
Αντί να προτρέψουν τον ελληνικό λαό να ΒΓΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ, ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΣ ΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, του λένε πως να “ξεγελάσει” την κυβέρνηση…!!!!!!!!!!!!!!!!
ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ “ΠΑΓΙΔΑ”, ΓΕΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ!!!

Γράφει η Καλλιόπη Σουφλή
Ξεκινώ αυτό το ρεπορτάζ, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη μου σε αναγνώστρια των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, που μ’ ενημέρωσε για το ποιός ή ποιοί ενδεχομένως να βρίσκονται πίσω από “το κίνημα έκδοσης νέων ταυτοτήτων” πριν την έκδοση και την επιβολή των ψηφιακών ταυτοτήτων…
Τα στοιχεία που περιήλθαν σε γνώση μου, δεν αμφισβητούνται, καθώς κομπάζει τουλάχιστον γι αυτό ένα πρόσωπο που βρίσκεται σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο, που αυτοαποκαλείται πως είναι “πατριωτικός και ορθόδοξος”…
Πρόκειται για τον Σωτήρη Γκεκόπουλο του κόμματος ΝΙΚΗ του Δημήτρη Νατσιού…

Ας δούμε πως ξεκίνησε η ιστορία…
Πριν επτά μέρες από σήμερα, δηλαδή στις 14 Αυγούστου, ο Σωτήρης Γκεκόπουλος, γράφει στην προσωπική του σελίδα:
ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΚΕΨΗ.
Οι φίλοι που καλοπροαίρετα με κατηγορούν ότι διασπειρω τον φόβο με την πρόταση για αλλαγή των παλαιών ταυτοτήτων εγκαίρως πριν την έκδοση των νέων ας ξανασκεφτούν ότι αυτό είναι ένα ελάχιστο μέτρο για να αμυνθούμε στα εγκληματικά σχέδια της κυβέρνησης που με την αυτοδυναμία της και την παντελή έλλειψη σοβαρής αντιπολίτευσης λύνει και δένει ανεμπόδιστα κατ εντολήν των αφεντικών της

Όταν δεν έχεις τρόπο να παλαιψεις ένα άθλιο διεφθαρμένο νεοταξικο σύστημα κάνεις αυτό που μπορείς με την ελπίδα να καθυστερήσεις όσο γίνεται την επιβολή της στέρησης της ελευθερίας σου που θα έρθει αναγκαστικά με την κτήση της νέας ψηφιακής ταυτότητας.
Οι ειδήμονες που αντιδρούν στην κτήση της νέας μη ψηφιακής ταυτότητας παλαιού τύπου που νομικά κατά νόμο θα ισχύει για μια 10τια μου θυμίζουν όλους αυτούς που στις εκλογές πρότειναν αποχή γιατί ήταν δεδομένο το αποτέλεσμα.
Και ως αφελής εγώ ερωτώ
1.Αν ειχαν ψηφίσει οι 1250.000 πολίτες που για δικούς τους λόγους ο καθένας δεν ψήφισε είτε παρασύρθηκαν από το κίνημα αποχής είτε όχι αφού μάλλον οι περισσότεροι θα ψήφιζαν αντισυστημικα θα είχε εκλεγεί αυτοδύναμα η ΝΔ. μετά την εγκληματική πολιτική της τεσσάρων ετών που όλοι την γνωρίζουμε;
Νομίζω όχι.
Αλλά σε πολλούς σήμερα κυριαρχεί η παραίτηση επειδή θεωρούν ότι ότι.και να κάνουμε δεν έχουμε τύχη για να αλλάξουμε τα πράγματα
Και βεβαίως συμφωνώ 100% ότι ο δρόμος της μαζικής αντίστασης και ανυπακοής είναι ο πιο αποτελεσματικός αφού το άρθρο 120/4 του Συντάγματος τον προβλέπει όταν διαπιστώνεται αλλοίωση του πολιτεύματος όπως συμβαίνει τώρα
Και ξαναρωτώ
2. Ειναι καλυτερα σήμερα ένας πολίτης με ταυτότητα 15τιας να περιμένει πότε η κυβέρνηση θα την καταργήσει αφού ο νόμος προβλέπει την χρονική ισχύ της από του να λάβει μια νέα 10τη ταυτότητα και ακόμα καλύτερα και ένα δεκαετές διαβατήριο ώστε να μπορεί νόμιμα να αντισταθεί στην νέα ψηφιακή ταυτότητα που η νεοταξικη διεθνής μαφια καθόρισε την υποχρεωτική λήψη της μέχρι και την 03.08.2026 το αργότερο όπως δήλωσε ο Υπουργός Κατσαφαδος;
Ναι έχουν 100% δίκαιο όσοι σήμερα υποστηρίζουν ότι και οι παλαιές ταυτότητες εξακολουθούν να ισχύουν
Αυτό με βάση την πρακτική του κράτους διαχρονικά.
Ομως πόσο σίγουροι μπορεί να είναι ότι όταν εντός του επόμενου μηνα όπως δήλωσε ο Μηταράκης αρχίσει η έκδοση των ψηφιακών
ταυτοτήτων δεν θα βγει νόμος .που θα καταργεί όλες τις παλιές πέραν της 15τιας για να υποχρεώσει όλους μας να πάρουμε τις νέες;
Η πολιτική με τα εμβόλια και τον φασιστικό τρόπο επιβολής τους δεν μας δίδαξε τίποτα; Ούτε το ότι ακομα ισχύει το αισχρο μετρο του προστίμου των 100€ παρά το ότι επίσημα ο covid από τον ΠΟΥ θεωρήθηκε ότι έληξε;
Δεν μας δίδαξε ότι έχουμε να κάνουμε με κυβέρνηση- εγκληματική συμμορία που πρώτη θελει να επιβάλει κάθε νεοταξικο μέτρο για να πάρει τα εύσημα από την Ευρωπαϊκή ελίτ;
Τον Οκτώβριο θα είμαστε η πρώτη Ευρωπαϊκή χώρα που θα εγκαινιάσουμε το ψηφιακό νόμισμα σε επίσημη τελετή στο Ζαπειο.
Και σήμερα ο Μητσοτάκης μέ την κολλητή του Ούρσουλα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τα λένε στο σπίτι του και ίσως προετοιμάζουν την επιβολή του νέου εμβολίου για τον νέο επικίνδυνο ιό που τον προετοιμάζουν .
Οι φίλοι που καλοπροαίρετα με κατηγορούν ότι διασπειρω τον φόβο με την πρόταση για αλλαγή των παλαιών ταυτοτήτων εγκαίρως πριν την έκδοση των νέων ας ξανασκεφτούν ότι αυτό είναι ένα ελάχιστο μέτρο για να αμυνθούμε στα εγκληματικά σχέδια της κυβέρνησης που με την αυτοδυναμία της και την παντελή έλλειψη σοβαρής αντιπολίτευσης λύνει και δένει ανεμπόδιστα κατ εντολήν των αφεντικών της
Έτσι στο προγραμμα της είναι και η έκδοση του ψηφιακού ιατρικού πιστοποιητικού για τον ελεγχο παγκοσμιως των εμβολιασμενων και μη ..
Σημερα μετά από τρεις ημέρες πάνε- έλα πετύχαμε να αλλάξουμε την ταυτότητα της συζύγου που ήταν από το 1998 μετά από πολλά εμπόδια που το ΑΤ εφεύρε για να μας πείσει να περιμένουμε την νέα ψηφιακή.
Και αυτο λεει πολλα
Και βεβαίως βγάλαμε και μερικές έγχρωμες φωτοτυπίες της πριν την παραδώσουμε με την θρησκευτική ιδιότητα της Χ.Ο..
Η αιτιολογία ήταν ότι θα ταξιδέψουμε στο εξωτερικό με νέο διαβατήριο που αυτό εκδίδεται μόνο με ταυτότητα που εκδόθηκε εντός της τελευταίας 10 τιας με βάση τον κανονισμό της ΕΕ.
Καλη τύχη σε όλους σε ότι και να αποφασίσουν και υπομονή και δύναμη για να παλαιψουμε σε ότι προγραμματίζεται να συμβεί πάντα από την αντισυστημικη πλευρά της ιστορίας.
Καλη Παναγία σε όλους.”
ΣΧΟΛΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΩΝ στην ανάρτηση του Γκεκόπουλου…


Πηγή
Πριν προχωρήσω στην οποιαδήποτε παράθεση των δικών μου απόψεων, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΟΛΟΙ, ΜΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΑΣΗΜΑΝΤΗ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΛΕΕΙ.
ΣΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΓΚΕΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ… ΑΝΑΜΕΣΑ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ…
ΤΙΣ ΚΟΚΚΙΝΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ…
Δεν γνωρίζω τι μπορεί να σημαίνει αυτό, διαβάζοντας όμως το κείμενό του, αισθάνθηκα να κτυπάνε καμπανάκια στη διαίσθησή μου…
ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΤΕΛΕΙΤΣΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΜΕ ΣΧΟΛΙΟ Ή ΣΤΟ MAIL ΜΟΥ…
Δεν θα επισέλθω στη διαδικασία απάντησης περί αποχής, καθώς έχουν αναρτηθεί στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, δεκάδες εξαιρετικά αποκαλυπτικά και τεκμηριωμένα άρθρα από έγκριτα πρόσωπα όπως ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ, ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ, ο ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΔΑΠΕΡΓΟΛΑΣ και άλλους, που εξηγούν το θέμα της ΑΠΟΧΗΣ. Θα τα βρείτε όλα εδώ…
Και μόνο το γεγονός πως ο Σωτήρης Γκεκόπουλος, δεν αναφέρει ούτε καν τον όρο ΝΟΘΕΙΑ που αποτελεί άλλη μια απόδειξη πως η αποχή ούτε στο ελάχιστο δεν επηρέασε την εκλογική διαδικασία, μου αρκεί για να τεκμηριώσω την άποψή μου για τον εν λόγω…
Παρέθεσα τρια σκαναρισμένα σχόλια, από τα ελάχιστα που αποδεικνύουν πως εκτός από τους προβατοποιημένους σχολιαστές, υπάρχουν κι αυτοί που είναι αποφασισμένοι να αγωνιστούν και όχι να εξαπατήσουν τον ίδιο τους τον εαυτό, πρωτίστως…
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΝΑΤΣΙΟΥ, ο οποίος μήπως με πολύ εύσχημο τρόπο, στην ουσία “παραπλανά” τους αναγνώστες του, όπως θα δούμε και στην πορεία, και αντί να προτρέψει τον ελληνικό λαό να ΒΓΕΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, του λέει πως να “ξεγελάσει” την κυβέρνηση…!!!!!!!!!!!!!!!!;;;
Θα ξεγελάσει ο Γκεκόπουλος, μια ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!!!
Και ταυτόχρονα, παραδέχεται πως ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΟΒΑΡΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ… ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ, ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ… ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΝΑΤΣΙΟΥ!!!
Περίεργα πράγματα… Ή ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ;;;
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΑΥΤΑ, ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΜΗΠΩΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΝΑΤΣΙΟΥ, ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΑΠΛΑ ΜΕ … ΧΡΟΝΟΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ και με κάποιες ερωτήσεις στο κοινοβούλιο, άνευ ουσιαστικής σημασίας…;;;
Και το χειρότερο είναι πως αυτό λέγεται… ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!!!
Και επειδή έχουν μια “τακτική” εκεί στο ιστολόγιο του Νατσιού, να αφαιρούν άρθρα ή παραγράφους όταν τους παίρνουμε χαμπάρι, να πληροφορήσω το κόμμα του, πως ΟΤΙ ΑΝΑΡΤΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΑ, ΤΟ ΚΡΑΤΩ ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΝ Ή ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ…
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΓΕΝΙΚΑ ΤΙΣ “ΠΟΥΣΤΙΕΣ” ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ, “ΚΟΡΩΝΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ”…
Πάμε παρακάτω γιατί λυπάμαι, αλλά υπάρχει και συνέχεια…
Στην παρακάτω ανάρτηση, συντάσσεται με τις απόψεις κάποιου Chris Papadopoulos τις οποίες και φιλοξενεί στην προσωπική του σελίδα…
Διαβαστε προσεκτικά το κείμενό του, γιατί υπάρχει μια “φάκα” που λίγοι θα την επισημάνουν…
ΓΙΑΤΙ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
ΕΞΩ!!!!! ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
Στο ΦΕΚ B’ 824/17.02.2023 και το ΦΕΚ Β’ 1476/27.04.2018 Άρθρο 3 παράγραφος 4 καθορίζει το τι θα είναι αποθηκευμένο στο RFID που κατονομάζετε ως ενσωματωμένο ηλεκτρονικό μέσο αποθήκευσης:
Στο ΦΕΚ B’ 824/17.02.2023 που ΙΣΧΥΕΙ πλέον και αλλάζει το παλιό του 18 γράφει:
Το τελευταίο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 3 της ίδιας ως άνω απόφασης[του ΦΕΚ Β’ 1476/27.04.2018], αντικαθίσταται ως εξής:
«Επιπλέον, στο ως άνω ηλεκτρονικό μέσο αποθηκεύονται το επώνυμο πατέρα, επώνυμο μητέρας, ο Δήμος εγγραφής, ο αριθμός δημοτολογίου και ο τόπος έκδοσης του δελτίου,
ΕΝΩ ΘΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΕΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΘΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΕΣΟ».
Το πρόβλημά μας δεν είναι το RFID τσιπάκι.
Ο γεωεντοπισμός του Άδωνη Γεωργιάδη σύμφωνα με την επίσημη ΚΥΑ τουλάχιστον δεν ισχύει.
Ίσως ήταν για προβοκάτσια.
Να μαζέψει όλους τους γραφικούς και να μας κάνει να μη δούμε αυτή την απλή σειρά στην ΚΥΑ που μετατρέπει το ρόλο της «νέου τύπου» ταυτότητας σε φακέλωμα. Και γιατί όχι σύντομα αν αποφασιστεί σε point system Κίνας.
Η ταυτότητα των Ελλήνων πολιτών έχει σκοπό την ταυτοποίησή μας σαν Έλληνες πολίτες. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ. Στην Χώρα μας και εντός της ΕΕ. Δεν υπάρχει για να αντικαταστήσει το πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων της Χoύντας σε ψηφιακή μορφή, βάση tων ορέξεων κάθε υπηρεσίας ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, η αλλιώς να μας μετατρέψει σε total control state.
Να αφαιρέσετε λοιπόν με νέο ΦΕΚ, από την ΚΥΑ αυτό το κατάπτυστο, ασυνάρτητο ΘΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ και να το αντικαταστήσετε με το ΔΕΝ ΘΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ εκτός από αυτά που αποθηκεύονται την ώρα έκδοσης της ταυτότητας και αναφέρονται παραπάνω.
Το ενσωματωμένο ηλεκτρονικό μέσο αποθήκευσης (RFID τσιπ) θα πρέπει να περιλαμβάνει ψηφιακά τα στοιχεία της ταυτότητας του πολίτη ΜΟΝΟ, και να είναι κλειδωμένο και αναγνώσιμο μόνο, όπως ακριβώς χρησιμοποιείτε από το 2009 στο Ελληνικό διαβατήριο, χωρίς να δύναται να επικοινωνεί ψηφιακά με κάποια υπηρεσία του gov.gr, και με τίποτα στο μέλλον.
Αν θέλετε να φτιάξετε μηχανισμό ταυτοποίησης για την ΑΑΔΕ, να βάλετε την ΑΑΔΕ και το gov.gr να βγάλει άλλη κάρτα προαιρετική.
Η ταυτότητα των Ελλήνων που μπορεί να ζουν και στο Κογκό ακόμα, δεν είναι κάρτα πολίτη και τρόπος για να πλασάρετε μαζί με αυτήν στους ανύποπτους πολίτες τα σχέδιά σας, για απόλυτο έλεγχο στις ζωές μας.
Δεν είναι οι Έλληνες τα πειραματόζωά σας στην ΕΕ.
Αν θέλετε φτιάξτε άλλη προαιρετική κάρτα πολίτη.
Και όποιος μόνο θέλει ας πάει να την πάρει.
Καμμιά χώρα της ΕΕ, δεν χρησιμοποιεί την ταυτότητα για να μπορεί να αλλάζει τα δεδομένα του χώρου αποθήκευσης του τσιπ όπως την βολεύει για να φακελώνουν τον κόσμο. Μην βάζετε μπροστά την ΕΕ για τα καταχθόνια σχέδιά σας.
Οι φερόμενες Ηλεκτρονικές υπηρεσίες διακυβέρνησης είναι δικό σας δημιούργημα όχι της ΕΕ.
Η ΕΕ δεν τα απαιτεί αυτά.
Η ΕΕ απαιτεί απλά μια βιομετρική ταυτότητα με ψηφιακά στοιχεία όπως του Διαβατηρίου.
Όπως τα μαζέψατε για τον ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ με το νέο ΦΕΚ του 23, που δεν θα υπάρχουν και σωστά στην νέου τύπου, μαζευτείτε και σε αυτό άμεσα, για να μπορέσουμε να πάμε να βγάλουμε ταυτότητα και στην Ελλάδα σαν σοβαροί πολίτες.
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΛΙΑΝ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ!
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΒΑΡΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ.
————————————
Στις δυο προηγούμενες αναρτήσεις μου, έγραψα ότι βάσει νόμου οι ταυτότητες λήγουν σε δέκα(10) χρόνια από την ημερομηνία έκδοσής τους, και ότι ένας τρόπος αποφυγής του νέου τύπου, όσο το δυνατόν περισσότερο, είναι η έκδοση έγκυρης ταυτότητας τώρα αν έχει λήξη, και άμεσα μετά η έκδοση διαβατηρίου με την έγκυρη ταυτότητα.
Πηγή
Ώστε το πρόβλημά μας, κατά τον CRIS PAPADOPOYLOS, δεν είναι το RFID τσιπάκι!!!!!!!!!
“Ούτε ο γεωεντοπισμός του Άδωνη Γεωργιάδη σύμφωνα με την επίσημη ΚΥΑ τουλάχιστον δεν ισχύει. Ίσως ήταν για προβοκάτσια.’
Μάλιστα… Το αφήνω προς το παρόν στην άκρη, μια και σε απόλυτα νομικό τεκμηριωμένο άρθρο που θα αναρτηθεί στα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου, θα δούμε αν αυτά που γράφει ο συγκεκριμένος, ισχύουν ή όχι…
Και προχωράμε στην επόμενη και πλέον ουσιώδη ανάρτηση του πρ. υποψ. βουλευτή του Νατσιού, Σωτήρη Γκεκόπουλου… κι αυτή έχει σκαναριστεί υπό τον φόβο των… ιουδαίων…
ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ.Τελικα μια ιδέα έγινε κίνημα και πιάσαμε το κράτος στον ύπνο.
Με κλειστή την Βουλή από 07/08 μέχρι 25/08 που δεν μπορεί να νομοθετήσει με τις παράνομες ΚΥΑ τα αστυνομικά όργανα βρήκαν τον μπελα τους και όταν κατάλαβαν το τσουνάμι αυτών που ζητούν την αντικατάσταση των παλαιών υπερδεκαπενταετιας ταυτοτήτων τους με νέες παλαιού τύπου για να γλυτώσουν από την ψηφιακή ψάχνουν με διάφορα τερτιπια να παραπλανήσουν τον κόσμο μεταθέτοντας με δήθεν αριθμούς προτεραιότητας την επίσκεψη τους.
Ετσι εμφανίζονται φαινόμενα ουρων έξω από τα αστυνομικά τμηματα που περιμένουν για σειρά από τα μεσάνυκτα της προηγούμενης μέρας.
Και όσοι πρόλαβαν και αντιλήφθηκαν την αδηριτη αναγκη άμεσης αντικατάστασης των ταυτοτήτων τους ταλαιπωρήθηκαν ελάχιστα.
Αντιθετα όσοι άργησαν να ενημερωθούν και να επισκεφθούν τα ΑΤ βιώνουν τώρα μεγάλη ταλαιπωρία και αγανάκτηση από την αηθη συμπεριφορά μερικών ευτυχώς ελάχιστων αστυνομικών που ψευδώς τους ενημερώνουν για να τους αποτρέψουν να ζητήσουν την νέα ταυτότητα με την υπόσχεση της σύντομης εκδοσης της ψηφιακής .
Μια περίπτωση μόνο σας αναφέρω Η φίλη Ευανθία Λ. πήγε χθες στις 13.30 σε αστυνομικό τμήμα κωμόπολης του ΝΛαρισας να ζητήσει αντικατάσταση της ταυτότητας της που είχε εκδοθεί το 1998 δηλ.προ 25 τιας.
Ο αστυνομικός ενώ δεν είχε ουρά της εδωσε ραντεβού για την 21/09/2023 δηλ.μετα ένα μήνα επειδή είπε ότι υπάρχει λίστα περιορισμένου αριθμού έκδοσης ταυτοτήτων ημερησίως.
Μου το ανέφερε χθες και της είπα να τους πει ότι αν δεν της βγάλουν την Δευτέρα 21/08/2023 την ταυτότητα θα .μιλησουν με τον δικηγόρο της δηλ.εμενα.
Της είπαν έλα σήμερα Σαββατο (ημέρα αργίας για κάθε δημόσια υπηρεσία) στις 10.00 πμ.να στην δώσουμε και εμεις αναμένουμε.
Αυτη είναι η χώρα που τα διάφορα κομματοσκυλα αποφασίζουν και διατάζουν.
Λοιπον για να τελειώνουμε με το θέμα.
Οποιος έχει ταυτότητα που έληξε μετά 15τια από την έκδοση της πρέπει άμεσα να πάει να την αντικαταστήσει όσα εμπόδια και αν του φέρουν για να μπορεί να έχει χρόνο ελεύθερο και να αποφύγει εκβιαστικά να πάρει την νέα ψηφιακή Χρόνος περίσκεψης και προβληματισμού δεν υπάρχει.
Τα αστυνομικά όργανα του κάθε τμήματος ασφαλείας έχουν υποχρέωση να αντικαθιστούν κάθε ταυτότητα πέραν της 15 τιας άμεσα και χωρίς αναβολή για κανένα λόγο άσχετα αν ισχύουν και μετά την 15 τια μεχρι να αντικατασταθούν.
Αν αρνηθούν διαπράττουν το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος του άρθρου 259ΠΚ.
Οποιος αντιμετωπίσει τέτοια συμπεριφορά ας επικοινωνήσει μαζί μου δίνοντας .μου το όνομα και το τηλ του ΑΤ για να επικοινωνήσω εγώ και να λυθεί το θέμα αυθημερόν.
Περίπτωση όπως από ΑΤ περιοχής της Αττικης (Ασπρόπυργος).που είπαν σε πολιτη οτι για 15 μέρες είναι κλειστό το ΑΤ για έκδοση ταυτοτήτων λόγω αδειών δεν είναι νόμιμο και πρέπει να καταγγέλλεται
Για οσους δεν συμπλήρωσαν 15τια η μόνη λύση είναι η έκδοση δεκαετους διαβατηρίου με την υπάρχουσα ταυτότητα για μεγαλύτερη εξασφάλιση.
Αυτο πρεπει να γίνει μέχρι και εντός του επόμενου μήνα.
Τελος η σύσταση που κάνω είναι γνώμη προσωπική και δεσμεύει μόνο εμένα
Ο καθένας που δεν την αποδέχεται θα ενεργήσει όπως αυτός νομίζει και στο τέλος θα φανεί το αποτέλεσμα κάθε επιλογής.
Υπομονη και κουράγιο σε όσους αποφασίσουν την αντικατάσταση της ταυτότητας τους.”

Αν κατάλαβα και καταλάβατε καλά, ένας πρ. υποψήφιος βουλευτής, που τυγχάνει και δικηγόρος, φέρεται να “δημιουργεί” από τη σελίδα του στο f.b. ίσως, ένα … κίνημα…;
Διωρθώστε με αν κάνω λάθος… αλλά προσωπικά έτσι το αντιλαμβάνομαι…
Ότι δημιουργεί το Κίνημα των Ταυτοτήτων και υλοποιεί μια ιδέα που έγινε κίνημα, ενώ επαίρεται πως …”έπιασαν το κράτος στον ύπνο”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δηλαδή, ο Γκεκόπουλος και το κόμμα του, “έπιασαν στον ύπνο τον Μητσοτάκη”!!!!!!!!!
Ο Μητσοτάκης, μέχρι και την γαργαλιέρα του θα έχει βάλει να γελάει…
Να πηδηχτώ τώρα απο το παράθυρο, ή να το αναβάλω για αργότερα, όταν έρθει η ώρα που όσοι τον πίστεψαν “θα … του βγάλουν τα μάτια”, (όρος δημοσιογραφική αδεία) όταν αντιληφθούν πως τους εξαπάτησε;;;
Διαβάστε τα τέσσερα παρακάτω σχόλια που επέλεξα και τα οποία ξεχωριζουν από την προβατοποίηση των υπολοίπων σχολιαστών…
ΣΧΟΛΙΟ 1ο: ΣΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΣΧΟΛΙΟ 2ο: ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ … δικηγορου παρακαλώ, και υποψ. βουλευτή Σωτήρη Γκεκόπουλου σε σκεπτόμενη σχολιάστρια …
Προεξοφλεί τη νίκη από έναν λαό, που κατά το 75% υποτάχθηκε στο εμβόλιο, ενώ πολλοί ακόμα φορούν μάσκες, ενώ και ο ίδιος ο πρόεδρας του κόμματός του, φέρεται να είναι τριπλοεμβολιασμένος!!!
Νομίζω πως η απάντηση της Vary Ary Vaso, τον έβαλε στη θέση του…

ΣΧΟΛΙΟ 3ο και 4ο… Στις πολύ σημαντικές επισημάνσεις των ενημερωμένων σχολιαστών, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΚΕΚΟΠΟΥΛΟΥ…
ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΟ;;;



Πηγή
Δεν χρειάζεται να περιγράψω τους … πανικόβλητους σχολιαστές, που στο πρόσωπο του Σωτηρη Γκεκόπουλου, βρήκαν έναν… “σωτήρα” που τους “έσωσε” τουλάχιστον για τα επόμενα τρία σχεδόν χρόνια από την ψηφιακή ταυτότητα… είναι να κλαις με μαύρο δάκρυ για την κατάντια μας…
Όσοι έχουν f.b. μπορούν να πατήσουν στην ανωτέρω πηγή και να διαβάσουν τα … χάλια μας…
Παραθέτω και πάλι την τελευταία παράγραφο της ανάρτησης του Σωτήρη Γκεκόπουλου γιατί θεωρώ πως κατά την άποψή μου, εκεί κρυβεται το …τυράκι της ΑΠΕΜΠΟΛΗΣΗΣ ΕΥΘΥΝΩΝ, ενώ ήταν δεδομένο πως τόσο η υποψηφιότητά του με το κόμμα της ΝΙΚΗΣ του ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΑΤΣΙΟΥ, όσο και η δικηγορική του ιδιότητα, θα γινόταν η… “ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ” (όρος δημοσιογραφική αδεια) για τους ΑΦΕΛΕΙΣ…
ΟΥΤΕ ΣΕΧΤΑ ΝΑ ΗΤΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕ ΤΟΣΟ … ΠΑΡΕΛΚΥΣΤΙΚΑ…
Δειτε τέλος και τον αριθμό των κοινοποιήσεων και λάβετε υπόψη πως οι κοινοποιησαντες τη συγκεκριμένη ανάρτηση στις δικές τους σελίδες, έγιναν πόλος έλξης για νέες κοινοποιήσεις…

Διακόσιες τριάντα κοινοποιήσεις… φανταστείτε τη συνέχεια…
ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ… “ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ” και πολλοί την πάτησαν κι έτρεξαν να εκδώσουν νέες ταυτότητες, με την σαθρή ελπίδα πως δεν θα τους επιβληθεί για τα επόμενα τουλάχιστον τρία χρόνια, η ψηφιακή ταυτότητα…!!!
ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ, “Η … ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ” ΤΟΥ ΓΚΕΚΟΠΟΥΛΟΥ…
Μάλλον “θεόσταλτο δώρο” το … βούτυρο στον Μητσοτάκη…
Ας δούμε και τις νεώτερες αναρτήσεις του Σωτηρη Γκεκόπουλου… γιατί έχουν κι αυτές τη σημασία τους…
Και προσέξτε πως ο Σωτήρης Γκεκόπουλος, δεν κάνει καν μνεία για τον ρόλο και την σιωπή της Εκκλησίας…
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΝΑΤΣΙΟΥ, ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΕΙ ΤΗΝ… “ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ” ΤΟΥ Σ. ΓΚΕΚΟΠΟΥΛΟΥ;
ΜΗΠΩΣ Η ΣΙΩΠΗ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΑΥΤΙΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗΡΙΟΥ, με τον πρ. υποψήφιο βουλευτή τους;;;
ΜΗΠΩΣ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΓΚΕΚΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ… “ΛΑΓΟΣ”;;;
Θέτω ερωτήματα προς σκέψη κι ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του…

Αυτή, είναι η πρώτη από τις νεώτερες αναρτήσεις του… ευχαριστεί όσους συνέδραμαν στην ουσία στην ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ…

Αυτή, η επόμενη…
Το μπαλάκι της ευθύνης στην Αστυνομία…
ΤΥΧΑΙΟ;;;

Αυτή, η τρίτη ανάρτηση… οδηγίες προς… “αφελείς ναυτιλωμένους”

Και η παρακάτω, είναι η πρότελευταία ανάρτησή του…
ΜΙΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ-ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ.
Η δήλωση απώλειας στα μεγάλα αστικά κέντρα οδήγησε σε χορηγηση προσωρινού εγγράφου αόριστης διάρκειας.
Σε πολλά όμως αστυνομικά τμήματα που οι υπάλληλοι συμπεριφέρθηκαν σωστά και σύμφωνα με τον νόμο χορηγήθηκε άμεσα η νέα ταυτότητα παλαιού τύπου.
Ομως δεν ξέρει κανείς πως θα αντιδράσει το κάθε ΑΤ ανάλογα και με τον φόρτο εργασίας του.
Θεωρώ πάντως ότι δεν είναι σωστό αν υπάρχει η ταυτότητα έστω και πολύ παλιά να δηλώνεται απώλεια της επειδή αυτή ως δήλωση καταγράφεται στο gov.gr και ισχύει.
Βεβαια ο κάτοχος έχει το πλεονέκτημα αν έκανε τέτοια κίνηση να δηλώσει αργότερα ότι την βρήκε και να ζητήσει την ανάκληση της δήλωσης του περί απώλειας
Όμως δεν γνωρίζουμε την διαδικασία αυτή και τι χρόνο θα πάρει ώστε με την έκδοση της νέας ψηφιακης ταυτοτήτας να υπάρχει ο κίνδυνος να τον υποχρεώσουν να την πάρει όποτε η παλαιά θα έχει χάσει οριστικά την ισχύ της.
Γι αυτό όσοι έχουν ταυτότητες πάνω από 15τια να επιμείνουν στην αντικατάσταση τους το συντομότερο δυνατόν χωρίς να την παραδώσουν και όσοι έχουν ταυτότητες μικρότερης διάρκειας να μη δηλώνουν απώλεια επειδή δεν τις αντικαθιστουν άμεσα.
Γενικα επικράτησε στα ΑΤ ότι μόνο οι ταυτότητες πάνω από 15τια αντικαθίστανται.
ΣΧΟΛΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΠΡΟΒΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΤΟΥ Σ. ΓΚΕΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ Ο … ΠΡΟΤΕΙΝΩΝ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΝΕΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ … ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΧΑΖΟΣ ΛΑΟΣ ΣΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΝΕΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ, ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ…
Παρακαλώ δώστε έμφαση στον παρακάτω διάλογο… γιατί πλέον μιλάμε για εφαρμογή της ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ!!!
Η κ. Μυρτώ Ελευθερίου, αποδεικνύει τον επικίνδυνο ρόλο του Γκεκόπουλου σ’ όλο αυτό το τραγελαφικό σκηνικό…
Μυρτω Ελευθεριου προς Σωτήρη Γκεκόπουλο: “Εσείς καταλαβαίνετε ότι δημιουργήθηκε ένα ρεύμα κοινωνικής μηχανικής εξαιρετικά επιζήμιο κ στο οποίο συνδράματε τα μάλα ?”
… ΡΟΛΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ…
… και αναγκάζει τον Γκεκόπουλο, να παραδεχθεί πως “ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΠΑΝΙΚΟΣ…”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ… “ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΣ”, ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΝΑΤΣΙΟΥ;;;
Και φτάνουμε στην τελευταία σημερινή ανάρτηση που βγάζει κι άλλα λαβράκια…
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ .Πολλά Α.Τ. ζητούν για να ορίσουν ραντεβού για αντικατάσταση παλαιών ταυτοτήτων να τηλεφωνήσετε πρώτα παρά το ότι είστε εκεί αυτοπροσωπως.Επικαλουνται δήθεν κλείσιμο της λίστας των ραντεβού που έχουν συγκεκριμένο αριθμό καθημερινα.Αντίθετα εξυπηρετούν δικούς τους ανθρώπους και η λίστα έτσι μεγαλώνει Αυτο είναι σκόπιμο για να χάσετε χρόνο και να πάρετε την νέα ταυτότητα .Οταν ορίσουν ραντεβού μετά την 10/09/2023 δεν πρέπει να το δεχτείτε γιατί θα σας εκδώσουν την νέα ψηφιακή ταυτότητα και όχι την παλαιού τύπου.Αυτο το ανακοίνωσε υπάλληλος του ΑΤ Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.
ΣΧΟΛΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΩΝ
Με την απάντηση της Μυρτώς Ελευθερίου, ολοκληρώνεται η εικόνα με το… βούτυρο στο ψωμί του ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΝΑΤΣΙΟΥ, ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΓΚΕΚΟΠΟΥΛΟΥ…
Μετά απ΄όλα αυτά, νομίζω πως γίνεται κατανοητός ο ρόλος του κόμματος ΝΙΚΗ του Δημήτρη Νατσιού, για τον οποίο από την πρώτη στιγμή έχω θέσει ερωτήματα …
Μήπως είναι … “Ο Δούρειος Ίππος”…;;;
ΔΙΧΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ Ο ΓΚΕΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΝΑΤΣΙΟΥ… ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΕΙ…;;;
ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΡΟΛΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ;;; Ο ΔΙΧΑΣΜΟΣ, Η ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ MIND CONTROL;;;
ΤΙ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;;;
ΜΗΠΩΣ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΛΙΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;;; (εδώ)…
Όλες τις αναρτήσεις για τον Νατσιό και το κόμμα του, θα τα βρείτε εδώ…
Και έχουμε να δούμε πολλά ακόμα…
Θα κλείσω αυτή την ανάρτηση με τα σχόλια δυο αναγνωστών των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, της Κωνσταντίνας και του NIOLAND, τα οποία θεωρώ πως έχουν πολλά να προσφέρουν…
Το πρώτο σχόλιο…
Γειά σας, σπάνια γράφω σχόλια, αλλά θα ήθελα να προσθέσω και εγώ κάτι.
1ον: Συμφωνώ με την κ. Καλλιόπη ότι είναι παγίδα, είναι η διαίσθηση μου.
2ον: Πρίν περίπου 2 χρόνια, κυκλοφόρησε ένα βίντεο με έναν κύριο ασκητή, τον κ. Γεώργιο. Στο βίντεο αυτό – το πρώτο βίντεο που αργότερα καταργήθηκε – υπήρχαν κάποια σχόλια του ασκητή Γεώργιου, ένα απο αυτά έλεγε, πως η καινούργια ταυτότητα θα είναι το πιστοποιητικό διαβολιασμού. Θα είναι μέσα στο πιστοποιητικό, δηλ. για να την πάρεις θα πρέπει πρίν να διαβολιαστείς. Έγραφε πως, για αυτόν τον λόγο, το πιστοποιητικό προηγείται της ταυτότητας και επίσης πως όσοι δεν πήραμε το διαβολοζωμό θα δοκιμαστούμε με την πείνα.
3ον: βρήκαν επιστήμονες ότι μέσα στο σατανικό ζουμί υπάρχει δίκτυο οπτικών ινών!!! (υπάρχει βίντεο)
4ον: (προσοχή εδώ!!!)
Δελτίο τύπου της 37ης ισραηλινής κυβέρνησης
11.06.2023
Σήμερα, τα αρμόδια υπουργεία της κυβέρνησης ενέκριναν ένα συμφωνηθέν προσχέδιο που θα επιτρέψει την τοποθέτηση καλωδίων οπτικών ινών και τη δημιουργία ενός διεθνούς επικοινωνιακού διαύλου κατά μήκος του πετρελαιαγωγού Europe Asia Pipeline Co. (EAPC) μεταξύ του Eilat και του Ashkelon.
Αυτό θα παρέχει έναν διεθνή επικοινωνιακό δίαυλο για τη μετάδοση ψηφιακών δεδομένων μεταξύ των ασιατικών χωρών, ιδίως των χωρών των Συμφωνιών του Αβραάμ, προς την Ευρώπη και τη Δύση – μέσω του Ισραήλ το οποίο θα συνδεθεί με τον κόσμο.
Πρωθυπουργός Νετανιάχου [μετάφραση από τα εβραϊκά]:
“Σήμερα δρέπουμε περισσότερους καρπούς από τις ιστορικές Συμφωνίες Αβραάμ που πραγματοποιήσαμε. Θα συνδέσουμε καλώδια οπτικών ινών από την Ασία, τις αραβικές χώρες, από το Eilat στο Ashkelon και τον υπόλοιπο κόσμο. Αυτό θα προσελκύσει επενδυτές και θα μετατρέψει το Ισραήλ σε παγκόσμιο επικοινωνιακό κέντρο. Αυτό θα δώσει ώθηση στην ισραηλινή οικονομία. Υπουργέ Επικοινωνιών Shlomo Karhi, σας ευχαριστώ που ηγείστε αυτής της σημαντικής προσπάθειας”. Πηγή: https://oaskhths.blogspot.com/2023/06/shlomo-karhi.html
5ον: Διαπιστώνω με το φτωχό μυαλό μου, ότι όσοι άνθρωποι μου είπαν ότι θα αλλάξουν την ταυτότητά τους για να έχει μεγαλύτερη διάρκεια, επικαλούνται τους Αγίους μας και την Ορθόδοξη Εκκλησία μας ( ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ)
ΑΛΛΑ
Απορρίπτουν ουσιαστικά μεγάλο μέρος των προφητειών, γιατι δεν πιστεύουν πως ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΤΩΧΕΥΣΗ.
Τους το λές, τους το εξηγείς και δεν το καταλαβαίνουν.
Επίσης με το φτωχό μου μυαλό διαπιστώνω, πως οι ίδιοι άνθρωποι που γνωρίζουν πως θα έχουμε διωγμό, νομίζουν οτι εκείνοι θα είναι στο απυρόβλητο και το χειρότερο, αρνούνται να πάρουν λίγο λαδάκι παραπάνω και κανένα παξιμαδάκι, γιατί αυτοί το έλυσαν το πρόβλημα.
Πως? Με την καινούργια τους ταυτότητα, ή οποία δυστυχώς δεν τρώγεται.
Έχουν βγεί άνθρωποι του Θεού καί λένε να έχουμε κάτι παραπάνω στο ντουλάπι. Οι άνθρωποι του Θεού, μιλάνε ΠΑΝΤΑ κατ’ εντολήν Θεού.
Υ.Γ Μάλλον σας χρωστάω το βίντεο με τις οπτικές ίνες καθώς και το βίντεο με τον ασκητή Γεώργιο που το ξαναβγάλανε χωρίς όμως τα σχόλια, τα οποία έχω κρατήσει και το γνωρίζει ο κ. Γεώργιος – δηλ. δεν τα έβγαλα απο το μυαλό μου αυτά που έγραψα.
Κωνσταντίνα
( συγνώμη για το μεγάλο κείμενο…)
Το δεύτερο σχόλιο
Στο αρχείο των φωτογραφιών μου, ανακάλυψα ένα σχόλιο που είχα γράψει οκτώ χρόνια πριν, αλλά δεν θυμάμαι σε ποιό ιστολόγιο…

Από τότε μέχρι σήμερα, τίποτα δεν άλλαξε… εξακολουθώ να πιστεύω πως ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ…
ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗ ΚΑΙ Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΑΣ.
Τα συμπεράσματα, δικά σας…
Καλλιόπη Σουφλή
Υ.Γ.1. Ο καιρός τρέχει με απίστευτη ταχύτητα…
Όσοι προτίθεστε να μην πάρετε την ψηφιακή ταυτότητα και να αγωνιστείτε μέχρι τέλους, φροντίστε να εγκαταλείψετε τις πόλεις και να αναζητήσετε τόπους που θα σας εξασφαλίσουν με κάποιο τρόπο, τη ζωή…
Και μην ξεχνάτε την ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ…
ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΜΑΣ, ΘΑ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ…
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ…
Υ.Γ. 2. Για την ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΑΡΘΡΑ…
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › tag › κοινωνικη-μηχανικη
11 Δεκ 2021 … … φιλικές κοινωνικές συναθροίσεις και τις λέσχες και τα κοινωνικά και πολιτιστικά κινήματα, καθίστανται αδύνατες υπό τέτοιες συνθήκες .
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › η-απόλυτη-φρίκη-του-συστήματος-κοινων
30 Μαρ 2022 … Έγραψα ότι αυτό ονομαζόταν Κοινωνική Μηχανική και οι πολίτες … Ονομάστηκε Κοινωνική Βαθμολογία Πίστωσης (social credit score) και έγραψα …
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › ανοιχτή-κοινωνία-και-κυβερνητική-το-ο
6 Ιουλ 2020 … Ο Μπέιτσον, ένας από τους πατέρες της κυβερνητικής, βρίσκεται στη καρδιά της κοινωνικής μηχανικής. Η κοινωνική μηχανική είναι το όνομα που …
attikanea.info › h-τρίτη-ρώμη-καίγεται-αρθρο-σταθμοσ-α
30 Σεπ 2022 … Η «κοινωνική μηχανική» είναι το υπέρτατο «εργαλείο» τής εξουσίας στην … οι Εβραίοι είναι οι καλύτεροι γνώστες τής «κοινωνικής μηχανικής» …
attikanea.info › η-πανδημία-covid-καταστρέφοντας-τις-ζωέ
27 Νοε 2020 … Είναι μια διαδικασία Κοινωνικής Μηχανικής. Χειραγώγηση των Αριθμών. Τα τεστ με τη μέθοδο RT-PCR είναι παραπλανητικά.
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › Οι-κυβερνήσεις-φέρνουν-υποχρεωτικό-εμβολιασμό-και…
24 Σεπ 2021 … Διάδοχο σχήμα Covid19 ”το σφάλμα του Αιώνα”,παγκόσμιο πληροφορικό black-out! Covid19, Κοινωνική μηχανική και μηχανισμός ύπνωσης. Οι …
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › Βέλγος-Καθηγητής-Ψυχολογίας-Ο-eλεγχος-του-nου-xρ…
14 Δεκ 2021 … LGBTQ, Hollywood, οικονομική τρομοκρατία, διεφθαρμένη θρησκεία), οι κοινωνικοί μηχανικοί κατάφεραν να κόψουν με επιτυχία τους δεσμούς που …
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › ο-εχθρός-του-εαυτού-σου
20 Απρ 2021 … Το μυαλό σου έχει ανακατασκευαστεί από την κοινωνική μηχανική. Έχεις καταντήσει σαν ζόμπι. Ντροπή. Δυστυχώς κυκλοφορούν πολλοί ανάμεσά μας.
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › σιωπηλά-όπλα-ήσυχοι-πόλεμοι-ολόκλ
22 Φεβ 2022 … Είναι προφανώς αδύνατο να συζητηθεί η κοινωνική μηχανική ή η αυτοματοποίηση μιας κοινωνίας, δηλαδή η μηχανική των κοινωνικών συστημάτων …
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › Διαίρει-και-βασίλευε-και-στο-βάθος-Μεγάλη-Επανεκκί…
11 Δεκ 2021 … Βάλτε τέρμα στην κοινωνική απομόνωση. … οικονομικό σύστημα είναι ο απόλυτος έλεγχος με τη χρήση της “επιστήμης της κοινωνικής μηχανικής“.
Διάδοχο σχήμα Covid19 ”το σφάλμα του Αιώνα”,παγκόσμιο πληροφορικό black-out! Covid19, Κοινωνική μηχανική και μηχανισμός ύπνωσης. Οι ενδοκαπιταλιστικές …
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › havana-syndrome-αλλο-ενα-θυμα-μην-δειτε-το-βιντεο-α
9 Μαρ 2023 … Δημιουργεί νέες γνωστικές προκαταλήψεις (κοινωνική μηχανική). Διαφέρει από τον κλασικό πόλεμο, επειδή εστιάζει στο μεμονωμένο παρατηρητή / λήπτη …
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › τελειώνει-νομικά-τους-lgbtq-o-νέος-βρεταν
1 Νοε 2022 … Πολύ συχνά, η υφιστάμενη νομοθεσία χρησιμοποιείται για να ασχοληθεί με την κοινωνική μηχανική, στην οποία κανείς δεν έχει δώσει τη …
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › s-o-s-ψυχολογικός-πόλεμος-κατά-των-παιδιώ
20 Αυγ 2022 … … η Tages-Anzeiger, είναι ότι η κλινική αποτελεί παρακλάδι του Tavistock Institute το οποίο είναι εξειδικευμένο στην κοινωνική μηχανική.
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › το-ίδρυμα-rockefeller-και-η-νεα-ατζεντα-τησ-παγκο
21 Μαρ 2022 … Το έκαναν αυτό, εν μέρει, με την “κοινωνική μηχανική” της επιστημονικής κουλτούρας, ώστε όχι μόνο να αποδεχτεί αλλά και να προωθήσει τη …
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › πως-συνδέεται-η-ρωσική-επέμβαση-στην-ο
28 Φεβ 2022 … … καταιγιστική κοινωνική μηχανική, και ανελέητη αντιρωσική προπαγάνδα. … μετά από δεκαετίες εφαρμογής στυγνής κοινωνικής μηχανικής οι …
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › σημαντικο-βιντεο-ζούμε-σε-έναν-θαυμ
28 Ιουν 2022 … “Αν το πρώτο μισό του εικοστού αιώνα ήταν η εποχή των τεχνικών μηχανικών, το δεύτερο μισό μπορεί κάλλιστα να είναι η εποχή των κοινωνικών …
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › έτσι-ξεκίνησε-ένας-αιωνασ-οικοκτονια
5 Ιουλ 2022 … Αυτό το έκαναν, εν μέρει, εφαρμόζοντας την “κοινωνική μηχανική” στην επιστημονική κουλτούρα, ώστε εκείνη όχι μόνο να αποδεχτεί αλλά και να …
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › σοκ-και-δεοσ-η-καναδική-κυβέρνηση-ετο
17 Δεκ 2022 … Οι κοινωνικοί μηχανικοί ονομάζουν κατ’ ευφημισμό την αυτοκτονία που … Όλα τα προγράμματα κοινωνικής μηχανικής είναι ολισθηρά μονοπάτια, …
ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ › παγκοσμια-επιθεση-σε-βαροσ-ολων-των-λα
22 Ιουλ 2020 … … η κοινωνική μηχανική, η παρέμβαση στην επίφυση των ανθρώπων, η μαζική φθορίωση, τα εκρηκτικά κύματα, η τεχνητή κλιματική αλλαγή, …
Και εδώ… που περιέχονται περισσότερα θέματα… μετά την πρώτη σελίδα https://attikanea.info/search_gcse/?q=%CE%9A%CE%9F%CE%99%CE%9D%CE%A9%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%97%20%CE%9C%CE%97%CE%A7%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%97#gsc.tab=0&gsc.q=%CE%9A%CE%9F%CE%99%CE%9D%CE%A9%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%97%20%CE%9C%CE%97%CE%A7%CE%91%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%97&gsc.page=1
Μοίρασέ το:Ετικέτες: NIOLAND, ΑΠΑΤΗ, ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΑΤΣΙΟΣ, ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ ΡΕΠΟΡΤΑΖ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ, ΚΟΡΥΦΑΙΑ, ΣΕΧΤΕΣ, ΣΩΤΗΡΗΣ ΓΚΕΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες, θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας, για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης, σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολογίου, μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε, καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιοδνήποτε τρόπο, το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολογίου, δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, να έχετε υπόψη σας τα ακόλουθα:
- Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές ή χυδαιολογίες.>
- Μην δημοσιεύετε άσχετα με το θέμα σχόλια.
- Ο κάθε σχολιαστής, οφείλει να διατηρεί ένα μόνον όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
- Με βάση τα παραπάνω, η διαχείριση, διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων, χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
- Επιπλέον σας τονίζουμε, ότι το ιστολόγιο, λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου, τα σχόλια θα αναρτώνται μόλις αυτό καταστεί δυνατόν.
Διαβάστε ακόμα
είναι εύκολο να μάθουμε το τηλ.//Ονομα της Δικηγόρου που αναφέρεται στα Σχόλια και παρεμβαίνει σε ΑΤ για το θέμα της Ταυτότητας
Δεν το γνωρίζω… εγώ προσωπικά,τουλάχιστον…
Ο Νατσιος νόμιζε θα κάνει παιχνίδια λες και είναι στο σχολείο με τα παιδάκια και δεν θα τον πάρουν χαμπάρι οι ανεξάρτητοι δημοσιογράφοι.
Θα πέσει το δούλεμα της αρκούδας. Αν γίνουν αντικειμενικές εκλογές και όχι νοθευμένες, το τονίζω αυτό Δημητράκη, ούτε 0.01 θα πάρει
“Τραγελαφικό ή όχι, αυτό είναι ένα θετικό σημείο.”
Εγραφες για τις ουρές στο ΑΤ Κοζάνης για την ανανέωση των παλιών ταυτοτήτων.
Αυτό στις 18 Αυγούστου
https://attikanea.info/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BD%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CF%84/
5 μέρες μετά άλλαξες γνώμη
Χωρίς κάν να αιτιολογήσης την μεταστροφή αυτή.
Πότε είχες δίκαιο;
ΥΓ Καθένας/μια έχει δικαίωμα μεταστροφής αλλά πρέπει να την εξηγήση και να ζητήση συγγνώμη, για το λάθος, αν το επιτρέπη ο εγωισμός του/της.
Δεν ήξερα τι κρυβόταν από πίσω… το έμαθα και όφειλα να το αναρτήσω…
Να ζητήσω συγνώμη γιατί; Και το άρθρο του Νατσιού ειχα αναρτήσει για τις καραντίνες και όταν το ξαναδιάβασα, είδα τι βρώμικο παιχνίδι έπαιζε…
Εγωιστικό είναι να παραμένεις στις θέσεις σου, όταν διαπιστώνεις το λάθος…
Υ.Γ. Αντί να ντρέπεστε που είστε οι λαγοί του συστήματος,τολμάτε να μου κάνετε και επίθεση…
Λέτε να μην καταλαβαίνω πως ήρθατε σαν τρολ της ΝΙΚΗΣ να μου την πέσετε;;;
https://www.makeleio.gr/%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1/%ce%a0%ce%ac%cf%81%ce%b7%cf%82-%ce%a0%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%b4%ce%ac%ce%ba%ce%b7%cf%82-%ce%95%ce%bc%ce%b5%ce%af%cf%82-%cf%83%ce%b2%ce%ae%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bf%ce%b9/ πολυ δυνατο !!!
ολα αυτα τα κομματα αποκομματα εκει στη βουλη ειναι του ιδιου αφεντικου εργατες
Προς τρολλάκια της ΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΝΑΤΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΚΕΚΟΠΟΥΛΟΥ:
ΡΕ, ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΤΕ ΝΑ ΕΡΧΕΣΤΕ ΣΤΑ ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΣΑΣ;;;
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΤΟΞΙΚΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΤΕ… ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Κα Σουφλη, ξύπνησα με όρεξη σήμερα. Μου ήρθε στο μυαλό γιατί επιμένει η ύπουλη ΝΊΚΗ να αντικαταστήσουν όσοι προλαβαίνουν τις ταυτότητες τους, γειά εάν είναι ληγμένες με βάση τα ΦΕΚ.
ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΊΝΑΙ ΣΤΗΜΈΝΟ ΚΑΙ ΒΑΣΊΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΈΛΛΗΝΑ. όπως με τον κοροδοϊο! Όταν όσοι έκαναν τις δόσεις τους δεν τους ένοιαζε για τους αμπολιαστους πολίτες, υγειονομικους, τα πρόστιμα στους συνταξιούχους κλπ. Η όσοι έπαιρναν τα μούφο-πιστοποιητικά πλερωνοντας.
Έτσι και τώρα ΣΥΜΦΩΝΏ μαζί σας ότι θα τις επιβάλουν δια αποκλεισμού αλλά όχι μονομιάς καθολικού αποκλεισμού. Αρχικά θα αποκλείσουν όσους έχουν αρκετά παλιές ταυτότητες, αυτές προ του 2001 (αν θυμάμαι καλά) όπου αναγράφεται το θρήσκευμα . Εκεί η Νίκη θα πάρει και τα ευχαριστήρια από όσους προλάβανε να την αλλάξουν τώρα ενώ παράλληλα θα τους πουλάει το παραμύθι ότι δήθεν δε θα χρειαστεί να πάνε στην επόμενη φάση (ψηφιακή). Έτσι το 70% θα την πάρει χωρίς πίεση – οι μπολιασμενοι φυσικά- και ένα 20% θα έχει αυταπάτες (είναι αυτοί που τρέχουν τώρα ή έχουν ταυτότητα που εκδόθηκε το πολύ πριν 10 χρόνια και νιώθουν ασφαλείς για την ώρα). Μένει λοιπόν ένα 10% με τις παλαιές 20ετιας και βάλε εκ των οποίων κάποιοι όπως με το μπόλι είναι γέροι, υπεργηροι, ανάπηροι και θα τους εκβιάσουν τα ίδια τους τα παιδιά και τα δικά τους άτομα και θα τους πούνε “τη βγάζεις για να σε φροντίζουμε, να παίρνεις τα επιδόματα, σύνταξη κλπ.”
ΤΙ ΜΈΝΕΙ; ΈΝΑ 2-3% ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΝΟΙΑΣΤΕΊ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ. Ποιος θα αγωνιστεί τότε; Αυτοί που κοίταξαν να σωθούν με τερτίπια τώρα ή οι αψεκαστοι; Αυτοί που θα έχουν παρατείνει με τερτίπια την ώρα παραλαβής της νέας ταυτότητας θα τους δουν τους λιγοστούς να υποφέρουν και θα λυγίσουν. Θα είναι αργά για αγώνες τότε, η ΝΊΚΗ ίσως θα έχει ήδη εξαφανιστεί. Επομενως το κόλπο είναι στημένο. Αποσκοπούν στην επαναπαυση και τον συμβιβασμό. Αν τώρα ένα 30% είναι κατά προσπαθούν να κοιμήσουν ένα μεγάλο κομμάτι του (20%) και να σπάσουν το οποιο κίνημα αντίστασης.
Λία, όλοι αυτοί που περιγράφεις στο σχόλιό σου, θα πάρουν τις ψηφιακές ταυτότητες… είναι δειλά και ραγιάδικα ανθρωπάκια και ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΙ.
Θα είναι θαύμα αν 100.000 πραγματικοί ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ…
“ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 08/8/2007
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σύμφωνα με τον Νόμο 3585 (ΦΕΚ 148-Α΄) που ψηφίστηκετην 5-7-2007, ο χρόνος ισχύος των δελτίων ταυτότητας των Ελλήνων πολιτών ορίζεται σε δεκαπέντε (15) έτη από την ημερομηνία έκδοσής τους (άρθρο 55 παρ. 3 εδ. α τουΝ. 3585/2007).
Καταργείται επομένως, η δεκαετής (10) διάρκεια ισχύος των δελτίων ταυτότητας που προέβλεπε το άρθρο 4 του Ν.Δ. 127/1969 και ορίζεται ως υποχρεωτικός λόγος αντικατάστασης του δελτίου ταυτότητας η παρέλευση δεκαπέντε (15) και όχι δέκα (10) ετών από την ημερομηνία έκδοσής του.
Ο χρόνος αυτός δύναται σε εξαιρετικές περιπτώσεις να παρατείνεται μέχρι δύο (2) έτη, με απόφαση του Υπουργού Δημόσιας Τάξης (άρθρο 55 παρ. 3 εδ. β του Ν. 3585/2007).”
Καλο είναι να μην παρασυρόμαστε απο συναισθηματισμούς και λανθασμένες πληροφορίες. Ο νόμος υπάρχει για την 15ετή ισχύ των ταυτοτήτων και την υποχρεωτική αντικατάστασή τους . Το ανθελληνικό κράτος δεν τον εφάρμοζε ως τώρα αλλά έχω ο ίδιος διαπιστώσει, τώρα τον εφαρμόζει και θα τον εφαρμόζει αυστηρότατα άμα τη αφίξει των σατανοταυτοτήτων.
Ο Γκεκόπουλος έχει δίκαιο σε αυτό. Μην αντικαθιστώντας τις ταυτότητές μας ηλικίας άνω των 15 ετών απλώς διευκολύνουμε το ανθελληνικό κράτος. Του παρέχουμε νόμιμη δικαιολογία για να μας πιέζει για αλλαγή ταυτότητος.
Δεν χρειάζεται να νομοθετήση και πάλι, ο νόμος υπάρχει.
Κατά την γνώμη μου, καλό θα είναι να αντικατασταθούν τώρα και οι ταυτότητες ηλικίας μεταξύ 10-15 ετών, ή και νεώτερες. Εξαρτάται πότε τοποθετεί κανείς την επερχόμενη κατάρρευση του σατανικού καθεστώτος.,
Εχουν αναρτηθεί σχόλια παραπλανητικά χωρίς καμμία τεκμηρίωση που υπονομεύουν τον Αγώνα. Καλό θα είναι οι σχολιαστές να αποδεικνύουν τα γραφόμενά τους. Η αντικατάσταση της 15ετούς ταυτότητος δεν είναι δικαίωμα αλλά νομική υποχρέωση.
Απαιτείται άπειρη προσοχή στον αγώνα κατά των σατανιστών. Το πρώτο βήμα για νικηφόρο αγώνα είναι η γνώσις της πραγματικότητος και ο προσεκτικός σχεδιασμός. Εκτός απο την αμετάκλητη απόφασή μας να αρνηθούμε τις σατανοταυτότητες, απαιτείται ευφυής στρατηγική..
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ 2007…
ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΕ ΤΩΡΑ Ο ΓΚΕΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΤΟ 2007 ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ;;;
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ “ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟ” ΤΩΡΑ;;;
ΠΟΙΟΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΙΕΙ, ΠΟΙΟΝ;;;
Βασικά αναρωτιέμαι.Όσοι συμβουλεύτηκαν ας υποθέσουμε τους πολιτικούς κάποιου κόμματος να αλλάξουν έγκαιρα ταυτότητα,πριν τις ψηφιακές,ρώτησαν αυτούς του πολιτικούς για το αυτονόητο;Δηλαδή κύριοι εσείς τι θα κάνετε και ατομικά και πολιτικά ως κόμμα.Θα πάρετε τις νέες ψηφιακές ταυτότητες ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
Δεν τους φτάνει μέχρι εκεί το νιονιό τους…
Πολλά μπράβο που αποκαλύπτετε τον ύποπτο και σκοτεινό ρόλο τις Νίκης – δεκανίκι
Αυτός ήταν από την πρώτη στιγμή ο ρόλος του Νατσιού και της παρέας του… Έτσι λειτουργούν οι ΣΕΧΤΕΣ…
τώρα εξηγείτε γιατί δεν άνοιξαν ακόμα το 5 g γιατί αυτά τα πρόβατα μας οδηγούν στην παράνοια .μόλις πετύχουν το στόχο τους όσα πρόβατα επέζησαν θα ανοίξουν το 5 g και τέλος !
Ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους…
ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ!
Στον πόλεμο αν δεν αντισταθείς και δεν πολεμήσεις, δεν έχεις καμία ελπίδα επιβίωσης…
Μου προκαλεί πραγματικά αλγεινή εντύπωση η στάση αυτού του λαού που είναι πραγματικά βρεφοποιημενος, όπως εύστοχα τον ονομάζει ο κος Βαθιωτης.
Χρειάζεται οδηγίες χρήσης για τα πάντα;
Χρειάζεται “πατερουληδες” και καθοδηγητές να του υπαγορεύουν κάθε του πράξη και κάθε του κίνηση; Δύο δράμια μυαλό να σκεφτεί και να αποφασίσει δεν διαθέτει;
Επειδή, αν μιλάμε για τέτοια κατάντια, δεν υπάρχει σωτηρία!
Ακόμα και μια συμβουλή για καλό, πρέπει να την ελέγχουμε, να την κρίνουμε και να αποφασίζουμε αν θα την ακολουθήσουμε ή όχι. Είναι δυνατόν να έχει φτάσει ο κόσμος σε τέτοιο επίπεδο ηλιθιότητας που να ακολουθεί οδηγίες (έστω και καλοπροαίρετες) χωρίς να τις εξετάσει;
Είναι δυνατόν να βρίσκεται σε τέτοια αδυναμία κατανόησης ακόμη και βασικών θεμάτων;
Και ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ μετά από τόση απατεωνιά και διαφθορά να εμπιστεύεται πολιτικάντηδες (εκλεγμένους και μη);
Θα έπρεπε τουλάχιστον αντανακλαστικά να σκέφτεται “ποιος το λέει αυτό; Πολιτικάντης; Κάποιο λάκκο έχει η φάβα…” και τουλάχιστον να το σκέφτεται πολύ πριν το ακολουθήσει (πράγμα που γενικά δεν θα το συμβούλευα…)
Εδώ έχουμε να κάνουμε όχι μόνο με πολιτικάντη αλλά και δικηγόρο, δηλαδή επαγγελματία ψεύτη και ο καθέ ανεγκεφαλος τρέχει…;
Ας πιάσουμε τα βασικά:
Οι ταυτότητες ΔΕΝ λίγουν, άρα δεν τις αλλάζουμε!
Όσοι έτρεξαν και τρέχουν να βγάλουν ταυτότητα που δεν χρειάζονται βοηθούν στην κυριολεξία τον εχθρό παρέχοντας του πληροφορίες…
1) Αν αλλάζουν παλιές ταυτότητες οι καινούργιες έχουν ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΑ στοιχεία, απόλυτα απαραίτητα για τα συστήματα καταγραφής και παρακολούθησης, ώστε να ταυτοποιούνται από κάθε είδους κάμερες και να συλλέγονται δεδομένα, που χρειάζονται για τον έλεγχο!
2) Γεμίζουν τις τσέπες του εχθρού αφού πληρώνουν για την έκδοση της!
3) Δηλώνουν με ονοματεπώνυμο τη θέση τους πάνω στο θέμα αυτό, στον εχθρό!
4) Γεμίζουν τον εχθρό αυτοπεποίθηση, αφού του δηλώνουν ότι είναι τόσο φοβικοί που μόνο σε κουτοπονηριές μπορούν να καταφεύγουν και όχι να τον αντιμετωπίσουν στα ίσα ή (ακόμα καλύτερα) να του δείξουν ποιος είναι το αφεντικό στην Ελλάδα και ότι ήρθε η ώρα να ξεκαβαλησει πριν οδηγηθεί σηκωτος και σιδηροδέσμιος εκεί που έπρεπε να βρίσκεται ήδη με όλη την υπόλοιπη συμμορία!
5) Δηλώνουν στον εχθρό ότι είναι εύκολα χειραγωγήσιμοι χωρίς καμία κριτική σκέψη, που μπορούν να άγονται και να φέρονται από τον καθένα, αφού μπορούν να τσιμπάνε το τυράκι που ο καθένας τους πετάει χωρίς να βλέπουν τη φάκα. Καταλαβαίνουμε τι παγίδες μπορεί να στήνει το σύστημα σε τέτοιους τύπους; Όπως θέλει μπορεί να τους παίζει…
Και όλα αυτά και αρκετά ακόμη τα κάνουν με ονοματεπώνυμο!
Τώρα λοιπόν που δηλώσατε μεγαλόφωνα στο σύστημα, από φόβο και όχι θάρρος, τις προθέσεις σας, μήπως να το πάρετε αλλιώς και να βγείτε με θάρρος να δηλώσετε ότι δε γουστάρετε καμία ταυτότητα και καμία ψηφιοποίηση στη ζωή σας διότι είστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ και δεν έχετε δώσει σε κανέναν τέτοια δικαιώματα πάνω στη ζωή σας;
Επειδή τώρα που ΑΘΕΛΑ σας γίνατε γνωστοί στον εχθρό, με πλήρη ταυτοποίηση στοιχείων έχετε δύο επιλογές: Ή να γίνετε ο πρώτος στόχος του εχθρού και να φάτε πολύ καρπαζιά και εκβιασμό ή να συνταχθειτε με τους δυνατούς και να φωνάξετε ΟΧΙ σε οποιαδήποτε επιβολή και μάλιστα να το κάνετε δείχνοντας τις άγριες διαθέσεις σας, όπως όλοι μας.
Αν είστε από τους δειλούς ζητουλες που περιμένουν να βάλουν στην τσέπη το ψευτοεπιδομα της κοροϊδιας και της ανυποληψίας, που σας δίνει ο ψυχανωμαλους καβαλημενος, ενώ σας κλέβει πολλαπλάσια ξευτιλιζοντας σας, νομίζω ότι δεν είναι και πολλά τα ψωμιά σας και δεν μπορείτε να προσφέρετε και τίποτα στην μάχη.
Αν όμως έχετε καταλάβει τι συμβαίνει και τι έχει στηθεί, ήρθε η ώρα να σηκώσετε ανάστημα, να συνταχθειτε με όσους πραγματικά αγωνίζονται και αντιστέκονται και να τους πάρουμε φαλάγγι ΟΛΟΥΣ! Διότι ΟΛΟΙ το ίδιο σύστημα υπηρετούν και για το ίδιο αφεντικό δουλεύουν…
Επίσης, για όσους πιστεύουν ότι η ΕΕ είναι καλή και δεν επιβάλει και διάφορες τέτοιες ανοησίες, η ΕΕ είναι το ναζιστικό μόρφωμα, όχημα για την επιβολή των σχεδίων τους, που πρέπει όλοι οι ευρωπαίοι πλέον να απαιτούμε τη διάλυση της!
Και επειδή ΔΕΝ έχει τίποτα να μας προσφέρει και επειδή κοστίζει πολύ ακριβά. Συν ότι τα όποια κονδύλια είναι κλεμμένα από εμάς και επιστρέφονται κάποια ψίχουλα που πηγαίνουν σε συγκεκριμένες τσεπες που υπηρετούν τα σχέδιά των αφεντικών της ΕΕ.
Ένας κλεπτοκρατικος μηχανισμός είναι σε υψηλότερο επίπεδο, αλλά και μηχανισμός επιβολής και κατάλυσης της δημοκρατίας και της ελευθερίας! Με ντιρεκτιβες που επιβάλλονται από διεφθαρμένους, μη εκλεγμένους γραφειοκράτες-μαριονετες των τραπεζιτών και των πολυεθνικών.
Γενικά φάγαμε πολύ παραμύθι και προπαγάνδα με το ναζιστικό μορφωμα, αλλά πλέον ο ρόλος και ο σκοπός της δημιουργίας αυτού του εκτρώματος είναι εξοφθαλμος και ξεκάθαρος.. ΚΑΤΑΛΥΣΗ της δημοκρατίας, διάλυση των εθνών της Ευρώπης και πόλεμος στις παραδόσεις και τις αξίες των ευρωπαϊκών λαών!
Γενοκτονία μέσω εξαθλίωσης και λαθρομετανάστευσης επίσης!
Ελπίζω να γνωρίζετε ότι ο ΦΠΑ πηγαίνει στην ΕΕ για να συντηρεί κάτι ξεκολακια με μίζες από το Κατάρ, κάτι ναζιστομουτρα που κάνουν προσωπικές μπίζνες στο όνομα 500+ εκατομμυρίων κορόιδων, κάτι χαρτογιακαδες απατεώνες κομισιοναριους και πολλά ρεμάλια που δήθεν τα εκλέγετε για τα συμφεροντά σας, αλλά δουλεύουν για λόμπι και βρίσκονται εκεί για να σας δουλεύουν ότι πρόκειται για δημοκρατικό θεσμό που έχει και “κοινοβούλιο”!
ΔΙΩΞΤΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΦΕΡΘΕΙΤΕ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ!
ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΒΟ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΥΜΑΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΡΑΣΟΣ!
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ! Υπάλληλοι που, όχι μόνο δεν μπορούν να παίρνουν πρωτοβουλίες και να επιβάλουν σχέδια χωρίς την έγκριση του αφεντικού αλλά, θα πάρουν πόδι αφού πληρώσουν για τη ζημιά που προκάλεσαν και τιμωρηθούν αναλόγως!
Στην προκειμένη περίπτωση δε, μιλάμε για υπαλλήλους που έχουν συγκροτήσει ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ και λεηλατούν, καταστρέφουν και ξεπουλούν τα υπάρχοντα των αφεντικών (ελληνικός λαός) κάνοντας στην κυριολεξία πάρτι, καλώντας και τους φίλους τους!
ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΒΡΕΓΜΕΝΗΣ ΣΑΝΙΔΑΣ;
Για μια ακόμη φορά, η σκέψη και το σχόλιό σας, είναι ΔΥΝΑΜΙΤΗΣ…
Ο ΦΟΒΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΕΦΟΠΟΙΗΜΕΝΟ (όπως πολυ σωστά το γράφει ο κ. Βαθιώτης) ΠΟΠΟΛΟ ΤΡΕΧΕΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥ ΣΦΥΡΙΞΕ Ο … ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ (;;;) ΤΣΟΠΑΝΗΣ και στη συγκεκριμένη περίπτωση ο πρ. υπ. βολευτής του Νατσιού.
Από την πρώτη στιγμή είχα γράψει τον ανέντιμο ρόλο που θα διαδραματίσει αυτό το κόμμα… και αν δεν με απατά η μνήμη μου κι εσείς είχατε αυτή την άποψη…
ΝΑΙ… ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΒΡΕΓΜΕΝΗΣ ΣΑΝΙΔΑΣ…
Κα Σουφλή
ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια κατ’ αρχήν!
Ομολογώ ότι ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πλέον την αδράνεια ΟΛΩΝ μας…
Απορώ γιατί δεν είμαστε όλοι στους δρόμους να τους πάρουμε στο κυνήγι!
Απορώ με την ΚΑΤΑΝΤΙΑ του ελληνικού στρατού!
Ποιος είναι πλέον ο ρόλος του; Παραδίδει στους ξένους ο,τι απαιτήσει ο εχθρός μέσω του εγκάθετου εγκληματία που “κυβερνά” και της συμμορίας του. Χωρίς καν να τηρηθούν οι διαδικασίες έστω και τυπικά!
Φτάνει η φωτιά στα στρατόπεδα και βρίσκονται σε ετοιμότητα για ΕΚΚΕΝΩΣΗ!
Λειτουργεί ως φιλιππινέζα των λαθρομεταναστών, συμβάλλοντας στον εποικισμό!
Επειδή ακολουθεί εντολές; Στα τυφλά; Τι προασπίζει;
Δεν υπάρχει κανένας με τσίπα; Εκείνοι οι καταδρομείς και τα “επίλεκτα” σωματα που φωνάζουν και συνθήματα στις παρελάσεις δεν έχουν ίχνος φιλοπατρίας;
Γιατί δεν οργανώνονται τμήματα προστασίας της πατρίδας για να εξοντωθουν οι πέμπτοφαλαγγίτες που καταστρέφουν ο τι ελληνικό εκ των έσω;
Εκείνοι οι πιλότοι που πιλοταρουν τα κυβερνητικά αεροσκαφη δεν ντρέπονται που μεταφέρουν τον καταστροφέα για να κανονίζει τις μπίζνες και τις προδοσίες του δημοσία δαπάνη;
Αυτοί είναι οι “ηρωϊκοί” πιλότοι μας;
Απόστρατοι που να είναι έντιμοι και να έχουν φιλοπατρία να βοηθήσουν στη διάσωση της Ελλάδας δεν υπάρχουν; Κάνοντας κάτι ουσιαστικό και όχι παπαρολογοντας στο διαδίκτυο…
Απορώ γιατί δεν καίγονται τα σπίτια και οι περιουσίες των ΠΡΟΔΟΤΩΝ και ΕΚΤΕΛΕΣΤΩΝ της Ελλάδας και του ελληνικού λαού!
Απορώ γιατί δεν έχει γίνει παρανάλωμα ο μηχανισμός προπαγάνδας!
Απορώ με την ανοχή μας να βλέπουμε τον συγχρονο Νέρωνα να ηδονιζεται με την καταστροφή που προκαλεί και να παραθέτει δείπνα κατ’εντολη Εβραίων και Αμερικανών ενώ η χώρα αντιμετωπίζει μια “έκτακτη” κατάσταση! (Έκτακτη για εμάς προφανώς και όχι για αυτούς που και τη γνώριζαν και τη δημιούργησαν κατ’ εντολή των αφεντικών τους…) Όπως βλέπουμε εκτός της εγκληματικής οργάνωσης του Μαξίμου υπάρχει και η γκιόσα του προεδρικού, μέλος της εγκληματικής οργάνωσης, που υπηρετεί τα ανθελληνικά συμφέροντα και είναι προκλητική προσβάλλοντας ΚΑΘΕ ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ!
Τίποτα δεν επηρεάζει και δεν διακόπτει τις διακοπές, την καλοπέραση και την προκλητική και υβριστική συμπεριφορα του αφέντη των ραγιάδων! Διότι οι ραγιάδες αποδεικνύονται πλέον καταστροφικοί και ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ του δολοφόνου τους…
Το πρόβλημα φαίνεται ότι το έχουμε μόνο εμείς, όσοι δεν προσκυνάμε και δεν ανεχόμαστε. Αυτή τη στιγμή καίγονται στρατηγικά σημεία της πατρίδας μας. Στρατηγικά και για την άμυνα και για την επάρκεια.
Όταν έβγαλαν τον “χάρτη επικινδυνότητας” μας έδειξαν τις προθέσεις τους! Ήταν το πρόγραμμα πυρκαγιών της επόμενης μέρας… Δεν έκαναν καλή “πρόγνωση”. Ήταν αυτοεκπληρούμενη προφητεία!!!
Αντί οι πολίτες να οχυρωθούν και να προετοιμαστούν, έμειναν για άλλη μια φορά περιμένοντας τον εμπρηστή να τους σώσει από τη φωτιά που έβαλε και να τους στείλει την εντολή “λακατε για να κάψω ανενόχλητος”!
Αντί να κάνουν περιπολίες και να χτενίζουν τις περιοχές τους για κάθε ύποπτη κίνηση αλλά και για έγκαιρη αντιμετωπιση, σε περίπτωση φωτιάς, έμειναν άπραγοι… Τίποτα από όσα έχουν προηγηθεί τα τελευταία χρόνια δεν τους ενεργοποίησε, ούτε καν τα φετεινά γεγονότα και οι καταγγελίες των κατοίκων των προηγούμενων πυρπολημενων περιοχών!
Βέβαια ίσως να έχω μεγάλη ιδέα για ανθρώπους που χαίρονταν επειδή καταλήφθηκε η περιοχή τους από αμερικανικό στρατό που αφήνει ντολαρς στην αγορά και εκτοξεύτηκε η ζήτηση για πουτ@νες και μπορντελα! Με τέτοια περηφάνεια για την ανάπτυξη του τόπου τους τι να περιμένεις… Παρεμπιπτόντως διαβάζω ότι εκτός από ανεμογεννήτριες ήθελαν και οι Αμερικάνοι μια διαπλάτυνση και τους ενοχλούσαν τα δέντρα οπότε…
Απορώ… απορώ… απορώ… και μάλλον με την απορία θα μεινω…!
Είναι καιρός να συνειδητοποιήσουμε ότι η καταστροφή των περιοχών δεν είναι μόνο θέμα των ντόπιων.
ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ!
Καταστρέφεται η φύση μας, χλωρίδα και πανίδα, καλλιέργειες (διατροφή) στρατηγικά σημεία, οικονομία…
Αν ανοίξετε λίγο το μυαλό σας θα καταλάβετε ότι το σχέδιο εκτελείται παντού στον κόσμο από τις ίδιες τις ηγεσίες! Η διαφορά είναι ότι σε άλλες χώρες ίσως υπάρχουν και κάποιοι θεσμοί που λειτουργούν λίγο καλύτερα.
Το χιτλερικό “επιτελικό κράτος” που έστησαν στην Ελλάδα (ναι, ο Χίτλερ εφάρμοσε το ίδιο σύστημα όταν από εκλεγμενος- προωθημένος από τους σιωνιστές έπρεπε να μετατραπεί σε δικτάτορα και να πάρει τις εξουσίες στα χέρια του ώστε να εκτελέσει τα σχέδιά τους) έγινε για αυτόν ακριβώς το λόγο. Κατάργηση και κατάλυση κάθε ανεξαρτησίας θεσμών και νευραλγικές υπηρεσίες υπό τον έλεγχο και τις εντολές του μαφιόζου (ουσιαστικά των εβραιοσιωνιστων αφεντικών του! Αυτός είναι σε τέτοια κατάσταση αποχαυνωσης που φαίνεται σε κάθε στημένη εμφάνιση του. Ο Αμερικανοεβραιος επικοινωνιολόγος του και ολόκληρο το επιτελείο καταβάλουν τεράστια προσπάθεια για την ψεύτικη εικόνα που πρέπει να περαστεί με πολλή προπαγάνδα σε ανεγκέφαλους τηλεορασόπληκτους, αφού οποιοσδήποτε σκεπτόμενος μπορεί να καταλάβει ότι πρόκειται για βαριά περίπτωση…)
Στην καταστροφή και παράδοση της πατρίδας μας συμμετέχει όλο το σκυλολόι των πολιτικάντηδων και πλέον φαίνεται!
Στην τοποθέτηση του Τασούλα ως προέδρου της Βουλής δεν υπήρξε ουσιαστική αντίδραση από κανέναν προς το πρόσωπο του! Για όσους δεν θυμούνται, ο Τασούλας ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ είπε απευθυνόμενος στον αμερικανό πρέσβη (δεν θυμάμαι αν ήταν ο πρέσβης η κάποιος αξιωματούχος) “παραδίδω την Ελλάδα στα χέρια σας”!!!
Για αυτό το ενεργούμενο δεν είχαν ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ!
Προφανώς επειδή ενεργούν όλοι για το ίδιο αφεντικό…
Ιδού λοιπόν τα αποτελέσματα του χιτλερικού επιτελικού κράτους και της παράδοσης της πατρίδας μας στα χέρια των Αμερικανών και των Εβραίων που αλωνιζουν ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ!
Και ΑΝ ΔΕΝ ΔΡΑΣΟΥΜΕ η συνέχεια θα είναι ακόμη πιο οδυνηρή και καταστροφική…
Υ.Γ. Άσχετο με το θέμα αλλά σχετικό με τον πόλεμο που δεχόμαστε σε όλα τα επίπεδα…
Μια πληροφορία που ίσως είναι χρήσιμη σε όσους θέλουν να σωθούν από το δηλητηριώδες σκεύασμα, έχοντας συνειδητοποιήσει τι έκαναν στον εαυτό τους. Όποιος θέλει ας το ψάξει επειδή το άτομο που το λέει δεν είναι τυχαίο…
https://www.el.gr/ygeia/emvolia-covid-apotoxinosi-apo-tin-prote-n/
Όπως έχετε αντιληφθεί διαβάζοντας τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, ειμαι σκληρή κριτής πρωτιστως και του εαυτού μου… άρα θα θετικά σχόλια τα αποδίδω εκεί που αξίζουν…
Τα σχόλιά σας είναι πύλη γνώσης και αφύπνισης γι αυτούς που έχουν την διάθεση να μάθουν, ν’ αντισταθούν…
Οι σκέψεις που καταθέτετε και στο παρόν σχόλιό σας, είναι και δικές μου σκέψεις και δική μου αγωνία…
Μα την αλήθεια δεν ξέρω που βαδίζουμε ως λαός… ως έθνος…
Το μόνο βέβαιο είναι πως η πορεία μας είναι προς την άβυσσο… και οι λίγοι που αντιστεκόμαστε, δεν ξέρω αν μπορούμε να σώσουμε την Πατρίδα μας…
Και μπορεί να είναι εγωιστικό αυτό που θα γράψω, αλλά προσεύχομαι να ζήσω για να δω αυτή την ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΧΙΔΝΩΝ.
Σας ευχαριστώ από ψυχής για τα σχόλιά σας… είστε ελάχιστοι σ’ αυτό το ιστολόγιο που δίνετε μια διαφορετική πηγή γνώσης… μια ελπίδα σωτηρίας…
αυτα τα κειμενα ας διαδίδοντε παντου να ξυπναν τα μπεεεεεεεεε πολυ ωραια τα εγραψε πανω ο ανθρωπος
“Οι ταυτότητες ΔΕΝ λίγουν, άρα δεν τις αλλάζουμε!”
Μάλλον εννοείς λΗγουν.
Είναι γνωστό οτι έχει ψηφισθεί νόμος οτι λήγουν στην 15ετία
Μην παραπληροφορείς
Ο νόμος δεν έχει εφαρμοστεί… ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΙΣΧΥΟΥΝ…
Χρησιμοποιώ την παλιά μου ταυτότητα από το 2020 σε δημόσιες υπηρεσίες και ποτέ δεν μου ζήτησαν να την αλλάξω.
Δημοσίευσε τον νόμο για να δούμε αν λέει έτσι.
Το οτι ο νόμος δεν έχει εφαρμοσθεί είναι παγίδα που το ανθελληνικό κράτος έστησε για να μην ανανεώσουμε τις ταυτότητες και έτσι να μπορεί, όποτε θέλει να τις ακυρώση, επικαλούμενο τον νόμο.
Οχι.
Δεν ξέρω απο που να το πιάσω.
Οχι.
Μπλόκαρα.
εκατό κιλά χαζό σκοτάδι…… ή μήπως όχι και τόσο χαζό??
θαμπώθηκα, τί να πρωτοθαυμάσω???
το αφήνω ασχολίαστο – προς το παρόν…
Κωνσταντίνα
Υ. Γ. μπα δεν μπορεί θα έχει και άλλο πάτο το βαρέλι…
Να γίνετε λίγο πιο διευκρινιστική ως προς το μέρος που βλέπετε το σκοτάδι; Όχι τίποτ’ άλλο, αλλά για να μην υπάρχουν παρερμηνείες…
Έχετε δίκιο, έτσι όπως το έγραψα…
το εκατό κιλά σκοτάδι ανήκει στο κ. Γκεκόπουλο φυσικά.
ο οποίος μου κάνει μεγάλη εντύπωση.
Ενώ είναι δικηγόρος δεν ξέρει να χειρίζεται τον λόγο.
Δέν απαντά σε κρίσιμα ερωτήματα,
ουτε κάν προσπαθεί να δώσει μία αληθοφανή απάντηση,
ή έστω να κερδίσει χρόνο, δεν καταφέρνει επίσης ούτε να δημιουργήσει
καχυποψία στους συνομιλητές του μήπως τους έχει ξεφύγει κάτι.
θελω να πω, αυτό είναι που προφανώς θα έκανε ο κάθε δικηγόρος, καλός ή κακός.
θα αφήσω δύο σχόλια σχετικά με όσα διάβασα παραπάνω:
1ο: ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ:
«ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ & ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ, ΑΝ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ!»
Ουσιαστικά αυτό που κάνει ο κ. Γκεκόπουλος είναι να ωθεί τους πολίτες να κάνουν το ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ απο αυτό που λέει ο Άγιος. Δηλαδή απο αυτό που λέει ο ίδιος ο Χριστός.
Να κρατήσετε τις παλιές ταυτότητες. Αυτό λέει. Θα μπορούσε να μην το ανέφερε αυτό. Αλλά να έλεγε “να μην πάρετε αυτές τις ταυτότητες και να ξεσηκωθείτε”. Αλλά ο Άγιος έχοντας πληροφορία απο τον Χριστό μας σημείωσε ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ.
ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ.
Δεν λέει ο Άγιος, ανανεώστε τις παλιές σας ταυτότητες και στρογγυλοκαθίστε.
2ον:
Για τις περιπτώσεις κλοπής, απώλειας ή φθοράς απαιτείται μάρτυρας, ανεξαρτήτως της Αρχής έκδοσης του Δελτίου Ταυτότητας.
Εξαιρέσεις:
…..
Για την περίπτωση αντικατάστασης λόγω φθοράς ή απώλειας, απαιτείται και παράβολο 9 ευρώ(υπέρ του δημοσίου). Δεν απαιτείται παράβολο μόνο όταν η φθορά ή η απώλεια οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας, δηλαδή σεισμό, πυρκαγιά, ναυάγιο κ.λπ.. Σε αυτή την περίπτωση προσκομίζεται επιβεβαιωτικό έγγραφο του συμβάντος ή λαμβάνεται υπεύθυνη δήλωση του αιτούντος.
https://www.astynomia.gr/odigos-tou-politi/dikaiologitika/ekdosi-deltiou-taftotitas/
ή λαμβάνεται υπεύθυνη δήλωση του αιτούντος.
πως θα πιστοποιηθεί ο αιτών αφού δεν θα έχει ταυτότητα…..???????
ανεξαρτήτως της Αρχής έκδοσης του Δελτίου Ταυτότητας.
δηλ. τρέχα γύρευε.
και κάτι ακόμα,
αυτός ο κ. Γκεκόπουλος που κυκλοφορεί ακόμα ελευθερος….. ισχυρίζεται ότι οι ταυτότητες αρκετών ανθρώπων έχουν λήξει, ενώ αυτές δεν έχουν λήξει – όπως και ο ίδιος ξεκαθαρίζει – και έτσι μια χαρά αναιρεί τον ίδιο τον εαυτό του.
Κωνσταντίνα
Κωνσταντίνα, σου συνιστώ να διαβάσεις προσεκτικά τα σχόλια του NIOLAND, που εξηγούν πολλά για τον Γκεκόπουλο… και να ακούσεις επίσης πολύ προσεκτικά το εξαιρετικό βίντεο του NIOLAND για τις ΣΕΧΤΕΣ… θα βρεις πολλές εξηγήσεις στα θέματα που θέτεις…
https://attikanea.info/%CE%BF%CE%B9-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%83%CE%AD%CF%87%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CE%AD%CE%BF%CE%BD/
Ευχαριστώ πολύ για το βίντεο, γιατί δεν το έχω ακούσει.
Όσο για τα σχόλια του NIOLAND, τα οποία διάβασα αλλά δεν σχολιάσα, θα τα ξαναδιαβάσω και όχι μόνο μιά φορά, γιατί πιστεύω ότι είναι ότι πιο εύστοχο και επι της ουσίας έχω διαβάσει.
Ευχαριστώ και πάλι
Κωνσταντίνα
Πρόκειται για λιαν σημαντικό βίντεο που όλοι πρέπει να δούν, γιατί έχουμε γεμίσει ΣΕΧΤΕΣ…
Είναι ένα πολυτιμο βίντεο, γιατί αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ…
Κι απ’ αυτά, έχουμε γεμίσει.
Υ.Γ. Η προσφορά του NIOLAND στην ενημέρωση και την αφύπνιση, είναι ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ…
Εξαιρετικό Κα Σουφλη!
Εδώ άλλο ένα σχόλιο του …νομικού στη δημοσίευση του «συναγωνιστή» Chris που παραθέσατε
“Αυτή η εξαιρετική ανάλυση από τον φίλο και συναγωνιστή Chris ίσως συμβάλει στην αλλαγή σκέψης των σκουριασμενων μυαλών που ακόμα επιμένουν να υποστηρίζουν σθεναρά την διατήρηση της μακροχρόνιας ταυτότητας τους αντί της αντικατάστασης της άμεσα με νεα παλαιου τυπου ώστε να αποφύγουν να πάρουν υποχρεωτικά την ψηφιακή.Ας καταλάβουν επιτέλους ότι παλεύοντας με τους λύκους ψάχνεις να βρεις χρόνο για να αποφύγεις το δάγκωμα τους.Οσοι δεν την καταλαβαίνουν αυτη την τόσο απλη σκέψη δείχνουν ότι έχουν παραιτηθεί από κάθε αγώνα και εγκαταλείφθηκαν στην μοίρα τους αφού γιατρούς είναι άσκοπος ο κάθε αγώνας αντίστασης και ανυπακοής.
Ούτε η αντίδραση των αστυνομικών οργάνων να τηρήσουν τον νόμο και να εκδίδουν αυθημερόν τις νέες ταυτότητες παραπλανώντας τους πολίτες ότι σε λίγες μέρες βγαίνει η νέα ψηφιακή τους λέει ποια είναι η σκοπιμότητα του κράτους αντίθετα με το συμφέρον τους; Είναι τόσο απλό ότι η κυβερνητική μαφία επιδιώκει την λήψη της νέας ταυτότητας σε όσο περισσότερους πολίτες γίνεται για να μπορει να ελέγχει κάθε κίνησή τους αντίστασης στα βρώμικα νεοταξικα σχέδια της.Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
Σοκαριστικό σχόλιο! Εδώ κολλάνε τα οσα εξαιρετικά σχολίασε ο Νupland. Η γλώσσα που χρησιμοποιει, ο φόβος και η προσπάθεια μέχρι και να προκαλέσει ντροπή στους αναγνώστες οτι δεν μάχονται και τους αποκαλεί σκουριασμένα μυαλά!
Τώρα πείστηκα κι εγώ οτι είναι κατευθυνόμενο όλο αυτό 100% . Επίσης λειτουργεί όλος αυτός ο διχασμός πάλι για το σύστημα μέσω της αντίθεσης των κινήσεων των μεν («ψεκ») και των δε «οι αψέκαστοι» ώστε οι δεύτεροι να είναι ακόμη πιο σίγουροι ότι επειδή δε θέλουν να ταυτιστούν με τους πρότερους εννοείται θα δεχτούν την νέα ταυτότητα!
Λία, αυτός ήταν ο σκοπός που ενεργοποίησαν την ΝΙΚΗ και την έβαλαν στο κοινοβούλιο… για να διχάσει τον ελληνικο λαό και να τον παραπλανήσει…
Υ.Γ. Υποθέτω πως γράφοντας Νupland, εννοείς τον NIOLAND…
Ναι… τα σχόλιά του είναι απόλυτα τεκμηριωμένα και βαθιά ψυχογραφηματα για τον ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΗ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ…
Κα Σουφλη με συγχωρείτε για το ορθογραφικό λάθος, ναι σαφώς εννοω τα εξαιρετικά σχόλια του ΝΙΟLAND για την ύπουλη τακτική του συγγραφέα που φυσικά εκπροσωπεί την ΝΙΚΗ. Οσα περισσότερα διαβάζω από δημοσιεύσεις του νομικού τόσο βλέπω την ύπουλη τακτική τους.
Κανένα πρόβλημα, απλά έπρεπε να το επισημάνω, για να μην ψάχνουν οι άλλοι αναγνώστες για όνομα που δεν υπάρχει…
Όταν βιάζομαι κι εγώ να δεις λάθη…
Παρακάτω είναι μερικές προτάσεις της ΝΊΚΗΣ και προσέξτε τι γράφει: Το βουλευτήριο και όχι το κόμμα ΝΙΚΗ.
Εμείς γνωρίζουμε και αυτοί το γνωρίζουν πολύ καλά πως η ευρωπαϊκή ένωση έδωσε την δυνατότητα να μην υπάρχουν τσιπ πάνω στην ταυτότητα γιατί θα υπάρχει το 12ψήφιο μπαρκοουντ με τα βιομετρικά χαρακτηριστικά που θα αναγνωρίζεται από αυτό ο κάθε άνθρωπος χωρίς να κατέχει την ταυτότητα επάνω του. Επίσης η ευρωπαϊκή ένωση είπε πως θα μπορεί η κάθε χώρα να δώσει στον πολίτη την δυνατότητα να αναγράφει το θρήσκευμα αν θέλει και αυτό είναι στην διάθεση του κάθε πολίτη να αποφασίσει.
Κανέναν λόγο δεν κάνουν αυτοί της ΝΙΚΗΣ που υποτίθεται είναι πνευματικά άτομα για το Ευαγγέλιο που αναφέρει για το χάραγμα και για τις νουθεσίες γερόντων να μην παραλάβει κανείς αυτή την νέα ψηφιακή ταυτότητα γιατί είναι το χάραγμα. Δείτε τι λένε, είναι καλές αυτές οι ταυτότητες αν δεν έχουν τσιπ!!!!!!!!!!
Τα βιομετρικά δεδομένα αλλά και το δωδεκαψήφιο τα παραβλέπουν εσκεμμένα γιατί αυτό είναι το χάραγμα!
Ούτε αναφέρουν το κυριότερο, τα βιομετρικά δεδομένα θα είναι συνδεδεμένα με τον δώδεκαψήφιο κωδικό που θα αντικαταστήσει το όνομα του κάθε ανθρώπου και μέσω αυτού θα ταυτοποιείται ο κάθε πολίτης από τα σκάνερ ταυτοποίησης και χωρίς να κατέχει επάνω του την ψηφιακή ταυτότητα.
Αντίθετα γράφουν για τσιπ που θα περαστεί μετά στο χέρι, ενώ γνωρίζουμε πως από την στιγμή που παρθούν τα βιομετρικά χαρακτηριστικά, ο άνθρωπος έχει χαραχθεί και άδικα θα περιμένει μετά τσιπάκια.
Τώρα αυτές οι προτάσεις που φέρεται πως τις έβγαλε η ΝΙΚΗ έρχονται στο προσκήνιο, η ΝΔ θα φέρνει αρχικά σφοδρή αντίδραση αλλά μετά θα γίνουν δεκτικές οι προτάσεις αυτές και έπειτα θα δοθεί το έναυσμα ότι το κόμμα ΝΙΚΗ έκανε αγώνα και πέτυχε, καλώντας τον κόσμο να παραλάβει τις νέες βιομετρικές ταυτότητες σαν επιτυχία της ΝΙΚΗΣ.
Έτσι το σχέδιο της ΝΔ να βάλει την ΝΙΚΗ στην βουλή, έπιασε τόπο.
Από: «Βουλευτήριον» Δημοκρατικού Πατριωτικού Κινήματος «ΝΙΚΗ».
Αγαπητοί φίλοι, στο πλαίσιο της αντίδρασης εναντίον της τεχνολογίας των νέων ψηφιακών ταυτοτήτων, παρακαλούμε οπως προβούμε σε μαζικά τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, τηλ. +302131520000 . Στα τηλεφωνήματα μπορείτε να ζητησετε το γραφείο του Υπουργού και εκεί να επικαλεστείτε ποικίλες αιτίες διαμαρτυρίας, σας παραθέτουμε μερικές ενδεικτικές:
1. Οι νέες ταυτότητες μπορούν να είναι εξαιρετικά ασφαλείς χωρίς μικροτσίπ, όπως πχ είναι τα διπλώματα οδήγησης, με ελάχιστο συγκριτικό κόστος.
2. Η νέα ταυτότητα συλλέγει στοιχεία που δεν τα χρειάζεται το κράτος για να εξυπηρετεί τον σκοπό της ταυτοποίησης, γιατί κρατάει τόσα προσωπικά δεδομένα;
3. κάνατε τόση φασαρία να αφαιρέσετε το θρήσκευμα από τις ταυτότητες αλλά τώρα τις φορτώνετε με την δυνατότητα να αποθηκεύει όλες μας τις ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες, αυτό είναι υποκρισία και φακέλωμα.
4. Ο λαός δεν θέλει ταυτοτητες με μικροτσίπ, εσείς γιατί επιμένετε να υποχρεώνετε τον λαό σε πράξεις που τον διχάζουν και δεν τον βρίσκουν σύμφωνο;
5. Οι νέες ταυτότητες έχουν τεχνολογία που υποκλέπτεται, το πρότυπο των εσθονικων ταυτοτήτων είχε σκάνδαλο διαρροής προσωπικών δεδομένων. Εσείς γιατί επιθυμείτε αυτή τη λύση; για να μας τσιπάρετε μεθαύριο στο χέρι;
6. Η Εκκλησία με την Διαρκή Ιερά Σύνοδο έχει αποφασίσει ότι δεν παίρνουμε ταυτότητες που παραβιάζουν την ελευθερία του προσώπου, εσείς γιατί επιμένετε να τις επιβάλετε;
7. Το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει ορίσει να μην βάζετε στην ταυτότητα πρόσθετες πληροφορίες που δεν χρειάζονται στην ταυτοποίηση, εσείς γιατί επιμένετε;
8. Ο υφυπουργός είπε στη Βουλή ψέμματα ότι είναι υποχρεωτικές οι νέες ταυτότητες με μικροτσίπ δήθεν λόγω Ευρωπαϊκής Ένωσης, να μην ακολουθήσετε το ψέμα αλλά να καταργήσετε το μικροτσίπ στις ταυτότητες
9. Το μικροτσίπ στις ταυτότητες είναι χουντικό φακέλωμα, είστε φασίστες και δεν σας εμπιστευόμαστε.
ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!!! Λέτε να μην γνωρίζουν πως στον δωδεκαψήφιο αριθμό, θα περιλαμβάνεται και το 666;;;
ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ, Η ΝΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΖΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΕΚΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ…
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΜΠΟΛΙ… ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΜΕΣΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ… ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΖΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ ΤΑ “ΛΑΓΟΥΔΑΚΙΑ” ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ…
Το ακόλουθο σχόλιο με επιφύλαξη, απλά είναι μία σκέψη στα φωναχτά και ακούω αντιρρήσεις.
Όλο αυτό με βάζει σε υποψίες, ότι το σχέδιο είναι να γίνουν 2 ή και περισσότερα βήματα βήματα προς τον τελικό σκοπό
1. Μία πρώτη φάση με μία ψηφιακή ταυτότητα (ενας νέος μοναδικός αριθμός κλπ), που θα έχει την υποδομή της δεύτερης φάσης, και δεν θα έχει ιδιότητες ας πούμε τόσο επικίνδυνες για την μάζα (πχ όχι βιμετρικά στοιχεία, κλπ), με σκοπό να εισέλθουν / ἔνσωματωθούν όλοι στην υποδομή που θα έχει η δεύτερη φάση. Σε αυτό θα έχουν βοηθήσει οι προτάσεις της Νίκης που τελικά θα βγει ότι έπαιξε σωστά στα ματια των ψηφοφόρων.
Στη συνέχεια αφού ένα πολύ μεγάλο ποσοστό έχει αποκτήσει αυτή την ψηφιακή ταυτότητα θα υποχρεωθεί με νόμο η μετάβαση και των υπολοίπων υποχρεωτικά και θα καταργηθεί η πλαστική ταυτότητα.
2. Στη δεύτερη φάση θα είναι απλά η μετάβαση στην πραγματική ψηφιακή ταυτότητα με ένα απλό τρόπο και με οικειοθελή τρόπο. Δηλαδή θα πηγαίνεις σε ένα κρατικό ιστοχώρο θα βάζεις κάποιο PIN και PUK (τύπο κινητής) και θα αποδέχεσαι τους όρους χρήσης για τη νέα ψηφιακή ταυτότητα και η μετάβαση θα είναι χωρίς επιστροφή. Φυσικά όλο αυτό με την ίδια ψηφιακή ταυτότητα της φάσης 1. Θα πρέπει δε να το κάνεις οικειοθελώς και όχι με κάποια υποχρεωτικότητα.
Σε επόμενη φάση θα παιχτεί το υποχρεωτικά αφού θα έχει ξεκινήσει και το ψηφιακό χρήμα που θα είναι δεμένο με αυτή την ψηφιακή ταυτότητα.
Συνεπώς η φάση 1 θα είναι το ήμισυ του σχεδίου και θα πρέπει να γίνει με τρόπο που οι άνθρωποι να νιώθουν ότι δεν κινδυνεύουν. Θεωρώ αδύνατον να πάνε στην τελική φάση με ένα βήμα. Εδώ είναι και η χρησιμότητα των κομμάτων τύπου Νίκη για να καθησυχάσουν τον κόσμο με τις προτάσεις τους.
NIOLAND, είναι μια άποψη το σχόλιό σου, αλλά η δική μου αίσθηση είναι πως δεν θα γίνει σε δυο φάσεις…
Θα φέρουν την ταυτότητα… ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ… αλλά νομίζω πως μετά τις ευρωεκλογές, δεν θα μπορείς να χρησιμοποιείς την παλιά σου ταυτότητα, πουθενά… σε καμία συναλλαγή σου είτε με το δημόσιο, είτε με τις τράπεζες, είτε με τον ιδιωτικό τομέα σε ότι θέλεις να αγοράσεις…
Και εκεί θα σε αναγκάσουν να την πάρεις… ΟΧΙ ΔΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ, ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ…
Οι νέες ταυτότητες που προτρέπει Η ΝΙΚΗ τους αφελείς να πάρουν, είναι παγίδα, γιατί σε λίγους μήνες, θα αναγκαστούν να παραδεχθούν πως έπεσαν σε παγίδα…
Για να γίνω πιο σαφής στη σκέψη:
Φάση1 – θα περιέχονται πράγματα όπως:
1. Προσωπικά στοιχεία: Όπως το ονοματεπώνυμο, η ημερομηνία γέννησης, ο τόπος γέννησης, το φύλο κ.ά.
2. Δεδομένα επικοινωνίας: Όπως η διεύθυνση email, το τηλέφωνο και άλλες πληροφορίες επικοινωνίας.
3. Αναγνωριστικά: Κωδικοί πρόσβασης, αναγνωριστικά χρηστών, PIN κ.ά.
4. Βιομετρικά δεδομένα: Όπως δακτυλικά αποτυπώματακλπ
Στην τελική φάση:
1. Ιατρικό Ιστορικό: Πληροφορίες σχετικά με το ιατρικό ιστορικό, τις αλλεργίες, τις χρόνιες παθήσεις κ.ά., που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για ιατρικές υπηρεσίες και έκτακτες καταστάσεις υγείας.
2. Άδειες Οδήγησης: Πληροφορίες σχετικά με την κατηγορία της άδειας οδήγησης και την ημερομηνία λήξης.
3. Κοινωνικά Ασφαλιστικά Δεδομένα: Πληροφορίες σχετικά με την κοινωνική ασφάλιση, τα ασφαλιστικά ταμεία κ.ά.
4. Εκπαιδευτικό Ιστορικό: Πληροφορίες σχετικά με τα εκπαιδευτικά επιτεύγματα, τις ακαδημαϊκές προόδους κ.ά.
5. Επαγγελματικά Στοιχεία: Πληροφορίες σχετικά με το επάγγελμα, την εργασιακή κατάσταση κ.ά.
6. Οικονομικά Στοιχεία: Πληροφορίες σχετικά με το εισόδημα, τις φορολογικές υποχρεώσεις κ.ά.
7. Πληροφορίες για Άδειες και Αδειοδοτήσεις: Πληροφορίες σχετικά με επαγγελματικές άδειες, αδειοδοτήσεις κ.ά.
8. ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΚΕΦΤΕΙ Ο BIG BROTHER
Με ενσωματωμένες υπηρεσίες όπως:
1. Ταυτοποίηση: Ο χρήστης θα μπορούσε να χρησιμοποιεί την ψηφιακή ταυτότητα για να αποδεικνύει την ταυτότητά του σε διάφορες καταστάσεις, όπως σε αεροδρόμια, τράπεζες, νοσοκομεία κλπ.
2. Υπηρεσίες υγείας: Η ψηφιακή ταυτότητα θα μπορούσε να περιέχει ιατρικά δεδομένα, επιτρέποντας στους γιατρούς και τους επαγγελματίες υγείας να έχουν πρόσβαση σε ιστορικά πληροφορίες για την περίθαλψη.
3. Χρηματικές συναλλαγές: Η ψηφιακή ταυτότητα θα μπορούσε να συνδυαστεί με ψηφιακά νομίσματα, επιτρέποντας στους χρήστες να πραγματοποιούν χρηματικές συναλλαγές.
4. Εκπαίδευση και επαγγελματική πιστοποίηση: Η ψηφιακή ταυτότητα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την επαλήθευση της εκπαίδευσης και των επαγγελματικών προσόντων του χρήστη, διευκολύνοντας την πρόσβαση σε εργασία ή σε εκπαιδευτικά προγράμματα.
5. Ταυτοποίηση σε διαδικτυακά περιβάλλοντα: Η ψηφιακή ταυτότητα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την ασφαλή και αξιόπιστη ταυτοποίηση σε διαδικτυακές πλατφόρμες και υπηρεσίες. ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΩΡΙΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ!
6. ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥ BIG BROTHER.
Η ενσωμάτωση τόσων πολλών λειτουργιών και πληροφοριών σε ένα κεντρικό ψηφιακό σύστημα μπορεί να έχει δυσάρεστες επιπτώσεις στην ιδιωτικότητα και τα ατομικά δικαιώματα. Σε ένα δυστοπικό πολιτικό περιβάλλον, αυτό το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των πολιτών, την παρακολούθησή τους και την περιορισμένη τους ελευθερία. Η συλλογή και ανάλυση των προσωπικών δεδομένων μπορεί να επιτρέψει στις αρχές να λαμβάνουν αποφάσεις που επηρεάζουν τη ζωή των πολιτών, ενδεχομένως χωρίς αναγκαίο δικαστικό έλεγχο ή διαφάνεια κλπ.
Αυτό εννοώ φάση 1 και φάση 2. Καντε μία σύγκριση!
Φάση 1 θα λέγαμε “ακίνδυνο” είναι όπως η κλασική ταυτότητα
Φάση 2 Δυστοπικό καθεστώς και επιτήρηση.
Αυτα προς διευκ΄ρινηση της περασμένης σκέψης.
Δεν θα υπάρξουν φάσεις, NIOLAND…
ΕΠΙΒΟΛΗ ΔΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΡΗΜΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ…
Ακριβώς! ότι έκαναν και με τα μπόλια … επιβολή δι αποκλεισμού,
και μετά θα σου πει… εεεε εγω? δεν σου επέβαλα τίποτα..
Τωρα αν έχουν όλα αυτα τα στοιχεία πολύ αμφβάλω, αλλα το θέμα είναι
ότι με τον Αρ. Ταυτότητας (που ουσιαστικά πρόκειται για τον παλιό
γνώριμό μας τον ΕΚΑΜ) , και με ένα μόνο αριθμό, θα ανατρέχουν
σε όλες τις βάσεις δεδομένων (ΥΠΕΣ, ΥΠΟΙΚ, Υγείας, Αμυνας , Συγκοινωνιών
ΙΚΑ, ΟΑΕΕ, ΕΦΚΑ, Τράπεζες, κλπ, κλπ) και θα έχουν ένα ενοποιημένο
ιστορικό , μιά ολοκληρωμένη εικόνα, για τον καθένα μας.
Ελπίζω να μην προλάβουν, όπως είπε ο π.Παϊσιος.
Ενν.. ότι όλα αυτά μπορούν πλέον να γίνουν ακόμα και αν οι
ταυτότητες δεν είχαν τσιπάκι πάνω τους.
Αλλα είπαμε.. το τσιπάκι το θέλουν για να μας ιχνηλατούν..
https://ethnokatharsi.blogspot.com/2023/08/blog-post_36.html?m=1
η αντικατάσταση της ταυτότητας είναι σαν να σου λένε “βάλε και μια μάσκα” και ύστερα έλα και εμβολιάσου
Οταν ο λαός φοβάται τη κυβέρνηση υπάρχει τυραννία, όταν η κυβέρνηση φοβάται το λαό υπάρχει ελευθερία.
1. Καμία μάχη δεν έχει δωθεί χωρίς απώλειες και χωρίς να χυθεί αίμα.
2.Κανένας μέσα σε οποιοδήποτε κόμμα είναι μέσα στη βουλή δεν είναι άμεμπτος. Με κάτι τον κρατάνε ή μπορούν με κάτι να τον κρατήσουν/εκβιάσουν.
3.Η ΔΙΣ θα υποστηρίξει την οποιαδήποτε κυβέρνηση. Είναι δυστυχώς πιόνι του συστήματος. Οι πρώτοι που θα πάρουν τις ψηφιακές ταυτότητες είναι αυτοί.
4.Ολοι όσοι υποστηρίζουν τη ΔΙΣ θα πάρουν τις ψηφιακές ταυτότητες, και είναι πολλοί, έτσι έκαναν και με το γιοκα. Μάσκα μέσα στην εκκλησία, δεν φιλούσαν τις εικόνες μη κολλήσουν, ήταν εριστικοί με όλους τους υπόλοιπους που έκαναν ακριβώς το αντίθετο.
5.Οι υπόλοιποι που έχουν σκοπό να ΜΗ πάρουν τις ψηφιακές ταυτότητες, που θα γίνει σταδιακά η παραχώρηση τους και όχι απότομα, ας ετοιμαστούν για τα δύσκολα… κατάκριση, προδοσία,
απομόνωση, πείνα.
Για τους Νίκης.
Με ανούσια κόλπα και άστοχες πονηριές δε κερδίζεις τίποτα. Εξάλλου εδώ ήρθαμε για να δοκιμαστούμε, να μάθουμε, να αγωνιστούμε, να ομολογήσουμε, να μαρτυρήσουμε. Δεν είναι εδώ ο παράδεισος, και εκεί δεν θα πάμε χωρίς τα παραπάνω διαπιστευτήρια τουλάχιστον οι βαπτισμένοι ορθόδοξοι. Μήπως τα ξέχασαν αυτά οι της Νίκης;
Όταν σε λίγους μήνες θα επιβληθεί μέσω αποκλεισμού και όχι ως μέτρο επιβολής η ψηφιακή ταυτότητα, τότε να δούμε τι θα λένε οι πονηροί της ΝΙΚΗΣ, που στέλνουν τον λαό να εκδώσει νέα ταυτότητα…
Τότε θα δούμε που όλοι αυτοί οι προβατοποιημένοι που τους άκουσαν, θα καταλάβουν πως ΤΟΥΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΝ…
https://ethnokatharsi.blogspot.com/2023/08/blog-post_36.html?m=1δες και αυτό Πόπη
Είναι ένα σκαλί παραπάνω με τους μπολιασμένους, που έτσι κι αλλιώς θα την πάρουν, αλλά είναι τελειωμένοι ήδη απο τα μπόλια…
Εδώ το παιχνίδι είναι στημένο και φαίνεται διακρίνω δε και στημένες απαντήσεις προτροπής είτε μηχανικές είτε ανθρώπινες.
Προσπαθεί να προκαλέσει αντιδράσεις και να προκαλέσει έντονα συναισθήματα στο κοινό του. Μπορεί να επιδιώκει να προκαλέσει αγανάκτηση, σύγχυση ή αναταραχή για να επιτύχει μια ελεγχόμενη αντίδραση.
Το στρες, ο φόβος και το άγχος συγχέουν το λογισμό και η καθοδήγηση του κοπαδιού είναι πιο εύκολη, Πάντα με το παράδειγμα του παπαροιου. Η τεχνική είναι πάντα ίδια, ο τρόπος αλλάζει.
Φυσικά, η πρόκληση αγχους, στρες και φόβου μπορεί να είναι μία στρατηγική που θα χρησιμοποιήσει για να καθοδηγήσει το κοινό του προς τον στόχο που έχει στο μυαλό του.
Δημιουργία Ανασφάλειας: Μπορεί να χρησιμοποιήσει το κείμενό του για να δημιουργήσει αμφιβολία και ανασφάλεια στους αναγνώστες. Μπορεί να προβάλει σενάρια χειρότερων εξελίξεων, να υποδείξει πιθανούς κινδύνους και να δημιουργήσει ένα αίσθημα ανησυχίας για το μέλλον.
Προσφορά Λύσεων: Στη συνέχεια, μπορεί να προσφέρει λύσεις στα προβλήματα που παρουσιάζει. Μπορεί να δημιουργήσει την εντύπωση ότι οι λύσεις του αποτελούν το μοναδικό ή το βέλτιστο τρόπο για να αντιμετωπιστούν οι ανησυχίες που δημιούργησε.
Κίνητρο για Δράση: Έπειτα, μπορεί να προκαλέσει το κοινό να αναζητήσει λύσεις ή να ακολουθήσει τις συμβουλές του, υποστηρίζοντας ότι αυτές οι δράσεις θα αποτρέψουν τις αρνητικές εξελίξεις που ανέφερε προηγουμένως.
Διατήρηση Προσοχής: Για να διατηρήσει το ενδιαφέρον και τον φόβο του κοινού, μπορεί να ανανεώνει τα περιεχόμενα του και να προσθέτει νέες πτυχές στην αφήγησή του, προσφέροντας περισσότερες πληροφορίες για τις απειλές ή τις ευκαιρίες που προκύπτουν.
ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΡΙΜΗ ΑΥΤΗ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ?
Ο κρυφός σκοπός είναι η καθοδήγηση και ο επηρεασμός των αναγνωστών προς την κατεύθυνση που ο ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΆΦΟΣ επιθυμεί. Ενισχύοντας το αίσθημα της επιτακτικότητας και δημιουργώντας ένα κλίμα ανησυχίας, μπορεί να εξασφαλίσει πιθανότερα ότι οι αναγνώστες θα ανταποκριθούν στο κάλεσμά του και θα προχωρήσουν στις ενέργειες που προτείνει.
Οπότε θα πρέπει να αναμένουμε το επόμενο βήμα τους και θα πρέπει να το προβλέψουμε.
Το σίγουρο είναι ότι θα υπάρξει μία ενίσχυση της Προκλητικής Προσέγγισης: Θα συνεχίσει/ουν να υιοθετούν προκλητικό ύφος και να προκαλεί το κοινό με περισσότερα αντιφατικά μηνύματα ή προκλητικές ιδέες. Αυτό μπορεί να τον βοηθήσει να διατηρήσει την προσοχή του ακροατηρίου και να ενταθούν οι συζητήσεις γύρω από τα θέματα που θίγει.
Με άλλα λόγια έχουν ήδη μπολιαστεί και δεν το έχουν καταλάβει και το είδα και από ψαγμένους υποτίθεται !!
Στην ουσιαστική επόμενη φάση θα υπάρξει ο εκβιασμός σε ανυποπτο χρόνο και τότε όλο αυτό θα χρησιμοποιηθεί για την καθοδήγηση του κοπαδιού στο σφαγείο.
Είναι σημαντικό να υπάρξει ψυχολογική προετοιμασία, αποβολή του φόβου καθως και προσευχή διότι μόνοι μας δεν θα τα καταφέρουμε.
Οταν ξεκινήσει ο εκβιασμός αυτή τη φορά θα είναι αμίληκτος. Οπότε κάποιος σήμερα πρέπει να οπλίστεί με θάρρος και αφοβία και όχι να ψάχνει ψευδο-σωτήρες και ψευτο-λύσεις.
Πως μπορούμε να βοηθήσουμε σε αυτό?
Προσφέροντας πληροφορίες, να ενημερώσουμε και να προάγουμε την κριτική σκέψη στο κοινό, αποφεύγοντας τις αντιπαραθέσεις που σκοπό θα είχαν την διαίρεση του πλήθους.
Τώρα ποσοι θα καταλάβουν ?
Το γνωστό μικρότερο του 1% πλήθος. Αν γίνει έστω και 1,1 % κέρδος θα είναι και είναι υπεραρκετό. Ποτέ η μαζάνθρωποι δεν προκάλεσαν έστω και μισή αλλαγή!
Όποιος θέλει να καταλάβει θα καταλάβει.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ.
ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ.
Δεν θα μπορούσες να δώσεις πιο τεκμηριωμένη απάντηση, NIOLAND… Ας την λάβουν υπόψη όσοι ορμώμενοι από τις προτροπές του Γκεκόπουλου, τρέχουν πανικόβλητοι ως προβατοποιημένη μάζα, να εκδώσουν ταυτότητες στα αστυνομικά τμήματα…
Ένας … άνθρωπος και μάλιστα δικηγόρος και υποψήφιος με το συγκεκριμένο κόμμα που έχει δημιουργήσει ήδη διχασμούς εντός και εκτός του,κατέφερε να στείλει χιλιάδες … πρόβατα στο… ΠΟΥΘΕΝΑ…
Αυτή η κίνηση, με όλα τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις, με παραπέμπει στο εξαιρετικό άρθρο που ανάρτησα πριν αυτή την ανάρτηση, για τις ΣΕΧΤΕΣ…
Η προβατοποιημένη μάζα, κοινοποίησε τις αναρτήσεις του Γκεκόπουλου…
ΟΙ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, ΑΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ…
«Η προκαλούμενη συλλογική αγωνία οδηγεί την λαϊκή μάζα να συνεργαστεί με τον δυνάστη της» – “ J.P. Morin, ‘SECTARUS. Le violeurde conscience’
Στο κείμενο, με απλή λογική ανάλυση, φαίνεται να προβάλλονται ορισμένες “κρυφές προθέσεις” από τον συγγραφέα και παρατηρούνται τα εξής:
Αντίφαση μεταξύ υποτιθέμενης ανεξαρτησίας και επιρροής: Ο συγγραφέας υποστηρίζει ότι παρουσιάζει απλά γεγονότα και παρατηρήσεις, αλλά παράλληλα διακρίνεται μια έμφαση στην ανάγκη αντικατάστασης των ταυτοτήτων και την κριτική προς όσους αποφασίζουν να μην ακολουθήσουν αυτήν την προσέγγιση.
Πολιτική κατευθυντήρια γραμμή: Ο συγγραφέας φαίνεται να έχει συγκεκριμένες κρυφές πολιτικές πεποιθήσεις σχετικά με το θέμα των ταυτοτήτων και της αντικατάστασής τους. Ο τρόπος που παρουσιάζει την κατάσταση και τις αντιδράσεις των αρχών μπορεί να υποδηλώνει συγκεκριμένη “πολιτική προτίμηση ή κατεύθυνση῾
Διάκριση ανάμεσα σε “σωστούς” και “λάθος” πολίτες (Διάσπαση όπως εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι): Ο συγγραφέας φαίνεται να εκφράζει κριτική προς εκείνους που δεν ακολουθούν την προτεινόμενη διαδικασία αντικατάστασης των ταυτοτήτων. Υπονοεί ότι όσοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες ή καθυστερήσεις είναι “μη ενημερωμένοι” ή “αντίθετοι”.
Επίδειξη στήριξης και προτροπή δράση σε μία κατεύθυνση: Ο συγγραφέας παρακινεί τους αναγνώστες να ακολουθήσουν την προτεινόμενη διαδικασία, παρέχοντας επίσης τη δική του επαγγελματική στήριξη για να βοηθήσει στην επίλυση τυχόν προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίσουν. Ο καλός Σαμαρείτης !!!!
Ειδικά για το θέμα της διάκρισης ανάμεσα σε “σωστούς” και “λάθος” πολίτες μπορεί να έχει σοβαρές και αρνητικές συνέπειες για την κοινωνία και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η κοινωνία. Οι πιθανές συνέπειες περιλαμβάνουν και τις γνωρίζεις πάντα με το παράδειγμα του κοροιδοιου:
Κοινωνικός διχασμός: Η διάκριση μεταξύ “σωστών” και “λάθος” πολιτών μπορεί να οδηγήσει σε κοινωνικό διχασμό και αστάθεια. Όταν οι πολίτες αντιλαμβάνονται ότι υπάρχει ένας ομαδικός διαχωρισμός με βάση τις ενέργειές τους, μπορεί να δημιουργηθεί αντιπαράθεση και ένταση ανάμεσα σε αυτούς.
Εκδήλωση αντιπαλότητας: Η διακριτική προσέγγιση μπορεί να ενισχύσει την αίσθηση αντιπαλότητας μεταξύ των ομάδων πολιτών. Οι πολίτες που αισθάνονται αδικημένοι από την κρίση τους ως “λάθος” μπορεί να αναπτύξουν αρνητικά συναισθήματα προς τους “σωστούς” πολίτες και να ενισχύσουν την διαιώνιση του διχασμού.
Απώλεια κοινωνικής συνοχής: Η κοινωνική συνοχή μπορεί να υπονομευθεί όταν οι πολίτες αντιμετωπίζονται διαφορετικά ανάλογα με τις ενέργειές τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ανασφάλεια, απομόνωση και ανασφάλεια για τα άτομα που αναγνωρίζονται ως “λάθος” πολίτες.
Όλα αυτά τα στοιχεία μαζί υποδηλώνουν μια συγγραφική προσέγγιση που επιδιώκει να πείσει τους αναγνώστες να ακολουθήσουν την προτεινόμενη προσέγγιση για το κίνημα των ταυτοτήτων.
Σε ένα ανάποδο και διαβολοκρατούμενο κόσμο μάλλον η απόφαση είναι για το αντίθετο !!!
Μπράβο…!!!
Όλο αυτό με τις ταυτότητες είναι αρκετά ύποπτο . Γιατί προέτρεψαν τον κόσμο να τις αλλάξει , αντί να του επιβάλουν την ψηφιακή άμεσα ; Μήπως λέω εγω όντως το τσιπάκι προέρχεται σε αυτές τις ταυτότητες και ο κόσμος ξεγελάστηκες ως συνήθως ; Ακόμα ο συγκεκριμένος άνθρωπος που παρακίνησε τόσο κόσμο είναι ένας ακόμα αχυράνθρωπος του συστήματος ; Γιατί και η νίκη είναι ένα κόμμα που έχει αρκετούς αχυρανθρώπους στους κόλπους της . Πριν κάνετε οτιδήποτε σας πουν τα κόμμα τα για το καλό σας περάστε το πρώτα από ψιλό κόσκινο και μετά αποφασίζεται .