμε στην νοθεία στις εκλογές. Αυτή μπορεί να γίνεται με τρεις τρόπους:
α) μέσω των πολιτογραφημένων αλλοδαπών που υπολογίζονται στο 20% του εκλογικού σώματος. (βλέπε:ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΝΟΘΕΙΑ 2 https://politikathemata.wordpress.com/2012/05/03/eklogikh-nothia-2)
Πόσοι αυτοκτονικά αφελείς Έλληνες έχουν συνειδητοποιήσει ότι τέτοιας τάξης ποσοστό είναι η σημερινή –όχι η αυριανή- μοίρα τους, της νομιμοφανούς νόθευσης της πολιτικής βούλησής τους, από αλλοδαπούς που επηρεάζονται από ξένα συμφέροντα και υποκινήσεις και που δεν έχουν κανένα ουσιαστικό κυριαρχικό δικαίωμα να ρυθμίζουν τις τύχες των Έλλήνων;.
β) μέσω, ενδεχομένως, κρατικών πρακτορίσκων που ψηφίζουν στην θέση ψηφοφόρων που έχουν αποβιώσει (βλέπε ομοίως: https://politikathemata.wordpress.com/2012/05/03/eklogikh-nothia-2)-(αυτό θα μπορούσε να ελεγχθεί εύκολα, αν υπήρχε η πολιτική απόφαση, αλλά όχι βέβαια από αυτούς που το οργανώνουν) και τέλος. γ) με άμεση νοθεία επί της εκλογικής διαδικασίας. Αυτή μπορεί να γίνεται εντός των εκλογικών κέντρων, για την οποίαν πολλοί μπορούν να περιγράψουν το πώς. Μπορεί όμως να γίνεται και μετά τα εκλογικά κέντρα στήν κεντρική επεξεργασία των στοιχείων.
Τις λεπτομέρειες τις έχουμε περιγράψει εδώ: ΟΙ …ΑΝΗΘΙΚΕΣ ΥΠΟΨΙΕΣ ΠΕΡΙ ΝΟΘΕΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ https://politikathemata.wordpress.com/2012/04/12/oi-anhthikes-ypopsies-peri-notheias-stis-ekloges/. Στις προηγούμενες εκλογές του 2009 και παλαιότερα, υπήρχαν στον ιστότοπο του υπουργείου εσωτερικών (http://ekloges.ypes.gr) τα αποτελέσματα ανά εκλογικό τμήμα.
Δεν ήταν όμως δυνατή η άθροιση αυτών από τον υπολογιστή του κάθε ψηφοφόρου μέσω διαδικτύου, διότι δεν υπήρχαν συνοπτικοί πίνακες. Αυτό ακριβώς είναι και το στοιχείο που καταγγέλθηκε και στο οποίο στηρίζεται η άποψη περί νοθείας.
Υπάρχει η σκέψη ότι αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει διότι θα το κατήγγειλαν τα κόμματα.
Αυτό είναι λάθος, διότι αν κάποιο κόμμα θελήσει να τα ελέγξει, συλλέγοντας το ίδιο τα στοιχεία, θα πρέπει να επεξεργαστεί μερικές εκατοντάδες χιλιάδες αριθμητικές τιμές, πράγμα πολύ δύσκολο.
Αν πάλι ένα κόμμα με επαρκείς πόρους το κάνει και διαπιστώσει την νοθεία, δεν θα την καταγγείλει αν ένας συνδυασμός των ακολούθων συνθηκών συντρέχει (πού είναι απίθανο να μη συντρέχει):
α)να γνωρίζει ήδη από πρίν, μαζί με άλλα κόμματα, γιά την νοθεία
β) να έχει ωφεληθεί από την νοθεία ή να μην έχει αδικηθεί ή να έχουν αδικηθεί οι ανταγωνιστές του (θεατρικοί ανταγωνιστές, συνάδελφοί του στην πραγματικότητα)
και γ) να απειλείται με αποκάλυψη σκανδάλων τού κόμματος ή των αρχηγών του, σκανδάλων πού θα σημάνουν την πολιτική τους καταστροφή.****.
Σε ένα ευνομούμενο κράτος, απέναντι σε τέτοιες καταγγελίες θα αντιδρούσαν αμέσως, με το να διορθώσουν τίς ελλείψεις αυτές και έτσι να εξαλειφθεί κάθε υποψία σε βάρος της κυβέρνησης.
Αντί λοιπόν στις εκλογές της 6/5/2012, να προσθέσουν σε εμφανές σημείο τους συνοπτικούς πίνακες πού έλειπαν, εξαφάνισαν ακόμα και τα μεμονωμένα αποτελέσματα ανά εκλογικό κέντρο, τα οποία προσέθεσαν κατόπιν εορτής, πολλές μέρες αργότερα, χωρίς βεβαίως συνοπτικούς πίνακες!****
Η ανάρτηση στο διαδίκτυο των αποτελεσμάτων των εκλογικών κέντρων, αναλυτικά και συνοπτικά, ταυτόχρονα με την εξέλιξη της καταμέτρησης, είναι μία διαδικασία ασφαλείας κατά του κινδύνου νοθείας, που δεν υποκαθίσταται ως προς την αποτελεσματικότητά της κατά κανέναν τρόπο από την εκ των υστέρων τοιχοκόλλησή τους στο πρωτοδικείο ή από την πιθανή έκδοση κάποια στιγμή στο μέλλον ενός CD-ROM προς πώληση.
Στην περίοδο της –υποτίθεται- πλήρους ηλεκτρονικής διαφάνειας στην δημόσια διοίκηση και ενώ τα κονδύλια για τις εταιρείες της πληροφορικής που έχουν αναλάβει τις εκλογές είναι πολύ μεγάλα, θέλουν να μας πείσουν ότι ήταν και είναι δύσκολο να αναρτήσουν έστω και μέσω ενός αρχείου excel όλα τα αποτελέσματα από τα εκλογικά τμήματα, ομαδοποιημένα κατά εκλογική περιφέρεια, ανανεωνόμενα κατά – έστω και ωριαία- διαστήματα κατά την εξέλιξη της καταμέτρησης;
(Έτσι πολλοί από τις εφορευτικές επιτροπές, γνωρίζοντας τα αποτελέσματα στα εκλογικά τους τμήματα, θα έλεγχαν απ’ ευθείας την ορθότητα των στοιχείων και ακόμα πιο πολλοί φιλύποπτοι θα έλεγχαν την ορθότητα των αθροισμάτων ανά εκλογική περιφέρεια και κατ’ επέκταση και των τελικών ποσοστών των κομμάτων).****.
Οι οποιεσδήποτε τυχόν δικαιολογίες γιατί δεν το έχουν κάνει, δεν μπορεί παρά να είναι γελοίες και θα τόνιζαν μόνο την βαριά σκιά της ενοχής.
Ενοχής για ποιό ακριβώς πράγμα;
Για την νόθευση των εκλογικών αποτελεσμάτων.
Και τι σημαίνει αυτή η νόθευση της λαϊκής βούλησης; Βίαιη κατάργηση της δημοκρατίας.
Και τι σημαίνει βίαιη κατάργηση της δημοκρατίας;
Πραξικοπηματική δικτατορία.
Και πώς αντιδρούμε οι Έλληνες σε αυτήν την δικτατορία;
Οι Έλληνες που «του Έλληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει». Αντιδρούμε ως εξής: δεν αντιδρούμε διότι δεν το καταλαβαίνουμε (ταπεινωτικό) ή το καταλαβαίνουμε αλλά πάλι δεν αντιδρούμε (μάλλον ταπεινωτικώτερο)…
Από τις εθνικές εκλογές του 2019 δεν υπογράφουμε πουθενά ότι έχουμε ψηφίσει. Μου είπαν απλά να επιβεβαιώσω φωνητικά ότι είμαι αυτός που λέω. Σου λένε, είσαι ο τάδε, που λέει η ταυτότητα που μόλις τους έδωσες. Ναι είμαι, τους λές και τελείωσε. Πάντος παλιότερα θυμάμαι πως υπέγραφα στη λίστα που ψήφιζα. Αυτό το λέω διότι πέρα από τα λογισμικά που αναφέρονται στο άρθρο αν πάει κάποιος πολίτης να ζητήσει την λίστα με τους ψηφίσαντες κάποιοι τμήματος για να δεί πόσοι ψήφισαν και πόσα φάκελα βρέθηκαν στην κάλπη πιστεύω ότι δεν θα βγάλει άκρη. Καταρχήν παλιά θυμάμαι το σύστημα έβγαζε τα αποτελέσματα ανά τμήμα και τώρα τα βγάζει ανα περιοχή(δήμο). Άρα γίνεται ποιό δυσκολή η διασταύρωση.
Επίσης, αυτό γιατί τα ονόματα και τις παρουσίες τα γράφει ο υπάλληλος της επιτροπής και ποιός μου λέει εμένα ότι όταν περάσει από 19:00 και φύγει ο κόσμος πριν κλείσουν οι κάλπες δεν πάει κάποιος και προσθέτει και άλλα ονόματα στο βιβλίο συμμετεχόντων όπως πχ Αχμέτ , Αμπτούλ, Γουσούφ ότι ψηφίσαν και με τον αριθμό ταυτότητάς τους καταγεγραμμένο και να μην έχουν έρθει ποτέ να ψηφίσουν με φυσική παρουσία στα εκλογικά κέντρα αλλά κάποιος από αυτούς με την ταμπελίστα του κόμματος να έριξε τον φάκελο στην κάλπη γι αυτούς. Ποιος μπορεί να το ελέγξει αυτό.
Γιατί να υπάρχουν κομματικά πρόσωπα με ταμπελάκι κόμματος στα κέντρα ψηφοφορίας τα οποία να γυροφέρνουν από εδώ και από κει; Κατά την γνώμη μου είναι λάθος. Έχω δει με τα μάτια μου άτομο με κομματικό ταμπελάκι να μπαίνει στο παραβάν μαζί με ηλικωμένο άτομο με πατερίτσα για να το βοηθήσει. Κάποιος να τον βοηθήσει αλλά όχι και ο κομματικός, αυτό το δήθεν αθώο κοινωνικό ενδιαφέρον. Αν χρειάζονται άτομα να επιστρατεύσουν περισσότερους απλούς πολίτες. Έπειτα, το αδιάβλητο τις διαδικασίας υποτίθεται προστατεύει η αστυνομία. Έχω δει άνθρωπους με κομματικά ταμπελάκια αεικίνητους να πηγαίνους από εκλογικό τμήμα σε άλλο(εκεί που υπάρχουν πολλά μαζί τμήματα), επίσης έχω δει με τα μάτια μου άτομα να μοιράζουν κομματικά φυλλάδια στην είσοδο του κτηριακού συγκροτήματος(αυτά δεν τα φυλλάει η αστυνομία), επίσης έχω δει άτομα να μοιράζουν φυλλάδια εντός του προαυλίου εκλογικών τμημάτων με τίτλους όπως “τσακίστε τους ναζί” μπροστά στα μάτια της αστυνομίας και να μην γίνεται τίποτα προφανώς δεν θα είχαν πρόβημα και οι άνθρωποι με τα κομματικά ταμπελάκια γιατί θα είχαν φροντίσει να τους διώξουν αυτοί( για να κάνω και λίγο πλάκα, δεν φορούσαν κομματικά ταμπελάκια που πάνε αυτοί, ο χώρος είναι ιερός) αφού δεν αναλάμβανε να το κάνει η αστυνομία που τα έβλεπε μπροστά στα μάτια της.
Ποτέ δεν υπογράφαμε όταν ψηφίζαμε και ποτέ το αδιάβλητο των εκλογών δεν το προστάτευε η αστυνομία…
Το θέμα είναι κατανοητό… αυτά που γράφετε δεν έχουν νόημα…
Τήρηση της διαδικασίας εκλογών, αστυνομία. Τα ακατανόητα είναι για λίγους. Καλή ανάσταση!
“Ενα 15% αποφασιζει για το μελλον ολων των Ελληνων, με βαση το προσωπικο τους συμφερον, το ονειρο τους, μια θεση στο Δημοσιο.”
Αν δεν ήσουν πρώην δημόσιος υπάλληλος Πόπη, θα έτρωγαν πολύ βρίσιμο αυτά τα κοπρόσκυλα από μένα.
Και τότε η λύση που θα έσπρωχνα για να ξελασπώσουμε είναι να τους γίνει η ζωή δύσκολη από μας, ώστε κανείς να μη θέλει να γίνει δημόσιος υπάλληλος.
Που είναι ένας Ρομπέν των Ελλήνων να κλέβει από δημόσιους υπάλληλους. Να δημοσιεύει και βίντεο την ώρα που την κοπανάνε από τη δήθεν δουλειά τους οι πραγματικοί κλέφτες, τα παράσιτα του δημοσίου.
Μία γνωστή μου πάει και χορεύει σε ένα σύλλογο όπου μαθαίνουν χορούς και σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Φρέσκοι-φρέσκοι και ξεκούραστοι από τις αργομισθίες τους, έχουν όρεξη για χορό ακόμα και μεσήλικες.
Δεν έχω κανένα θέμα να τα χώσετε στους δημοσίους υπαλλήλους…
Εγώ, έκανα ότι μου έμαθε ο πατέρας μου και η συνείδησή μου… υπηρέτησα όχι το δημόσιο, αλλά τον πολίτη ο οποίος φορολογείται για να πληρώνει τον μισθό μου… αηδίασα απ’ αυτά που λέτε και τα οποία έβλεπα και σηκώθηκα κι έφυγα…
“Τι θα γινει αν αυτοι που επιλεγουν Αποχη γιατι ξερουν οτι ολα ειναι στημενα, αποφασισουν αντι να πανε παραλια, να παρουν την παρεα τους και να κανουν ανεξαρτητα Exit Polls;
Και να ανακοινωσουν τα δικα τους αποτελεσματα αμεσως σε πατριωτικα sites.
Απαγορευεται; […] Αν διαπιστωσει η πλειοψηφια των Ελληνων οτι οι Εκλογες ειναι στημενες, ποσο εγκυροι θα ειναι;”
Επιτέλους πρακτικές και ρεαλιστικές λύσεις. Όνειρο ζω μη με ξυπνάτε.
Κάπου το σκεπτικό με τους 1.800.000 μπαλαντέρ έχει ένα θεματάκι. Αφού δεν δημοσιεύονται τα αποτελέσματα ανά εκλογικό κέντρο και συνοπτικά για να μπορεί οποιοσδήποτε να κάνει την άρθροιση με το Excel κλπ, τότε ΟΛΟΙ οι ψήφοι είναι μπαλαντέρ. Δηλαδή όλοι οι ψήφοι μπορούν να αλλαχθούν κατά πως θέλει το καθεστώς. Είναι φοβερό ότι 1. δεν το πρόσεξε σχεδόν κανείς 2. καμία δικαστική αρχή δεν ανταποκρίθηκε.
Σωστές όλες οι επισημάνσεις σας…
Σε ότι με αφορά, να το κάνω… αν και στην περιοχή που ζω, οι κάτοικοι ζουν στην καρακοσμάρα τους και δεν τους ενδιαφέρει τίποτα… πού να βρω παρέα;;;
Είναι πολλά τα εκλογικά τμήματα… σε ποιό να πρωτοστηθώ;;;
Χρειάζεται και μια πιο συμπυκνωμένη έκδοση αυτό το άρθρο για να διαδωθεί και να έχει αντίκτυπο.
Είναι όλα τα στοιχεία πολύ σημαντικά… τι να κόψεις και τι να κρατήσεις…
Καλλιόπη, γιατί μου έφαγες ένα σχόλιο.
Και λες για τους άλλους μετά, που κόβουν σχόλια…
Για κοίτα καλά… καλά όμως… όχι για να δημιουργείς εντυπώσεις…
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ…
κυρία Σουφλη άλλο το λάθος άλλο η προδοσία ,λάθη κάνουμε όλοι !καλή ανάσταση καλό Πάσχα
Συμφωνώ Αναστάσιε…
Και κάτι ακόμα :
Μπείτε στα στοιχεία του Υπουργείου εσωτερικών.
ΠΟΥΘΕΝΑ δεν θα βρείτε αποτελέσματα εκλογών για μεμονωμένα εκλογικά τμήματα. Ψάξτε να βρείτε οποιοδήποτε εκλογικό τμήμα, οποιαδήποτε κοινότητα της χώρας, δεν θα βρείτε τίποτα. Το Υπουργείο δίνει μόνο αποτελέσματα ανά Νομό, ανά Περιφέρεια και Επικράτεια. Μετά το σύστημά τους δεν ανοίγει παρακάτω για αποτελέσματα μεμονωμένων εκλογικών τμημάτων.
Ψάξτε το μόνοι σας και βρείτε μου οποιοδήποτε εκλογικό τμήμα εσείς γουστάρετε. Δεν θα το βρείτε.
ΑΝ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΤΙ, ΠΑΡΑΘΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΛΙΝΚ Ή ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΠΡΙΝΤ-ΣΚΡΙΝ, ώστε να πειστούμε κι εμείς οι άπιστοι.
Όχι να μας δώσετε λινκ Νομού ή Περιφέρειας και να μας πείτε άνοιξέ το παραπέρα, excel κλπ κλπ, γιατί αυτό δεν ανοίγει παραπέρα.
Επομένως η Singular ανακοινώνει αθροίσματα, χωρίς να ανακοινώνει τους προσθετέους. Έτσι δεν μπορεί όμως ο απλός πολίτης να την ελέγξει αν έκανε σωστά τη πρόσθεση.
Δεν θα πάω να ψηφίσω βασικά για 3 λόγους :
1) Έχω πειστεί απόλυτα εδώ και πολλά χρόνια ότι γίνεται καραμπινάτη νοθεία. Και δεν θέλω να τη νομιμοποιήσω συμμετέχοντας σ’ αυτή τη κοροϊδία.
2) Κανένα κόμμα δεν με εκφράζει σε τέτοιο βαθμό που να αποφασίσω να του δώσω τη ψήφο μου.
3) Έτσι κι αλλιώς η μία αυτή ψήφος που μου ανήκει, δεν πρόκειται να καθορίσει τίποτα, είναι πολύ λίγη. Αυτό που προέχει λοιπόν η καθαρή συνείδησή μου, δηλαδή να μη μετανιώσω μετά για την επιλογή μου.
το μόνο σίγουρο είναι ότι η νοθεία θα γίνει πας δεν πας να ψηφίσεις ,εννοείται καλύτερα να μην πας .
τα κόμματα δεν κάνουν κιχ γιατί παίρνουν μίζες για να ζήσουν οπότε σου λέει μπορεί να έρθει και η δική μας σειρά κάποια μέρα στο μέλλον !
εφόσον βάζουν ψήφους φάντασμα εννοείται ότι θα βγάλουν όποιον θέλουν που ίσως και οι ίδιοι ακόμα δεν το ξέρουν ότι πει το σύστημα ,παίζουν ένα παιχνίδι στην ουσία ,υποθέτω μπορεί να γίνεται και έτσι .
σημασία έχει πάντως ότι την βάψαμε για να μην πω την γ.και πάλι όπως τόσα χρόνια .
οπότε σ αυτή την τετραετία που έρχεται η καλύτερα αυτή που διανύουμε με διαφορετικά πρόσωπα κάθε φορά ,είναι απλός η συνέχεια από την άλλη,οπότε μην ελπίζετε σε τίποτα ε αν δεν γίνει κάτι από ψηλά ,αλλά και πάλι αυτοί που είναι ψηλά λένε χεσε ψηλά και αγναντεύε .
κάτι ακόμα σχεδόν όλα σούπερ μάρκετ πήγαν τουλάχιστον 1 ευρώ πάνω και μέσα στης συσκευασίες το προϊόν σε αρκετές περιπτώσεις έχει αλλάξει όσο αφορά της ποσότητες !ετοιμαστείτε με την καινούρια και καλά τετραετία με νέα η ακόμα και με ίδια πρόσωπα να πούμε το ψωμί ψωμάκι .
σας έλεγε η κυρία Σουφλη πηγαίνετε πάρτε ένα σπιτάκι στο χωριό και βάλτε ζώα πριν ειναι αργά ,πόσοι το έκαναν ?ένας δυο ίσως και κάνενας ….φύγετε από το σύστημα ,μόνο έτσι θα πέσει κάποια στιγμή !όταν το σύστημα δεν θα μπορεί να τα βάλει με κανέναν γιατί δεν θα υπάρχει κανένας ….άλλη λύση δεν υπάρχει εφόσον δεν θα γίνει καμία επανάσταση .καινούργια τετραετία σε εισαγωγικά και καλά ,νέες πανδημίες ίσως ,τίποτα ούφο ,πείνα ,αχρηματη κοινωνία ,virus pass ,αλλά εμβόλια ίσως ,εμφύλιος ίσως !πολλά ίσως .ενώ άμα πάνε όλοι στα χωριά γιατροί πολίτες και διάφορα άλλα επαγγελματα χωρίς να εμπλέκονται στο σύστημα του κολου θα υπάρχει πρόβλημα με γ αυτούς αλλά εννοείται ότι θα μας κυνηγήσουν κάποια στιγμή αν δουν πως αυξάνεται αυτή η κοινότητα.
άλλη λύση δεν βλέπω
Θυμαμαι οτι την πρωτη φορα που δημοσιευτηκε αυτη η συγκλονιστικη ειδηση, οι περισσοτεροι δεν καταλαβατε ουτε καν την πληροφορια. Κι ομως ειναι πολυ σημαντικη. Ελπιζω τωρα, ξαναδιαβαζοντας την, να καταλαβατε οτι η αποχη μας ειναι καλυτερη απο την ανοχη σας. Ανεχεστε να μας δουλευουν ψιλο γαζι τα ανθυπομαριονετιδια του ροτσιλντ. Δεν υπαρχει δημοκρατια, ολα ειναι κατ’επιφαση, ονομαστικα (σαν τις ονομαστικες αυξησεις του “δρακουμελ”, αν θυμαστε). Σας προτρεπουν να νομιμοποιειτε το καθεστως της δουλειας του ροτσιλντ. Ολο το συστημα ειναι στημενο και στο κυνοδουλιο εισερχονται οσοι εγκρινονται απο την λιστα της πρεσβειας. Υπαρχει πολιτικη δηλωση απο το μακρινο παρελθον που το επιβεβαιωνει αυτο. Χωρια την διαθηκη του τζοχατζοπουλου που αποκαλυπτει σημεια και τερατα για τον τροπο λειτουργιας της πωλητικης μαφιας. Ολα ειναι θεατρικη παρασταση. Ψηφιζουν μεχρι και οι νεκροι. Τα ιδια εγιναν και με την palandir στην ΗΠΑ. Εχουμε δωσει μαχη και η οικοδεσποινα και εγω και αρκετοι αλλοι, επι χρονια, για να αφυπνιστειτε. Μας κυβερνουν μισελληνες, λεπροι, αλλοχθονες μιγαδες απο τη χαζαρια που προσκυνανε τον κρονο/σατανα/βααλ/μολωχ. Απονομιμοποιειστε το καθεστως. Πρωτα νοερως και μετα εμπρακτως! Ειτε θα μας τελειωσουν ειτε θα τους τελειωσουμε! Πριν 15 χρονια, οταν σας το ελεγα, γελαγατε και με λεγατε παλαβο. Μετα τα θανατηφορα θρομβολια, ποιος αποδεικνυεται οτι ειχε δικιο; Καταλαβαινεις οτι προσπαθουν να μας ξεκανουν; Δεν ειναι αστειο πλεον; Δεν ειναι σεναριο φαντασιας. Μας ξεπαστρευουν! Οσοι την γλιτωσατε ως τωρα, θα σας αποτελειωσουν μεχρι το 2030. Πρεπει να πεσουν, οσο ακομα προλαβαινουμε! Ειναι ζητημα ζωης ή θανατου!
συμφωνω απολυτα,θα πρεπει να γινει γνωστο παντου και ενα επιπλεον πραγμα:
Εχει γραφτει καποιο κειμενο σε μια γνωστη σελιδα που ασχολειται κυριως με στρατιωτικου περιεχομενου ειδησςις(δεν θυμομαστε ονομα συντακτη και πηγες)που εγραφε οτι αν ξαναβγει ο ερντογαν στην τουρκια η ουκρανια θα μαλλον θα μπει στο νατο μονο που εχει ανοιχτα μετωπα ακομα με την ρωσια.
Ετσι λοιπον θα περιμενουμε να πεσει η ουκρανικη πολη μπαχμουτ γυρω στις 25-27 απριλιου,να συνθηκολογησει ο ζελενσκι οπως ειχε υποσχεθει και να μπει η χωρα στο νατο διοτι αν κατι τετοιο δεν γινει τοτε υπαρχει περιπτωση να ξεσπασει μεχρι και πολεμος ηπα-νατο,ακομα και να υποχωρησει η τουρκια απο αυτο μεχρι και να μας επιτεθει.
αυτη η ειδηση πρεπει να διαδοθει ταχιστα παντου.
ειναι αποκαλυψεις βομβα.
Ας την διαδόσει ο κάθε αναγνώστης… προσωπικά, όφειλα να την αναρτήσω, για να γνωρίζουν οι αναγνώστες των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ…
Ας την αναρτήσουν και τα άλλα ιστολόγια που δηλώνουν … πατριωτικά…
εχετε υπονοιες οτι δεν ειναι πατριωτικα;
τοτε τι ειναι οι διαχειριστες-ιδιοκτητες τους των ιστολογιων;
κομπογιαννιτες που αυτοσυστηνονται ως αφυπνιστες σωσιες;
γιατι αραγε;
Έχετε δει ποτέ τέτοια θέματα να αναρτώνται;;;
Εσείς οι αναγνώστες τους θα πρέπει να κρίνετε τι είναι ο καθένας και τι ρόλο παίζει…
Ωμή κυνική ομολογία της CIA: Παρεμβαίνουμε συστηματικά στις ελληνικές εκλογές από το 1947 χρησιμοποιώντας τα ΠΥΡΗΝΙΚΑ ως μοχλό πίεσης!
ξέρω ότι σ οποίο σαιτ δοκίμασα να γράψω κάτι αντίθετο για το σύστημα με μπαναρισαν .οπότε δεν θέλει πολύ φαντασία τι ρόλο παίζουν οι περισσότεροι …….
απλά έχουν προσκυνησει το θηρίο …..
γιατί άμα πάνε κόντρα στο σύστημα φοβούνται πως θα διωχτούν και θα μείνουν χωρίς δουλειά ,οπότε πετάει ο γάιδαρος ναι Άστον να πετάει !
περισσότερη αλήθεια δεν βρήκα πουθενά εκτός στα Αττίκα νέα ,όλοι οι άλλοι και καλά πατριώτες κοντό στέκονται στο τελικό αποτέλεσμα ,δηλαδή κάνουν πίσω …..είναι μέχρι σε κάποιο σημείο από εκεί και μετά τέλος .Ακόμα και το Μακελειό που δείχνει ότι είναι φανατικό σαιτ και πολεμάει υποτίθεται όλους αυτούς του συστήματος και δεν μασάει ,εμένα προσωπικά το ένστικτο μου λέει ότι κάτι βρωμάει και εδώ …..εγώ προσωπικά στα Αττίκα νέα με την κυρία Σουφλη την σύγχρονη σε εισαγωγικά μπουμπού λίνα την εμπιστεύομαι με κλειστά τα μάτια
Σ΄ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη, Αναστάσιε, αλλά μια παράκληση: Να μας ελέγχετε όλους…άνθρωποι είμαστε κι εμείς και μπορεί να λανθάνουμε… η έντιμη και αντικειμενική κριτική, μας κάνει καλλίτερους…
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ… ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ… ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ …
Από προχθές σταμάτησα οριστικά να χρησιμοποιώ το disqus μετά το bullying που μου έκαναν οι πληρωμένοι βαλτοί του Soros.
Ένας άπ’ αυτούς έφτασε στο σημείο να μου απαγγείλει ψευδείς κατηγορίες για διακίνηση πορνογραφικού υλικού ισχυριζόμενος πως ενέργησα με δόλο και πολύ σκοτεινές προθέσεις.
Φυσικά δεν έμεινα με σταυρωμένα τα χέρια.
Όχι μόνο έσβησα το λογαριασμό μου προτού προλάβουν να με αποβάλουν αλλά φρόντισα επίσης ν’ αποκλείσω την υπηρεσία άπ’ όλες τις σελίδες που τη χρησιμοποιούν απαγορεύοντας τη πρόσβαση στην επίσημη ιστοσελίδα του disqus.
Το έχει αναρτήσει και ο αρθρογράφος ο Ιωαννης
Λαμπρόπουλος στις 17 Μαρτίου
στην Ιστοσελίδα
Armagedon και FB
Εκτός από την ωμή παρέμβαση στις εσωτερικές μας υποθέσεις έχουν το απύθμενο θράσος να μας εκβιάζουν με τον μπαμπούλα των πυρηνικών. Το παραδέχτηκε ο James Wolsey πως η απειλή ενός πυρηνικού πλήγματος εκ μέρους της US Air Force εναντίον της Ελλάδας χρησιμεύει ως μοχλός πίεσης για να μη δραπετεύσει το κοπάδι από τη φυλακή του ΤρομοΠουταΝΑΤΟ στην οποία Πλαστήρας και Καραμανλής μας έχωσαν κατ’ εντολή του Winston Churchill.
Εδώ και χρόνια οι Αγγλοσάξωνες σκόπευαν να χρησιμοποιήσουν τις δύο ατομικές βόμβες εναντίον μας τον Αύγουστο του 1945.
Ο χοντρούλης προοριζόταν για την Αθήνα και το αγοράκι για τη Θεσσαλονίκη.
Η Ιαπωνία ήταν τελικά αυτή που πλήρωσε τα σπασμένα.